Wie?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:15 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd wat Usher van de halftime show gaat maken op de Super Bowl.
wa heb je gedaan dan?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:16 schreef mschol het volgende:
zo, thuis en weer gegeten.. nu verder teringzooi opruimen
ik ga wel zo naar bed ja maar niet om 6 uur wakker als het goed is hoor.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ga wel zo naar bed ja maar niet om 6 uur wakker als het goed is hoor.
Alhoewel ze al weken hier bezig zijn met de renovatie van een hoop rijtjeshuizen. En dan staat er elke ochtend om half zeven een vrachtwagen vol met isolatiepanelen of zo voor mijn deur die een straat verderop afgeleverd moeten worden, en dat gaat dan met zo'n meeneemheftruukje. Dus elke paar minuten komt dat ding dan weer hierheen rijden, nieuwe spullen uit de vrachtwagen pakken en weer weg rijden. En tegen de tijd dat ik uit bed MOET, nou dan is ie klaar en rijdt ie weg
gewerkt?quote:
ah i seequote:Op maandag 5 februari 2024 20:17 schreef mschol het volgende:
[..]
gewerkt?
thuis? 20 dingen op de planning hebben en aan alles tegelijkertijd beginnen en niet afmaken?
nee, dit weekend mn kerstboom eens opgedoekt (quote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar op de apple website lijkt het net alsof haar hand uit het gezichtsveld valt
ohquote:Op maandag 5 februari 2024 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tenzij je je rug krabt, denk ik niet dat er snel iets buiten het gezichtsveld van dat ding valt.
"apple proprietary" aka e-wastequote:Op maandag 5 februari 2024 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tenzij je je rug krabt, denk ik niet dat er snel iets buiten het gezichtsveld van dat ding valt.
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:20 schreef Ama het volgende:
Februari is wel mooi op tijd om je kerstboom weer weg te doen ja.
je laten uitschelden en er bij lachenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:19 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat ik morgen nog weet wat ik moet doen op werk
Dat weten je collega's ook niet dus dat valt niet op.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:19 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat ik morgen nog weet wat ik moet doen op werk
oh ja dat was hetquote:Op maandag 5 februari 2024 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je laten uitschelden en er bij lachen
nee, hij begon wel ernstig uit te vallen nu.. kennelijk ben ik slecht in water gevenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je nog even had gewacht dan kon je hem laten staan.
je zult er wel zin in in hebbenquote:
Oh dat doet mij denken dat mijn planten misschien ook weer eens water willen na weken.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:22 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, hij begon wel ernstig uit te vallen nu.. kennelijk ben ik slecht in water geven
Heb je nog gechecked hoe het zit met je ziekmelding enzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |