SPOILER: ... van de F1 :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door maily op 07-02-2024 17:10:29 ]
Zou wat worden als Pino met je in bad kruipt!quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent een van de jaloerse mensen, want iedereen wil met mij in bad!
Ff stampenquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:54 schreef ToT het volgende:
Hij kijkt echt zo van: "Hee ieni, mag ik aan je muisje zitten?"
En zij van: "WTF?!?"
Dan moet ze wel een spons hebben en die 2 flink afsponzen natuurlijk!quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:57 schreef maily het volgende:
[..]
Hoihoi
Wou je ook in bad?
De wassende maan![]()
Uhhh nee !quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:57 schreef maily het volgende:
[..]
Hoihoi
Wou je ook in bad?
De wassende maan![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]Ja dan ben je ook geen wassende maan he!
quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:57 schreef maily het volgende:
[..]
Hoihoi
Wou je ook in bad?
De wassende maan![]()
Maantjequote:
Ik had het idd opgezochtquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:05 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)nt=mobile-gws-wiz-hp
Zal jou eens wassen!quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:57 schreef maily het volgende:
[..]
Hoihoi
Wou je ook in bad?
De wassende maan![]()
Nou nouquote:
Als Stiggy er is, KLEPt hij er wel lustig op losquote:
Ik drink sowieso geen bierquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:08 schreef maily het volgende:
[..]
KLEP!
herverwijderd in NWS / Minder pils gedronken, maar alcoholvrij bier zet opmars voor
quote:
Dit is wel waarquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Als Stiggy er is, KLEPt hij er wel lustig op los
Ik zit hier aan de Famous Gruise Smoky Black!quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik drink sowieso geen bier
[..]
Juffrouw Ooievaarquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Als Stiggy er is, KLEPt hij er wel lustig op los
Beetje rustig aan hequote:Op woensdag 7 februari 2024 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier aan de Famous Gruise Black SMokey!
Ik ben meer Tuuterdetuut!quote:
Hihi, zoiets wellicht ja.quote:
fakenewsquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:08 schreef maily het volgende:
[..]
KLEP!
herverwijderd in NWS / Minder pils gedronken, maar alcoholvrij bier zet opmars voor
Laat me raden ... weegschaal!quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik hou al heel mijn leven alles in evenwicht
quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik hou al heel mijn leven alles in evenwicht
Nou moet ik denken aan Tubular Bells.quote:
quote:the old man (?) journied further up the mountain,
And nothing was ever heard of him,
Except the sound of Tubular Bells
quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:52 schreef maily het volgende:
[..]
Nou moet ik denken aan Tubular Bells.
[..]
Er is een lange live-uitvoering van, en dan zie je rechts in beeld zo'n gezicht dat dat verteltquote:
quote:
Ik heb best veel van Harrie Jekkers gezien en gehoord in mijn levenquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:57 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Harrie![]()
Niet te ver warren met @:Harrie
Ik eigenlijk behoorlijk weinig. Ik ken er een paar nummers van, maar m'n buurman draaide afgelopen een album van hem continu achter elkaar, met de achterdeur open!quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb best veel van Harrie Jekkers gezien en gehoord in mijn leven
quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik eigenlijk behoorlijk weinig. Ik ken er een paar nummers van, maar m'n buurman draaide afgelopen een album van hem continu achter elkaar, met de achterdeur open!
welk albumquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik eigenlijk behoorlijk weinig. Ik ken er een paar nummers van, maar m'n buurman draaide afgelopen een album van hem continu achter elkaar, met de achterdeur open!
Ja weet ik veel.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
da's toch geen album danJekkers Live
Meh, muilkorfje een optie?quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja moeten ze anders poedelnaakt rondlopen of zo?
Over 100 jaar en 26 duizend dagen en achter elke deur en Koos werkeloos en over de muur en Laat mij maar alleenquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja weet ik veel.
Het is ook geen CD want hij had het volgens mij op Spotify.
Ja uiteraard ken ik echt wel muziek van hem hoor!quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Over 100 jaar en 26 duizend dagen en achter elke deur en Koos werkeloos en over de muur en Laat mij maar alleen
Volgens mij hebben wij dezelfde afwijking.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:20 schreef ToT het volgende:
Dat van poedels die poedelnaakt rondlopen had ik weer van de recentste Lubach-review van die kerel die ik net postte.
Heerlijk toch?quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:23 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij dezelfde afwijking.
Overal woordgrapjes in zien
Jawel. Maar soms zo vermoeiendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:31 schreef maily het volgende:
[..]
Jawel. Maar soms zo vermoeiend
Ja wat ik net onder dit bericht postte was ook een best ongepaste situatie, zoals je tussen de regels door kunt lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze dan #2quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wat ik net onder dit bericht postte was ook een best ongepaste situatie, zoals je tussen de regels door kunt lezen!
quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:33 schreef maily het volgende:
[..]
Deze dan #2
NWS / Baas zet brutale vrouw met alcoholverslaving ten onrechte op straat
Gezien en gereageerd!quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:33 schreef maily het volgende:
[..]
Deze dan #2
NWS / Baas zet brutale vrouw met alcoholverslaving ten onrechte op straat
quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
In 2 van de wagonnen zit "ontploffingswater" (benzine) en in eentje zitten skeletten!![]()
![]()
Heerlijk!!!quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:37 schreef ToT het volgende:
"En in deze zit hout! En in deze zitten oude spulletjes, en in deze zitten stenen, en in deze...."
Kijk maar uit met hem!quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:54 schreef ToT het volgende:
En nu wil hij Iron Man op zijn arm tekenen!Ja ho eens even, jongen.
Even ingrijpen hoor!
Edit: Okee dat was een ingekleurd rondje in z'n handpalm; de laser van Iron Man.
"Pieuw! Pieuw! Pieuw! Jij bent dood, papa!"
Akelige ADHD koter!quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kijk maar uit met hem!
Beetje valium in z'n drinkenquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Akelige ADHD koter!Echt heerlijk, maar 's avonds wil ik ook wel een beetje rust hebben hoor!
Wordt-ie volgens mij alleen nog maar drukker van!quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje valium in z'n drinken
Straks na Sesamstraat als de mini in bed ligtquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:21 schreef ToT het volgende:
Ik wil goftedomme ook ff rustig kunnen Youtuben!
Dit 5-jarig jong gaat pas over een uur naar bed!quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:32 schreef maily het volgende:
[..]
Straks na Sesamstraat als de mini in bed ligt
quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:47 schreef tong80 het volgende:
FF pissen trouwens. Of komt het ongelegen ?
Trusten.
speed worden echte ADHDers heerlijk rustig vanquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Akelige ADHD koter!Echt heerlijk, maar 's avonds wil ik ook wel een beetje rust hebben hoor!
Haha ja dat hoor je idd wel vaker!quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
speed worden echte ADHDers heerlijk rustig vanuit ervaring
Betahquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja dat hoor je idd wel vaker!
Hij is iets te jong voor speed, dan dus maar speedmetal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |