Dat is inderdaad een optie, of juist richting Meijendaal. Ik wil alleen het liefste vanuit huis vertrekken, dus dat wordt een kleine omweg. (Op zich niet erg, moet toch een hoop kilometers makenquote:Op donderdag 29 februari 2024 07:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Vertrek ergens bij Westduinpark/Kijkduin, kun je kilometers lang langs de kust lopen richting HvH
Heb net toevallig gekeken of de inschrijving voor de Tilburg TM van 29 september al open was (nog niet).quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:12 schreef chasse_friet het volgende:
Ik ga wel de stevensloop doen, het parcours is dit jaar ook aangepast in vergelijking met voorgaande jaren. Nu niet meer naar het westen half over dat industrieterrein, maar naar het oosten de natuur in.
Dat is wel een verbetering naar mijn mening.
Verder ook ingeschreven voor de HM in Amsterdam in oktober, die zit ook alweer vol.
Voor een halve marathon of 10 mijl wel maar voor een 5 of 10km zou ik het teveel vinden.quote:Op donderdag 29 februari 2024 07:50 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind ¤20 voor een wedstrijd prima eigenlijk. Dat betaal ik ook voor survivalruns ca 10x per jaar. Stuk schappelijker dan wat je kwijt bent bij Strong Viking en Mudmasters iig
27-09 was het vorig jaar.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:44 schreef Nober het volgende:
Wanneer opent inschrijving marathon Rotterdam 2025?
Ja ik wil dat eenmalig doen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:09 schreef Evangelion het volgende:
[..]
27-09 was het vorig jaar.
04-10 was het vol.
Wil je een marathon doen?
Paar keer gelopen, echt een top evenement met heel veel publiek.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:44 schreef Nober het volgende:
Heb net toevallig gekeken of de inschrijving voor de Tilburg TM van 29 september al open was (nog niet).
Waarom niet Eindhoven in Oktober dan?quote:
En goed geregeld. Het kan soms een beetje druk zijn bij het afhaalpunt (de spoorzone), maar ik ben tot nu toe altij op tijd gestart. En inderdaad, het publiek in Tilburg is geweldigquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Paar keer gelopen, echt een top evenement met heel veel publiek.
welke smaakquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:15 schreef SEMTEX het volgende:
Heb bij Decathlon eens een goedkoper merk gels gekocht (hun huismerk)
Enige minpunt van dat evenement vind ik het stuk door de Alleenhouderstraat (link), dat is echt veels te smal daar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:05 schreef mosselmossel het volgende:
Ik vind de Tilburg Ten Miles elk jaar weer het leukste evenement van het jaar. Qua hardlopen.
Het huismerk? Alleen appel en framboos. En een mixed SIS-doos.quote:
Oh, daar mis ik niks aan. Ik doe de hele. Geen shirt besteld.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:15 schreef Evangelion het volgende:
Bijzonder shirt wel
[ afbeelding ]
Die van vorig jaar vond ik niet zo leuk. Wel gekocht, want m'n 1e marathon.
[ afbeelding ]
Dit weekend maar bedenken welke afstand ik in Leiden wil doen. (verstand zegt kort, gevoel wil lang)
Omdat Rotterdam de marathon van Nederland is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom niet Eindhoven in Oktober dan?
De hele is ook mooi hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat Rotterdam de marathon van Nederland is.
Eindhoven loop ik in principe al voor de helft tijdens de halve marathon.
Snap ik wel hoor, Rotterdam is qua evenement fantastisch en iconisch(er), maar Eindhoven dan weer een van de oudste van ons land.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat Rotterdam de marathon van Nederland is.
Eindhoven loop ik in principe al voor de helft tijdens de halve marathon.
Wat was de afwijking dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:13 schreef KapiteinIglo het volgende:
Vandaag officieel vastgesteld dat mn horloge kaduk is![]()
Al die tijden en afstanden voor saus gelopen. Alles is gewoon onjuist
Wat is geen afwijking.quote:
Hmm oke. Welk horloge(s) dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:40 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Wat is geen afwijking.
300m op 4,38km minder op mijn horloge
Ene horloge meet 6min/km de ander 9min/km
Hartslag op ene horloge 160 op andere 120
Helemaal kut dus.
Ik had het ene horloge aan mijn linkerhand en andere rechterhand.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:52 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Hmm oke. Welk horloge(s) dan?
Kan best dat hij niet goed werkt. Of gewoon minder nauwkeurig is. Maar het kunnen ook instellingen zijn.
Bijv. zijn die paces wel hetzelfde. Je hebt er zoveel. Gemiddelde pace, lap pace, huidige pace ...
Ja dit,ik ga ook naar buitenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |