25 graden, lekker.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik moet er niet aan denken om Rotterdam met keiharde regen/wind of 25+ graden te moeten lopen.
En ik denk dat die kans boven de 50% ligtwe wonen tenslotte in Nederland en april doet wat ie wil.
Weet ik niet, ik denk dat het tijdperk dat hij echt kon gaan cashen juist nu zou gaan aanbreken..quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:31 schreef Evangelion het volgende:
Golazo lanceert de Kelvin Kiptim foundation
https://www.nnmarathonrot(...)n-kiptum-foundation/
Ben ik te cynisch als ik hier jeuk van krijgcommerciele partij en voelt als erg snel.
Hij zal zijn familie aardig wat nagelaten hebben toch?
Regen vind ik niet zo'n probleem, maar waarschijnlijk zou ik vaker op Zwift hebben gezeten als ik in april niet in Rotterdam zou gaan lopen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Pfff ik ben toch zo klaar met deze winter. Normaal houd ik van hardlopen in de winter, maar vanochtend weer helemaal verkleumd thuis gekomen door windkracht 5 icm hagel en ijsregen..
Extra respect voor alle marathon-bikkels, dan sla je ook in het ergste weer geen training over!
Hoewel het vaak ook wel helpt om zo'n heilig vuurtje voor een groot doel te hebben.
Zwift?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:59 schreef chasse_friet het volgende:
[..]
Regen vind ik niet zo'n probleem, maar waarschijnlijk zou ik vaker op Zwift hebben gezeten als ik in april niet in Rotterdam zou gaan lopen.
Wel prettig dat het niet meer direct donker is na het werk nu.
Jij hier?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:19 schreef Breuls het volgende:
Ben weer braaf aan het trainen voor de Kwart van Rotterdam in april. Ik doe wekelijks een 5k en vandaag heb ik daarmee mijn PR verbeterd.
Nu dat nog omzetten in een tijdsverbetering op de Kwart.
Indoor shizzle voor rennen en fietsen, videos, lessen, dat soort dingen!quote:
I did itquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Deze week wordt hopelijk een week van primeurtjes en andere goeie statistieken:
Eerste keer 5x lopen in 1 week
Eerste keer 60km passeren in 1 week
Eerste keer 200km passeren in 1 maand
Verder:
Zaterdag eerste keer 28km sinds 2 jaar
Voorzichtigheid geboden, maar heb er vertrouwen in
Deze al geprobeerd danquote:Op zondag 25 februari 2024 14:55 schreef BOKA het volgende:
Vandaag eindelijk weer eens echt lekker loopweer. Niet teveel wind, zonnetje. De kilometers vlogen voorbij.
En sinds kort neem ik naast water ook cola (zonder prik) mee. Dat bevalt toch wel erg goed.
Hehe, die kende ik nog niet.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:48 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Deze al geprobeerd dan
Al zullen andere merken ook wel cola-smaak hebben.
[ afbeelding ]
Ik heb die wel regelmatig omdat ze voor de caffeine-varianten vaak alleen deze ofcitroen
hebben bij de decathlon waar ik ga.
Stel je voor, km 35 van een marathon en je moet je 7e gel met citroensmaak naar binnen werken
Cola is niet veel beter imo, maar goed.
Framboos is de beste maar die heeft geen caffeine dus meestal wissel ik framboos en cola af.
Ik ook, maar gisterochtend had ik dus alleen in het begin een buitje en daarna alleen maar zon. Op de terugweg van mijn 22km ook de hele tijd een fijn zonnetje op mijn bolquote:Op maandag 26 februari 2024 08:45 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker gedaan Neo Mullen!
Hier een beetje sjago over het weer. Ik ben die regen zo zat. En nu was het vanmorgen ook nog eens 4 graden. Geen zin in vanavond dus. Want dan is het weer over de baan sjouwen.
Ik heb ook nog geen nieuw setje gels gekocht voor deze marathoncyclus. Het oefenen met gels kan ik nu wel, ik denk dat ik vlak voor de marathon wel een setje koop voor D-day zelf en voor mijn duurloopjes wel wat goedkopere repen of een krentenbol meeneem.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:20 schreef BOKA het volgende:
[..]
Hehe, die kende ik nog niet.
Maar sinds ik train voor de 60 van Texel ben ik van de gelletjes af. Omdat ik op zo’n lage intensiteit loop, lukt het prima op brood (met stroop of pindakaas), bananen, rozijnen en snelle jelles (of vlugge japies). En sinds kort dus ook met cola.
Scheelt best wat geld en smaakt een stuk beter.
Dat had ik zaterdag laat in de middag ook en dat was serieus heerlijk. Toen ik eenmaal de (snijdend koude) wind in de rug had was het fijn lopenquote:Op maandag 26 februari 2024 11:51 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ook, maar gisterochtend had ik dus alleen in het begin een buitje en daarna alleen maar zon. Op de terugweg van mijn 22km ook de hele tijd een fijn zonnetje op mijn bol
Pfoe, bikkel hoor. Nee ik had zaterdag echt een thermo aan voor het bovenlijf. Wel de korte broek omdat ik nooit echt last heb van kou op de benen.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:03 schreef SEMTEX het volgende:
Je kon ook gewoon in korte mouwtjes lopen (ik had dus zelfs een tanktop aan)
Dan hebben we dat waarschijnlijk precies andersomquote:Op maandag 26 februari 2024 12:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Pfoe, bikkel hoor. Nee ik had zaterdag echt een thermo aan voor het bovenlijf. Wel de korte broek omdat ik nooit echt last heb van kou op de benen.
Ik heb alleen ervaring met Herzog. Eenmaal laten aanmeten op een marathon expo, maar ze hebben ook gewoon een matenhulpje op hun website. Ik zoubij Decathlon afgaan op de reviews op de website.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb een paar stox compressiesokken maar die zitten vervelend bij de tenen. Dus ik wilde me gaan orinteren voor compressie fleeves (vanaf de enkel tot over de kuiten).
Ik weet alleen niet goed waarop ik moet letten. Decathlon heeft ze vanaf 10eu liggen, maar ik weet niet of die hetzelfde resultaat geven als die van 50+eu (en of dat erg is?).
Kan iemand me hier meer vertellen?
Stox verkoopt ook sleeves, maar die zijn uitverkocht in mijn maat. Ik heb erover gedacht om het voetgedeelte van m'n Stox sok af te knippen en ze in sleeves om te toveren. Geen idee of dat slim is
De regen hield op een minuut of 3 voordat ik om 16:45 ging lopen. Het was wat frisjes (lange mouwen korte broek) maar alles trok nog mooi open, nog een paar herten gezien die me appelig aan het aanstaren waren, uurtje in het donker gelopen en rond 19:45 weer binnen gestapt. 30km op mn horloge, 29,99 op Stravaquote:Op maandag 26 februari 2024 11:49 schreef kalinhos het volgende:
Gisterochtend een kater van een feest en gistermiddag helaas andere verplichtingen, echt zonde want het was prachtig loopweer. Nu mag ik vanmiddag mn 30km/lange duurloop doen in de regen en schemering
Daarom loop ik altijd 10 stappen extraquote:Op maandag 26 februari 2024 20:33 schreef kalinhos het volgende:
[..]
De regen hield op een minuut of 3 voordat ik om 16:45 ging lopen. Het was wat frisjes (lange mouwen korte broek) maar alles trok nog mooi open, nog een paar herten gezien die me appelig aan het aanstaren waren, uurtje in het donker gelopen en rond 19:45 weer binnen gestapt. 30km op mn horloge, 29,99 op Strava, in precies 2:45; hartslag op 146, al met al denk ik het leukste loopje tot nu toe van de voorbereiding.
Goedkope van de decathlon werken prima bij mij maar ik heb ook geen vergelijkingsmateriaal. In ieder geval nog heel na een jaar en een hondenbeet.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb een paar stox compressiesokken maar die zitten vervelend bij de tenen. Dus ik wilde me gaan orinteren voor compressie sleeves (vanaf de enkel tot over de kuiten).
Ik weet alleen niet goed waarop ik moet letten. Decathlon heeft ze vanaf 10eu liggen, maar ik weet niet of die hetzelfde resultaat geven als die van 50+eu (en of dat erg is?).
Stox verkoopt ook sleeves, maar die zijn uitverkocht in mijn maat. Ik heb erover gedacht om het voetgedeelte van m'n Stox sok af te knippen en ze in sleeves om te toveren. Geen idee of dat slim is
Ik heb herzog compressiesokken aan laten meten vorige week omdat ik steeds last had van mijn kuiten.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb een paar stox compressiesokken maar die zitten vervelend bij de tenen. Dus ik wilde me gaan orinteren voor compressie sleeves (vanaf de enkel tot over de kuiten).
Mijn werk wil niet mee, anders zou ik best willenquote:Op maandag 26 februari 2024 18:57 schreef Faithy het volgende:
Gewoon allemaal naar Portugal komen.
Warmer, langer licht, en minder regen
Je wilt die sleeves ook niet langer dan nodig aan, want dan gaan ze behoorlijk knellenquote:Op maandag 26 februari 2024 22:55 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik heb herzog compressiesokken aan laten meten vorige week omdat ik steeds last had van mijn kuiten.
Heb me laten wijsmaken dat dat de crme de la crme is? Die hebben ook sleeves.
Volgens mij is een verschil tussen sokken en sleeves dat je sleeves niet aan mag houden na het lopen, terwijl dat bij sokken juist wel mag.
Verder heb je soms mensen die sleeves willen omdat ze speciale sokken dragen en daarom geen compressiesok willen.
Ik bestelde dus altijd GuGels in mix verpakking (vier verschillende, 24 in totaal). Had dus helaas ineens een Amazon aanbieder die me 1 grote doos met chocolade gels stuurde (zeker niet mijn favoriete smaak). Een negatieve recensie geven op Amazon mocht niet, werd afgekeurd. Maar goed, daar zit je dan bij de marathon met 5/6 chocolade gels, die gaan je aardig snel vervelenquote:Op zondag 25 februari 2024 15:48 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Deze al geprobeerd dan
[ afbeelding ]
Ik heb die wel regelmatig omdat ze voor de caffeine-varianten vaak alleen deze ofcitroen
Stel je voor, km 35 van een marathon en je moet je 7e gel met citroensmaak naar binnen werken
Framboos is de beste maar die heeft geen caffeine dus meestal wissel ik framboos en cola af.
Bij een langere training wil ik er weleens een meenemen, ook als oefening voor de CPC straks waar ik er 2 tijdens het rennen naar binnen wil werken.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:48 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Deze al geprobeerd dan
[ afbeelding ]
Weet jij wat nu eigenlijk de verschillen zijn tussen de gels? Je hebt Gels 100 en 160 en zelfs 225 (maar die lijken echt vloeibaar goud te bevatten aan de prijs te zien).quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind Maurten toch echt wel 10x fijner dan alle andere gels. Redelijk smaakloos en niet zo plakkerig, je kunt er bijna een beetje op kauwen. Jammer dat het ook flink duurder is.
Gaat om grammen koolhydraten. Waarbij meer niet altijd beter is, je moet ook zelf weten hoeveel gram koolhydraten per uur je aankunt..quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Weet jij wat nu eigenlijk de verschillen zijn tussen de gels? Je hebt Gels 100 en 160 en zelfs 225 (maar die lijken echt vloeibaar goud te bevatten aan de prijs te zien).
Is wel de beste voor tijdens wedstrijden, tijdens trainingen voor lange duurlopen neem ik goedkopere gelletjes.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:34 schreef Evangelion het volgende:
Ik twijfel soms wel om te "upgraden" naar Maurten, maar zolang ik geen maagproblemen heb gehad en geen muur ben tegengekomen lijkt er weinig reden toe.
Als onze AirBnB ooit up & running (haha...) is hebben we tegen die tijd ook wel wat mooie bergrenroutes uitgezet om je te verwelkomen en bezig te houden.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn werk wil niet mee, anders zou ik best willen
Het gaat echt absurd hard met allerlei evenementen de laatste tijd. Het is niet leuk meer. Ik hoop echter ook niet dat ze in de toekomst gaan loten oid.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:00 schreef Nober het volgende:
Ik had twee mueslirepen mee tijdens mijn long run afgelopen zaterdag dat is niet fijn verwerken iig.
Gisteren er achter gekomen dat de 3.000 startplekken voor de Stevensloop HM in Nijmegen (17 maart) die nooit uitverkoopt uitverkocht is.
Hoezo 'de beste'? Wat werkt voor de ene hoeft niet te werken voor de ander. De beste strategie is oefenen waarmee je racet. Dus niet goedkope gelletjes tijdens trainingen, en dan iets anders tijdens een race, dan kun je voor verrassingen komen te staan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is wel de beste voor tijdens wedstrijden, tijdens trainingen voor lange duurlopen neem ik goedkopere gelletjes.
Of absurd dat je maar 3.000 deelnemers per afstand toestaat terwijl er wel een vierdaagse kan worden georganiseerd met 47.000 deelnemers.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het gaat echt absurd hard met allerlei evenementen de laatste tijd. Het is niet leuk meer. Ik hoop echter ook niet dat ze in de toekomst gaan loten oid.
Je kunt een halve uitlopen zonder gelletjes, maar het is verstandig om met zulke standen toch wat tot je te nemen. Het vult koolhydraten, vocht, zout en andere mineralen aan die ervoor zorgen dat je jezelf niet volledig uitput. Elke 30/45 minuten een gelletje nemen is doorgaans de vuistregel. Zo voorkom je de man (of vrouw, tis tenslotte 2024) met de hamer. Je organen zullen je dankbaar zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:48 schreef Nanuke het volgende:
Oja, door al dat gepraat over gelletjes en dergelijke... wanneer begin je daar eigenlijk mee? Ik had (heel naief) bedacht dat ik gewoon eens zou zien hoe het loopt zo'n halve marathon en daarna wel zou zoeken naar hoe en wat. Maar dat is dus niet de handigste aanpak lees ik?
Zo naef is dat niet, het gaat prima zonder.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:48 schreef Nanuke het volgende:
Oja, door al dat gepraat over gelletjes en dergelijke... wanneer begin je daar eigenlijk mee? Ik had (heel naief) bedacht dat ik gewoon eens zou zien hoe het loopt zo'n halve marathon en daarna wel zou zoeken naar hoe en wat. Maar dat is dus niet de handigste aanpak lees ik?
Misschien hebben ze bij de Vierdaagse meer politie inzet/afzettingen/vrijwilligers/etc.. er worden steeds meer evenementen ook gecanceld vanwege een gebrek aan vrijwilligers.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Of absurd dat je maar 3.000 deelnemers per afstand toestaat terwijl er wel een vierdaagse kan worden georganiseerd met 47.000 deelnemers.
Het verschil van inschrijfgeld is ook wel aanzienlijk (25 tegenover 180(voor 4 dagen)quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Misschien hebben ze bij de Vierdaagse meer politie inzet/afzettingen/vrijwilligers/etc.. er worden steeds meer evenementen ook gecanceld vanwege een gebrek aan vrijwilligers.
180?! Dat zijn Amerikaanse prijzen en dan verwacht ik livemuziek, goodiebags, politieafzettingen en dikke medailles. Oh wacht, voor de Vierdaagse....quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het verschil van inschrijfgeld is ook wel aanzienlijk (25 tegenover 180(voor 4 dagen)
Als we 45+ euro mogen aftikken voor elke HM is dat de nieuwe klacht
Ik had beter de zevenheuvelenloop met zo'n 20.000 deelnemers en vergelijkbaar prijzengeld kunnen nemen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het verschil van inschrijfgeld is ook wel aanzienlijk (25 tegenover 180(voor 4 dagen)
En in 1 van de 1000 startvakken terecht komen. Ik vond hem in 2013 al druk, weet niet hoe erg dat tegenwoordig is..quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik had beter de zevenheuvelenloop met zo'n 20.000 deelnemers en vergelijkbaar prijzengeld kunnen nemen.
Och, dan zijn er ook genoeg leuke kleinere wedstrijden toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het gaat echt absurd hard met allerlei evenementen de laatste tijd. Het is niet leuk meer. Ik hoop echter ook niet dat ze in de toekomst gaan loten oid.
Oh ja, ik doe half maart aan een plaatselijke 15km mee hier en Eindhoven heeft verder niet echt te klagen over hardloopevenementen. Maar soms is een groot evenement wel tof en spannend. En je hebt nog runs zoals de Bijlmerrun in Amsterdam die nog redelijk kleinschalig zijn, toegankelijk en toch professioneel georganiseerd.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Och, dan zijn er ook genoeg leuke kleinere wedstrijden toch?
7heuvelen is 26 euro aan inschrijfgeld volgens de FAQ.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik had beter de zevenheuvelenloop met zo'n 20.000 deelnemers en vergelijkbaar prijzengeld kunnen nemen.
Mueslirepen verslik ik me altijd in als ik die tijdens het lopen eetquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:00 schreef Nober het volgende:
Ik had twee mueslirepen mee tijdens mijn long run afgelopen zaterdag dat is niet fijn verwerken iig.
Gisteren er achter gekomen dat de 3.000 startplekken voor de Stevensloop HM in Nijmegen (17 maart) die nooit uitverkoopt uitverkocht is.
Voor de Vierdaagse is vanuit de bewoners langs de route ook een stuk meer steun. Mensen bouwen een heel feestje om het parcours, delen water en eten uit, etc.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Misschien hebben ze bij de Vierdaagse meer politie inzet/afzettingen/vrijwilligers/etc.. er worden steeds meer evenementen ook gecanceld vanwege een gebrek aan vrijwilligers.
Hier ook groot voorstander van de kleine loopjes georganiseerd door lokale atletiekverenigingenquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Och, dan zijn er ook genoeg leuke kleinere wedstrijden toch?
Ik kwam erachter dat weekend van 17 maart er een (halve)marathon bij Zaltbommel is. Mooi stuk tussen de 2 rivieren, organisatie gemaild (want uitverkocht) of t nog mogelijk was en pas daarna zag ik de prijzen. 40 pp voor duomarathon (dus met een maat allebei een halve). Heb vriendelijk bedankt, ik ga die 21km dan wel gewoon gratis lopen hier in de polder.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Vertrek ergens bij Westduinpark/Kijkduin, kun je kilometers lang langs de kust lopen richting HvHquote:Op woensdag 28 februari 2024 23:00 schreef BOKA het volgende:
Nu ik alle borden voor de cpc zie verschijnen, vind ik het toch wel jammer dat ik hem niet loop. In plaats daarvan moet ik even flink puzzelen om mn eigen lange duurloop om het parcours te plannen..
Dat is inderdaad een optie, of juist richting Meijendaal. Ik wil alleen het liefste vanuit huis vertrekken, dus dat wordt een kleine omweg. (Op zich niet erg, moet toch een hoop kilometers makenquote:Op donderdag 29 februari 2024 07:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Vertrek ergens bij Westduinpark/Kijkduin, kun je kilometers lang langs de kust lopen richting HvH
Heb net toevallig gekeken of de inschrijving voor de Tilburg TM van 29 september al open was (nog niet).quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:12 schreef chasse_friet het volgende:
Ik ga wel de stevensloop doen, het parcours is dit jaar ook aangepast in vergelijking met voorgaande jaren. Nu niet meer naar het westen half over dat industrieterrein, maar naar het oosten de natuur in.
Dat is wel een verbetering naar mijn mening.
Verder ook ingeschreven voor de HM in Amsterdam in oktober, die zit ook alweer vol.
Voor een halve marathon of 10 mijl wel maar voor een 5 of 10km zou ik het teveel vinden.quote:Op donderdag 29 februari 2024 07:50 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind 20 voor een wedstrijd prima eigenlijk. Dat betaal ik ook voor survivalruns ca 10x per jaar. Stuk schappelijker dan wat je kwijt bent bij Strong Viking en Mudmasters iig
27-09 was het vorig jaar.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:44 schreef Nober het volgende:
Wanneer opent inschrijving marathon Rotterdam 2025?
Ja ik wil dat eenmalig doen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:09 schreef Evangelion het volgende:
[..]
27-09 was het vorig jaar.
04-10 was het vol.
Wil je een marathon doen?
Paar keer gelopen, echt een top evenement met heel veel publiek.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:44 schreef Nober het volgende:
Heb net toevallig gekeken of de inschrijving voor de Tilburg TM van 29 september al open was (nog niet).
Waarom niet Eindhoven in Oktober dan?quote:
En goed geregeld. Het kan soms een beetje druk zijn bij het afhaalpunt (de spoorzone), maar ik ben tot nu toe altij op tijd gestart. En inderdaad, het publiek in Tilburg is geweldigquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Paar keer gelopen, echt een top evenement met heel veel publiek.
welke smaakquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:15 schreef SEMTEX het volgende:
Heb bij Decathlon eens een goedkoper merk gels gekocht (hun huismerk)
Enige minpunt van dat evenement vind ik het stuk door de Alleenhouderstraat (link), dat is echt veels te smal daar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:05 schreef mosselmossel het volgende:
Ik vind de Tilburg Ten Miles elk jaar weer het leukste evenement van het jaar. Qua hardlopen.
Het huismerk? Alleen appel en framboos. En een mixed SIS-doos.quote:
Oh, daar mis ik niks aan. Ik doe de hele. Geen shirt besteld.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:15 schreef Evangelion het volgende:
Bijzonder shirt wel
[ afbeelding ]
Die van vorig jaar vond ik niet zo leuk. Wel gekocht, want m'n 1e marathon.
[ afbeelding ]
Dit weekend maar bedenken welke afstand ik in Leiden wil doen. (verstand zegt kort, gevoel wil lang)
Omdat Rotterdam de marathon van Nederland is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom niet Eindhoven in Oktober dan?
De hele is ook mooi hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat Rotterdam de marathon van Nederland is.
Eindhoven loop ik in principe al voor de helft tijdens de halve marathon.
Snap ik wel hoor, Rotterdam is qua evenement fantastisch en iconisch(er), maar Eindhoven dan weer een van de oudste van ons land.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat Rotterdam de marathon van Nederland is.
Eindhoven loop ik in principe al voor de helft tijdens de halve marathon.
Wat was de afwijking dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:13 schreef KapiteinIglo het volgende:
Vandaag officieel vastgesteld dat mn horloge kaduk is![]()
Al die tijden en afstanden voor saus gelopen. Alles is gewoon onjuist
Wat is geen afwijking.quote:
Hmm oke. Welk horloge(s) dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:40 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Wat is geen afwijking.
300m op 4,38km minder op mijn horloge
Ene horloge meet 6min/km de ander 9min/km
Hartslag op ene horloge 160 op andere 120
Helemaal kut dus.
Ik had het ene horloge aan mijn linkerhand en andere rechterhand.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:52 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Hmm oke. Welk horloge(s) dan?
Kan best dat hij niet goed werkt. Of gewoon minder nauwkeurig is. Maar het kunnen ook instellingen zijn.
Bijv. zijn die paces wel hetzelfde. Je hebt er zoveel. Gemiddelde pace, lap pace, huidige pace ...
Ja dit,ik ga ook naar buitenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |