Televote is net open, dus dat duurt nog wel evenquote:
Maar ik kan me niet voorstellen waarom hij ineens veel hoger geplaatst zou worden door de jury? Als ze dit donderdag niks vonden, dan nu toch ook niet? Op papier is dit veld ook nog eens "sterker" want dit is de finale.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:12 schreef Strani het volgende:
Ohh ik hoop echt dat Jorge weer wordt afgestraft door de jury en dat ik dan vanavond allemaal foto's zie van rellen in lokale Facebook-groepen
Nee precies, ik denk het ook niet hoor. Zou wel zwak zijn in elk geval.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ik kan me niet voorstellen waarom hij ineens veel hoger geplaatst zou worden door de jury? Als ze dit donderdag niks vonden, dan nu toch ook niet? Op papier is dit veld ook nog eens "sterker" want dit is de finale.
Die eindtijd van 23:30 is daar dus ook een leugenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Televote is net open, dus dat duurt nog wel even
Hoe ging het met de bananen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Televote is net open, dus dat duurt nog wel even
Het is geen briljant nummer, maar ik geef het de meeste kans om toch nog wat leuks te wordenquote:
Extreem tacky natuurlijk maar het is wel het enige wat er echt uitspringt in die voorronde eigenlijk.quote:
Dat is zo leuk van dit forum. Allemaal verschillende meningen,quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:16 schreef Cee het volgende:
1. Angy Fernández - "Sé quién soy"
2. Jorge González - "Caliente"
3. Miss Caffeina - "Bla Bla Bla"
4. María Peláe - "Remitente"
5. Sofia Coll - "Here to Stay"
6. Nebulossa - "Zorra"
7. St. Pedro - "Dos Extraños (Cuarteto de Cuerda)"
8. Almácor - "Brillos platino"
En Jorge kleiner, dat is dan wel weer mooi nieuws.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:21 schreef Momo het volgende:
Volgens de bookies is de kans dat Nebulossa wint groter geworden
Heb jij gestemd, Strani?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
En Jorge kleiner, dat is dan wel weer mooi nieuws.
Maar voorlopig hoef je funda nog niet aan te slingeren, op basis van de bookies.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
En Jorge kleiner, dat is dan wel weer mooi nieuws.
Dan weten we wie we straks de schuld kunnen gevenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, die 1.45 zal morgen een groot deel van m'n eerste koffie betalen
Ik weet eigenlijk niet of ik ooit op iets van het ESF gestemd heb. Ik geloof van niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan weten we wie we straks de schuld kunnen geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |