SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Daarom WIlkinson ik m'n schedel elke keer met douchen.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:23 schreef Ama het volgende:
Ik vind half kaal en niet half kaal gewoon lelijk.
Drankhekken!quote:Op maandag 5 februari 2024 19:27 schreef Ama het volgende:
[..]
We verwachtte jou vooraan bij de drankhekken als het mis gaat om live verslag te doen.
Ja nou ja op een gegeven moment is dat wel beter.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarom WIlkinson ik m'n schedel elke keer met douchen.
Oh lol dat maakt mijn telefoon ervan want ik laat mijn telefoon veel typen nu.quote:
M'n moeder vond het niet leuk!quote:Op maandag 5 februari 2024 19:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou ja op een gegeven moment is dat wel beter.
Het is vaak grijs of kaalquote:Op maandag 5 februari 2024 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
hmmja.. ben wel blij dat ik nog zoveel haar heb
Jouw telefoon heeft duidelijk goede ideeën.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh lol dat maakt mijn telefoon ervan want ik laat mijn telefoon veel typen nu.
Alles kanquote:Op maandag 5 februari 2024 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou dat wil dus ook niet... blijft kastanjebruin
Niet?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik blijf toch gvd niet heen en weer pendelen.
zit vooral een enorme slag in die er niet uitgaatquote:Op maandag 5 februari 2024 19:32 schreef Xilia het volgende:
[..]
Alles kan![]()
Kloddertje hier.... Kloddertje daar....
Dat is afwachten wat de komende weken doet. Als het vanzelf nog weer herstelt enigszins of niet. Zo niet dan gaan ze een stukje slagader weghalen uit mijn arm wat slecht is en vervangen voor een bypass zodat ik mijn vingers wel kan behouden en er weer goed bloed doorheen stroomt maar ik zal altijd schade blijven houden waarschijnlijk. Vooral mijn middelvinger en mijn wijsvinger waren er slecht aan toe en nog steeds wel.quote:
Mooiquote:Op maandag 5 februari 2024 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zit vooral een enorme slag in die er niet uitgaat
Ja dit had je een beetje kunnen weten toen Charles op de kroon ging natuurlijk.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik blijf toch gvd niet heen en weer pendelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |