Ronduit bizar.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Overigens een minstens zo grote klucht is het feit dat Omtzigt niet gevallen is over de rechtsstatelijke wanboel die het PVV programma is, maar de staat van de overheidsfinancin godbetert.
Opmerkelijk hoe populair het 'inzetten van het leger' voor politietaken altijd is in dergelijke kringen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:35 schreef Perrin het volgende:
Zo'n Pool zou zo mee kunnen spelen in 'Allo 'Allo.
[ twitter ]
Het zou je verbazen. Chris Aalberts heeft daar een mooie analyse op losgelaten. De conclusie is dat als Wilders bewindslieden moet gaan leveren hij met een groot probleem zit: https://chrisaalberts.nl/(...)ede-of-eerste-kamer/quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zo moeilijk hoeft het niet te zijn om iemand te vinden die niet met de pers mag praten, niet in een whatsapp groep met partijgenoten mag zitten, stemt zoals de baas vindt dat gestemd moet worden en af en toe met zijn duimen op het bankje roffelt. Voor een behoorlijke vergoeding uiteraard.
Deze fascist zet het leger dus liever in om de eigen bevolking onder de duim te houden ipv tegen de Russen. Wat een club, je zult er maar op gestemd hebben.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:35 schreef Perrin het volgende:
Zo'n Pool zou zo mee kunnen spelen in 'Allo 'Allo.
[ twitter ]
Wie gaat premier Timmermans aan een meerderheid helpen dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:37 schreef capricia het volgende:
Wil de echte premier-kandidaat nu opstaan?
[ twitter ]
Bobbeltje in de broek krijgen ze daarvan, die fascisten.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Opmerkelijk hoe populair het 'inzetten van het leger' voor politietaken altijd is in dergelijke kringen.
Heb jij al een premier-kandidaat gezien dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wie gaat premier Timmermans aan een meerderheid helpen dan?
Dat zal wel meevallen, iedereen is momenteel druk met Omtzigt de schuld geven.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:38 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me af of Kaag hier nog op de een of andere manier de schuld van gaat krijgen.
Bedankt Jomandaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:30 schreef quo_ het volgende:
[..]
De zetels van Pieter zullen verdampen en neerslaan bij vooral VVD, BBB en PVV. Dus die gaan dan met zijn 3en verder.
Valt wel mee toch? Hij heeft er altijd twijfels over geuit maar wil ook niet a la VVD de deur meteen dichtgooien.quote:
Ik zou graag Aboutaleb 1 zien. Maar wel met hem eerst de verkiezingen in.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb jij al een premier-kandidaat gezien dan?
Als dit echt het verhaal was fan zou NSC wel een betere exit strategie hebben lijkt me.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Omtzigt wilde nooit een kabinet vormen met wilders
hij heeft gewoon meegedaan omdat het zogenaamd moest
maar niks moet als je er niet achter staat
het toneelspelletje moest een keer ten einde komen
nu kunnen ze vvd trulletje niet meer de schuld geven
vvd trulletje gaat nu ineens hakken op omtzigt
De 17 miljard aan ombuigingen stond ook al in het advies van de studiegroep begrotingsruimte voordat het artikel over Kaag uit was.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:42 schreef Montagui het volgende:
Dat Kaag de overheidsfinancin blakend gezond achterliet blijkt volgens Omtzigt dus een aperte leugen.
@Janneke141quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:42 schreef Montagui het volgende:
Dat Kaag de overheidsfinancin blakend gezond achterliet blijkt volgens Omtzigt dus een aperte leugen.
Hier staat niet dat Kaag de schuld krijgt volgens mij.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:47 schreef capricia het volgende:
[..]
@:janneke141
Kon nooit lang duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |