ga anders ook naar griekenlandquote:Op maandag 5 februari 2024 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet wat ik liefste wil, maar toch maar iets inplannen.
Ze hebben het bij Tijd voor Max nu over Taylor S. en haar Grammy winstquote:Op maandag 5 februari 2024 17:42 schreef datismijnmening het volgende:
Het is weer kutjedruk in de gym![]()
Slechte keuze om rond etenstijd te gaan
hmmmquote:Op maandag 5 februari 2024 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik naar Engeland of Oostenrijk toe ga.
Allemaal in gloednieuwe pakjesquote:Op maandag 5 februari 2024 17:42 schreef datismijnmening het volgende:
Het is weer kutjedruk in de gym![]()
Slechte keuze om rond etenstijd te gaan
quote:Op maandag 5 februari 2024 17:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ga underkoffer.
[..]
Ik ga alles op Griekenland zetten.
Tijd om je topografie wat bij te spijkerenquote:Op maandag 5 februari 2024 17:45 schreef Haags het volgende:
Ik geloof dat ik naar Malaga. Maar eigenlijk kan het nog Alicante op.
quote:Op maandag 5 februari 2024 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent letterlijk 30 uur thuis.
quote:Op maandag 5 februari 2024 17:45 schreef Haags het volgende:
Morgenavond is ze weer tam.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je heb gewoon een rusteloos been.
Zag het.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze hebben het bij Tijd voor Max nu over Taylor S. en haar Grammy winst
Kom ook naar Noorwegen net als @Koen66 en ikquote:Op maandag 5 februari 2024 17:29 schreef Haags het volgende:
Mijn chick heeft goedkeuring voor vakantie. Zoeken maar
Haags gaat gewoon weer naar Gambia of Ivoorkust.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom ook naar Noorwegen net als @:Koen66 en ik
Die kan ik ook wel eens maken straks.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Rozemarijnaardappeltjes in de oven
Jij wil gewoon een noorwegenmeet organiserenquote:Op maandag 5 februari 2024 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Natte?quote:Op maandag 5 februari 2024 17:48 schreef Ama het volgende:
Donderdag weer sneeuw volgens mijn telefoon.
Die was gecanceld door leveringsproblemenquote:Op maandag 5 februari 2024 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was je extra donut nog in ontvangst genomen door de buren?
Ben ik al een keer geweest. Van zuid tot helemaal in het uiterste noorden en de Russische grens ergens ook nog meegepikt.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je weer een keer sushi van bestellenquote:Op maandag 5 februari 2024 17:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die was gecanceld door leveringsproblemen
quote:Op maandag 5 februari 2024 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet je je UI aanpassen om weer een beetje te landen in het gewone leven
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 17:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Haags gaat gewoon weer naar Gambia of Ivoorkust.
b0h die zalm op het vliegveld was echt heel lekkerquote:Op maandag 5 februari 2024 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je weer een keer sushi van bestellen
Misschien dat ik voor Torevieja.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:45 schreef Haags het volgende:
En als je naar huis gaat zeg jequote:
brrr snel op de bakplaatquote:Op maandag 5 februari 2024 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van werken op kantoor.
13,8 graden in huis.
Ja, ik zet de oven op 180 en ga erin zitten.quote:
lekkerquote:Op maandag 5 februari 2024 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik zet de oven op 180 en ga erin zitten.
Met een fucking omrit, dat welquote:Op maandag 5 februari 2024 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En als je naar huis gaat zeg je
Ik denk dat ik naar Bul....
Blij dat hier de ramen en deuren gewoon weer open stondenquote:Op maandag 5 februari 2024 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van werken op kantoor.
13,8 graden in huis.
Hmmmm pulled porkquote:Op maandag 5 februari 2024 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik zet de oven op 180 en ga erin zitten.
quote:Op maandag 5 februari 2024 17:56 schreef Ama het volgende:
Ik lijk wel het gevoel in mijn pink en ringvinger weer wat terug te krijgen of nou ja het voelt niet meer zo super gek als ik mijn telefoon aanraak.![]()
Toen ik een week geleden naar het ziekenhuis ging was daar ook helemaal niks mee aan de hand qua gevoel enz. Het zijn ook mijn middel en wijsvinger die meeste schade hebben opgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |