quote:
Vroeger opstaanquote:
Ik heb nog wel watquote:
Dat zei ik al.quote:
Ik bied het aan.quote:
quote:
Ben ik een keer aardig...quote:
LoLkequote:
Whehe, Stigs de keelsmeerder!quote:
Ja, vooral mijn eigen keel nuquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, Stigs de keelsmeerder!
Ehhhh.... iew?quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, vooral mijn eigen keel nu
Met thee en honingquote:
Ik schrok al.quote:
quote:
Jou kennende eh.quote:
Dat ontken ik nietquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jou kennende eh.Vies ventje.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben ik een keer aardig...
Whe. Hè.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, Stigs de keelsmeerder!
Karma.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, vooral mijn eigen keel nu
Wat ben jij onaardig ineens zegquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat ben jij onaardig ineens zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Knuffeltje voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Noicequote:
Ja, dat is een lekkere kont.quote:
Wat daarboven zit ook wel hoorquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dat is een lekkere kont.
Een zeer fraaie rug en schouderpartij.quote:
Daar let jij weer opquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:19 schreef Sally het volgende:
Ik had alleen de spiegel even schoongemaakt![]()
Duh. Vrouw, hequote:
Gelukkig maken de billen en tetten alles weer goed.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Duh. Vrouw, he![]()
Foto's moeten wel een beetje netjes zijn![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gelukkig maken de billen en tetten alles weer goed.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar letten jullie weer op
Ik ontken het nietquote:
Doet mij denken aan dat Mr Bean filmpje.quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Zo naar de tandarts.
Goedemorgen allemaal!quote:
Sallykequote:
Ja, al was het niet zo ergquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Doet mij denken aan dat Mr Bean filmpje.
[..]
Goedemorgen allemaal!
Jij maakt het erger?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sallyke
[..]
Ja, al was het niet zo erg
Ik moet een nieuwe tandartsenpraktijk zoeken jaquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe tandartsenpraktijk zoeken ja
Tja, als je iets doet, doe het goed!quote:
Dan hoop ik ook voor je tandarts.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tja, als je iets doet, doe het goed!
Oh daar heb ik niks over te klagenquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan hoop ik ook voor je tandarts.
Dit kreeg ik serieus eens als reactie.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:19 schreef Sally het volgende:
Ik had alleen de spiegel even schoongemaakt![]()
Whut, welke foto?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dit kreeg ik serieus eens als reactie.
Was mijn foto dus niet zo interessant
Die was toch lekker?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh daar heb ik niks over te klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |