Oke.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Het ergste zijn nog wel collega's die al hun hele leven alles met de auto doen met hun vierkante plofreet en dan gaan zeiken over het weer als ze 7 meter van de parkeergarage naar ingang kantoor hebben moeten lopen. Die moeten ook gewoon lekker hun schijttyfusbek houden.
GANZ TOLLquote:Op maandag 5 februari 2024 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vanavond is oefening met het Tanklöschfahrzeug.
Oh okee, gelukkig maar. Denk ikquote:Op maandag 5 februari 2024 18:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Het ergste zijn nog wel collega's die al hun hele leven alles met de auto doen met hun vierkante plofreet en dan gaan zeiken over het weer als ze 7 meter van de parkeergarage naar ingang kantoor hebben moeten lopen. Die moeten ook gewoon lekker hun schijttyfusbek houden.
Is het niet Kwaaaaawüüüüü ?quote:Op maandag 5 februari 2024 18:11 schreef kwiwi het volgende:
Brandweeroefening vanavondKwiiiiwiiii kwiiiiiwiiiii
Mja maar misschien kunnen ze dat toch ook aqn zulke dingen zien dat het beter gaat? Ook al merk je dat zelf nog niet heel veelquote:Op maandag 5 februari 2024 18:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja volgens mij zei die arts gisteren wel iets over dat het er ietsjes beter uitzag ondanks dat ik mijn vinger niet kan bewegen of nou ja niet goed. Ik zie het allemaal niet en ik voel dat ook niet echt behalve mijn pink en wijsvinger maar die waren ook gewoon oké vorige week maandag dat is door het dotteren gevoelloos en half dood geworden want zelfde slagader als de twee vingers die niet goed zijn.
O ja niet vergeten vrijdag aan de neuroloog te vragen of het verstandig is om met mijn aandoening een tattoo te laten zetten..quote:Op maandag 5 februari 2024 18:00 schreef Ama het volgende:
Als ik ooit nog een tattoo erbij wil moet ik eerst bloed laten prikken enz.
Maak filmpjequote:Op maandag 5 februari 2024 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, misschien wel. Vanavond even luisteren als ik de sirene aanzet
Met de grote vrachtwagen?quote:Op maandag 5 februari 2024 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vanavond is oefening met het Tanklöschfahrzeug.
Krijg je zo een stoel thuisgestuurd.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:21 schreef bitterbal het volgende:
Heb een klacht ingediend over mijn niet gekregen stoel bij emirates. Ben benieuwd :p
quote:Op maandag 5 februari 2024 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je zo een stoel thuisgestuurd.
Ik ken wel iemand in Den Bosch die heeft een koelkast van 200 kilometer. Maar ja Den Bosch is geen Friesland dus jammer danquote:Op maandag 5 februari 2024 18:18 schreef Haags het volgende:
sjezus er staat een laag ijs op de bodem van mijn koelkast. In Friesland zouden ze jaloers zijn en hardop zeggen; IT GIET OAN!
Ja.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand in Den Bosch die heeft een koelkast van 200 kilometer. Maar ja Den Bosch is geen Friesland dus jammer dan
quote:
quote:Ein Tanklöschfahrzeug (kurz TLF, mit Allradantrieb vor allem in Österreich auch TLF-A) ist die Bezeichnung für einen Typ von Feuerwehrfahrzeugen. Wesentliches Merkmal dieses Fahrzeugtyps ist die Ausstattung mit einer in der Regel festeingebauten Feuerlöschpumpe sowie einem großen Löschwasserbehälter, der eine erste Brandbekämpfung über einen bestimmten Zeitraum ohne externe Löschwasserversorgung über Hydranten oder offene Löschwasserentnahmestellen erlaubt. Dementsprechend sind diese Fahrzeuge vornehmlich für die Brandbekämpfung und Menschenrettung konzipiert und ausgerüstet. Es gibt verschiedene Baugrößen dieses Fahrzeugtyps, die sich hinsichtlich ihrer Besatzung, ihrer Beladung, ihrer Tankgröße und ihrer Pumpleistung unterscheiden. Eine besondere Untergruppe der Tanklöschfahrzeuge sind die Großtanklöschfahrzeuge.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 februari 2024 18:26 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]vet welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |