SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Daarom WIlkinson ik m'n schedel elke keer met douchen.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:23 schreef Ama het volgende:
Ik vind half kaal en niet half kaal gewoon lelijk.
Drankhekken!quote:Op maandag 5 februari 2024 19:27 schreef Ama het volgende:
[..]
We verwachtte jou vooraan bij de drankhekken als het mis gaat om live verslag te doen.
Ja nou ja op een gegeven moment is dat wel beter.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarom WIlkinson ik m'n schedel elke keer met douchen.
Oh lol dat maakt mijn telefoon ervan want ik laat mijn telefoon veel typen nu.quote:
M'n moeder vond het niet leuk!quote:Op maandag 5 februari 2024 19:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou ja op een gegeven moment is dat wel beter.
Het is vaak grijs of kaalquote:Op maandag 5 februari 2024 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
hmmja.. ben wel blij dat ik nog zoveel haar heb
Jouw telefoon heeft duidelijk goede ideeën.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh lol dat maakt mijn telefoon ervan want ik laat mijn telefoon veel typen nu.
Alles kanquote:Op maandag 5 februari 2024 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou dat wil dus ook niet... blijft kastanjebruin
Niet?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik blijf toch gvd niet heen en weer pendelen.
zit vooral een enorme slag in die er niet uitgaatquote:Op maandag 5 februari 2024 19:32 schreef Xilia het volgende:
[..]
Alles kan![]()
Kloddertje hier.... Kloddertje daar....
Dat is afwachten wat de komende weken doet. Als het vanzelf nog weer herstelt enigszins of niet. Zo niet dan gaan ze een stukje slagader weghalen uit mijn arm wat slecht is en vervangen voor een bypass zodat ik mijn vingers wel kan behouden en er weer goed bloed doorheen stroomt maar ik zal altijd schade blijven houden waarschijnlijk. Vooral mijn middelvinger en mijn wijsvinger waren er slecht aan toe en nog steeds wel.quote:
Mooiquote:Op maandag 5 februari 2024 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zit vooral een enorme slag in die er niet uitgaat
Ja dit had je een beetje kunnen weten toen Charles op de kroon ging natuurlijk.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:31 schreef CherryLips het volgende:
emigreren dan maar tot de volgende kroningquote:Op maandag 5 februari 2024 19:31 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja z'n ouders waren in de 90 dus ik gaf hem nog wel een jaar of tien.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dit had je een beetje kunnen weten toen Charles op de kroon ging natuurlijk.
Ik was van plan om in mei een paar dagen te gaan dus zul je zien dat het dan weer gebeurd.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:31 schreef CherryLips het volgende:
Het kan nog want ik lees net dat hij positief is.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja z'n ouders waren in de 90 dus ik gaf hem nog wel een jaar of tien.
Fietsenmaker een optie?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zit vooral een enorme slag in die er niet uitgaat
O ik ga eind april dus dan gaat het weer zoals de vorige keer.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik was van plan om in mei een paar dagen te gaan dus zul je zien dat het dan weer gebeurd.
Ik dacht "ook nog corona"quote:Op maandag 5 februari 2024 19:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Het kan nog want ik lees net dat hij positief is.
quote:Op maandag 5 februari 2024 19:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik ga eind april dus dan gaat het weer zoals de vorige keer.
Je moest eerst opzoeken hequote:Op maandag 5 februari 2024 19:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee al zijn het wel vette kleuren
[ afbeelding ]
rare slangquote:Op maandag 5 februari 2024 19:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Flink sparen.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval dat je eind mei weer terug moet
Neuh ik was er toen de Queen overleed (echt een uur nadat ik aankwam) en er was niks aan de hand. Ik bleef gewoon weg van Buckingham Palace dus ik merkte er vrij weinig van.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:35 schreef Ama het volgende:
Iedereen in paniek die iets naar Londen gepland heeft.
Een appartementquote:Op maandag 5 februari 2024 19:36 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen wij niet samen een kleine kamer huren die we dan om en om gebruiken?
Daar weet jij beter het antwoord op gok ik.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:35 schreef CherryLips het volgende:
O z'n opa is ook amper zestig geworden hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hmm goede hoop hebben dan maar, al wilde ik 'duimen maar' typenquote:Op maandag 5 februari 2024 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is afwachten wat de komende weken doet. Als het vanzelf nog weer herstelt enigszins of niet. Zo niet dan gaan ze een stukje slagader weghalen uit mijn arm wat slecht is en vervangen voor een bypass zodat ik mijn vingers wel kan behouden en er weer goed bloed doorheen stroomt maar ik zal altijd schade blijven houden waarschijnlijk. Vooral mijn middelvinger en mijn wijsvinger waren er slecht aan toe en nog steeds wel.
Maar voor nu gaat het nog wel een tijd duren.
Een wacht hier tot Charles dood is kamer?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:36 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen wij niet samen een kleine kamer huren die we dan om en om gebruiken?
quote:Op maandag 5 februari 2024 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi? Ben drieënhalf uur bezig elke ochtend
Nee, achter is altijd kort.quote:
Mijn duim is wel goed want dat zit aan een aparte slagader die goed gezond is.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:37 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hmm goede hoop hebben dan maar, al wilde ik 'duimen maar' typen![]()
Nee serieus, echt ontzettend kut voor je, hopelijk komt het weer goed zonder kunstgrepen
quote:Op maandag 5 februari 2024 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Helllooooooo
https://9gag.com/gag/aGEWBrG
Deze zijn niet chunkyquote:Op maandag 5 februari 2024 19:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ijdeltuitjequote:Op maandag 5 februari 2024 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik gebruik de stijltang meer dan Vlinder
Balliequote:Op maandag 5 februari 2024 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Helllooooooo
https://9gag.com/gag/aGEWBrG
quote:Op maandag 5 februari 2024 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik gebruik de stijltang meer dan Vlinder
020 weer op steltenquote:Op maandag 5 februari 2024 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las dat je weer in Amsterdam woont, wat leuk.
jaaaaquote:Op maandag 5 februari 2024 19:44 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ballie![]()
Was het een goeie vakantie?
Wanneer weer naar de doos?
quote:Op maandag 5 februari 2024 19:46 schreef essnhills het volgende:
Ik heb geen stijltang
Ook geen krultang
Of gel, mousse of ander haarspul.
Ik heb shampoo, conditioner en een haarborstel
oh hoe dan?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:46 schreef CherryLips het volgende:
En mogelijk een genezing voor tinnitus. Dat zou fijn zijn.
Ik heb gewoon heul erg makkelijk haar dat altijd wel prima zitquote:
Sterktequote:Op maandag 5 februari 2024 19:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaa![]()
uiteraard te kort
morgen weer:P
Daar zag ik laatst ook iets over voorbij komenquote:Op maandag 5 februari 2024 19:46 schreef CherryLips het volgende:
En mogelijk een genezing voor tinnitus. Dat zou fijn zijn.
Adelaide Cottage?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Een wacht hier tot Charles dood is kamer?
mazzelkontquote:Op maandag 5 februari 2024 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gewoon heul erg makkelijk haar dat altijd wel prima zit
Ook niet echt last van klitten of gespleten punten
Ik zag alleen het einde van het item net op rtl. Maar kan er verder niks over vinden.quote:
denk niet dat ze het haar op haar kont bedoeltquote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 19:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
denk niet dat ze het haar op haar kont bedoelt
gelijk een tattoo in je nek doenquote:Op maandag 5 februari 2024 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n moeder vond het niet leuk!
"Je lijkt wel een achterbuurtfiguur zo! Of dat je ziek bent!"
Had je er in het vliegtuig geen last van?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:49 schreef bitterbal het volgende:
Hopelijk morgen op werk een dag zonder naar het toilet te hoeven rennen
Vorig jaar kwam het wel tot op mijn kont?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
denk niet dat ze het haar op haar kont bedoelt
quote:
en dan het zo in de wc laten hangenquote:Op maandag 5 februari 2024 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam het wel tot op mijn kont?
Haarspoelingquote:
ordiquote:Op maandag 5 februari 2024 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja is toch een ordinaire opmerking
MANK POESJEquote:Op maandag 5 februari 2024 19:51 schreef Nattekat het volgende:
Straks training, maar ik kan amper lopen van de spierpijn. Dat wordt nog wat
Een ordi opme? Is dat hoe het werkt @datismijnmeningquote:
nairquote:Op maandag 5 februari 2024 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een ordi opme? Is dat hoe het werkt @:datismijnmening
Afvoer meteen verstoptquote:Op maandag 5 februari 2024 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat je doortrekt en dan ineens je hoofd achterover schiet.
Even koekeloerenquote:Op maandag 5 februari 2024 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Axel Arigato of Mercer Amsterdam dan. Ben je helemaal hippe kip.
Had diarree remmers genomen voor de vluchtquote:Op maandag 5 februari 2024 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je er in het vliegtuig geen last van?
Ik ga heul geen nair gebruikenquote:
quote:
Nee. Ordi is een afkorting maar opme bekt niet lekkerquote:Op maandag 5 februari 2024 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
ken je breakdancen?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oke okequote:
dan moet je opschietenquote:Op maandag 5 februari 2024 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wilde even naar de Jumbo, maar die gaat om acht uur dicht
Oh, ik ben gefaald voor de onderkoffer bij Gen Z testquote:Op maandag 5 februari 2024 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Ordi is een afkorting maar opme bekt niet lekker
quote:Op maandag 5 februari 2024 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wilde even naar de Jumbo, maar die gaat om acht uur dicht
dat wordt dan naar een andere supermarkt gaan. of gaan ze allemaal zo vroeg dichtquote:
Je kunt kijken naar:quote:
Dat klinkt meer als een huehue eufemisme dan iets anders.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 februari 2024 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt kijken naar:
- Steve Madden Possesion-E
- Mercer Rerun
- New Balance 530
- Axel Arigato Marathon
Appie om negen uur. Maar ik wilde echt even naar de Jumbo. Andere keer dan maar.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat wordt dan naar een andere supermarkt gaan. of gaan ze allemaal zo vroeg dicht
Je zou er ook niet naar kunnen kijkenquote:Op maandag 5 februari 2024 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt kijken naar:
- Steve Madden Possesion-E
- Mercer Rerun
- New Balance 530
- Axel Arigato Marathon
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is toch wat ze ongeveer wil
wat hebben ze daar voor speciaals dat de ah niet heeft. nu ben ik benieuwd.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Appie om negen uur. Maar ik wilde echt even naar de Jumbo. Andere keer dan maar.
wat zijn dit voor ziekenhuisschoenenquote:
Leuk, kun je je naam laten borduren op je schoen?quote:
Ja dit is nu hipquote:Op maandag 5 februari 2024 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat zijn dit voor ziekenhuisschoenen
doe kopen danquote:
Lekkere toetjes. Malle cola. Lekkere chocola met pinda's.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat hebben ze daar voor speciaals dat de ah niet heeft. nu ben ik benieuwd.
misschien moet ik dan hier ook even naar de jumbo lopen
quote:Op maandag 5 februari 2024 19:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had diarree remmers genomen voor de vlucht
Zusters lopen daar wel op dit of op crocs jaquote:Op maandag 5 februari 2024 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat zijn dit voor ziekenhuisschoenen
Ik doe niet mee aan mode.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
Mode veranderd. We moeten mee jongens
Van wie moet dat?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
de malle cola zie ik altijd wel ja. maar ik drink geen colaquote:Op maandag 5 februari 2024 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekkere toetjes. Malle cola. Lekkere chocola met pinda's.
Heb 3 weken geleden al nieuwe schoenen gekochtquote:
Van die dichte klompen.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zusters lopen daar wel op dit of op crocs ja
welke?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb 3 weken geleden al nieuwe schoenen gekocht
ik vorige week en gisterenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb 3 weken geleden al nieuwe schoenen gekocht
Het heeft ook niet heel veel meer met cola te maken. Maar de lekkere is eruit dus heb ze al eeuwen niet meer gekocht. En ze zijn in prijs verdubbeld.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
de malle cola zie ik altijd wel ja. maar ik drink geen cola
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zoekt toch van die hippe dad sneakers.
gelukkig ben k niet sociaalquote:
Crocs kun je makkelijk afspoelen onder de kraan als er weer iemand overheen heeft gescheten. Bron: vriendin van me die arts is.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zusters lopen daar wel op dit of op crocs ja
dat is wel een beetje jammer.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het heeft ook niet heel veel meer met cola te maken. Maar de lekkere is eruit dus heb ze al eeuwen niet meer gekocht. En ze zijn in prijs verdubbeld.
Ga je straks ook moderne kunst waarderen?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
Caviagentquote:Op maandag 5 februari 2024 20:02 schreef bitterbal het volgende:
@:4everblackeyed @:cherrylips
[ afbeelding ]
Ja die zijn lekker.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is wel een beetje jammer.
vind het wel fijn dat ze die kleine toetjes hebben 4 voor 2,50
beetje keuze en het is al een portie
zondag hadden ze de helft niet meer. dat was een beetje jammerquote:
Ik heb hier nog iets van 10+ dozen met ongedragen schoenen staanquote:
Daar vallen alleen die NB's enigszins onder, niet die bedachte nichtentroep die je verder noemt.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zoekt toch van die hippe dad sneakers.
Wel druk?quote:
En welke gemankeerde bepaalt dat precies?quote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je straks ook moderne kunst waarderen?
oh nee dat heb ik nietquote:Op maandag 5 februari 2024 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb hier nog iets van 10+ dozen met ongedragen schoenen staan
Moet je wel die dichte crocs hebben en niet die geventileerde zodat het allemaal lekker tussen je tenen kan sijpelenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Crocs kun je makkelijk afspoelen onder de kraan als er weer iemand overheen heeft gescheten. Bron: vriendin van me die arts is.
ja dat welquote:
Nee ben nog aan het zoekenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit het al in je winkelmandje?
quote:
Elon Musk!quote:Op maandag 5 februari 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En welke gemankeerde bepaalt dat precies?
Mja die gemankeerde 20'ersquote:Op maandag 5 februari 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En welke gemankeerde bepaalt dat precies?
kan die zienquote:Op maandag 5 februari 2024 20:06 schreef bitterbal het volgende:
hoe weet die vision pro dat je je je vingers beweegt om iets te doen?
Altijd schone sokken in je kluisje of tas of auto leggen.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel die dichte crocs hebben en niet die geventileerde zodat het allemaal lekker tussen je tenen kan sijpelen
Het is Amsterdam. Wat verwacht je dan.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar vallen alleen die NB's enigszins onder, niet die bedachte nichtentroep die je verder noemt.
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij heette die dingen ook helemaal geen Crocs.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel die dichte crocs hebben en niet die geventileerde zodat het allemaal lekker tussen je tenen kan sijpelen
Door de microchips van het vaccin natuurlijkquote:Op maandag 5 februari 2024 20:06 schreef bitterbal het volgende:
Volgende week mag ik er mee spelenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:06 schreef bitterbal het volgende:
Ow, je bent een vrouw?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij moet niks zeggen hoor ...quote:
of allemaal.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Altijd schone sokken in je kluisje of tas of auto leggen.
Laatste keer dat ik keek nietquote:
Lolquote:Op maandag 5 februari 2024 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of allemaal.
zitten ook in de Britney womb
Niet gewoon deze naar kantoor dragenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Crocs kun je makkelijk afspoelen onder de kraan als er weer iemand overheen heeft gescheten. Bron: vriendin van me die arts is.
Volgens mij kan die voor elke aardbewoner een paar sneakers kopen.quote:
Goed punt an sich.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is Amsterdam. Wat verwacht je dan.
Dan ben je gewoon gevrijwaard om zo iemand van de trap te gooien hoorquote:Op maandag 5 februari 2024 20:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet gewoon deze naar kantoor dragen![]()
[ afbeelding ]
Shrek shoes!quote:Op maandag 5 februari 2024 20:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet gewoon deze naar kantoor dragen![]()
[ afbeelding ]
ja of in de liftschacht.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon gevrijwaard om zo iemand van de trap te gooien hoor
Je zou denken dat het personeel dat meeneemt.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:10 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips https://nl.pepper.com/aan(...)s-at-kruidvat-303703
Ook niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor m'n zoontje van 5 zou dit nog wel geinig kunnen zijn....
Zullen ze wel niet mogenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zou denken dat het personeel dat meeneemt.
Of de shredderquote:
Is zijn zoontje van 5 de liftschaft in mieteren niet geinig?quote:
Ik ben best wel benieuwd of het allemaal soepel werkt; heb al een aantal VR/AR dingen gedaan maar niet allemaal even goed.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar op de apple website lijkt het net alsof haar hand uit het gezichtsveld valt
Dan heb je nog wat aan je dagquote:Op maandag 5 februari 2024 20:12 schreef bitterbal het volgende:
nou zo weer naar bed om op 0600 weer wakker te worden
Als m'n vrouw er om 5.00 uit moet, gaat ze altijd tussen 21.00 en 22.00 meuren.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:12 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is zijn zoontje van 5 de liftschaft in mieteren niet geinig?
loopt die shredder vast op die kutschoenen. Moet je wel ff op letten bij de overweging welke kant er het eerst in moet.quote:
ziet er wel indrukwekkend uitquote:Op maandag 5 februari 2024 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben best wel benieuwd of het allemaal soepel werkt; heb al een aantal VR/AR dingen gedaan maar niet allemaal even goed.
Verkeerde account Fles.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:12 schreef bitterbal het volgende:
ik hoef gelukkig niet om 6 opquote:Op maandag 5 februari 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Als m'n vrouw er om 5.00 uit moet, gaat ze altijd tussen 21.00 en 22.00 meuren.
Dan maar de verbrandingsoven inquote:Op maandag 5 februari 2024 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
loopt die shredder vast op die kutschoenen. Moet je wel ff op letten bij de overweging welke kant er het eerst in moet.
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is zijn zoontje van 5 de liftschaft in mieteren niet geinig?
Ik meur de hele dag.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Als m'n vrouw er om 5.00 uit moet, gaat ze altijd tussen 21.00 en 22.00 meuren.
Wij hebben al best iets leuks in elkaar geknutseld, dus eens benieuwd hoe het in het echt gaat zijn.quote:
Wie?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:15 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd wat Usher van de halftime show gaat maken op de Super Bowl.
wa heb je gedaan dan?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:16 schreef mschol het volgende:
zo, thuis en weer gegeten.. nu verder teringzooi opruimen
ik ga wel zo naar bed ja maar niet om 6 uur wakker als het goed is hoor.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ga wel zo naar bed ja maar niet om 6 uur wakker als het goed is hoor.
Alhoewel ze al weken hier bezig zijn met de renovatie van een hoop rijtjeshuizen. En dan staat er elke ochtend om half zeven een vrachtwagen vol met isolatiepanelen of zo voor mijn deur die een straat verderop afgeleverd moeten worden, en dat gaat dan met zo'n meeneemheftruukje. Dus elke paar minuten komt dat ding dan weer hierheen rijden, nieuwe spullen uit de vrachtwagen pakken en weer weg rijden. En tegen de tijd dat ik uit bed MOET, nou dan is ie klaar en rijdt ie weg
gewerkt?quote:
ah i seequote:Op maandag 5 februari 2024 20:17 schreef mschol het volgende:
[..]
gewerkt?
thuis? 20 dingen op de planning hebben en aan alles tegelijkertijd beginnen en niet afmaken?
nee, dit weekend mn kerstboom eens opgedoekt (quote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar op de apple website lijkt het net alsof haar hand uit het gezichtsveld valt
ohquote:Op maandag 5 februari 2024 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tenzij je je rug krabt, denk ik niet dat er snel iets buiten het gezichtsveld van dat ding valt.
"apple proprietary" aka e-wastequote:Op maandag 5 februari 2024 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tenzij je je rug krabt, denk ik niet dat er snel iets buiten het gezichtsveld van dat ding valt.
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:20 schreef Ama het volgende:
Februari is wel mooi op tijd om je kerstboom weer weg te doen ja.
je laten uitschelden en er bij lachenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:19 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat ik morgen nog weet wat ik moet doen op werk
Dat weten je collega's ook niet dus dat valt niet op.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:19 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat ik morgen nog weet wat ik moet doen op werk
oh ja dat was hetquote:Op maandag 5 februari 2024 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je laten uitschelden en er bij lachen
nee, hij begon wel ernstig uit te vallen nu.. kennelijk ben ik slecht in water gevenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je nog even had gewacht dan kon je hem laten staan.
je zult er wel zin in in hebbenquote:
Oh dat doet mij denken dat mijn planten misschien ook weer eens water willen na weken.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:22 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, hij begon wel ernstig uit te vallen nu.. kennelijk ben ik slecht in water geven
Heb je nog gechecked hoe het zit met je ziekmelding enzo?quote:
hoe veel dagen mag je nu achter elkaar?quote:
Snap ik.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In maart komt de wagen van Senna. Die moet ik hebben
https://www.kruidvat.nl/l(...)fotocamera/p/6003177quote:Op maandag 5 februari 2024 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alsof chips van Intel of AMD of architectuur van ARM niet proprietary zijn.
Ja was 2 dagen ziekgemeld en daarna vakantie.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb je nog gechecked hoe het zit met je ziekmelding enzo?
En gewoon weer kappen als het niet gaat hoor.
2quote:Op maandag 5 februari 2024 20:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe veel dagen mag je nu achter elkaar?
oh, dat is te doenquote:
al mijn lego projectjes liggen stil.. komt vanzelf weerquote:Op maandag 5 februari 2024 20:27 schreef Ama het volgende:
Mijn Darth Vader LEGO projectje ligt even stil maar zodra de pijn weg is ga ik weer verder.
Ik had er wel zin in om hem af te maken maar goed het loopt niet weg en dan heb ik nog iets voor als ik hersteld ben. Gelukkig kun je ook LEGO bouwen met één goede hand en eventueel een wat mindere hand.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:28 schreef mschol het volgende:
[..]
al mijn lego projectjes liggen stil.. komt vanzelf weer
"Apple (eigenlijk Chinese nepklotezooi)"quote:Op maandag 5 februari 2024 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alsof chips van Intel of AMD of architectuur van ARM niet proprietary zijn.
Awww. Die is cute.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.kruidvat.nl/l(...)fotocamera/p/6003177
luxe.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. En dan 1 dag werken en dan ben ik weekend vrij
Lekker aan rustig beginnen.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 4 dagen werken is wel nice
deze week 3
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 4 dagen werken is wel nice
deze week 3
quote:
is vannacht toch elk nadeel heb zijn voordeelquote:Op maandag 5 februari 2024 20:15 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd wat Usher van de halftime show gaat maken op de Super Bowl.
Nou dat kan je nog verbazen hoor want mijn muzieksmaak is best wel breed tegenwoordig. Het hoeft niet altijd alleen maar metal en rockmuziek te zijn.quote:
Ow okay ik kan wel veel verschillende muziek waarderenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dat kan je nog verbazen hoor want mijn muzieksmaak is best wel breed tegenwoordig. Het hoeft niet altijd alleen maar metal en rockmuziek te zijn.
De uitslag van de scan bespreken?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb vrijdag vrij gevraagd, want afspraak met neuroloog
Ik ook. Mijn liefde ligt wel bij het alternatieve (metal enz) maar ik luister wel veel andere soorten muziek ook.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ow okay ik kan wel veel verschillende muziek waarderen
sterkte heb je nog veel klachten ? is het nog een beetje te doen?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb vrijdag vrij gevraagd, want afspraak met neuroloog
Snap ik Karzai. Ben je nog bij de huisarts geweest?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:49 schreef Karzai het volgende:
ik ben ook nog niet helemaal okay hoor nog veel last van achterdocht, maakt me ook wel kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |