Zoals ik reeds zei, als hij al tijden een exit zocht dan zouden we toch niet zo’n warrig verhaal krijgen…quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:44 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ] Het VVD-huisblad neemt vast stelling.
Kamerleden zijn geen bewindslieden. Je kunt heul anoniem in de Tweede Kamer zitten.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het zou je verbazen. Chris Aalberts heeft daar een mooie analyse op losgelaten. De conclusie is dat als Wilders bewindslieden moet gaan leveren hij met een groot probleem zit: https://chrisaalberts.nl/(...)ede-of-eerste-kamer/
Ja joh, doe dat in talkshows ipv in de TK...quote:
En dan zeker D66 er nog bij?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:37 schreef capricia het volgende:
Wil de echte premier-kandidaat nu opstaan?
[ twitter ]
De anderen reageren via Twitter. Logisch dat NSC daar op ook wat wil zeggen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja joh, doe dat in talkshows ipv in de TK...
Lijkt mij ook. Er is iets gebeurd. Maar wat?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zoals ik reeds zei, als hij al tijden een exit zocht dan zouden we toch niet zo’n warrig verhaal krijgen…
Dat worden ruime kijkcijfers.quote:
Rutte was alweer de grote winnaar van de verkiezingen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:00 schreef -XOR- het volgende:
Het demissionaire kabinet kan dus nog wel een tijdje door. Zo is een stem op Pieter Omtzigt eigenlijk een stem voor Hugo de Jonge.
Dit zeg je echt nadat die andere drie oelewappers hun reactie hebben gegeven via Twitter?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:03 schreef RipCity het volgende:
Je gaat toch niet in een talkshow zoiets toelichten ipv gewoon eerst met plasterk/wilders/vvd etc? Hoezo meteen naar Oem-hoem-berto?
Dat ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit zeg je echt nadat die andere drie oelewappers hun reactie hebben gegeven via Twitter?
Dacht dat zijn kiezers wel wisten dat hij niet met PVV een regering wil vormen. Daarom was de zet van VVD zo sterk.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
omtzigt en zijn partij hebben heleboel stemmen gehad van mensen die er vanuit gingen dat hij niet met wilders zou gaan samenwerken
omtzigt is niet gek
hij wil die kiezers niet kwijt raken
Via een appje, de bestuurscultuur is terug.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:40 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
WTF is er daar achter de deuren van NSC gebeurd? Vaag verhaal, slecht voorbereid, raar getimed, met kennelijk haast? Je zou bijna denken dat er een splitsing dreigde of iets of iemand de pas afgesneden moest worden. Raar.
Dit is toch onverklaarbaar?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Via een appje, de bestuurscultuur is terug.
Waarom was die zet van de VVD precies zo sterk? Vooralsnog hebben ze helemaal niets.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dacht dat zijn kiezers wel wisten dat hij niet met PVV een regering wil vormen. Daarom was de zet van VVD zo sterk.
als Mohammed niet naar de berg komt, moet de berg maar naar Mohammedquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:08 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dat gesprek morgen? PO komt niet.
Toen ik er net wat van zei vond je het niet raar?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:06 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dit is heel. erg. raar.
Wat is er in godsnaam gebeurd, is er een totale vertrouwensbreuk tussen Omtzigt en Plasterk?
Ja, daar is iets gebeurd tussen Plasterk en Omtzigt of in de NSC fractie. Ik denk het laatste.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:08 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dat gesprek morgen? PO komt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |