abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212551176
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 12:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik moet er niet aan denken om Rotterdam met keiharde regen/wind of 25+ graden te moeten lopen.

En ik denk dat die kans boven de 50% ligt ;( we wonen tenslotte in Nederland en april doet wat ie wil.
25 graden, lekker. :9
pi_212552862
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 12:31 schreef Evangelion het volgende:
Golazo lanceert de Kelvin Kiptim foundation
https://www.nnmarathonrot(...)n-kiptum-foundation/

Ben ik te cynisch als ik hier jeuk van krijg :@ commerciele partij en voelt als erg snel.
Hij zal zijn familie aardig wat nagelaten hebben toch?
Weet ik niet, ik denk dat het tijdperk dat hij echt kon gaan cashen juist nu zou gaan aanbreken..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_212555700
Over Kiptum gesproken...

twitter

twitter

twitter

"For Kelvin, apart from the house we have built here, we'll give him a good house, for the widow. The government has also given the family Ksh5 million (31.639,48)," Ruto added.

The government has been over the last week building a three-bedroom house for Kiptum's widow, which is now ready to be handed over to the family.

https://www.pd.co.ke/news(...)iptums-widow-223295/

twitter

Gaan ze zijn startnummer veilen? En nummer 1 nooit meer gebruiken?

pi_212557407
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 10:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Pfff ik ben toch zo klaar met deze winter. Normaal houd ik van hardlopen in de winter, maar vanochtend weer helemaal verkleumd thuis gekomen door windkracht 5 icm hagel en ijsregen..

Extra respect voor alle marathon-bikkels, dan sla je ook in het ergste weer geen training over!
Hoewel het vaak ook wel helpt om zo'n heilig vuurtje voor een groot doel te hebben.
Regen vind ik niet zo'n probleem, maar waarschijnlijk zou ik vaker op Zwift hebben gezeten als ik in april niet in Rotterdam zou gaan lopen.
Wel prettig dat het niet meer direct donker is na het werk nu.
  Admin zaterdag 24 februari 2024 @ 12:19:41 #105
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_212563652
Ben weer braaf aan het trainen voor de Kwart van Rotterdam in april. Ik doe wekelijks een 5k en vandaag heb ik daarmee mijn PR verbeterd. *O*

Nu dat nog omzetten in een tijdsverbetering op de Kwart. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_212564910
Vanmorgen best fris dus de sleeves, col en hoofdband maar weer aan. Ook handschoenen in m'n broekzak voor 't geval dat. Die kwamen wel van pas op de terug weg met wind tegen. Klein beetje regen gehad.

Ik heb zonder horloge de long run gedaan en die miste ik toch wel onderweg.

Uitgekomen op 26,3km in 2 uur 26 (5:33 gemiddeld per km). Nog nooit zolang lang en ver gelopen.
pi_212564929
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 20:59 schreef chasse_friet het volgende:

[..]
Regen vind ik niet zo'n probleem, maar waarschijnlijk zou ik vaker op Zwift hebben gezeten als ik in april niet in Rotterdam zou gaan lopen.
Wel prettig dat het niet meer direct donker is na het werk nu.
Zwift?
pi_212565801
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 12:19 schreef Breuls het volgende:
Ben weer braaf aan het trainen voor de Kwart van Rotterdam in april. Ik doe wekelijks een 5k en vandaag heb ik daarmee mijn PR verbeterd. *O*

Nu dat nog omzetten in een tijdsverbetering op de Kwart. :P
Jij hier?
Doei.
pi_212565911
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 14:10 schreef Nober het volgende:

[..]
Zwift?
Indoor shizzle voor rennen en fietsen, videos, lessen, dat soort dingen!

Net even een rondje van 11km gelopen. Flinke tegenwind op het stuk langs de boulevard naar huis, dus dat gemiddelde 'lage' tempo kwam er wel, maar moest er alsnog wel een beetje voor werken.

Even nog niet ingeschreven voor een nieuwe loop na de 10km die we deden begin januari, maar ben wel trailloopjes aan het verzamelen voor 'de toekomst'. Het losse opbouwen bevalt me wel. Geen pijntjes, geen druk, en we wisselen wandelen in de bergen af met langere loopjes in het weekend afhankelijk van het weer, en dat voegt ook wel genoeg toe aan de fitheid en kracht. Vorig weekend was het heerlijk wandelweer, en hadden 18km met 800 hoogtemeters gedaan, en dan merk je dat je toch ook wel aardig snel weer opbouwt met wandeluithoudingsvermogen ook O+
Doei.
  Admin zaterdag 24 februari 2024 @ 16:22:11 #110
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_212566792
quote:
Op zaterdag 24 februari 2024 @ 15:22 schreef Faithy het volgende:

[..]

Jij hier?
Ja!

Meestal lurker, tenzij ik iets te melden heb. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_212567048
Heerlijk gelopen hier vanmorgen. Begon wat mistig met wat ijs op het gras, en windstil. De zon kwam vrij snel door en het bleef windstil. Vlakke route gekozen, wat heerlijk was. 18.5km, en daarmee deze week ruim 54km, en dit jaar alweer ruim in de 300km. Komende weken worden erg druk op het werk, inclusief allerlei verplichtingen in avonden en weekenden, dus komende weken minder frequent lopen, minder volume, maar wat intensievere loopjes doen, en hopelijk kan ik iig 3x 10km+ blijven lopen per week.
pi_212580885
quote:
7s.gif Op donderdag 22 februari 2024 10:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Deze week wordt hopelijk een week van primeurtjes en andere goeie statistieken:
Eerste keer 5x lopen in 1 week
Eerste keer 60km passeren in 1 week
Eerste keer 200km passeren in 1 maand

Verder:
Zaterdag eerste keer 28km sinds 2 jaar

Voorzichtigheid geboden, maar heb er vertrouwen in *O*
I did it O+

*trots
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_212581090
Lekker Neo!

Hier ook weer een prima trainingsweek, niet heel intens gelopen maar wel steady weer meer km dan vorige week. Komende week de 30 aan tikken, voor het eerst sinds oktober weer *O*
Ook met de squat weer bijna aan de 50 kg. Ben zelfs aan het afvallen, dus ik mag wel weer wat meer gaan eten :D
  zondag 25 februari 2024 @ 14:55:55 #114
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_212582651
Vandaag eindelijk weer eens echt lekker loopweer. Niet teveel wind, zonnetje. De kilometers vlogen voorbij. *O*
En sinds kort neem ik naast water ook cola (zonder prik) mee. Dat bevalt toch wel erg goed.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_212582769
Ik ging me omkleden in een regenbui onder het motto "droog wordt het toch niet vandaag dus dan heb ik het maar gehad". Eenmaal buiten een heerlijk intensief rondje gelopen zonder spatje regen. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_212583361
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 14:55 schreef BOKA het volgende:
Vandaag eindelijk weer eens echt lekker loopweer. Niet teveel wind, zonnetje. De kilometers vlogen voorbij. *O*
En sinds kort neem ik naast water ook cola (zonder prik) mee. Dat bevalt toch wel erg goed.
Deze al geprobeerd dan :P
Al zullen andere merken ook wel cola-smaak hebben.

Ik heb die wel regelmatig omdat ze voor de caffeine-varianten vaak alleen deze of :r citroen :r hebben bij de decathlon waar ik ga.
Stel je voor, km 35 van een marathon en je moet je 7e gel met citroensmaak naar binnen werken :r
Cola is niet veel beter imo, maar goed.

Framboos is de beste maar die heeft geen caffeine dus meestal wissel ik framboos en cola af.
pi_212583438

Heb tijdens mn laatste halve marathon lekker aan de Mojito's gezeten :9
pi_212586867
quote:
99s.gif Op zondag 25 februari 2024 12:40 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]
I did it O+

*trots
*vindikleuk

Wat goed man!
Doei.
  zondag 25 februari 2024 @ 21:20:09 #119
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_212588896
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 15:48 schreef Evangelion het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ik heb die wel regelmatig omdat ze voor de caffeine-varianten vaak alleen deze of :r citroen :r hebben bij de decathlon waar ik ga.
Stel je voor, km 35 van een marathon en je moet je 7e gel met citroensmaak naar binnen werken :r

Framboos is de beste maar die heeft geen caffeine dus meestal wissel ik framboos en cola af.
Hehe, die kende ik nog niet.

Maar sinds ik train voor de 60 van Texel ben ik van de gelletjes af. Omdat ik op zo’n lage intensiteit loop, lukt het prima op brood (met stroop of pindakaas), bananen, rozijnen en snelle jelles (of vlugge japies _O- ). En sinds kort dus ook met cola.
Scheelt best wat geld en smaakt een stuk beter.
  zondag 25 februari 2024 @ 23:27:48 #120
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_212590822
quote:
99s.gif Op zondag 25 februari 2024 12:40 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]
I did it O+

*trots
*O* *O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zondag 25 februari 2024 @ 23:28:44 #121
450148 KapiteinIglo
pi_212590824
Vrijdagavond zware intervaltraining gehad en de 7,5km aangetikt

:7
En daarin 2x 10min hardgelopen en 2x 12min.
Het begint nu ergens op te lijken :o
pi_212591990
Lekker gedaan Neo Mullen!

Hier een beetje sjago over het weer. Ik ben die regen zo zat. En nu was het vanmorgen ook nog eens 4 graden. Geen zin in vanavond dus. Want dan is het weer over de baan sjouwen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_212594011
Gisterochtend een kater van een feest en gistermiddag helaas andere verplichtingen, echt zonde want het was prachtig loopweer. Nu mag ik vanmiddag mn 30km/lange duurloop doen in de regen en schemering o|O
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 26 februari 2024 @ 11:51:19 #124
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212594050
quote:
99s.gif Op maandag 26 februari 2024 08:45 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker gedaan Neo Mullen!

Hier een beetje sjago over het weer. Ik ben die regen zo zat. En nu was het vanmorgen ook nog eens 4 graden. Geen zin in vanavond dus. Want dan is het weer over de baan sjouwen.
Ik ook, maar gisterochtend had ik dus alleen in het begin een buitje en daarna alleen maar zon. Op de terugweg van mijn 22km ook de hele tijd een fijn zonnetje op mijn bol O+

quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 21:20 schreef BOKA het volgende:

[..]
Hehe, die kende ik nog niet.

Maar sinds ik train voor de 60 van Texel ben ik van de gelletjes af. Omdat ik op zo’n lage intensiteit loop, lukt het prima op brood (met stroop of pindakaas), bananen, rozijnen en snelle jelles (of vlugge japies _O- ). En sinds kort dus ook met cola.
Scheelt best wat geld en smaakt een stuk beter.
Ik heb ook nog geen nieuw setje gels gekocht voor deze marathoncyclus. Het oefenen met gels kan ik nu wel, ik denk dat ik vlak voor de marathon wel een setje koop voor D-day zelf en voor mijn duurloopjes wel wat goedkopere repen of een krentenbol meeneem.

[ Bericht 19% gewijzigd door SEMTEX op 26-02-2024 11:59:38 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_212594143
quote:
2s.gif Op maandag 26 februari 2024 11:51 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ook, maar gisterochtend had ik dus alleen in het begin een buitje en daarna alleen maar zon. Op de terugweg van mijn 22km ook de hele tijd een fijn zonnetje op mijn bol
Dat had ik zaterdag laat in de middag ook en dat was serieus heerlijk. Toen ik eenmaal de (snijdend koude) wind in de rug had was het fijn lopen _O_
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 26 februari 2024 @ 12:03:10 #126
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212594206
Je kon ook gewoon in korte mouwtjes lopen (ik had dus zelfs een tanktop aan) O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_212594238
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:03 schreef SEMTEX het volgende:
Je kon ook gewoon in korte mouwtjes lopen (ik had dus zelfs een tanktop aan) O+
Pfoe, bikkel hoor. Nee ik had zaterdag echt een thermo aan voor het bovenlijf. Wel de korte broek omdat ik nooit echt last heb van kou op de benen.
  maandag 26 februari 2024 @ 12:09:49 #128
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212594298
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:06 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Pfoe, bikkel hoor. Nee ik had zaterdag echt een thermo aan voor het bovenlijf. Wel de korte broek omdat ik nooit echt last heb van kou op de benen.
Dan hebben we dat waarschijnlijk precies andersom :P ik heb redelijk wat vet in mijn bovenlijf als koubuffer.
pi_212594964
Ik heb een paar stox compressiesokken maar die zitten vervelend bij de tenen. Dus ik wilde me gaan orinteren voor compressie sleeves (vanaf de enkel tot over de kuiten).
Ik weet alleen niet goed waarop ik moet letten. Decathlon heeft ze vanaf 10eu liggen, maar ik weet niet of die hetzelfde resultaat geven als die van 50+eu (en of dat erg is?).

Kan iemand me hier meer vertellen?
Stox verkoopt ook sleeves, maar die zijn uitverkocht in mijn maat. Ik heb erover gedacht om het voetgedeelte van m'n Stox sok af te knippen en ze in sleeves om te toveren. Geen idee of dat slim is :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Neo-Mullen op 26-02-2024 19:31:07 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 26 februari 2024 @ 13:22:47 #130
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212595634
quote:
7s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb een paar stox compressiesokken maar die zitten vervelend bij de tenen. Dus ik wilde me gaan orinteren voor compressie fleeves (vanaf de enkel tot over de kuiten).
Ik weet alleen niet goed waarop ik moet letten. Decathlon heeft ze vanaf 10eu liggen, maar ik weet niet of die hetzelfde resultaat geven als die van 50+eu (en of dat erg is?).

Stox verkoopt ook sleeves, maar die zijn uitverkocht in mijn maat. Ik heb erover gedacht om het voetgedeelte van m'n Stox sok af te knippen en ze in sleeves om te toveren. Geen idee of dat slim is :')
Ik heb alleen ervaring met Herzog. Eenmaal laten aanmeten op een marathon expo, maar ze hebben ook gewoon een matenhulpje op hun website. Ik zoubij Decathlon afgaan op de reviews op de website.
pi_212600029
Gewoon allemaal naar Portugal komen.

Warmer, langer licht, en minder regen ;)
Doei.
pi_212601649
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 11:49 schreef kalinhos het volgende:
Gisterochtend een kater van een feest en gistermiddag helaas andere verplichtingen, echt zonde want het was prachtig loopweer. Nu mag ik vanmiddag mn 30km/lange duurloop doen in de regen en schemering o|O
De regen hield op een minuut of 3 voordat ik om 16:45 ging lopen. Het was wat frisjes (lange mouwen korte broek) maar alles trok nog mooi open, nog een paar herten gezien die me appelig aan het aanstaren waren, uurtje in het donker gelopen en rond 19:45 weer binnen gestapt. 30km op mn horloge, 29,99 op Strava :( , in precies 2:45; hartslag op 146, al met al denk ik het leukste loopje tot nu toe van de voorbereiding.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_212602818
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2024 20:33 schreef kalinhos het volgende:

[..]
De regen hield op een minuut of 3 voordat ik om 16:45 ging lopen. Het was wat frisjes (lange mouwen korte broek) maar alles trok nog mooi open, nog een paar herten gezien die me appelig aan het aanstaren waren, uurtje in het donker gelopen en rond 19:45 weer binnen gestapt. 30km op mn horloge, 29,99 op Strava :( , in precies 2:45; hartslag op 146, al met al denk ik het leukste loopje tot nu toe van de voorbereiding.
Daarom loop ik altijd 10 stappen extra :P
pi_212602975
quote:
Ik heb een paar stox compressiesokken maar die zitten vervelend bij de tenen. Dus ik wilde me gaan orinteren voor compressie sleeves (vanaf de enkel tot over de kuiten).

Goedkope van de decathlon werken prima bij mij maar ik heb ook geen vergelijkingsmateriaal. In ieder geval nog heel na een jaar en een hondenbeet. :P
  maandag 26 februari 2024 @ 22:55:29 #135
450148 KapiteinIglo
pi_212603269
quote:

Ik heb herzog compressiesokken aan laten meten vorige week omdat ik steeds last had van mijn kuiten.
Heb me laten wijsmaken dat dat de crme de la crme is? Die hebben ook sleeves.
Volgens mij is een verschil tussen sokken en sleeves dat je sleeves niet aan mag houden na het lopen, terwijl dat bij sokken juist wel mag.
Verder heb je soms mensen die sleeves willen omdat ze speciale sokken dragen en daarom geen compressiesok willen.
  dinsdag 27 februari 2024 @ 09:27:18 #136
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212605029
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 18:57 schreef Faithy het volgende:
Gewoon allemaal naar Portugal komen.

Warmer, langer licht, en minder regen ;)
Mijn werk wil niet mee, anders zou ik best willen :P
  dinsdag 27 februari 2024 @ 09:29:22 #137
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212605048
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 22:55 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Ik heb herzog compressiesokken aan laten meten vorige week omdat ik steeds last had van mijn kuiten.
Heb me laten wijsmaken dat dat de crme de la crme is? Die hebben ook sleeves.
Volgens mij is een verschil tussen sokken en sleeves dat je sleeves niet aan mag houden na het lopen, terwijl dat bij sokken juist wel mag.
Verder heb je soms mensen die sleeves willen omdat ze speciale sokken dragen en daarom geen compressiesok willen.
Je wilt die sleeves ook niet langer dan nodig aan, want dan gaan ze behoorlijk knellen :P
  dinsdag 27 februari 2024 @ 09:44:10 #138
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212605177
quote:

[..]
[ afbeelding ]

Ik bestelde dus altijd GuGels in mix verpakking (vier verschillende, 24 in totaal). Had dus helaas ineens een Amazon aanbieder die me 1 grote doos met chocolade gels stuurde (zeker niet mijn favoriete smaak). Een negatieve recensie geven op Amazon mocht niet, werd afgekeurd. Maar goed, daar zit je dan bij de marathon met 5/6 chocolade gels, die gaan je aardig snel vervelen :')

Ik kreeg in Cyprus een Maurten gel cadeau, die smaken ook best aardig neutraal.
pi_212606151
quote:

[..]
[ afbeelding ]

Bij een langere training wil ik er weleens een meenemen, ook als oefening voor de CPC straks waar ik er 2 tijdens het rennen naar binnen wil werken.

Ik krijg het meeste wel naar binnen (behalve een salted caramel versie), maar wat zijn ze goor allemaal zeg.

Sis is wel okay, niet vanwege de smaak maar omdat het goed naar binnen glijdt. Powerbar is zo stroef als het maar zijn kan, althans degene die ik tot nu toe gehad heb kwam niet makkelijk uit de verpakking.

Mocht iemand de tip hebben dan hou ik me aanbevolen.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_212606213
Ik vind Maurten toch echt wel 10x fijner dan alle andere gels. Redelijk smaakloos en niet zo plakkerig, je kunt er bijna een beetje op kauwen. Jammer dat het ook flink duurder is.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 27 februari 2024 @ 11:49:45 #141
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212606312
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 11:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind Maurten toch echt wel 10x fijner dan alle andere gels. Redelijk smaakloos en niet zo plakkerig, je kunt er bijna een beetje op kauwen. Jammer dat het ook flink duurder is.
Weet jij wat nu eigenlijk de verschillen zijn tussen de gels? Je hebt Gels 100 en 160 en zelfs 225 (maar die lijken echt vloeibaar goud te bevatten aan de prijs te zien).
pi_212606404
Ik zweer ook bij Maurten gels. Zelf pak ik de Maurten 100. Verschil met de 160 is dat die meer koolhydraten geeft (25 tegenover 40g), maar je lichaam moet die 40 ook kunnen verwerken, dat is dus vooral testen.

De 320 die er ook is, is om sportdrank te maken.

Verschil tussen Maurten en andere gels is dat de koolhydraten van Maurten niet in je maag terechtkomen, maar direct worden opgenomen in je darmen, waardoor je maag al die koolhydraten niet te verwerken krijgt. En een maag die koolhydraten moet verwerken, wordt misselijk als het er te veel worden.
pi_212606951
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 11:49 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Weet jij wat nu eigenlijk de verschillen zijn tussen de gels? Je hebt Gels 100 en 160 en zelfs 225 (maar die lijken echt vloeibaar goud te bevatten aan de prijs te zien).
Gaat om grammen koolhydraten. Waarbij meer niet altijd beter is, je moet ook zelf weten hoeveel gram koolhydraten per uur je aankunt..
pi_212607296
Ik twijfel soms wel om te "upgraden" naar Maurten, maar zolang ik geen maagproblemen heb gehad en geen muur ben tegengekomen lijkt er weinig reden toe. :P
  dinsdag 27 februari 2024 @ 13:35:56 #145
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_212607305
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 13:34 schreef Evangelion het volgende:
Ik twijfel soms wel om te "upgraden" naar Maurten, maar zolang ik geen maagproblemen heb gehad en geen muur ben tegengekomen lijkt er weinig reden toe. :P
Is wel de beste voor tijdens wedstrijden, tijdens trainingen voor lange duurlopen neem ik goedkopere gelletjes.
Met pijn en moeite derde
pi_212607641
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 09:27 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Mijn werk wil niet mee, anders zou ik best willen :P
Als onze AirBnB ooit up & running (haha...) is hebben we tegen die tijd ook wel wat mooie bergrenroutes uitgezet om je te verwelkomen en bezig te houden.

Eerst de huisaankoop er maar eens doorheenkrijgen *jinx :')
Doei.
pi_212608081
Puur anekdotisch maar ik heb 2x Maurten geprobeerd en moest 2x als een haas de bosjes in💩 zonde want ik vond ‘m qua smaak/textuur wel eigenlijk het beste. Dat waren de Maurten zakjes die je in een fles water moet mixen.

Ik koop nu altijd bij Runnersworld die gelletjes van SIS. Tis niet dat je je vrienden belt om eens een avondje te gaan B:)B en samen gelletjes van SIS gaat wegeten, maar tijdens het lopen krijg ik geen last en geven ze de energie die je wilt.

Tis uiteindelijk gewoon een kwestie van proberen en kijken waar je het beste op gaat. Ik ben ooit begonnen met die van de Action en zelfs die waren prima (of werkten als placebo).
pi_212608259
Ik had twee mueslirepen mee tijdens mijn long run afgelopen zaterdag dat is niet fijn verwerken iig. :')

Gisteren er achter gekomen dat de 3.000 startplekken voor de Stevensloop HM in Nijmegen (17 maart) die nooit uitverkoopt uitverkocht is.
pi_212608470
Ik zit ook nog een halve marathon te zoeken voor zondag 17 maart. Nou heb ik de Ooievaarstrail gevonden in Goirle: heel tof maar trail en ik wil eigenlijk verhard. Ik ben ook de halve natuurmarsthon tegengekomen in Lekkerkerk, heeft iemand die wel eens gedaan?
CPC wel ingeschreven maar ik heb helaas andere verplichtingen die dag.
pi_212608650
Ben de lokale Run2Day maar ingedoken en heb er wat verschillende meegenomen.

Geen test momenten meer voor de CPC, maar dat komt vast goed.
  dinsdag 27 februari 2024 @ 15:47:31 #151
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212608762
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 15:00 schreef Nober het volgende:
Ik had twee mueslirepen mee tijdens mijn long run afgelopen zaterdag dat is niet fijn verwerken iig. :')

Gisteren er achter gekomen dat de 3.000 startplekken voor de Stevensloop HM in Nijmegen (17 maart) die nooit uitverkoopt uitverkocht is.
Het gaat echt absurd hard met allerlei evenementen de laatste tijd. Het is niet leuk meer. Ik hoop echter ook niet dat ze in de toekomst gaan loten oid.
pi_212608946
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Is wel de beste voor tijdens wedstrijden, tijdens trainingen voor lange duurlopen neem ik goedkopere gelletjes.
Hoezo 'de beste'? Wat werkt voor de ene hoeft niet te werken voor de ander. De beste strategie is oefenen waarmee je racet. Dus niet goedkope gelletjes tijdens trainingen, en dan iets anders tijdens een race, dan kun je voor verrassingen komen te staan.
Ga je gelletjes van de race organisaties aannemen, train dan ook met die gelletjes. Gaat dat niet goed, neem dan je eigen mee, waarmee het wel goed gaat.
Veel mensen kunnen die Maurten goed verdragen, maar er is verder weinig bewijs voor de claims die Maurten doet over dat het pas in de darmen opgenomen wordt. En ook daar kan het problemen veroorzaken. Er is gewoon weinig bloed rond je spijsverteringsstelsel tijdens het sporten, omdat dat naar de spieren wordt gedirigeerd.
pi_212609265
Tsja ik geloof er ook niet helemaal in, de beste gel is de gel die voor jou het beste werkt. Zelf vind ik SIS wel prima weg te krijgen maar de smaken zijn wel saai als je er meerdere moet nemen. Powerbar inderdaad niet prettig, dat is meer een soort siroop, die moet je met water erbij nemen. Nu heb ik Amacx, prima smaken en ook niet te duur, en er zit 200mg natrium in wat ik wel kan gebruiken. Daarnaast voor m'n long runs als ik drinken meeneem en voor tijdens het fitnessen wat Olimp iso drinkmix.
pi_212610001
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 15:47 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Het gaat echt absurd hard met allerlei evenementen de laatste tijd. Het is niet leuk meer. Ik hoop echter ook niet dat ze in de toekomst gaan loten oid.
Of absurd dat je maar 3.000 deelnemers per afstand toestaat terwijl er wel een vierdaagse kan worden georganiseerd met 47.000 deelnemers. :?
pi_212614698
Eigenwijs een te hard rondje gelopen op paracetamol. Het was echt koud. En mijn smartwatch was halverwege leeg dus ik liep ook nog eens voor niets. :P

Nu ga ik niet zo eigenwijs slapen in de hoop dat morgen alles beter voelt.
pi_212614725
Oja, door al dat gepraat over gelletjes en dergelijke... wanneer begin je daar eigenlijk mee? Ik had (heel naief) bedacht dat ik gewoon eens zou zien hoe het loopt zo'n halve marathon en daarna wel zou zoeken naar hoe en wat. Maar dat is dus niet de handigste aanpak lees ik? O-)
pi_212616239
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 22:48 schreef Nanuke het volgende:
Oja, door al dat gepraat over gelletjes en dergelijke... wanneer begin je daar eigenlijk mee? Ik had (heel naief) bedacht dat ik gewoon eens zou zien hoe het loopt zo'n halve marathon en daarna wel zou zoeken naar hoe en wat. Maar dat is dus niet de handigste aanpak lees ik? O-)
Je kunt een halve uitlopen zonder gelletjes, maar het is verstandig om met zulke standen toch wat tot je te nemen. Het vult koolhydraten, vocht, zout en andere mineralen aan die ervoor zorgen dat je jezelf niet volledig uitput. Elke 30/45 minuten een gelletje nemen is doorgaans de vuistregel. Zo voorkom je de man (of vrouw, tis tenslotte 2024) met de hamer. Je organen zullen je dankbaar zijn :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_212616729
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 22:48 schreef Nanuke het volgende:
Zo naef is dat niet, het gaat prima zonder.

Zelf neem ik er een als de training langer is dan anderhalf uur en tijdens wedstrijden van meer de 10km. Geeft toch wat extra jus in de benen.
  woensdag 28 februari 2024 @ 10:08:02 #159
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212617048
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 17:27 schreef Nober het volgende:

[..]
Of absurd dat je maar 3.000 deelnemers per afstand toestaat terwijl er wel een vierdaagse kan worden georganiseerd met 47.000 deelnemers. :?
Misschien hebben ze bij de Vierdaagse meer politie inzet/afzettingen/vrijwilligers/etc.. er worden steeds meer evenementen ook gecanceld vanwege een gebrek aan vrijwilligers.
pi_212617240
quote:
2s.gif Op woensdag 28 februari 2024 10:08 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Misschien hebben ze bij de Vierdaagse meer politie inzet/afzettingen/vrijwilligers/etc.. er worden steeds meer evenementen ook gecanceld vanwege een gebrek aan vrijwilligers.
Het verschil van inschrijfgeld is ook wel aanzienlijk (25 tegenover 180(voor 4 dagen)

Als we 45+ euro mogen aftikken voor elke HM is dat de nieuwe klacht
  woensdag 28 februari 2024 @ 10:28:47 #161
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212617252
quote:
99s.gif Op woensdag 28 februari 2024 10:27 schreef CaLeX het volgende:

[..]
Het verschil van inschrijfgeld is ook wel aanzienlijk (25 tegenover 180(voor 4 dagen)

180?! Dat zijn Amerikaanse prijzen en dan verwacht ik livemuziek, goodiebags, politieafzettingen en dikke medailles. Oh wacht, voor de Vierdaagse.... :D [moet toch eens stoppen met te snel lezen]
pi_212617359
quote:

[..]

Ik had beter de zevenheuvelenloop met zo'n 20.000 deelnemers en vergelijkbaar prijzengeld kunnen nemen.
  woensdag 28 februari 2024 @ 10:43:29 #163
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212617378
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 10:40 schreef Nober het volgende:

[..]
Ik had beter de zevenheuvelenloop met zo'n 20.000 deelnemers en vergelijkbaar prijzengeld kunnen nemen.
En in 1 van de 1000 startvakken terecht komen. Ik vond hem in 2013 al druk, weet niet hoe erg dat tegenwoordig is..
pi_212617395
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 15:47 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Och, dan zijn er ook genoeg leuke kleinere wedstrijden toch?
  woensdag 28 februari 2024 @ 10:46:51 #165
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212617406
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 10:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
Oh ja, ik doe half maart aan een plaatselijke 15km mee hier en Eindhoven heeft verder niet echt te klagen over hardloopevenementen. Maar soms is een groot evenement wel tof en spannend. En je hebt nog runs zoals de Bijlmerrun in Amsterdam die nog redelijk kleinschalig zijn, toegankelijk en toch professioneel georganiseerd.
pi_212617960
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 10:40 schreef Nober het volgende:

[..]
7heuvelen is 26 euro aan inschrijfgeld volgens de FAQ.

Grotere evenementen kosten meer geld, nu snap ik dat je baalt dat je achter het net vist. Maar als de organisatoren alles groter maken dan hoort daar ook een ander inschrijf tarief bij.

Persoonlijk loop ik in principe liever de halve van Westland voor 14 euro dan de CPC voor 32~36 euro. (gek genoeg gebeurt het dit jaar wel andersom :X maar dat is emotie).
pi_212619240
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 15:00 schreef Nober het volgende:

Mueslirepen verslik ik me altijd in als ik die tijdens het lopen eet :') Zelfs tijdens fietsen trouwens. Ik kan niet ademhalen en mueslirepen eten tegelijk :')
Vind ontbijtkoekrepen veel beter werken. En de jellies (stevige fruitreep met suikerlaagje) van de Decathlon zijn erg lekker, dus bij een zware run trakteer ik mezelf daarop.

Ja ik hoorde al dat de Stevensloop snel vol zat. Vind het wel grappig, want zo bijzonder vind ik dat parcours nou ook niet en zelf heb ik geen enkele zin om eraan mee te doen. Maar die 3000 andere mensen dus wel. :D
pi_212619299
quote:
2s.gif Op woensdag 28 februari 2024 10:08 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Voor de Vierdaagse is vanuit de bewoners langs de route ook een stuk meer steun. Mensen bouwen een heel feestje om het parcours, delen water en eten uit, etc.

Voor de Stevensloop worden behoorlijk wat wegen op centrale plekken in de stad afgesloten, maar mensen hebben er voornamelijk last van. Er is lang niet zoveel leuks te zien en doen als met de Vierdaagse. En je halve stad ligt wel een weekend-dag plat. Ik snap wel dat ze het bij een paar duizend lopers houden ipv 47000, want anders zou de stad echt van 's ochtends vroeg tot heel laat op de dag dicht liggen ipv die paar uur midden op de dag dat het nu is.

Voor de Zevenheuvelenloop is een hoop meer begrip vanuit omwonenden, maar dat is ook makkelijk want er wonen veel minder mensen aan die route en de Zevenheuvelenloop is echt een uniek evenement.

Ik vind zelf eigenlijk de Stevensloop ook vooral irritant. Ben dat weekend gelukkig de stad uit O-)
pi_212625613
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 10:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
Hier ook groot voorstander van de kleine loopjes georganiseerd door lokale atletiekverenigingen ^O^ hoewel ik ook 120 euro heb afgetikt voor de marathon van Amsterdam (met stadionstart, dat wel)
pi_212626592
Ik ga wel de stevensloop doen, het parcours is dit jaar ook aangepast in vergelijking met voorgaande jaren. Nu niet meer naar het westen half over dat industrieterrein, maar naar het oosten de natuur in.
Dat is wel een verbetering naar mijn mening.

Verder ook ingeschreven voor de HM in Amsterdam in oktober, die zit ook alweer vol. :')
pi_212627309
Nu ik alle borden voor de cpc zie verschijnen, vind ik het toch wel jammer dat ik hem niet loop. In plaats daarvan moet ik even flink puzzelen om mn eigen lange duurloop om het parcours te plannen..
pi_212627375
quote:

[..]

Ik kwam erachter dat weekend van 17 maart er een (halve)marathon bij Zaltbommel is. Mooi stuk tussen de 2 rivieren, organisatie gemaild (want uitverkocht) of t nog mogelijk was en pas daarna zag ik de prijzen. 40 pp voor duomarathon (dus met een maat allebei een halve). Heb vriendelijk bedankt, ik ga die 21km dan wel gewoon gratis lopen hier in de polder.

Tis dat ik Rotterdam en CPC (berhaupt alle NN lopen) vergoed krijg vanwege personeel maar anders weet ik t niet of ik t elke keer zou aftikken, vind t best prijzig eigenlijk. Al snap ik ook dat zoiets organiseren ook het eea kost.
pi_212628258
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 23:00 schreef BOKA het volgende:
Nu ik alle borden voor de cpc zie verschijnen, vind ik het toch wel jammer dat ik hem niet loop. In plaats daarvan moet ik even flink puzzelen om mn eigen lange duurloop om het parcours te plannen..
Vertrek ergens bij Westduinpark/Kijkduin, kun je kilometers lang langs de kust lopen richting HvH :)
pi_212628380
Ik vind 20 voor een wedstrijd prima eigenlijk. Dat betaal ik ook voor survivalruns ca 10x per jaar. Stuk schappelijker dan wat je kwijt bent bij Strong Viking en Mudmasters iig :X
pi_212634952
Pfoe, alles was in orde bij de cardioloog. :)

pi_212636168
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 07:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
Vertrek ergens bij Westduinpark/Kijkduin, kun je kilometers lang langs de kust lopen richting HvH :)
Dat is inderdaad een optie, of juist richting Meijendaal. Ik wil alleen het liefste vanuit huis vertrekken, dus dat wordt een kleine omweg. (Op zich niet erg, moet toch een hoop kilometers maken :P )
pi_212639965
Wanneer opent inschrijving marathon Rotterdam 2025?

quote:
14s.gif Op woensdag 28 februari 2024 22:12 schreef chasse_friet het volgende:
Ik ga wel de stevensloop doen, het parcours is dit jaar ook aangepast in vergelijking met voorgaande jaren. Nu niet meer naar het westen half over dat industrieterrein, maar naar het oosten de natuur in.
Dat is wel een verbetering naar mijn mening.

Verder ook ingeschreven voor de HM in Amsterdam in oktober, die zit ook alweer vol. :')
Heb net toevallig gekeken of de inschrijving voor de Tilburg TM van 29 september al open was (nog niet). :')

quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 07:50 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind 20 voor een wedstrijd prima eigenlijk. Dat betaal ik ook voor survivalruns ca 10x per jaar. Stuk schappelijker dan wat je kwijt bent bij Strong Viking en Mudmasters iig :X
Voor een halve marathon of 10 mijl wel maar voor een 5 of 10km zou ik het teveel vinden.
pi_212640336
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 21:44 schreef Nober het volgende:
Wanneer opent inschrijving marathon Rotterdam 2025?
27-09 was het vorig jaar.
04-10 was het vol.

Wil je een marathon doen? :P
pi_212644314
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 22:09 schreef Evangelion het volgende:

[..]
27-09 was het vorig jaar.
04-10 was het vol.

Wil je een marathon doen? :P
Ja ik wil dat eenmalig doen.
pi_212644498
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 21:44 schreef Nober het volgende:
Heb net toevallig gekeken of de inschrijving voor de Tilburg TM van 29 september al open was (nog niet).
Paar keer gelopen, echt een top evenement met heel veel publiek.
pi_212644508
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 10:03 schreef Nober het volgende:

[..]
Ja ik wil dat eenmalig doen.
Waarom niet Eindhoven in Oktober dan?
  vrijdag 1 maart 2024 @ 11:15:02 #182
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212645255
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 10:16 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Paar keer gelopen, echt een top evenement met heel veel publiek.
En goed geregeld. Het kan soms een beetje druk zijn bij het afhaalpunt (de spoorzone), maar ik ben tot nu toe altij op tijd gestart. En inderdaad, het publiek in Tilburg is geweldig O+

Heb bij Decathlon eens een goedkoper merk gels gekocht (hun huismerk) en SIS gels, kijken of die me bevallen.
pi_212646625
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 11:15 schreef SEMTEX het volgende:
Heb bij Decathlon eens een goedkoper merk gels gekocht (hun huismerk)
welke smaak :P
pi_212646658
Ik vind de Tilburg Ten Miles elk jaar weer het leukste evenement van het jaar. Qua hardlopen.
pi_212646799
Bijzonder shirt wel :P

Die van vorig jaar vond ik niet zo leuk. Wel gekocht, want m'n 1e marathon.

Dit weekend maar bedenken welke afstand ik in Leiden wil doen. (verstand zegt kort, gevoel wil lang :P )
pi_212646852
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 13:05 schreef mosselmossel het volgende:
Ik vind de Tilburg Ten Miles elk jaar weer het leukste evenement van het jaar. Qua hardlopen.
Enige minpunt van dat evenement vind ik het stuk door de Alleenhouderstraat (link), dat is echt veels te smal daar.
  vrijdag 1 maart 2024 @ 14:17:12 #187
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212647570
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 13:04 schreef Evangelion het volgende:

[..]
welke smaak :P
Het huismerk? Alleen appel en framboos. En een mixed SIS-doos.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 13:15 schreef Evangelion het volgende:
Bijzonder shirt wel :P
[ afbeelding ]

Die van vorig jaar vond ik niet zo leuk. Wel gekocht, want m'n 1e marathon.
[ afbeelding ]

Dit weekend maar bedenken welke afstand ik in Leiden wil doen. (verstand zegt kort, gevoel wil lang :P )
Oh, daar mis ik niks aan. Ik doe de hele. Geen shirt besteld.
pi_212647615
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 10:17 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Waarom niet Eindhoven in Oktober dan?
Omdat Rotterdam de marathon van Nederland is.

Eindhoven loop ik in principe al voor de helft tijdens de halve marathon.
  vrijdag 1 maart 2024 @ 14:23:34 #189
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212647659
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 14:20 schreef Nober het volgende:

[..]

De hele is ook mooi hoor O+ Langs de High Tech Campus en mijn stadsdeel Stratum O+
pi_212647680
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 14:20 schreef Nober het volgende:

[..]

Snap ik wel hoor, Rotterdam is qua evenement fantastisch en iconisch(er), maar Eindhoven dan weer een van de oudste van ons land.
  vrijdag 1 maart 2024 @ 23:13:46 #191
450148 KapiteinIglo
pi_212654366
Vandaag officieel vastgesteld dat mn horloge kaduk is :')
Al die tijden en afstanden voor saus gelopen. Alles is gewoon onjuist :'(
pi_212654414
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 23:13 schreef KapiteinIglo het volgende:
Vandaag officieel vastgesteld dat mn horloge kaduk is :')
Al die tijden en afstanden voor saus gelopen. Alles is gewoon onjuist :'(
Wat was de afwijking dan?
  vrijdag 1 maart 2024 @ 23:40:20 #193
450148 KapiteinIglo
pi_212654589
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 23:16 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Wat was de afwijking dan?
Wat is geen afwijking.

300m op 4,38km minder op mijn horloge

Ene horloge meet 6min/km de ander 9min/km

Hartslag op ene horloge 160 op andere 120

Helemaal kut dus.
pi_212654691
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 23:40 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Wat is geen afwijking.

300m op 4,38km minder op mijn horloge

Ene horloge meet 6min/km de ander 9min/km

Hartslag op ene horloge 160 op andere 120

Helemaal kut dus.
Hmm oke. Welk horloge(s) dan?

Kan best dat hij niet goed werkt. Of gewoon minder nauwkeurig is. Maar het kunnen ook instellingen zijn.
Bijv. zijn die paces wel hetzelfde. Je hebt er zoveel. Gemiddelde pace, lap pace, huidige pace ...
  zaterdag 2 maart 2024 @ 00:03:55 #195
450148 KapiteinIglo
pi_212654779
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 23:52 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Hmm oke. Welk horloge(s) dan?

Kan best dat hij niet goed werkt. Of gewoon minder nauwkeurig is. Maar het kunnen ook instellingen zijn.
Bijv. zijn die paces wel hetzelfde. Je hebt er zoveel. Gemiddelde pace, lap pace, huidige pace ...
Ik had het ene horloge aan mijn linkerhand en andere rechterhand.
Mijn eigen horloge is een Garmin instinct, de andere die ik vandaag had is een garmin instinct 2.
Ik weet na vandaag oprecht zeker dat hij kapot is.
Mijn eigen horloge meet 9:00min/km als ik versneld loop terwijl dat dus 6:00min/km moett zijn is.
De gps track is ook helemaal anders, ik heb een totaal afwijkende track op beide horloges.
pi_212657926
Man wat is het prachtig weer O+ O+ O+

14 km duurloopje gedaan, afgelopen 2 weken wat pijntjes gehad dus me ingehouden qua afstand. Kilometer voor huis even bij het calisthenicsparkje gestopt zodat ik ook nog een bovenlichaam kweek. Ideaal allemaal O+
  zaterdag 2 maart 2024 @ 12:21:19 #197
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212658225
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 11:49 schreef Tele6 het volgende:
Man wat is het prachtig weer O+ O+ O+

Ja dit,ik ga ook naar buiten *O* hele week gewacht op dit weer.
  zaterdag 2 maart 2024 @ 12:28:48 #198
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_212659350
Hier is het non-stop hoosregen voor de verandering vandaag, dus gaan we morgenmiddag maar even op pad als het beter is. Eens kijken waar de wind vandaan komt en of de trein naar noord of zuid nemen en dan terug rennen een leuk idee is. O+
Doei.
  Admin zaterdag 2 maart 2024 @ 14:31:08 #200
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_212659718
Prima weer, wel een fris windje. Maar niets dat een extra laagje niet kon oplossen. Lekker rondje (5k) gedaan over de Erasmus- en Willemsbrug. Helaas iets minder snel dan vorige week. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')