Dat zou zonde zijn, dat ik op zondag naar kantoor zou zijn gegaan.quote:
ja iddquote:Op maandag 5 februari 2024 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn, dat ik op zondag naar kantoor zou zijn gegaan.
Verkeerde account USquote:Op maandag 5 februari 2024 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand in Den Bosch die heeft een koelkast van 200 kilometer. Maar ja Den Bosch is geen Friesland dus jammer dan
Nee is het niet koud genoeg voorquote:Op maandag 5 februari 2024 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja zal ik wel doen. Heb eigenlijk een klappertandende en bibberende slang nodig
@:ltvdk
Gelukkig gaat het de komende dagen ook nog regenenquote:
ja nouquote:Op maandag 5 februari 2024 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het de komende dagen ook nog regenen
Lijkt wel herfstquote:Op maandag 5 februari 2024 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het de komende dagen ook nog regenen
Had je niet wat lekkerder weer mee terug kunnen nemenquote:
ja dat hou ik hier binnen anders is het gelijk opquote:Op maandag 5 februari 2024 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je niet wat lekkerder weer mee terug kunnen nemen
Uhoh, koortsquote:Op maandag 5 februari 2024 18:43 schreef bitterbal het volgende:
vannacht wel goed geslapen. Wel paar keer badend in zweet wakker geworden
Je dacht dat je op de poolcirkel lag of watquote:Op maandag 5 februari 2024 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk gewoon te warm. Had winterdekbed en daarboven nog die ikea slaapzak
jaquote:Op maandag 5 februari 2024 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je dacht dat je op de poolcirkel lag of wat
Klinkt allemaal ideaal.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:49 schreef bitterbal het volgende:
ook een gerustellende gedachte
Meerdere gemeenten zijn gestopt met toezicht houden op voor terrorisme veroordeelde jihadisten, die na hun straf weer op vrije voeten zijn. Het zijn mensen die geen Nederlander meer zijn, omdat hun paspoort is ingetrokken. Daardoor zijn ze hier illegaal, kunnen geen beroep meer doen op sociale voorzieningen en zijn niet meer zichtbaar voor de overheid.
https://nos.nl/artikel/25(...)ederlander-meer-zijn
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |