Dat is wel leuk. Nu mag iedereen praten en hangt iedereen de vuile was buiten. Ik ben benieuwdquote:
Met welk doel dan vraag je je af. Het lijkt me niet dat NSC een ommedraai gaat maken als je 3 weken lang Pieter Omtzigt voor rotte vis hebt uitgemaakt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:17 schreef Faraday01 het volgende:
Zwarte pieten naar Pieter is in volle gang
quote:
Het lijkt mij dat NSC even moet reageren, hebben ze daar ook een PR-man die even kan ingrijpenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:17 schreef Faraday01 het volgende:
Kiezers wegtrekkenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Met welk doel dan vraag je je af. Het lijkt me niet dat NSC een ommedraai gaat maken als je 3 weken lang Pieter Omtzigt voor rotte vis hebt uitgemaakt.
Eigen straatje schoon vegen en houdenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Met welk doel dan vraag je je af. Het lijkt me niet dat NSC een ommedraai gaat maken als je 3 weken lang Pieter Omtzigt voor rotte vis hebt uitgemaakt.
Voor verkiezingen die er nu toch niet van gaan komen (want op Geert na staat iedereen er ruk voor in de peilingen)?quote:
Maar gedogen is wel prima. Slaat inderdaad nergens op.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:19 schreef Perrin het volgende:
"Bestaanszekerheid bouw je niet met luchtkastelen".
-Pieter Omtzigt #NSC
Dat gaat niet in een twitter bericht maar met een essayquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat NSC even moet reageren, hebben ze daar ook een PR-man die even kan ingrijpen
Wilders maakt al jaren allerlei collega’s uit voor rotte vis en toch wordt er met hem onderhandeld. Kennelijk doet dat er niet zoveel toe.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Vooral voor de VVD.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:21 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Voor verkiezingen die er nu toch niet van gaan komen (want op Geert na staat iedereen er ruk voor in de peilingen)?
Wat doen al die lui op mijn stemformulier als ze niet kunnen of willen regeren?! Ga een andere democratie lastigvallen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:21 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Maar gedogen is wel prima. Slaat inderdaad nergens op.
Sowieso dat iedereen wil gedogen om zelf niet af te gaan is vermoeiend (maar wel begrijpelijk).
Gifje van pino die in elkaar wordt geslagen aub @Zipportalquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:17 schreef Faraday01 het volgende:
Mwah, de onderhandelingen zijn uiteindelijk geklapt dus echt een succesverhaal is het ook niet gewordenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wilders maakt al jaren allerlei collega’s uit voor rotte vis en toch wordt er met hem onderhandeld. Kennelijk doet dat er niet zoveel toe.
Zelfs met winst PVV moeten ze met hetzelfde clubje aan tafel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:21 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Voor verkiezingen die er nu toch niet van gaan komen (want op Geert na staat iedereen er ruk voor in de peilingen)?
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:23 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Gifje van pino die in elkaar wordt geslagen aub @:zipportal
Beetje opnaaien natuurlijk...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:25 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dit is toch die partij die dit kabinet extreemrechts noemde en niet wilde dat het er kwam? Wat wil die nou?
Vreemde uitspraak inderdaadquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:25 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dit is toch die partij die dit kabinet extreemrechts noemde en niet wilde dat het er kwam? Wat wil die nou?
Het is (nog) niet erg succesvol, maar zoals blijkt ook geen reden om het niet eens te proberen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:24 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Mwah, de onderhandelingen zijn uiteindelijk geklapt dus echt een succesverhaal is het ook niet geworden.
Even benadrukken dat die posers nooit dit land zullen besturen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:25 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Nieuwe verkiezingen zijn voor Wilders ook een probleem. Hij krijgt de stoeltjes nu al voor geen meter gevuld.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:21 schreef opgebaarde het volgende:
Geert is keiblij, is het provoceren de laatste twee weken met vandaag “wij provoceren Rusland” goed gelukt. Tien zetels erbij, het wordt na nieuwe verkiezingen alleen maar makkelijker.
Politiek hooliganisme van D66, we zijn het zo langzamerhand wel gewend maar het blijft toch een treurig aftreksel van wat ooit een degelijke partij was.quote:
“Ik sta helemaal achter dit bericht”quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind overigens elke politicus die twitter als primair medium gebruikt infantiel
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:25 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ik kan deze reactie van Jetten echt niet plaatsen. Niet alleen omdat D66 tegen dit horrorkabinet is, maar ook omdat D66 tegenstander zou moeten zijn van het doen van niet waar te maken financiële beloftes. Prima reden om formatiegesprekken af te kappen als blijken dat je gesprekspartners dat per se willen doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:25 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het regeerakkoord wordt dit jaar gepresenteerd per X.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind overigens elke politicus die twitter als primair medium gebruikt infantiel
Ja, treurig... Ik kan ook geen andere reden bedenken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Politiek hooliganisme van D66, we zijn het zo langzamerhand wel gewend maar het blijft toch een treurig aftreksel van wat ooit een degelijke partij was.
De lol is er voor hem ook wel af met steeds meer knurften om te managen. Beetje rustig plucheplakken is er zo niet meer bij.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nieuwe verkiezingen zijn voor Wilders ook een probleem. Hij krijgt de stoeltjes nu al voor geen meter gevuld.
Lijkt op afgesproken werk tussen Dilan, Geert en Caroline.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
We gaan ALLE BALLEN OP PIETER!
Net als gisteravond.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat hebben ze netjes afgestemd.
Ja dat viel jou toen ook al op.quote:
Zo moeilijk hoeft het niet te zijn om iemand te vinden die niet met de pers mag praten, niet in een whatsapp groep met partijgenoten mag zitten, stemt zoals de baas vindt dat gestemd moet worden en af en toe met zijn duimen op het bankje roffelt. Voor een behoorlijke vergoeding uiteraard.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nieuwe verkiezingen zijn voor Wilders ook een probleem. Hij krijgt de stoeltjes nu al voor geen meter gevuld.
De zetels van Pieter zullen verdampen en neerslaan bij vooral VVD, BBB en PVV. Dus die gaan dan met zijn 3en verder.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Zelfs met winst PVV moeten ze met hetzelfde clubje aan tafel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |