Ik voel wel dat we allemaal weer dichter bij elkaar staan na wat we vanavond hebben meegemaakt.quote:
Vandaar ook dat je meteen naar huizen in Friesland zat te zoeken natuurlijk, je wil toch niet te ver weg gaan wonen nadat ze zoveel moeite heeft gedaan je naar hier te krijgen.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel weer hartverwarmend.
Nee dit is wel het moment om echt door te pakkenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vandaar ook dat je meteen naar huizen in Friesland zat te zoeken natuurlijk, je wil toch niet te ver weg gaan wonen nadat ze zoveel moeite heeft gedaan je naar hier te krijgen.
Misschien heeft ze wel een logeerkamer waar je tijdelijk in kan terwijl je naar een geschikt huis zoekt.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dit is wel het moment om echt door te pakken
Strani komt terug naar Nederlandquote:Op zondag 4 februari 2024 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Nou Strani, gefeliciteerd dan maar denk ik?
Tijdelijk moeten we dan lezen als in een jaar of twaalf.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een logeerkamer waar je tijdelijk in kan terwijl je naar een geschikt huis zoekt.
Ik zou dat iig even vragen, je weet maar nooit.
Ja maar niet nu, ze is moe denk ik. Je moet zulke dingen wel goed timen.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een logeerkamer waar je tijdelijk in kan terwijl je naar een geschikt huis zoekt.
Ik zou dat iig even vragen, je weet maar nooit.
De eerstvolgende meet wordt helemaal lijppppp!!!!quote:Op zondag 4 februari 2024 00:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Strani komt terug naar Nederland![]()
[ afbeelding ]
Oh zeker, morgenochtend maar beginnen met koffie voor haar te zetten oid.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar niet nu, ze is moe denk ik. Je moet zulke dingen wel goed timen.
Party like there's no tomorrow.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
De eerstvolgende meet wordt helemaal lijppppp!!!!
Ik ga ook een eitje bakken denk ikquote:Op zondag 4 februari 2024 00:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh zeker, morgenochtend maar beginnen met koffie voor haar te zetten oid.
Dan daarna kijken hoe eea ervoor staat.
Goed idee, compleet ontbijtje klaarmaken. Toast erbij, misschien zo'n miniflesje champagne.quote:
Hem kennende zal dat eerder een rijstwafel met olijfolie worden.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed idee, compleet ontbijtje klaarmaken. Toast erbij, misschien zo'n miniflesje champagne.
En de roos naast het bord niet vergeten.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed idee, compleet ontbijtje klaarmaken. Toast erbij, misschien zo'n miniflesje champagne.
Misschien een cadeautje erbij nog? Ik denk aan een mooie trui van het ESF in Rotterdam.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh goeie! En kaas ja.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hem kennende zal dat eerder een rijstwafel met olijfolie worden.
Ik weet het niet, olijfolie schijnt erg duur te zijn tegenwoordig.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hem kennende zal dat eerder een rijstwafel met olijfolie worden.
Ik ga eerst bij @H_T langs om een klein potje olijfolie op te halen.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet het niet, olijfolie schijnt erg duur te zijn tegenwoordig.
Met zo'n kek Eurovision mondkapje erbij, is echt een unieke herinnering natuurlijk.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien een cadeautje erbij nog? Ik denk aan een mooie trui van het ESF in Rotterdam.
SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |