SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Prima besluit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doorverwezen. Maandag foto's van m'n hersenen. Als ze die kunnen ontdekken.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoe ging het bij de huisarts?
Gelukkig snel een afspraak kunnen maken.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doorverwezen. Maandag foto's van m'n hersenen. Als ze die kunnen ontdekken.
Veel voetbal en vanavond/vannacht Super Bowl.quote:Op zondag 11 februari 2024 11:19 schreef praadje het volgende:
Om gezondheidsredenen in ieder geval de komende week geen gids.
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Drass
@:ChildoftheStars
@:Isane
@:tong80
@:Firuze60
Om het topic een beetje levend te houden is het misschien een leuk idee om dagelijks te posten wat je gaat kijken. Lijkt mij wel leuk eigenlijk.
Oh wat naarquote:Op zondag 11 februari 2024 11:19 schreef praadje het volgende:
Snowsquall
Om het topic een beetje levend te houden is het misschien een leuk idee om dagelijks te posten wat je gaat kijken. Lijkt mij wel leuk eigenlijk.
Leukquote:Op zondag 11 februari 2024 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat naar![]()
Veel beterschap
En ik zal vanavond mijn televisieplan delen.
Beterschap!quote:Op zondag 11 februari 2024 11:19 schreef praadje het volgende:
Snowsquall
Succes morgen!quote:Op zondag 11 februari 2024 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Veel voetbal en vanavond/vannacht Super Bowl.
Hier staat ook KvK op het programma.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:06 schreef praadje het volgende:
Als mijn gezondheid het toe laat. Vanavond Kamp van Koningsbrugge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |