Jaaaaa zin inquote:Op maandag 26 februari 2024 15:39 schreef potjecreme het volgende:
Vandaag weer Kamp v Koningsbrugge.
Lekker blijven niets doen dan Morgen weer een dag.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ik heb niet helemaal mijn dag. Compleet geen energie en ook niks gedaan
Ja en dan komt mijn begeleider en daarna vier dagen vrij van alles en iedereenquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker blijven niets doen dan Morgen weer een dag.
Verhaal van Nederland is niet iets voor je?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo met een vriendin gebeld
Nu lekker haken
En misschien nog tekenen of haken met een serietje
Geen televisie voor mij. Er komt niks op
Ik zie die niet op de tvgids app staan en het verhaal van Nederland kijk ik misschien terug wel interessant maar mijn brein doet het nietquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Verhaal van Nederland is niet iets voor je?
Lekker vanuit je eigen comfort kijken hoe mensen in de rotzooi zittenquote:
Soort Ik Vertrek alleen van een andere zendergroep. En wat meer sentimentquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nog nooit gekeken. Tijd om dat eens te doen.
't Is een leuke aflevering met leuke mensenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:39 schreef potjecreme het volgende:
Ik denk dat ik vanavond Het roer om ga kijken.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
't Is een leuke aflevering met leuke mensen
Komt voor elkaarquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even De Gevaarlijkste Wegen gekeken. Die staat volgens mij nooit in het lijstje @:Praadje ?
Dank je wel! Wil je niet verbeteren of opjagen hoorquote:
Ik hoor graag wat iedereen zoal kijkt. Zo blijft de gids mooi op maat voor iedereen. Dus suggesties zijn altijd welkom lieverdquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel! Wil je niet verbeteren of opjagen hooralleen ik kijk het graag en vroeg me ineens af of ik het wel eens op het lijstje heb gezien
Dank je welquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik hoor graag wat iedereen zoal kijkt. Zo blijft de gids mooi op maat voor iedereen. Dus suggesties zijn altijd welkom lieverd
Streamen is altijd goed (al heb ik Disney Plus en geen Netflix)quote:Op zondag 3 maart 2024 18:05 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Ga vroeg naar bed, dus even kijken wat ik ga doen, maar denk dat ik even ga kijken op Netflix
Ja eens! Al zijn, naar mijn smaak, de meeste spraakmakende mensen eruit. Carla en Pien hadden mijn zwak.quote:
Ik ben blij dat ze weg zijn. Ik had echt niks met die 2quote:Op zondag 3 maart 2024 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja eens! Al zijn, naar mijn smaak, de meeste spraakmakende mensen eruit. Carla en Pien hadden mijn zwak.
Al is de rest ook sympathiek. Alleen minder opvallende mensne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |