Veel succesquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:58 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Weinig tv hier. Morgen weer vroeg op, dus vroeg naar bed.
Dat klinkt gezellig. Veel plezier meisquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedendag!
Vanavond Ik Vertrek!
En videobellen met een vriendin, erg veel zin in
En wat @praadje zegt. Pak je rust.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal wel moeten. 2 dagen geleden weer eens een hele dag op en 's avonds voetballen gekeken. Tot nu nog last van, en ga zo weer legge.
Dag lieve Drass. Het was leuk dat je erbij was.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:31 schreef Drass het volgende:
Mag ik uit de post.
Ik heb mijn tv abonnement opgezegd en zodoende heeft het weinig nut meer
Die geluksmomentjes heb je zo nodig he? Volop van genieten meis. Maar dat doe je. Topper.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi allemaal,
Vandaag fietste ik van PMT naar huis en toen zag ineens allemaal bloeiende narcissen en krokussen. Dat maakte me even zo gelukkig. Echt een gelukmomentje waar ik een tijdje op kan leven![]()
Helaas geen televisie voor mij vanavond, niks op. Dus lekker haken met een luisterboek of serie of iets terugkijken.
Iedereen heeft die momenten nodigquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die geluksmomentjes heb je zo nodig he? Volop van genieten meis. Maar dat doe je. Topper.
Heerlijk toch. Ik heb net ook een stoel voor bij het raam gekocht. En het wordt al licht als ik in de ochtend naar mijn werk rijquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Iedereen heeft die momenten nodig![]()
En genieten doe ik zeker. Ook nu, bij het raam, met een kop thee naar de regen kijken en de mensen zien... Noem me maar een oud wijf, maar zulke dingen zijn gewoon fijn![]()
(stiekem geniet ik wel veel in het leven hoor)
Oh fijn!quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Heerlijk toch. Ik heb net ook een stoel voor bij het raam gekocht. En het wordt al licht als ik in de ochtend naar mijn werk rij
De moderators hier zijn inderdaad top. En Fok! is gewoon een fijn forum.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:09 schreef Firuze60 het volgende:
Even een complimentje voor de moderators op dit forum (slijm slijm). En om even leedvermaak te melden over het Viva-forum, waar er een fittie is ontstaan over het modereren daar. Oud hartzeer beetje, kreeg er een volgens mij onterechte ban, die werkelijk levenslang is. Ja, komt uit mijn frustratie, hoor.
Goedenavond allen.
Ten eerste, jij ook een fijne avond gewenst en verder heb je nog iets om ons aan te raden om vanavond naar te kijken?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:29 schreef praadje het volgende:
Alvast een goedenavond schatjes, fijne kijkavond
Herkenbaar, hoor, ben al een aantal seizoenen eerder bij Flikken Maastricht afgehaakt, erger me de **** aan het geforceerd acteren en het script. En hier ook een flink gat in de middag gesla(p)gen. Slagregens en hagel tegen het slaapkamerraam, draai me nog eens om.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Was zo moe dat ik de hele middag geslapen had
Vanavond De Verraders en Een Huis Vol
Ben gestopt met Flikken Maastricht. Ik vind de sfeer zo negatief geworden in die serie dat ik het niet trek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |