Hoe dan? Ik werk gewoon en heb daardoor geen tijd om mijzelf ook nog eens met dit bezig te houden overdag...quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat jij erop achteruitgaat betekent niet dat het geen goede/logische stap is. Het lijkt me bijzonder zinvol om mensen te stimuleren hun verbruik af te stemmen op de productie.
Dat zouden energiemaatschappijen ook het liefste zien. Die salderingsregeling was opgelegd dus natuurlijk doen ze alsof ze daar aan mee willen werken want vergroening etc, maar dat is ook alleen maar omdat het moet.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik werk gewoon en heb daardoor geen tijd om mijzelf ook nog eens met dit bezig te houden overdag...
Dan trek ik mijn panelen wel van het dak af.
Nou, dan doe je dat toch lekker?quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik werk gewoon en heb daardoor geen tijd om mijzelf ook nog eens met dit bezig te houden overdag...
Dan trek ik mijn panelen wel van het dak af.
Dito hier, maar vandaag gaat de goede kant op, 13,4 kWh tot nu toequote:Op woensdag 21 februari 2024 13:12 schreef d.k. het volgende:
En los van al dat energiegedoe: de opbrengst deze maand is echt dramatisch. Wanneer gaat de zon eindelijk schijnen?
Februari kan hier wel eens minder opleveren dan januari.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:12 schreef d.k. het volgende:
En los van al dat energiegedoe: de opbrengst deze maand is echt dramatisch. Wanneer gaat de zon eindelijk schijnen?
Februari zit nu op zo'n 75% van januari, ik vrees dat het niet goed gaat komen. We hadden vandaag ook echt geen top opbrengst, veel buien.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:14 schreef -0- het volgende:
[..]
Februari kan hier wel eens minder opleveren dan januari.
Andere jaren verdubbelde januari ongeveer in februari. Nu was januari vrij goed maar nog steeds zou het ve hoger moeten zijn in februari,die ook nog eens 29 dagen heeft dit jaar.
I wish... ik zit voor februari (153,6) net over de helft van januari (298,3)quote:Op zondag 25 februari 2024 19:54 schreef d.k. het volgende:
[..]
Februari zit nu op zo'n 75% van januari, ik vrees dat het niet goed gaat komen. We hadden vandaag ook echt geen top opbrengst, veel buien.
Haha, hoe het kan verschillen. Jan en feb zijn hier gelijk (allebei kut, dat wel).quote:Op zondag 25 februari 2024 20:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
I wish... ik zit voor februari (153,6) net over de helft van januari (298,3)
Nee, januari is by far m'n beste januari:quote:Op zondag 25 februari 2024 20:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Haha, hoe het kan verschillen. Jan en feb zijn hier gelijk (allebei kut, dat wel).
Bizar hoeveel het kan verschillen. Wij zitten nu op 119% van januari.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:54 schreef d.k. het volgende:
[..]
Februari zit nu op zo'n 75% van januari, ik vrees dat het niet goed gaat komen. We hadden vandaag ook echt geen top opbrengst, veel buien.
Oh ik vergelijk niet met andere jaren, vind het gewoon weinig.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, januari is by far m'n beste januari:
2022: 158,6
2023: 207,4
Maar ook als ik per jaar januari en februari bij elkaar optel, kom ik niet in de buurt:
2022: 545
2023: 613,7
2024: 451,9 met nog 4 dagen te gaan.
ik heb sinds oktober de beste maand , november , december en januari waren duidelijk de minste ! Schijnt morgen nog mooi weer te worden dus morgen weer 10-12 kwh ophalen hoop ik , kom ik in feb toch uit tegen de 200.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:37 schreef d.k. het volgende:
Ik heb net even gespiekt, de hoogste dagopbrengst van februari ligt onder die van januari. Vandaag is het ook weer drama, het heeft gewoon de gehele dag gegoten
We hebben vorig jaar maart panelen bijgelegd, dus het is nu wat lastig vergelijken, maar dat we ondanks deze extra panelen niet aan de opbrengst van februari 22, 23, 19 en 21 komen zegt wel genoeg. Het jaar 2020 had wel een lagere opbrengst, maar toen lagen er alleen panelen op zuid met een te grote omvormer, dus dat telt niet echt.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |