Daar moest onlo jr ook hard om lachen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel leuk op einde als ze hem ophalen
"Ik weet niet waar je het over hebt vriend"
"Ik ben je vriend niet"
Cops & Robbersquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Politieachtervolging. Jemig wat ongelofelijk vet eigenlijk.
Oh ja die vent had altijd de meest debiele voorstellen om tijdens Hax te doen.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die vent had altijd de meest debiele voorstellen om tijdens Hax te doen.
Dankzij hem deden we regelmatig verstoppertje, waterpolo, honkbal en dat muurschieten
Als ik daaraan denk mis ik Paxcon al een stuk minder
I'm not your friend, buddyquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel leuk op einde als ze hem ophalen
"Ik weet niet waar je het over hebt vriend"
"Ik ben je vriend niet"
Totomapsquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die vent had altijd de meest debiele voorstellen om tijdens Hax te doen.
Dankzij hem deden we regelmatig verstoppertje, waterpolo, honkbal en dat muurschieten
Als ik daaraan denk mis ik Paxcon al een stuk minder
Benz Godenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als ik nou ooit ongestraft iets zou mogen doen was het wel gewoon vluchten voor de politie in een AMG'tje.
Wie?quote:
Fred van Leer?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:05 schreef Caland het volgende:
Tijd voor een dinsdagmiddagmuziekje
@:jancees
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo ziet de thumbnail eruit.quote:
Je kan de titel toch gewoon lezenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo ziet de thumbnail eruit.
Ik heb nog niet geklikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |