SPOILER: ... van de F1 :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door maily op 07-02-2024 17:10:29 ]
Zou wat worden als Pino met je in bad kruipt!quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent een van de jaloerse mensen, want iedereen wil met mij in bad!
Ff stampenquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:54 schreef ToT het volgende:
Hij kijkt echt zo van: "Hee ieni, mag ik aan je muisje zitten?"
En zij van: "WTF?!?"
Dan moet ze wel een spons hebben en die 2 flink afsponzen natuurlijk!quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:57 schreef maily het volgende:
[..]
Hoihoi
Wou je ook in bad?
De wassende maan![]()
Uhhh nee !quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:57 schreef maily het volgende:
[..]
Hoihoi
Wou je ook in bad?
De wassende maan![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]Ja dan ben je ook geen wassende maan he!
quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:57 schreef maily het volgende:
[..]
Hoihoi
Wou je ook in bad?
De wassende maan![]()
Maantjequote:
Ik had het idd opgezochtquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:05 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)nt=mobile-gws-wiz-hp
Zal jou eens wassen!quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:57 schreef maily het volgende:
[..]
Hoihoi
Wou je ook in bad?
De wassende maan![]()
Nou nouquote:
Als Stiggy er is, KLEPt hij er wel lustig op losquote:
Ik drink sowieso geen bierquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:08 schreef maily het volgende:
[..]
KLEP!
herverwijderd in NWS / Minder pils gedronken, maar alcoholvrij bier zet opmars voor
quote:
Dit is wel waarquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Als Stiggy er is, KLEPt hij er wel lustig op los
Ik zit hier aan de Famous Gruise Smoky Black!quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik drink sowieso geen bier
[..]
Juffrouw Ooievaarquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Als Stiggy er is, KLEPt hij er wel lustig op los
Beetje rustig aan hequote:Op woensdag 7 februari 2024 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier aan de Famous Gruise Black SMokey!
Ik ben meer Tuuterdetuut!quote:
Hihi, zoiets wellicht ja.quote:
fakenewsquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:08 schreef maily het volgende:
[..]
KLEP!
herverwijderd in NWS / Minder pils gedronken, maar alcoholvrij bier zet opmars voor
Laat me raden ... weegschaal!quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik hou al heel mijn leven alles in evenwicht
quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik hou al heel mijn leven alles in evenwicht
Nou moet ik denken aan Tubular Bells.quote:
quote:the old man (?) journied further up the mountain,
And nothing was ever heard of him,
Except the sound of Tubular Bells
quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:52 schreef maily het volgende:
[..]
Nou moet ik denken aan Tubular Bells.
[..]
Er is een lange live-uitvoering van, en dan zie je rechts in beeld zo'n gezicht dat dat verteltquote:
quote:
Ik heb best veel van Harrie Jekkers gezien en gehoord in mijn levenquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:57 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Harrie![]()
Niet te ver warren met @:Harrie
Ik eigenlijk behoorlijk weinig. Ik ken er een paar nummers van, maar m'n buurman draaide afgelopen een album van hem continu achter elkaar, met de achterdeur open!quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb best veel van Harrie Jekkers gezien en gehoord in mijn leven
quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik eigenlijk behoorlijk weinig. Ik ken er een paar nummers van, maar m'n buurman draaide afgelopen een album van hem continu achter elkaar, met de achterdeur open!
welk albumquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik eigenlijk behoorlijk weinig. Ik ken er een paar nummers van, maar m'n buurman draaide afgelopen een album van hem continu achter elkaar, met de achterdeur open!
Ja weet ik veel.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
da's toch geen album danJekkers Live
Meh, muilkorfje een optie?quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja moeten ze anders poedelnaakt rondlopen of zo?
Over 100 jaar en 26 duizend dagen en achter elke deur en Koos werkeloos en over de muur en Laat mij maar alleenquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja weet ik veel.
Het is ook geen CD want hij had het volgens mij op Spotify.
Ja uiteraard ken ik echt wel muziek van hem hoor!quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Over 100 jaar en 26 duizend dagen en achter elke deur en Koos werkeloos en over de muur en Laat mij maar alleen
Volgens mij hebben wij dezelfde afwijking.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:20 schreef ToT het volgende:
Dat van poedels die poedelnaakt rondlopen had ik weer van de recentste Lubach-review van die kerel die ik net postte.
Heerlijk toch?quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:23 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij dezelfde afwijking.
Overal woordgrapjes in zien
Jawel. Maar soms zo vermoeiendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:31 schreef maily het volgende:
[..]
Jawel. Maar soms zo vermoeiend
Ja wat ik net onder dit bericht postte was ook een best ongepaste situatie, zoals je tussen de regels door kunt lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze dan #2quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wat ik net onder dit bericht postte was ook een best ongepaste situatie, zoals je tussen de regels door kunt lezen!
quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:33 schreef maily het volgende:
[..]
Deze dan #2
NWS / Baas zet brutale vrouw met alcoholverslaving ten onrechte op straat
Gezien en gereageerd!quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:33 schreef maily het volgende:
[..]
Deze dan #2
NWS / Baas zet brutale vrouw met alcoholverslaving ten onrechte op straat
quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
In 2 van de wagonnen zit "ontploffingswater" (benzine) en in eentje zitten skeletten!![]()
![]()
Heerlijk!!!quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:37 schreef ToT het volgende:
"En in deze zit hout! En in deze zitten oude spulletjes, en in deze zitten stenen, en in deze...."
Kijk maar uit met hem!quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:54 schreef ToT het volgende:
En nu wil hij Iron Man op zijn arm tekenen!Ja ho eens even, jongen.
Even ingrijpen hoor!
Edit: Okee dat was een ingekleurd rondje in z'n handpalm; de laser van Iron Man.
"Pieuw! Pieuw! Pieuw! Jij bent dood, papa!"
Akelige ADHD koter!quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kijk maar uit met hem!
Beetje valium in z'n drinkenquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Akelige ADHD koter!Echt heerlijk, maar 's avonds wil ik ook wel een beetje rust hebben hoor!
Wordt-ie volgens mij alleen nog maar drukker van!quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje valium in z'n drinken
Straks na Sesamstraat als de mini in bed ligtquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:21 schreef ToT het volgende:
Ik wil goftedomme ook ff rustig kunnen Youtuben!
Dit 5-jarig jong gaat pas over een uur naar bed!quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:32 schreef maily het volgende:
[..]
Straks na Sesamstraat als de mini in bed ligt
quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:47 schreef tong80 het volgende:
FF pissen trouwens. Of komt het ongelegen ?
Trusten.
speed worden echte ADHDers heerlijk rustig vanquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Akelige ADHD koter!Echt heerlijk, maar 's avonds wil ik ook wel een beetje rust hebben hoor!
Haha ja dat hoor je idd wel vaker!quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
speed worden echte ADHDers heerlijk rustig vanuit ervaring
Betahquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja dat hoor je idd wel vaker!
Hij is iets te jong voor speed, dan dus maar speedmetal!
Ik ben het laatste half uur briljant tekeer gegaan op FOK! Trusten maat.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Ik heb net weer een paintje gemaakt!
Hij zit nu weer op de grond met z'n Duplo trein te spelen.quote:
moet jij zeggen newbiequote:Op woensdag 7 februari 2024 20:00 schreef tong80 het volgende:
Trouwens. HarrieOld soldiers never die.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:00 schreef tong80 het volgende:
Trouwens. HarrieOld soldiers never die.
Dit is geen zeiktopicquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:47 schreef tong80 het volgende:
FF pissen trouwens. Of komt het ongelegen ?
Trusten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:17 schreef maily het volgende:
[..]
Dit is geen zeiktopic
Daarom gaat hij ook staan pissen en niet zitten zeikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:17 schreef maily het volgende:
[..]
Dit is geen zeiktopic
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Toen pissen plassen werd, begon het gezeik.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom gaat hij ook staan pissen en niet zitten zeiken
Oh, jij wil wel even zeiken hier?quote:
Precies, jij snapt het!quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen pissen plassen werd, begon het gezeik.
nee, net al gedaanquote:
Omlaag natuurlijk, gianni kan staand prima richten als hij nuchter isquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
En nu is de vraag:
Met de bril omhoog of omlaag
in de douchequote:Op woensdag 7 februari 2024 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
En nu is de vraag:
Oh, dan is het goed.quote:
En dit, natuurlijkquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
En nu is de vraag:
quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed.
Je bent een meisje geworden?
niet dat ik weetquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed.
Je bent een meisje geworden?
wat een knappe vent. Alsof ik in een spiegel kijkquote:
Dan lucky you, I guess?quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een knappe vent. Alsof ik in een spiegel kijk
Dat krijg je ervan als je uitkeringstrekkers niks beters te doen geeftquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu heb je 8463 verschillende genders enzo tegenwoordig...
quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je uitkeringstrekkers niks beters te doen geeft
Heeft braddie eindelijk zijn haren laten knippen en stylenquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft braddie eindelijk zijn haren laten knippen en stylen![]()
Wat een leuk stukje heerquote:
quote:
Ja lekker is dat altijdquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:12 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Week is weer lekker door midden
Moest even gerug naar het stukje. Jij het het over heg stuk wat er boven stondquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]Ja, tot wanneer kunnen we nog in Kerkdriel terecht voor die 50% korting?!?
Tot het einde van oktober? Ah, nog tijd zat dus!
187 km van m'n huis, dan moeten ze wel verdomd leuke dingetjes in de uitverkoop hebben hoor!
Joh!quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest even gerug naar het stukje. Jij het het over heg stuk wat er boven stond
Dat had ik niet eens gelezen johquote:
Sorry kon het niet laten om een goude oude garp uit de hoge hoed te toverenquote:
Morguh Stigquote:Op donderdag 8 februari 2024 07:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Zo naar de tandarts.
ineens 2 bobbels?quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zat in bad, gewoon in bad. Wat met het sop te klieren
Dat waren mijn puntige knieën bleek dusquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat waren mijn puntige knieën bleek dus
Dotquote:Op donderdag 8 februari 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Stigo jee jou lievelings uitje
![]()
Ben je nog zo zenuwachtig of is dat na de laatste keer minder geworden
Gelukkig maar. Succes zo bij de tandartsquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dot
Nee, het is minder spannend haha. Enkel controle
Vorige week kaakchirurg geweest. Nu nog "last"quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Zo naar de tandarts.
Succes!quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Zo naar de tandarts.
heerquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vorige week kaakchirurg geweest. Nu nog "last"
Dit valt nog wel mee. Kunde nagaan.quote:
Nou dat is dan weer een gelukquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit valt nog wel mee. Kunde nagaan.
Gelukkig maar tochquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Controle was an sich prima. Klein gaatje wat nog gevuld moet worden en gebitsreiniging, maar dat laatste is ook elk half jaar. Dus geen grote problemen.
Sallykequote:
Ja ach, ze zijn er om me te helpen denk ik dan maarquote:
Stiggy!quote:
Keelpijn, hoesten en moequote:
goed bezigquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Controle was an sich prima. Klein gaatje wat nog gevuld moet worden en gebitsreiniging, maar dat laatste is ook elk half jaar. Dus geen grote problemen.
Ooohhh nee, jij ook al...?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Keelpijn, hoesten en moe
En daar?
Earl Greyskequote:
Their there they're ( @maily )quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Keelpijn, hoesten en moe
En daar?
Het zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Ooohhh nee, jij ook al...?
Het lijkt wel alsof we elkaar ontmoet hebben, met allebei hoest en keelpijn, en een verrekte vermoeidheid vooral in de middag![]()
![]()
Sorry... als ik je aangestoken heb...![]()
Whut?quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen![]()
Het is je vergeven
Therethere.gifquote:
en dan is Stig Pennyquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Therethere.gif
Maar ja, best wat herkenbare trekjes
Dat is zeker waar. Maar prettig is het niet altijdquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ach, ze zijn er om me te helpen denk ik dan maar
*klop* *klop* *klop*quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*klop* *klop* *klop*
Penny
*klop* *klop* *klop*
Penny
*klop* *klop* *klop*
Penny
alles goed met u?quote:
tuurlijk, maar wat krijg ik dan in ruil?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft iemand 150 euro voor mij voor een breinaaldensetje?
Een blije muis?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlijk, maar wat krijg ik dan in ruil?
nog 6 uurtjes en dan 6 dagen weekendquote:
niet eens een gebreide trui?quote:
carnaval?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog 6 uurtjes en dan 6 dagen weekend
nou okequote:Op donderdag 8 februari 2024 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je een gebreide onderbroek?
ja, verplicht atv, maar ik doe niet aan carnavalquote:
aah jij kunt dus heerlijk 6 dagen genietenquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou oke
[..]
ja, verplicht atv, maar ik doe niet aan carnaval
ja, ik hoop dat het weer wat beter wordt de komende dagen, dan krijg ik de tijd wel omquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah jij kunt dus heerlijk 6 dagen genieten
wandelen
fietsen
en al die dronken torren uitlachen
uhhhhhquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik hoop dat het weer wat beter wordt de komende dagen, dan krijg ik de tijd wel om
quote:
nee, luisteren naar Ieni!quote:
hier staat voor zaterdag 6 tot 12 gradenquote:
Hier een beetje zonquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier staat voor zaterdag 6 tot 12 graden
en bewolkt
de hele dag bewolkt
Als het al droog is vind ik het goed genoegquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier staat voor zaterdag 6 tot 12 graden
en bewolkt
de hele dag bewolkt
je bedoelt of de dorpsgek weg is?quote:
geen medelijden meequote:Op donderdag 8 februari 2024 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als het al droog is vind ik het goed genoeg
Beetje medelijden wel met de mensen die vandaag al aan de carnaval beginnen
Ligt eraan wie daarmee bedoeld wordt!quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bedoelt of de dorpsgek weg is?
ik gun andere mensen wel hun plezierquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen medelijden mee
moeten ze het maar niet doen
quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt eraan wie daarmee bedoeld wordt!
ik ookquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik gun andere mensen wel hun plezier
Daar kiest men zelf voor idd.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook
maar heb geen medelijden als ze zelf in de kou feest willen vieren
Gemeanniquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar kiest men zelf voor idd.
[..]
Gemeanni
Hoeveel maar?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft iemand 150 euro voor mij voor een breinaaldensetje?
Het zijn rondbreinaalden in alle maten met verwisselbare lengtes flexibele touwtjes.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoeveel maar?
Van 24 karaat goud?!
Pfff, zo leer je weer eens watquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het zijn rondbreinaalden in alle maten met verwisselbare lengtes flexibele touwtjes.
Elke hobby is duurquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
En hobbyspullen zijn altijd duur. Volgens mij is een grote scam
O hier ook en snotteren het loopt de neus uitquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Keelpijn, hoesten en moe
En daar?
Kijk maar uit dat het niet wegloopt!quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier ook en snotteren het loopt de neus uit
Liep het maar wegquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat het niet wegloopt!
Oh ja, scherpquote:
Gewoon een griepje geen hooikoortsquote:
Ja die bomen he?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon een griepje geen hooikoorts
Of heb jij hooikoorts?
Ultrahypersuperdeluxe dusquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het zijn rondbreinaalden in alle maten met verwisselbare lengtes flexibele touwtjes.
daar krijg ik meestal in mei pas last vanquote:
Maantjequote:
Nog niet aan toe gekomen! ga het meteen doenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maantje
Waar is mijn bijdrage?
Jeeejquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:27 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nog niet aan toe gekomen! ga het meteen doen
nog een half uurtje wachtenquote:
een bammetje met rookvlees, een eitje en omdat de bammetjes wat klein waren heb ik nog een blikje kimchi meegepakt.quote:
Ah lekker rookvleesquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een bammetje met rookvlees, een eitje en omdat de bammetjes wat klein waren heb ik nog een blikje kimchi meegepakt.
en jij?
ook lekker.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah lekker rookvlees![]()
Broodje met pindakaas
Wel met stukjes noot erinquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook lekker.
Dat moet ik ook weer eens kopen.
wel de 100% versiequote:
Is wel wat dunner ook al roer je het goed door..quote:
dat wel, daardoor kun je het ook makkelijk door de kwark roerenquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is wel wat dunner ook al roer je het goed door..
Iewwllquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, daardoor kun je het ook makkelijk door de kwark roeren
Ik vind dat best lekkerquote:
Die kennen het niet?quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:27 schreef gianni61 het volgende:
toen ik mijn blikje kimchi open trok, keken mensen ook alsof ze water zagen branden
Best creepyquote:
Je had de OP gemist?quote:
Nee, dan kan ik het nog steeds creepy vinden?quote:
Iemand zei er in 1 van de eerste reacties wel wat over, jaquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik het nog steeds creepy vinden?
Ik ken het ook nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:27 schreef gianni61 het volgende:
toen ik mijn blikje kimchi open trok, keken mensen ook alsof ze water zagen branden
Is volgens mij iets Japans of iig Oosters meen ik.quote:
nou, eentje in ieder geval niet, maar die is in de 50 en woont nog bij zn ouders, dus wat zal ik zeggenquote:
Koreaanse ingelegde koolquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is volgens mij iets Japans of iig Oosters meen ik.
Auw.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:00 schreef ToT het volgende:
Joy, geflitst in Duitsland, moet ik eerst een hele verklaring invullen van dat ik de bestuurder geweest ben. Alles met pen en papier. Daarna krijg ik te horen hoe hard ik reed en hoeveel het me gaat kosten.
wel met een mooie foto?quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:00 schreef ToT het volgende:
Joy, geflitst in Duitsland, moet ik eerst een hele verklaring invullen van dat ik de bestuurder geweest ben. Alles met pen en papier. Daarna krijg ik te horen hoe hard ik reed en hoeveel het me gaat kosten.
Ik heb net naar degene gemaild die de brief verstuurd heeft, ik hoop dat ik het digitaal kan oplossen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Auw.
P.S. Wel genoeg (internationale) postzegels plakken hč![]()
Valt tegen!quote:
Die is niet te zien op de foto omdat ze met haar gezicht op mijn schoot lag!quote:
Eh oeh.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb net naar degene gemaild die de brief verstuurd heeft, ik hoop dat ik het digitaal kan oplossen.
Echter, ik lees nu online dat Duitsland een strafpuntensysteem kent als je te hard rijdt.
Kan zijn dat ik 3 strafpunten krijg die je jarenlang houdt, en bij 8 strafpunten mag je niet meer in Duitsland rijden.
En als je nu zegt dat je niet de bestuurder was?quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:00 schreef ToT het volgende:
Ik denk alleen als je staande wordt gehouden door de politie.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh oeh.
En wat als je echt té hard rijdt... auto kwijt? Of rijbewijs?![]()
zo vaart loopt het meestal niet hequote:Op donderdag 8 februari 2024 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk alleen als je staande wordt gehouden door de politie.
Maar goed, nog een paar keer zo'n geintje en ik mag Moffrika dus de komende jaren niet meer in.
Moest lachen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo vaart loopt het meestal niet he
en de boetes zijn vele malen lager
Ja ik moet in de brief aangeven wie de bestuurder was, en ze hebben een foto van me.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En als je nu zegt dat je niet de bestuurder was?
En te hard in DUITSLAND?!
Ja in het ergste geval is het ¤150, heb ik al gelezen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo vaart loopt het meestal niet he
en de boetes zijn vele malen lager
Aan jou heb ik watquote:
Zie je, zelfs zo brengt een EV ongeluk! GA TERUG NAAR FOSSIEL NU HET NOG KAN!!!!!!!quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik moet in de brief aangeven wie de bestuurder was, en ze hebben een foto van me.
Google Maps stuurde me kriskras over allerlei kleine kutweggetjes waar je maar 100 mocht rijden.
De accu van m'n elektrische auto begon wat leeg te raken dus ik was aardig gefocust op dat ik onder de 100km/u bleef rijden omdat hij dan duidelijk zuiniger rijdt dan als je precies 100 rijdt of net iets er boven.
Omdat ik steeds zo in het donker mijn snelheid en het verkeer checkte, heb ik zo'n piepklein lullig verkeersbordje over het hoofd gezien waarop stond dat je maar 70 mocht rijden. Dat is echt maar voor een paar honderd meter vanwege een kruispunt en daarna mag je weer 100.
Bij dat kruispunt rem je sowieso al wel af, maar ik was dus net iets te laat met afremmen.
ligt vaak aan de deelgemeentequote:Op donderdag 8 februari 2024 13:16 schreef ToT het volgende:
Laatst ook al een boete van 2 tientjes of zo gehad in Duitsland. Dat kon allemaal digitaal geregeld worden, maar nu moet ik een hele schuldbekentenis afleggen.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aan jou heb ik wat
[..]
Zie je, zelfs zo brengt een EV ongeluk! GA TERUG NAAR FOSSIEL NU HET NOG KAN!!!!!!!
Ja zoiets vermoedde ik al.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ligt vaak aan de deelgemeente
Alsof je met meerdere achter het stuur tegelijk zitquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:18 schreef ToT het volgende:
Die brief ook he!"Zeer geëerde dames en heren,"
wist je dat niet..quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof je met meerdere achter het stuur tegelijk zit
In die brief staan zowat al mijn gegevens, op m'n bloedgroep na!quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof je met meerdere achter het stuur tegelijk zit
quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
wist je dat niet..
tot is ook meerdere personen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |