quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:24 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij is die kanarie geboren als Joris
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Voor mij had dit ook niet meer gehoeven, nu nog twee nieuwen er in na 3 wekenquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:24 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij is die kanarie geboren als Joris
Ook prima toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Is altijd wel na 2-3 weken nog, laten we hopen dat het wat meer dynamiek en drama brengt..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor mij had dit ook niet meer gehoeven, nu nog twee nieuwen er in na 3 weken
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Vast dezelfde aannemer voor de voorgevel restauratie
Na 3 weken geen alcohol kan die wel eens hard inslaanquote:
Endemol trekt het offline als je beelden uit uitzending plaatst. Zelfde de streamlock of beelden van gesprekjes met productie halen ze eraf. Als je gewoon alleen livestream beelden post blijft ie wel online meestalquote:
Zit je dan in je eentje dit allemaal gade te slaan met je glaasje water met schijfje sinaasappel...quote:
Die mist echt de aansluiting met een groot deel van de groepquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:26 schreef BigBreg83 het volgende:
Dilano bekijkt het allemaal van een afstandje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |