quote:
Vroeger opstaanquote:
Ik heb nog wel watquote:
Dat zei ik al.quote:
Ik bied het aan.quote:
quote:
Ben ik een keer aardig...quote:
LoLkequote:
Whehe, Stigs de keelsmeerder!quote:
Ja, vooral mijn eigen keel nuquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, Stigs de keelsmeerder!
Ehhhh.... iew?quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, vooral mijn eigen keel nu
Met thee en honingquote:
Ik schrok al.quote:
quote:
Jou kennende eh.quote:
Dat ontken ik nietquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jou kennende eh.Vies ventje.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben ik een keer aardig...
Whe. Hè.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, Stigs de keelsmeerder!
Karma.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, vooral mijn eigen keel nu
Wat ben jij onaardig ineens zegquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat ben jij onaardig ineens zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Knuffeltje voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Noicequote:
Ja, dat is een lekkere kont.quote:
Wat daarboven zit ook wel hoorquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dat is een lekkere kont.
Een zeer fraaie rug en schouderpartij.quote:
Daar let jij weer opquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:19 schreef Sally het volgende:
Ik had alleen de spiegel even schoongemaakt![]()
Duh. Vrouw, hequote:
Gelukkig maken de billen en tetten alles weer goed.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Duh. Vrouw, he![]()
Foto's moeten wel een beetje netjes zijn![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gelukkig maken de billen en tetten alles weer goed.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar letten jullie weer op
Ik ontken het nietquote:
Doet mij denken aan dat Mr Bean filmpje.quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Zo naar de tandarts.
Goedemorgen allemaal!quote:
Sallykequote:
Ja, al was het niet zo ergquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Doet mij denken aan dat Mr Bean filmpje.
[..]
Goedemorgen allemaal!
Jij maakt het erger?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sallyke
[..]
Ja, al was het niet zo erg
Ik moet een nieuwe tandartsenpraktijk zoeken jaquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe tandartsenpraktijk zoeken ja
Tja, als je iets doet, doe het goed!quote:
Dan hoop ik ook voor je tandarts.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tja, als je iets doet, doe het goed!
Oh daar heb ik niks over te klagenquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan hoop ik ook voor je tandarts.
Dit kreeg ik serieus eens als reactie.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:19 schreef Sally het volgende:
Ik had alleen de spiegel even schoongemaakt![]()
Whut, welke foto?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dit kreeg ik serieus eens als reactie.
Was mijn foto dus niet zo interessant
Die was toch lekker?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh daar heb ik niks over te klagen
Wees blij met jezelf.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Whut, welke foto?
Maar ja, ik let wel op dat soort dingen
En hier staat een vrouw op... voor mij persoonlijk *ietsje* minder interessant..Al ziet ze er goed uit. Kan er jaloers op worden
![]()
![]()
Ach, curves is tegenwoordig ook hip, toch?
Deze keer heb ik het over de kunde van zijn werkzaamhedenquote:
Wat een sekreet, zeker een huisvrouwquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dit kreeg ik serieus eens als reactie.
Was mijn foto dus niet zo interessant
Meende dat je een lekkere vrouwelijke tandentrekker had.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze keer heb ik het over de kunde van zijn werkzaamheden
Dat... viel wel meequote:Op donderdag 8 februari 2024 13:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Meende dat je een lekkere vrouwelijke tandentrekker had.
Zoveel dubbelzinnigheden in 1 zin.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat... viel wel meeEn voorlopig zijn er geen kiezen meer getrokken
Is ook al weer jaren terug
Ik ben niet heel helder maar dit lukte me nog welquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zoveel dubbelzinnigheden in 1 zin.
Je kan wel raden wat ik haar hier heb laten doenquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat een sekreet, zeker een huisvrouw
Oh zekerquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan wel raden wat ik haar hier heb laten doen
quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben niet heel helder maar dit lukte me nog wel
In d'r nakie zeker?quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Vertel eens meer.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Verkoudheid al over?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:19 schreef Sally het volgende:
![]()
aan het eten... toch maar. En ja, achteraf toch trek. Maar verder overdag.... bleh.
Heb net ook gegeten, blijft binnen tot nuquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:19 schreef Sally het volgende:
![]()
aan het eten... toch maar. En ja, achteraf toch trek. Maar verder overdag.... bleh.
Nee, dus. Dus vermoeidheid niet. En keelpijn niet. En hoesten niet. En......quote:
Jammer, jammer.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, dus. Dus vermoeidheid niet. En keelpijn niet. En hoesten niet. En......
Hoesten is een heel eind over. Keelpijn nog niet. Vermoeidheid is er ook nogquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, dus. Dus vermoeidheid niet. En keelpijn niet. En hoesten niet. En......
Oh hier blijft ook alles wel binnen, maar meer dat ik geen trek heb gedurende de dag.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb net ook gegeten, blijft binnen tot nu
Dank, dankquote:
Helaas - jij ook sterkte/ beterschap.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoesten is een heel eind over. Keelpijn nog niet. Vermoeidheid is er ook nog
Thanksquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Dank, dank
[..]
Helaas - jij ook sterkte/ beterschap.
Mogguh Stigs!quote:
LoLkequote:
Beter van.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
LoLke
Een heel eind maar de stem is nog herstellende. Komt wel goed los dus dat is positief
Ja, vannacht ook redelijk geslapen. Dus we zijn op de goede weg!quote:
Sallykequote:
Goed slapen is altijd belangrijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, vannacht ook redelijk geslapen. Dus we zijn op de goede weg!
Niet goed geslapen?quote:
Ja, vanavond ook op tijd naar bedquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goed slapen is altijd belangrijk.
Vind dat ook wel fijn. En dan vooral als het regent buiten,quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, vanavond ook op tijd naar bed
Ja, dan slaap je meestal zoquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind dat ook wel fijn. En dan vooral als het regent buiten,
Uhuhm.quote:
quote:
Awwww.quote:
Whehehe, die was mooi.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:lordofleaves:
Enjoy this!
"POOOWWWERRR!!"
Ik vond die laatste geweldigquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Awwww.![]()
Hopelijk gaat het morgen beter eh.
[..]
Whehehe, die was mooi.
Jammer dat ze zijn gestopt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vond die laatste geweldig
"For eight hours!"
Ja, nog 2 specials en dan verdwijnen ze samen aan de horizonquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, nog 2 specials en dan verdwijnen ze samen aan de horizon
Zulke tv krijgen we nooit meer.quote:
Nee, dit was een autoshow de tenminste eerlijk was over de kwaliteit van auto's.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zulke tv krijgen we nooit meer.
Dat, of was het een show over drie mannen die de gekste dingen deden waar toevallig auto's bij betrokken waren?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dit was een autoshow de tenminste eerlijk was over de kwaliteit van auto's.
Niet geheel die illusie.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Awwww.![]()
Hopelijk gaat het morgen beter eh.
[..]
We gaan er nooit uitkomen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat, of was het een show over drie mannen die de gekste dingen deden waar toevallig auto's bij betrokken waren?
LoLkequote:
Stigmeister! Lord van het zuiden!quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigmeister! Lord van het zuiden!
Jazeker en van Vlaams Limburg.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij dan de Lord van het noorden?
Gedeelde supervisie dusquote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jazeker en van Vlaams Limburg.
Zoiets.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gedeelde supervisie dus
Daar doelde ik opquote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zoiets.En delen met @:Lenny77 natuurlijk.
Wij konden dat gebied ook wel opdelen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar doelde ik op
Wat dacht jij dan?
Divide... and conquer?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wij konden dat gebied ook wel opdelen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Divide... and conquer?
Oh ja. Dat ook.quote:
Denk niet dat Lenny gedeeld wil worden.quote:
Niet dat ze weet...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Denk niet dat Lenny gedeeld wil worden.
Zal het voorleggen.quote:
Het was goed jullie gekend te hebbenquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het was goed jullie gekend te hebben
Komen we je redden!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zij blijft mod, ik eindig ergens in de diepte van Vlaanderen.
Hou ik je aan.quote:
Is goedquote:
LoLkequote:
Alles okee met Stigs?quote:
Gaat steeds beter, stem is bijna weer normaal en het hoesten wordt steeds minder. Wel verdomd veel spierpijn overal.quote:
Je moet je ook niet zoveel inspannen!quote:Op zondag 11 februari 2024 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat steeds beter, stem is bijna weer normaal en het hoesten wordt steeds minder. Wel verdomd veel spierpijn overal.
Dat doe ik juist niet, daarom is het zo gekquote:Op zondag 11 februari 2024 10:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je moet je ook niet zoveel inspannen!
Zal wel bij je griepje horen dan.quote:Op zondag 11 februari 2024 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat doe ik juist niet, daarom is het zo gek
Mijn hele lijf voel ik, het is soms irritant
Ik denk hetquote:Op zondag 11 februari 2024 10:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zal wel bij je griepje horen dan.
Je overleefd het wel.quote:
Oh dat ook wel, duurt me allemaal te langquote:
Dat vind @Sally vast ook.quote:Op zondag 11 februari 2024 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat ook wel, duurt me allemaal te lang
Dat het bij mij lang duurt?quote:
Ze zal vast aan je denken.quote:Op zondag 11 februari 2024 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat het bij mij lang duurt?
Arme meid, ze is al veel langer ziek
Dat dacht ik ook alquote:Op zondag 11 februari 2024 11:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze zal vast aan je denken.
Nee, ik bedoelde natuurlijk haar eigen griep.
Dat is lief eh.quote:Op zondag 11 februari 2024 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al
@:Sally, beterschap hoor
Thanks broquote:Op zondag 11 februari 2024 11:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is lief eh.
Gauw beter worden, @:Sally en jij natuurlijk ook Stigs!
Haaii, hier niet De Griep (dat zou ook nog wel enkele weken duren en dan was ik er nog slechter aan toe dan nu met continu moe en koorts)quote:Op zondag 11 februari 2024 11:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze zal vast aan je denken.
Nee, ik bedoelde natuurlijk haar eigen griep.
Sallykequote:
Dan gaat het nog zeker een week duren.quote:Op zondag 11 februari 2024 11:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Haaii, hier niet De Griep (dat zou ook nog wel enkele weken duren en dan was ik er nog slechter aan toe dan nu met continu moe en koorts)
Maar goed verkoudheidsvirus te pakken, dat wel...
"Uitzieken", zei de doktersassistente.
Wie zegt dat het geen soa's zijn?quote:Op zondag 11 februari 2024 15:38 schreef Groepfunder het volgende:
Wat een ziekenboeg hier. Gelukkig geen enkele soa. Beterschap allemaal!
quote:Op zondag 11 februari 2024 16:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wie zegt dat het geen soa's zijn?
Ik ben misschien een lul soms, maar zo'n lul ben ik nu ook weer nietquote:Op zondag 11 februari 2024 16:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik gloei nog een beetjequote:
Zal maar niet verder vragen.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik gloei nog een beetje
Beetje koorts, meer niet haha!quote:
Jajaja.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje koorts, meer niet haha!
Jaquote:
Nou ben ik nog rustig!quote:
Whehe, straks gloei je nog teveel.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou ben ik nog rustig!
Wel lekker warmquote:Op zondag 11 februari 2024 19:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, straks gloei je nog teveel.
Ja, maar niet op die manier.quote:
LoLkequote:
Sallykequote:Op maandag 12 februari 2024 09:37 schreef Sally het volgende:
Mogguh!
Hm, ietsje beter. Maar keelpijn en hoest is er nog. Een weekend niksen en heul veul slapen heeft wel goed gedaan!
Kijken of mn stem mee wil werken bij een telefoontje...
Uiteraard!quote:Op maandag 12 februari 2024 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
Het word vast een mooie dag vandaag.
Okee, het regent weer hier.quote:
Hier nog nietquote:
Kwestie van tijd.quote:
Oh zekerquote:
Moet jij niet in de carnaval zitten btw?quote:
Nee, dat vier ik al jaren niet meerquote:Op maandag 12 februari 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet jij niet in de carnaval zitten btw?
Komt door de muziek zeker?quote:Op maandag 12 februari 2024 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat vier ik al jaren niet meer
Tja, ik kreeg de indruk dat het merendeel toch griep of een stevige verkoudheid heeft. Ik loop sinds vandaag zelf ook weer flink te snotteren. Verre van sexy.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die op snot geilt.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:07 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Tja, ik kreeg de indruk dat het merendeel toch griep of een stevige verkoudheid heeft. Ik loop sinds vandaag zelf ook weer flink te snotteren. Verre van sexy.
Als ze lang genoeg op m'n neus zit, dan wordt ze vanzelf nat.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
Er is altijd wel iemand die op snot geilt.
Whehehe, iew!quote:Op maandag 12 februari 2024 19:12 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Als ze lang genoeg op m'n neus zit, dan wordt ze vanzelf nat.
Ouder en wijzerquote:
Ouder zeker!quote:
Laat maar zitten!quote:Op maandag 12 februari 2024 19:17 schreef Groepfunder het volgende:
Ja, ik zei toch dat het verre van sexy was?
quote:Op maandag 12 februari 2024 19:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ouder zeker!
[..]
Laat maar zitten!
Vooruit dan!quote:
Sallykequote:
Wat een inclusieve groet!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
Goedemorgen mensen!![]()
En dieren en planten!
Amy! Lange tijd niet gezien hier.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat een inclusieve groet!
Goedemorgen!
Lolkequote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
Goedemorgen mensen!![]()
En dieren en planten!
Amykequote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat een inclusieve groet!
Goedemorgen!
Stigs!quote:
Ik heb jou ook gemist hoor!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Amy! Lange tijd niet gezien hier.
Haha, soms wel jaquote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Mja, ik vind soms 1 sc al lastig om bij te houden
Redelijkquote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
Loopt de motor alweer stationair?
Spockquote:
dan kom ik dus als geroepenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Spock
Hier is het veel te rustig
volgens mij BDSM test wel. En in de praktijk klopt dat ook welquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat @:Sally 's taak is hier in de SC
Ben jij er ook al zo ene?
Hoe werkt dat dan als je met een vrouw bent die ook graag de zweep hanteert? Of werkt dat niet?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:03 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
volgens mij BDSM test wel. En in de praktijk klopt dat ook wel
Denk dat je dan allebei switch moet zijn? Anders kan het een redelijk bloedbad worden als je allebei de dominante op dat moment denkt te zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan als je met een vrouw bent die ook graag de zweep hanteert? Of werkt dat niet?
Misschien dat iedereen wel switch is als de situatie daarom vraagt.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:15 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Denk dat je dan allebei switch moet zijn? Anders kan het een redelijk bloedbad worden als je allebei de dominante op dat moment denkt te zijn
schattige seks, die hoor je niet vaakquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien dat iedereen wel switch is als de situatie daarom vraagt.
Bij 2 subs denk ik aan hele schattige seks, bij 2 doms aan het tegenovergestelde
Schattige seks is ook seksquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
schattige seks, die hoor je niet vaak
Nee?quote:
Geen alleenrecht op hoor, al vind ik deze veel leuker:quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat @:Sally 's taak is hier in de SC
Ben jij er ook al zo ene?
Nope, variatie is belangrijkquote:
buk eens?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen alleenrecht op hoor, al vind ik deze veel leuker:
![]()
![]()
Voor jou? Nimmerquote:
Ik denk altijd dat dezequote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen alleenrecht op hoor, al vind ik deze veel leuker:
![]()
![]()
Let's do a stand off dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Let's do a stand off dan?Deal! Als verliezende partij mag jij beginnen, zo aardig ben ik dan ook wel weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooray for boobies!
You wishquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:46 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Deal! Als verliezende partij mag jij beginnen, zo aardig ben ik dan ook wel weer
Ik denk zomaar dat er dit mee bedoeld wordt (en deze is dan nog schattigquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat dezemet een koekenpan is, maar het kan ook iets anders zijn
You wish, dat ik de verliezende partij benquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Dus je zegt nu dat ik mag beginnen? Dit gaat wel heel makkelijk allemaal
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat dezemet een koekenpan is, maar het kan ook iets anders zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat dit meer in de buurt komt. Maar koekenpan kan een goed alternatief zijn
Hooray for boobies!
Je kan het eens uitproberen?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:52 schreef Sally het volgende:
Zit me nu ook ineens af te vragen hoe dat zou zijn, ja. 2 DOM's tegenover elkaar. Eh, met elkaar dan
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:52 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]Een snijplank?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat dit meer in de buurt komt. Maar koekenpan kan een goed alternatief zijn
Het zou ook een deegroller kunnen zijn
Ik denk dat ik maar eens wat ga eten, wellicht dat ik dan minder aan keuken attributen denk
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Er kan er maar 1 de "winnaar" zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:52 schreef Sally het volgende:
Zit me nu ook ineens af te vragen hoe dat zou zijn, ja. 2 DOM's tegenover elkaar. Eh, met elkaar dan
Ben aan het wachten op een testrun, dan heb ik meestal genoeg tijd om bij te lezen en wat andere zaken te doenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:51 schreef Sally het volgende:
[..]
You wish, dat ik de verliezende partij ben
Maar eyhhh... Ik ben aan het werk - ehm, right![]()
lol.
Zag ineens de mention van Amy
Nee, een paddlequote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een snijplank?
Het zou ook een deegroller kunnen zijn
Ik denk dat ik maar eens wat ga eten, wellicht dat ik dan minder aan keuken attributen denk
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
Er kan er maar 1 de "winnaar" zijn.
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
Er kan er maar 1 de "winnaar" zijn.
Een paddle om mee te pedelen?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, een paddle![]()
Helaas zat er geen context omheen nee
Jij bent volgens mij veel te braafquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een paddle om mee te pedelen?
Ik heb geen paddle, zelfs geen zweepjes in huis
Tot zover mijn ontboezemingen van vandaag.
Als je braaf bent, krijg je geen slaagquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij veel te braaf
Goeie vraag!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je braaf bent, krijg je geen slaag
Tevens, hoeveel zweepjes ed heb jij dan thuis?
Geen enkelequote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je braaf bent, krijg je geen slaag
Tevens, hoeveel zweepjes ed heb jij dan thuis?
quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij veel te braaf
Maar heb jij wel wat kinky speeltjes liggen dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:37 schreef Spockjuh_ het volgende:
tevens oef
Hooray for boobiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb ook nooit gezegd dat ik niet braaf wasquote:
wat zeg je nu precies?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik niet braaf was
Datquote:
Speeltjes voor mezelf genoeg, een stuk of 6, je moet toch wat als single vrouwquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar heb jij wel wat kinky speeltjes liggen dan?
Of uberhaupt speeltjes, dat kan ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Daar heb je zelf voor gekozenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heel het weekend deze gehoord Vind ik wel echt de minste van Veul Gère
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Speeltjes voor mezelf genoeg, een stuk of 6, je moet toch wat als single vrouw.
Oeh, een slimme vrouw is op haar toekomst voorbereidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
OhaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt wel weer goed.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Redelijk
Wel heel veel spierpijn
Volgens mij is Stiggy nog braver dan ik.quote:
De eerste die dat probeert zal merken dat ik ook niet lief kan zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij is Stiggy nog braver dan ik.
Maar misschien dat iemand dat nog uit hem kan slaan
Ook Stigs heeft een duistere kant.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wil wel een poging wagen....?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zou kunnenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Wil wel een poging wagen....?![]()
![]()
Ben alleen bang dat ik zelf binnen no time op de grond lig![]()
![]()
Maar ik geloof niet dat Stiggy vrouwen slaatquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De eerste die dat probeert zal merken dat ik ook niet lief kan zijn
Jij bent daar toch veel te braaf voor?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij bent daar toch veel te braaf voor?Mijn braaf zijn slaat zo ver door dat ik alles doe wat een ander wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn braaf zijn slaat zo ver door dat ik alles doe wat een ander wiltDaar geloof ik niets vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
[..]
prima vermaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooray for boobies!
Slaan niet nee. Tegen de grond worstelen, of alleen maar duwen, wellicht welquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zou kunnen
[..]
Maar ik geloof niet dat Stiggy vrouwen slaat
Maar niet in je eentjequote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets vanGaat ze dat zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
Gaat ze dat zeggenVolgens mij kon het taaltechnisch beideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ene spelling is wat meer verouderd dan de anderexD
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
Gaat ze dat zeggenMensen op hun woord geloven is niet altijd even verstandig? Geen woorden maar daden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mensen op hun woord geloven is niet altijd even verstandig? Geen woorden maar daden!Dan had dit je ook niets uitgemaakt, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben oud, i knowquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij kon het taaltechnisch beide
De ene spelling is wat meer verouderd dan de anderexD
Nee, eigenlijk nietquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan had dit je ook niets uitgemaakt, toch?![]()
Oh ja? Ik denk ik ouderquote:
Hm, om een ontmoeting te ritselen mss wel?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet![]()
Volgens de "geen woorden, maar daden" theorie is zelfs het hele forum overbodig
Zul je net zien, lig je daar vastgebonden op bed, krijgt de oude man een hartstilstandquote:
Oh nee, niet de bedoelingquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zul je net zien, lig je daar vastgebonden op bed, krijgt de oude man een hartstilstand
Dat is zo, voor meets is een forum wel handig. En sowieso een gezellige chat op veilige afstandquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, om een ontmoeting te ritselen mss wel?
Of doe je dat op Tinder wel, alleen feauteaus kieke![]()
Toen was ik nog Black Stigquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ook Stigs heeft een duistere kant.
Zo oneerlijk is ook niet leukquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Wil wel een poging wagen....?![]()
![]()
Ben alleen bang dat ik zelf binnen no time op de grond lig![]()
![]()
Nee, tenzij zij de eerste tik uitdelenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zou kunnen
[..]
Maar ik geloof niet dat Stiggy vrouwen slaat
Staat genoteerd!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nee, niet de bedoeling
Daarom altijd schaar onder handbereik![]()
![]()
![]()
ik zou het binnen handbereik doen, anders heb je er nog steeds zo weinig aanquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nee, niet de bedoeling
Daarom altijd schaar onder handbereik![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
BDSM 101quote:
Je moet er toch niet aan denkenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zul je net zien, lig je daar vastgebonden op bed, krijgt de oude man een hartstilstand
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:33 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ik zou het binnen handbereik doen, anders heb je er nog steeds zo weinig aanAls je het nou nog goed schreef... dubbel strafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Als je het nou nog goed schreef... dubbel strafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooray for boobies!
Alsie dat lekker vindt....quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Zo krijg je wel straf ja. Slim bekeken
Kwestie van geven en genomen worden.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Alsie dat lekker vindt....
Er ligt nog wel wat op m te wachten![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Kwestie van geven en genomen worden.
Uiteraard op de billen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[
[..]
Nee, tenzij zij de eerste tik uitdelen
Je mentiont alleen net de verkeerdequote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah, ik zie dat @:Spockjuh switch is, dus het zou kunnen werken.
Oh underscore vergeten, oeps. Onhandig, namen die zo op elkaar lijken.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Je mentiont alleen net de verkeerde
Zullen we dan maar hopen dat die andere nooit meer op FOK! kijkt?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh underscore vergeten, oeps. Onhandig, namen die zo op elkaar lijken.
Of misschien is dat ook wel een switch en komt hij hier nu gezellig meekletsen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Zullen we dan maar hopen dat die andere nooit meer op FOK! kijkt?![]()
Het ging niet over mij dus niks aan de hand.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of misschien is dat ook wel een switch en komt hij hier nu gezellig meekletsen.
Maar stiekem hoop ik wel een beetje dat mijn foute mention onopgemerkt blijft
Haha, maar jij bent gewoon leuk om boos te makenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het ging niet over mij dus niks aan de hand.
Ik ben zelden boosquote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha, maar jij bent gewoon leuk om boos te maken
Ik ben eigenlijk ook niet vaak boos. Vaker teleurgesteld of gekwetstquote:
Ohw sorryquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook niet vaak boos. Vaker teleurgesteld of gekwetst
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of misschien is dat ook wel een switch en komt hij hier nu gezellig meekletsen.
Maar stiekem hoop ik wel een beetje dat mijn foute mention onopgemerkt blijft
Bijnaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |