Dat zou zonde zijn, dat ik op zondag naar kantoor zou zijn gegaan.quote:
ja iddquote:Op maandag 5 februari 2024 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn, dat ik op zondag naar kantoor zou zijn gegaan.
Verkeerde account USquote:Op maandag 5 februari 2024 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand in Den Bosch die heeft een koelkast van 200 kilometer. Maar ja Den Bosch is geen Friesland dus jammer dan
Nee is het niet koud genoeg voorquote:Op maandag 5 februari 2024 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja zal ik wel doen. Heb eigenlijk een klappertandende en bibberende slang nodig
@:ltvdk
Gelukkig gaat het de komende dagen ook nog regenenquote:
ja nouquote:Op maandag 5 februari 2024 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het de komende dagen ook nog regenen
Lijkt wel herfstquote:Op maandag 5 februari 2024 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het de komende dagen ook nog regenen
Had je niet wat lekkerder weer mee terug kunnen nemenquote:
ja dat hou ik hier binnen anders is het gelijk opquote:Op maandag 5 februari 2024 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je niet wat lekkerder weer mee terug kunnen nemen
Uhoh, koortsquote:Op maandag 5 februari 2024 18:43 schreef bitterbal het volgende:
vannacht wel goed geslapen. Wel paar keer badend in zweet wakker geworden
Je dacht dat je op de poolcirkel lag of watquote:Op maandag 5 februari 2024 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk gewoon te warm. Had winterdekbed en daarboven nog die ikea slaapzak
jaquote:Op maandag 5 februari 2024 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je dacht dat je op de poolcirkel lag of wat
Klinkt allemaal ideaal.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:49 schreef bitterbal het volgende:
ook een gerustellende gedachte
Meerdere gemeenten zijn gestopt met toezicht houden op voor terrorisme veroordeelde jihadisten, die na hun straf weer op vrije voeten zijn. Het zijn mensen die geen Nederlander meer zijn, omdat hun paspoort is ingetrokken. Daardoor zijn ze hier illegaal, kunnen geen beroep meer doen op sociale voorzieningen en zijn niet meer zichtbaar voor de overheid.
https://nos.nl/artikel/25(...)ederlander-meer-zijn
quote:
Ja jij bent ook zo'n koukleumquote:
Booooquote:Op maandag 5 februari 2024 17:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die was gecanceld door leveringsproblemen
*kruipt verder weg in snugglehoodiequote:
Ik zweet me kapotquote:Op maandag 5 februari 2024 18:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
*kruipt verder weg in snugglehoodie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 5 februari 2024 18:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zweet me kapotZit je met dat ding dicht bij de verwarming of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2024 18:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zweet me kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ow had ik toevallig gisteravond nog een filmpje van gezien; sommigen hebben dat zelfs op tijdens het auto rijden!quote:Op maandag 5 februari 2024 19:02 schreef bitterbal het volgende:
Is dit nou iets wat ze echt zo dragen buiten?
https://9gag.com/gag/a9q925W
ja zie je ook op 9gag in dit filmpjequote:Op maandag 5 februari 2024 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow had ik toevallig gisteravond nog een filmpje van gezien; sommigen hebben dat zelfs op tijdens het auto rijden!
ergens snachts want wil erg graag slapen :pquote:Op maandag 5 februari 2024 19:04 schreef Koen66 het volgende:
En hoe laat is het volgens je gestel @:bitterbal?
Ja, maar die is uitquote:Op maandag 5 februari 2024 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Zit je met dat ding dicht bij de verwarming of zo?
Ah, diezelfde vent idd!quote:Op maandag 5 februari 2024 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zie je ook op 9gag in dit filmpje![]()
raar wel
Dit is gecompileerd van video's van anderen, want die gast in dat gele hesje is Casey Neistat en heeft dat zeker weten alleen voor de grap voor zijn eigen video gedaan. Zou me niet verbazen als de meeste van deze geënsceneerd zijn. Lekker viral gaan op tiktok, gek doen met je nieuwe speeltje. En de occasional dweeb die op een bankje of in de metro hip doet met z'n veel te dure skibril.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:02 schreef bitterbal het volgende:
Is dit nou iets wat ze echt zo dragen buiten?
https://9gag.com/gag/a9q925W
Zeker al 35 minuten inmiddelsquote:Op maandag 5 februari 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dus je bent echt aan het peddelen op dat ding?
quote:Op maandag 5 februari 2024 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
@:Bitterbal Klasgenootje zei dat ik chunky sneakers moet kopen. Welke zijn hip en gen Z?
quote:Op maandag 5 februari 2024 19:08 schreef Xilia het volgende:
"Koning Charles heeft kanker, meldt Buckingham Palace"
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240205_96497527
Oh zijn dat die dingen die er uit zien alsof je in een hoop marshmallow bent gestapt?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
@:Bitterbal Klasgenootje zei dat ik chunky sneakers moet kopen. Welke zijn hip en gen Z?
quote:
Inderdaad...quote:Op maandag 5 februari 2024 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zit hem ook echt niet mee he......is-ie eindelijk een keer koning....
Over een jaar het hele kroningsgebeuren weer opnieuw?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:08 schreef Xilia het volgende:
Toch een waardeloze koning. Snel door naar William en Kategodinquote:Op maandag 5 februari 2024 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zit hem ook echt niet mee he......is-ie eindelijk een keer koning....
quote:Op maandag 5 februari 2024 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh zijn dat die dingen die er uit zien alsof je in een hoop marshmallow bent gestapt?
Goed bezigquote:
Ze gaan er rap doorheen zo.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:08 schreef Xilia het volgende:
Kate was /is ook ziek toch?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toch een waardeloze koning. Snel door naar William en Kategodin
Netjesquote:Op maandag 5 februari 2024 19:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik heb al 7023 stapjes vandaag
Even het gemiddelde normaliserenquote:
Jeetje hebben we net die hele circus gehad op tv krijgen we het straks weer.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:08 schreef Xilia het volgende:
Leuke foto van je vandaag in het nieuwsquote:Op maandag 5 februari 2024 19:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt. Koninginnen aan de macht! Weg met het patriarchaat!
Ik weet niet wat dat isquote:Op maandag 5 februari 2024 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
Hee jijquote:Op maandag 5 februari 2024 19:14 schreef Xilia het volgende:
[..]
Leuke foto van je vandaag in het nieuws
En we zijn net allemaal bijgekomen van het hele gedoe met the queen.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Over een jaar het hele kroningsgebeuren weer opnieuw?
@1:53quote:Op maandag 5 februari 2024 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toch een waardeloze koning. Snel door naar William en Kategodin
quote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
die dingen die er uit zien alsof je in een hoop marshmallow bent gestapt
Oeh even kijken of die aan de mediacode voldoet.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:14 schreef Xilia het volgende:
[..]
Leuke foto van je vandaag in het nieuws
Nee, mag nietquote:Op maandag 5 februari 2024 19:17 schreef Ama het volgende:
Mag ik even hard zeggen dat ik Charles wel iets minder boeiend vindt hoewel natuurlijk wel heel erg is voor hem als het echt zo is.
Met the queen wou ik alles weten hehe. Maar die heb ik natuurlijk ook veel langer als koningin van Engeland gezien.
Een doos after eights toequote:Op maandag 5 februari 2024 18:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hemels voer echt waar.
@:Wereldgozer @:Haags
In maart komt de wagen van Senna. Die moet ik hebbenquote:Op maandag 5 februari 2024 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weer wat lego ingepakt en in een doos gezet. Morgen nog een hele lading
William:quote:Op maandag 5 februari 2024 19:08 schreef Xilia het volgende:
Als ze morgen allemaal door het putje spoelen en dat niet in het nieuws zou komen, zouden er zomaar jaren voorbijgaan voordat ik het een keer ergens op Wikipedia zou tegenkomen.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:17 schreef Ama het volgende:
Mag ik even hard zeggen dat ik Charles wel iets minder boeiend vindt hoewel natuurlijk wel heel erg is voor hem als het echt zo is.
Met the queen wou ik alles weten hehe. Maar die heb ik natuurlijk ook veel langer als koningin van Engeland gezien.
Sowquote:Op maandag 5 februari 2024 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ze morgen allemaal door het putje spoelen en dat niet in het nieuws zou komen, zouden er zomaar jaren voorbijgaan voordat ik het een keer ergens op Wikipedia zou tegenkomen.
Charles had chronisch zo'n blik:quote:Op maandag 5 februari 2024 19:17 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat het met meer haar best een leuke kerel kan zijn. Nu heb ik niet per se iets tegen kaal maar op een gegeven moment moet je gewoon een beslissing maken.quote:
Snap niet dat je al het geld van de wereld hebt en er dan niets aan laat doenquote:Op maandag 5 februari 2024 19:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat het met meer haar best een leuke kerel kan zijn. Nu heb ik niet per se iets tegen kaal maar op een gegeven moment moet je gewoon een beslissing maken.
Je kan er als Royal natuurlijk niet als the Rock bij gaan lopen met je kapsel.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat het met meer haar best een leuke kerel kan zijn. Nu heb ik niet per se iets tegen kaal maar op een gegeven moment moet je gewoon een beslissing maken.
Volgens mij mag dat niet of ik weet niet meer hoe dat precies zat.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snap niet dat je al het geld van de wereld hebt en er dan niets aan laat doen
Zo zie ik er 's ochtends uitquote:Op maandag 5 februari 2024 19:23 schreef Ama het volgende:
Ik vind half kaal en niet half kaal gewoon lelijk.
We verwachtte jou vooraan bij de drankhekken als het mis gaat om live verslag te doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |