Oh, weer wat geleerd!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Een rekel is dan weer een mannetjesvos, dus wellicht hebben we wat aan de connecties van La Konings om aan informatie te komen
Ik zou bijna willen zeggen dat dit erger is.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:55 schreef Strani het volgende:
Het doet toch wat denken aan een pofbroek.
Glam versie van een zeevisbroekquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:55 schreef Strani het volgende:
Het doet toch wat denken aan een pofbroek.
Oké ben benieuwdquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Die is vooral fan van het laatste liedje van vanavond.
Nebulossa won de juryvote dinsdagquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:58 schreef usagi414 het volgende:
Nu de jurywinnaar van dinsdag, En de publiekswinnaar van dinsdag is er er helemaal niet bij.
Ik weet niet of die favoriet intussen al voorbij is.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:55 schreef molloot200 het volgende:
Misschien goed om te zeggen dat hierna de favoriet bij Malta moet
Zevende liedje nu, van de acht.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:00 schreef H_T het volgende:
Laatste optreden op Malta is geweest. Hoe ver is het Spaanse programma?
Ik had het net als Bill op deze manier in mijn hoofd.quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De vierde - en laatste - plek voor de finale ging tussen de nummer 1 van het publiek (Mantra) of de nummer 1 van de jury (Miss Caffeina)
Wel meer juryvotes dan Jorge straks.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:01 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is niet per sé het sterkste nummer van de avond he.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik had het net als Bill op deze manier in mijn hoofd.
[..]
Typische opvuller die je snel vergeten bent, maar je niet tegen staat. De rest van de nummers is uitgesproken, dus als je overal een hekel aan hebt kan je nog altijd hier bij terecht.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:01 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is niet per sé het sterkste nummer van de avond he.
Dat was de favorietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet of die favoriet intussen al voorbij is.
Ik ging er nu iig even naartoe en kwam binnen bij een onooglijke gast die op een grote banaan zat.![]()
En nee, ik zat niet op de verkeerde website.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |