quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:47 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag; Dinsdag
Dagelijks;
18.00; Handhavers in actie SBS6
19.00; Lang leve de liefde SBS6
19.27; First dates NPO1
19.45; De bondgenoten SBS6
19.50; Per seconde wijzer NPO2
20.31; Big Brother RTL5
Diversen;
20.26; Down the road NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/down-the-road
20.30; Married at first sight RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/married-at-first-sight
20.30; Urk! SBS6 https://www.tvgids.nl/informatief/urk
20.33; Ik vertrek NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/ik-vertrek
21.23; Over mijn lijk NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/over-mijn-lijk
Docu/Reportage/Informatief;
21.00; Dit is de kwestie NPO2 https://www.tvgids.nl/nieuws-actualiteiten/dit-is-de-kwestie
22.39; 2Doc: A compassionate spy NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/2doc-a-compassionate-spy
Actueel;
19.04; Sophie en Jeroen NPO1
21.30; Nieuwsuur NPO1
21.35; Vandaag Inside SBS6
22.00; Humberto RTL4
22.23; Arjen Lubach NPO1
22.54; OP1 NPO1
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Drass
@:ChildoftheStars
@:Isane
@:tong80
@:Firuze60
Typefouten onder voorbehoud
Ja samenvatting van voorgaande jaren.quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:56 schreef Isane het volgende:
Handhavers in actie is een herhaling ga ik vanuit van enkele jaren geleden?
Morgen huisarts. Net even een briljante post geplaatst op Facbook van Bommel. De burgemeester te kakken gezet. In een uur al 100 likes. Google maar Ha haha. Ik galegge. Erg moe. Tot later.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Hoe gaat het Tong? Wat is de stand van zaken op het moment?
quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:39 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatties![]()
Fijne kijkavond
Goedenavondquote:
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 8 februari 2024 18:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond![]()
Mr Visser hier en slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Prima besluit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doorverwezen. Maandag foto's van m'n hersenen. Als ze die kunnen ontdekken.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoe ging het bij de huisarts?
Gelukkig snel een afspraak kunnen maken.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doorverwezen. Maandag foto's van m'n hersenen. Als ze die kunnen ontdekken.
Veel voetbal en vanavond/vannacht Super Bowl.quote:Op zondag 11 februari 2024 11:19 schreef praadje het volgende:
Om gezondheidsredenen in ieder geval de komende week geen gids.
Snowsquall
Om het topic een beetje levend te houden is het misschien een leuk idee om dagelijks te posten wat je gaat kijken. Lijkt mij wel leuk eigenlijk.
Oh wat naarquote:Op zondag 11 februari 2024 11:19 schreef praadje het volgende:
Snowsquall
Om het topic een beetje levend te houden is het misschien een leuk idee om dagelijks te posten wat je gaat kijken. Lijkt mij wel leuk eigenlijk.
Leukquote:Op zondag 11 februari 2024 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat naar![]()
Veel beterschap
En ik zal vanavond mijn televisieplan delen.
Beterschap!quote:Op zondag 11 februari 2024 11:19 schreef praadje het volgende:
Snowsquall
Succes morgen!quote:Op zondag 11 februari 2024 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Veel voetbal en vanavond/vannacht Super Bowl.
Hier staat ook KvK op het programma.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:06 schreef praadje het volgende:
Als mijn gezondheid het toe laat. Vanavond Kamp van Koningsbrugge
Ik heb zo'n hekel aan Ben. En die Stew die stiekem aan het eten was en daarna het slachtoffer uithangt, vind ik ook niks.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Even op de televisiegidsapp gekeken (wat een woord) en er is eigenlijk niks voor mij op
Wel de nieuwste aflevering van Below Deck gekeken, en een afleveringetje van Frank Visser
Ik denk weer een serietje en puzzelen. Afspraak met de psych, elke avond rustig puzzelen
Ik heb nog niet echt een sterke mening over mensen. Alleen het seizoen is nog tam. Vermoed nog wel wat drama's zeker onder de stews (en rondom rondneuken)quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan Ben. En die Stew die stiekem aan het eten was en daarna het slachtoffer uithangt, vind ik ook niks.
Ben was er vorig seizoen ook. Toen vond ik hem ook stom.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt een sterke mening over mensen. Alleen het seizoen is nog tam. Vermoed nog wel wat drama's zeker onder de stews (en rondom rondneuken)
Ja ik weet het. Alleen Ben heeft geen diepe indruk op me gemaakt. Gewoon een vent met opgeblazen ego.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ben was er vorig seizoen ook. Toen vond ik hem ook stom.
Ben ook wel een beetje klaar met het rondneuken. Duidelijk dat deze mannen alleen hun ballen willen legen.![]()
Hij heeft ook geen indruk op mij gemaakt. Heb het seizoen vorig jaar door het geruzie bijna niet gekeken. Maar zijn smoel stond mij vorig jaar niet aan. Nu ook niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Alleen Ben heeft geen diepe indruk op me gemaakt. Gewoon een vent met opgeblazen ego.
Ik vrees dat het rondneuken een beetje inherent is aan deze serie
Ja smullen elke week weerquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij heeft ook geen indruk op mij gemaakt. Heb het seizoen vorig jaar door het geruzie bijna niet gekeken. Maar zijn smoel stond mij vorig jaar niet aan. Nu ook niet.
Ik snapte bijvoorbeeld ook niet waarom paar seizoenen terug Ashton terug was gevraagd. Ook zo'n misselijk makend smoelwerk.
Kortom, lekker erger tv
Ik ook.quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:57 schreef potjecreme het volgende:
Morning Allen!![]()
Straks lekker debat kijken. Start om 10.15
Ja, niks kunnen vinden. Morgen nieuwe afspraak en kijken hoe verder.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Heb je inmiddels de uitslag binnen?
Klote is dat als ze niets kunnen vinden hey? Dat betekent ook dat ze niet kunnen handelen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, niks kunnen vinden. Morgen nieuwe afspraak en kijken hoe verder.
Precies. Klinkt raar. Je hoopt gewoon dat er iets mankeert.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Klote is dat als ze niets kunnen vinden hey? Dat betekent ook dat ze niet kunnen handelen.
Yep, weet er alles van. Duidelijkheid mister, dat is wat we willen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Klinkt raar. Je hoopt gewoon dat er iets mankeert.
Als ik me weer beter voel ga ik er meer op regeren en of aanbevelen. Lig nu "hele" dagen in bed. Dan ook weer eens naar een lekkere film kijken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:04 schreef praadje het volgende:
Ik kijk vanavond deze https://www.tvgids.nl/inf(...)er-hoe-is-het-nu-met en deze neem ik op, https://www.tvgids.nl/informatief/2doc-broertje-is-verdwaald.
Vanaf volgende week ga ik weer proberen de gids in te plannen.
Neem je tijd jongen. Gewoon op je eigen tempoquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik me weer beter voel ga ik er meer op regeren en of aanbevelen. Lig nu "hele" dagen in bed. Dan ook weer eens naar een lekkere film kijken.
Zal wel moeten. 2 dagen geleden weer eens een hele dag op en 's avonds voetballen gekeken. Tot nu nog last van, en ga zo weer legge.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Neem je tijd jongen. Gewoon op je eigen tempo
Ja, daar kun je lang last van houden. Toch teveel inspanning. Ga maar lekker legge.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal wel moeten. 2 dagen geleden weer eens een hele dag op en 's avonds voetballen gekeken. Tot nu nog last van, en ga zo weer legge.
Hele fijne serie.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:07 schreef potjecreme het volgende:
Ik ga naar Inspector Lynley kijken.
Veel succesquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:58 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Weinig tv hier. Morgen weer vroeg op, dus vroeg naar bed.
Dat klinkt gezellig. Veel plezier meisquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedendag!
Vanavond Ik Vertrek!
En videobellen met een vriendin, erg veel zin in
En wat @praadje zegt. Pak je rust.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal wel moeten. 2 dagen geleden weer eens een hele dag op en 's avonds voetballen gekeken. Tot nu nog last van, en ga zo weer legge.
Dag lieve Drass. Het was leuk dat je erbij was.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:31 schreef Drass het volgende:
Mag ik uit de post.
Ik heb mijn tv abonnement opgezegd en zodoende heeft het weinig nut meer
Die geluksmomentjes heb je zo nodig he? Volop van genieten meis. Maar dat doe je. Topper.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi allemaal,
Vandaag fietste ik van PMT naar huis en toen zag ineens allemaal bloeiende narcissen en krokussen. Dat maakte me even zo gelukkig. Echt een gelukmomentje waar ik een tijdje op kan leven![]()
Helaas geen televisie voor mij vanavond, niks op. Dus lekker haken met een luisterboek of serie of iets terugkijken.
Iedereen heeft die momenten nodigquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die geluksmomentjes heb je zo nodig he? Volop van genieten meis. Maar dat doe je. Topper.
Heerlijk toch. Ik heb net ook een stoel voor bij het raam gekocht. En het wordt al licht als ik in de ochtend naar mijn werk rijquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Iedereen heeft die momenten nodig![]()
En genieten doe ik zeker. Ook nu, bij het raam, met een kop thee naar de regen kijken en de mensen zien... Noem me maar een oud wijf, maar zulke dingen zijn gewoon fijn![]()
(stiekem geniet ik wel veel in het leven hoor)
Oh fijn!quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Heerlijk toch. Ik heb net ook een stoel voor bij het raam gekocht. En het wordt al licht als ik in de ochtend naar mijn werk rij
De moderators hier zijn inderdaad top. En Fok! is gewoon een fijn forum.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:09 schreef Firuze60 het volgende:
Even een complimentje voor de moderators op dit forum (slijm slijm). En om even leedvermaak te melden over het Viva-forum, waar er een fittie is ontstaan over het modereren daar. Oud hartzeer beetje, kreeg er een volgens mij onterechte ban, die werkelijk levenslang is. Ja, komt uit mijn frustratie, hoor.
Goedenavond allen.
Ten eerste, jij ook een fijne avond gewenst en verder heb je nog iets om ons aan te raden om vanavond naar te kijken?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:29 schreef praadje het volgende:
Alvast een goedenavond schatjes, fijne kijkavond
Herkenbaar, hoor, ben al een aantal seizoenen eerder bij Flikken Maastricht afgehaakt, erger me de **** aan het geforceerd acteren en het script. En hier ook een flink gat in de middag gesla(p)gen. Slagregens en hagel tegen het slaapkamerraam, draai me nog eens om.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Was zo moe dat ik de hele middag geslapen had
Vanavond De Verraders en Een Huis Vol
Ben gestopt met Flikken Maastricht. Ik vind de sfeer zo negatief geworden in die serie dat ik het niet trek
Het acteerwerk vind ik niet ergerlijk. Alleen de sfeer is zo negatief. Alleen maar ellende en verdriet en boosheid. Ik pak die stemmingen op en ga me dan ook een behoorlijke tijd zo voelen. Dus nope. En idd ze gaan te lang door met die serie. Zoeken naar verhaallijnenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Herkenbaar, hoor, ben al een aantal seizoenen eerder bij Flikken Maastricht afgehaakt, erger me de **** aan het geforceerd acteren en het script. En hier ook een flink gat in de middag gesla(p)gen. Slagregens en hagel tegen het slaapkamerraam, draai me nog eens om.
Het schijnt dat een op de drie mensen last hebben van slaapproblemen, ik voel mij heel fit na 5 uren onafgebroken slaap, om de paar uur wakker worden zo brak als wat, maar slaaptekort, neuh.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het acteerwerk vind ik niet ergerlijk. Alleen de sfeer is zo negatief. Alleen maar ellende en verdriet en boosheid. Ik pak die stemmingen op en ga me dan ook een behoorlijke tijd zo voelen. Dus nope. En idd ze gaan te lang door met die serie. Zoeken naar verhaallijnen
Lekker dat je ook goed geslapen hebt! Nu hopen dat het ons vannacht nog lukt
Met mijn medicijnen slaap ik meestal wel goed. Alleen vijf uur slaap in de middag is lastig voor de nachfquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het schijnt dat een op de drie mensen last hebben van slaapproblemen, ik voel mij heel fit na 5 uren onafgebroken slaap, om de paar uur wakker worden zo brak als wat, maar slaaptekort, neuh.
Slaapmedicijnen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met mijn medicijnen slaap ik meestal wel goed. Alleen vijf uur slaap in de middag is lastig voor de nachf
Och, lieverd. Het lijkt mij verschrikkelijk om daarvan afhankelijk te zijn, maar soms kan het niet anders. De wereld is raar.quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Och, lieverd. Het lijkt mij verschrikkelijk om daarvan afhankelijk te zijn, maar soms kan het niet anders. De wereld is raar.
Oeh, ik volg een huis vol.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ten eerste, jij ook een fijne avond gewenst en verder heb je nog iets om ons aan te raden om vanavond naar te kijken?
En verstandig dat je even wat slaap hebt ingehaald.
Oh dat kijk ik ook bijna elke avond. Al begin ik Johan wel een ouwe zemelaar te vinden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ik ook weleens proberen. Ik kijk nu naar VI, ben gek op dat programma.
Ik erger me meer aan dat gegier van Rene. Jemig, dat hysterische gelach. Kan wel een tandje minder.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh dat kijk ik ook bijna elke avond. Al begin ik Johan wel een ouwe zemelaar te vinden.
Oh die vind ik dan weer leukquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan dat gegier van Rene. Jemig, dat hysterische gelach. Kan wel een tandje minder.
Heb ook een zwak voor Rene met zijn poep en pies humor. Valt mij wel op dat Johan steeds meer over zijn handen wrijft aan tafel en bezig is zichzelf voortdurend te herhalen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh die vind ik dan weer leukJohan heeft tegenwoordig de irritante gewoonte om iets te zeggen en dan triomfantelijk rond te kijken of de mensen wel om zijn 'grapje' lachen.
Ja dat viel mij ook op.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heb ook een zwak voor Rene met zijn poep en pies humor. Valt mij wel op dat Johan steeds meer over zijn handen wrijft aan tafel en bezig is zichzelf voortdurend te herhalen.
Wat aardig!quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:09 schreef Firuze60 het volgende:
Even een complimentje voor de moderators op dit forum (slijm slijm). En om even leedvermaak te melden over het Viva-forum, waar er een fittie is ontstaan over het modereren daar. Oud hartzeer beetje, kreeg er een volgens mij onterechte ban, die werkelijk levenslang is. Ja, komt uit mijn frustratie, hoor.
Goedenavond allen.
Jaaaaa zin inquote:Op maandag 26 februari 2024 15:39 schreef potjecreme het volgende:
Vandaag weer Kamp v Koningsbrugge.
Lekker blijven niets doen dan Morgen weer een dag.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ik heb niet helemaal mijn dag. Compleet geen energie en ook niks gedaan
Ja en dan komt mijn begeleider en daarna vier dagen vrij van alles en iedereenquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker blijven niets doen dan Morgen weer een dag.
Verhaal van Nederland is niet iets voor je?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo met een vriendin gebeld
Nu lekker haken
En misschien nog tekenen of haken met een serietje
Geen televisie voor mij. Er komt niks op
Ik zie die niet op de tvgids app staan en het verhaal van Nederland kijk ik misschien terug wel interessant maar mijn brein doet het nietquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Verhaal van Nederland is niet iets voor je?
Lekker vanuit je eigen comfort kijken hoe mensen in de rotzooi zittenquote:
Soort Ik Vertrek alleen van een andere zendergroep. En wat meer sentimentquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nog nooit gekeken. Tijd om dat eens te doen.
't Is een leuke aflevering met leuke mensenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:39 schreef potjecreme het volgende:
Ik denk dat ik vanavond Het roer om ga kijken.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
't Is een leuke aflevering met leuke mensen
Komt voor elkaarquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even De Gevaarlijkste Wegen gekeken. Die staat volgens mij nooit in het lijstje @:Praadje ?
Dank je wel! Wil je niet verbeteren of opjagen hoorquote:
Ik hoor graag wat iedereen zoal kijkt. Zo blijft de gids mooi op maat voor iedereen. Dus suggesties zijn altijd welkom lieverdquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel! Wil je niet verbeteren of opjagen hooralleen ik kijk het graag en vroeg me ineens af of ik het wel eens op het lijstje heb gezien
Dank je welquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik hoor graag wat iedereen zoal kijkt. Zo blijft de gids mooi op maat voor iedereen. Dus suggesties zijn altijd welkom lieverd
Streamen is altijd goed (al heb ik Disney Plus en geen Netflix)quote:Op zondag 3 maart 2024 18:05 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Ga vroeg naar bed, dus even kijken wat ik ga doen, maar denk dat ik even ga kijken op Netflix
Ja eens! Al zijn, naar mijn smaak, de meeste spraakmakende mensen eruit. Carla en Pien hadden mijn zwak.quote:
Ik ben blij dat ze weg zijn. Ik had echt niks met die 2quote:Op zondag 3 maart 2024 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja eens! Al zijn, naar mijn smaak, de meeste spraakmakende mensen eruit. Carla en Pien hadden mijn zwak.
Al is de rest ook sympathiek. Alleen minder opvallende mensne
Heb een film gekeken op Netflix. Iets met een sniper.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Streamen is altijd goed (al heb ik Disney Plus en geen Netflix)
Wat ga je kijken?
Fijne avond en slaap lekker vast
Mee eens!quote:Op zondag 3 maart 2024 20:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Heb een film gekeken op Netflix. Iets met een sniper.
Geef mij maar series ipv films. Gaat meer de diepte in, vaak meer humeur en spanning
Oh oké! Dank je voor de waarschuwing. Dan ga ik me er niet aan wagenquote:Op zondag 3 maart 2024 21:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
VRT1 . Ik kijk het terug. Vandaag is voor jou te heftig.
Lief.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
VRT1 . Ik kijk het terug. Vandaag is voor jou te heftig.
Ik zag net dat Tong even 'met vakantie' isquote:Op zondag 3 maart 2024 20:22 schreef potjecreme het volgende:
Tong al een paar dagen niet meer gezien.
Ahhh gelukkig is het "een vakantie".quote:Op maandag 4 maart 2024 12:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zag net dat Tong even 'met vakantie' is
Ja kan ik mij wel voorstellen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Krijg ik altijd zo'n stress van... Al die chaotische rommel...
Ja idd! Ze bewaren echt veel. Terwijl opruimen zo lekker kan zijnquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja kan ik mij wel voorstellen.
Ben vooral verbaasd over dat sommige mensen zoveel van alles hebben
Gezelligquote:
Ruim liever niks,opquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd! Ze bewaren echt veel. Terwijl opruimen zo lekker kan zijn
Haha het er toe zetten is een ding, maar als ik eenmaal bezig ben... heerlijkquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
Ruim liever niks,opmaar een opgeruimd huis is wel lekker
Het boek was echt supergoed ja. Sommige boeken moet je gewoon niet willen verfilmen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tijd voor WIDM
Net de film Het Diner gekeken
Zo zonde van een goed verhaal met sterke personages. Het boek van Koch is goed. Alleen de film
De meeste boekenquote:Op zondag 10 maart 2024 16:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Het boek was echt supergoed ja. Sommige boeken moet je gewoon niet willen verfilmen.
HHBquote:Op zondag 10 maart 2024 16:05 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van zondag:
Diversen:
20.24: Heel Holland bakt NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/heel-holland-bakt
21.09: Nachtdieren NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/nachtdieren
Amusement:
20.00: Beat the champions RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/beat-the-champions
Serie:
21.24: De Joodse raad NPO1 https://www.tvgids.nl/serie/de-joodse-raad
Docu/Reportage/Informatief;
20.41: De wereld van de Chinezen NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/de-wereld-van-de-chinezen
22.00: Ewout RTL5 https://www.tvgids.nl/informatief/ewout
Actueel;
21.20: Renze op zondag RTL4
21.30: De Oranjezondag SBS6
21.35: Nieuwsuur NPO2
Snowsquall
@:Oscar
Typefouten onder voorbehoud
quote:Op zondag 10 maart 2024 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
HHBverheug me erop
Dank je wel lieve @:praadje , voor de lijst
Goed en met jou ook? En nog lekker aan het knutselen geweest?quote:
Wat fijn om te lezenquote:Op maandag 11 maart 2024 20:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Goed en met jou ook? En nog lekker aan het knutselen geweest?
Ik heb Urk gekekenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:09 schreef potjecreme het volgende:
Ik ga voor Bed and Breakfast vanavond
Thanks jij ookquote:Op woensdag 13 maart 2024 06:49 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatties![]()
Maak er een fijne dag van
Graag gedaan. Ik zie meerdere dingen die ik wil zien. Het roer om, 2Doc, Andere tijden special. Waarschijnlijk het roer om en de rest neem ik wel op. Morgen weer vroeg op dus op tijd naar bed.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel @:praadje
Project Dans! En Het Roer Om! Dat wordt een fijne televisieavond
Veel plezier en verstandig dat je vroeg naar bed gaatquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik zie meerdere dingen die ik wil zien. Het roer om, 2Doc, Andere tijden special. Waarschijnlijk het roer om en de rest neem ik wel op. Morgen weer vroeg op dus op tijd naar bed.
Ik hoop op een verrassing.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja super leuk! Wel jammer dat het daarna weer voorbij is
Technisch is Tim wel beter dan de andere 2.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie het kan worden. Vind het een spannende
Ik vind ze alle drie even leuk en gun het ze alle drie. Ik ben erg nieuwsgierig voor vanavondquote:Op zondag 17 maart 2024 13:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Technisch is Tim wel beter dan de andere 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |