Of jouw verwachtingen waren gewoon te hoog omdat je de voetballer Lozano in zijn vorige periode verkeerd hebt beoordeeld.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:04 schreef Coco het volgende:
Lozano opzouten. Wat een mislukking is dat geworden.
Hij heeft tijd genoeg gehad om zich te bewijzen en hij laat vaak genoeg gezien eerder voor zichzelf te kiezen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of jouw verwachtingen waren gewoon te hoog omdat je de voetballer Lozano in zijn vorige periode verkeerd hebt beoordeeld.
PSV speelde toen een heel ander spelletje. En al helemaal als anders als wat Napoli speelde met Lozano. Het is niet voor niks dat Mertens een halve God bleek bij Napoli, terwijl hij hier in alle topwedstrijden zelden thuisgaf.
Totaal ander spelletje. Lozano heeft ruimte nodig en vertrouwen. Momenteel heeft hij beide niet omdat Boszbal totaal niet bij hem past.
Dat ben ik ook met je eens. Alleen wisten we dat eigenlijk voor het seizoen begon al wel, dat die kans er in zat.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij heeft tijd genoeg gehad om zich te bewijzen en hij laat vaak genoeg gezien eerder voor zichzelf te kiezen.
Heb je niks meer aan.
Flink mee eens.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij heeft tijd genoeg gehad om zich te bewijzen en hij laat vaak genoeg gezien eerder voor zichzelf te kiezen.
Heb je niks meer aan.
Als dat op jouw tv oogde als dezelfde situatie, dan zou ik een nieuwe tv kopen als ik jou was.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd dat heel Eindhoven dan in een huilbui zat wekenlang over een zelfde soort situatie niet heel lang geleden.
Sinds wanneer moet je als supporter objectief zijn?quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is vooral niet altijd even consequent. Herinner je je Moreno op Shaw nog? Dat vonden veel PSV supporters een prima tackle want hij raakte de bal....
Ik vond deze pingel heel makkelijk gegeven.
Je zal hem nog flink missen als hij ontbreekt. Is Lang fit, dan zou ik hem ook kiezen boven Lozano, maar vooralsnog ben ik blij dat hij dit seizoen is gekomen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb je niks meer aan.
Wat gaan we dan missen aan hem? Gevoel van 'dreiging' ?quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je zal hem nog flink missen als hij ontbreekt. Is Lang fit, dan zou ik hem ook kiezen boven Lozano, maar vooralsnog ben ik blij dat hij dit seizoen is gekomen.
Inkomsten uit shirtverkoop bij de Wallmart Mexicanen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat gaan we dan missen aan hem? Gevoel van 'dreiging' ?
Scarface loopt er nog altijd rond met een Lozano shirtje, si si hermano.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Inkomsten uit shirtverkoop bij de Wallmart Mexicanen.
Nou, dit inderdaad. Oh oh, wat is ie dreigend. Vent, geef een assist en maak een goal. Je bent toch de grote jongen? Wat een drama zeg.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:53 schreef Coco het volgende:
[..]
PSV heeft hele goeie zaken gedaan afgelopen zomer maar bij hem heb ik ook wel m'n twijfels, zeker omdat met Lang fit je eigenlijk 2 dure krachten voor 1 positie hebt, dan is het eigenlijk beter om er een talent achter te hebben.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:03 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nou, dit inderdaad. Oh oh, wat is ie dreigend. Vent, geef een assist en maak een goal. Je bent toch de grote jongen? Wat een drama zeg.
Dat zou ook mijn voorkeur hebben, als je zo'n talent hebt in je jeugd. Maar kennelijk lukt het de Nederlandse top niet meer om buitenspelers op te leiden. En daarbij wisten we van Lang natuurlijk ook dat die nogal blessuregevoelig is.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV heeft hele goeie zaken gedaan afgelopen zomer maar bij hem heb ik ook wel m'n twijfels, zeker omdat met Lang fit je eigenlijk 2 dure krachten voor 1 positie hebt, dan is het eigenlijk beter om er een talent achter te hebben.
Dat laatste zou best kunnen, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zou ook mijn voorkeur hebben, als je zo'n talent hebt in je jeugd. Maar kennelijk lukt het de Nederlandse top niet meer om buitenspelers op te leiden. En daarbij wisten we van Lang natuurlijk ook dat die nogal blessuregevoelig is.
Daarnaast, het is een speler waarbij je zelfs met zijn beperkingen in dit type voetbal wat meerwaarde had mogen verwachten. En toen hij zich aanbood was volgens mij nog steeds de gedachte dat Bakayoko wel zou vertrekken, of klopt mijn tijdlijn niet?
Bij Union Berlin loopt er eentje die daar wel zou passen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV heeft hele goeie zaken gedaan afgelopen zomer maar bij hem heb ik ook wel m'n twijfels, zeker omdat met Lang fit je eigenlijk 2 dure krachten voor 1 positie hebt, dan is het eigenlijk beter om er een talent achter te hebben.
Die vind ik qua talent dan net wat tekort komen maar dat is het idee wel ja.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij Union Berlin loopt er eentje die daar wel zou passen.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelden een schonere tackle op de bal gezien eigenlijk. Geloof dat o.a. Veerman het daar ook wel mee eens was.
Dat is zo ongeveer het enige wat Tillman gisteren goed heeft gedaan, deze strafschop versieren. Wat was die gast slecht.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:41 schreef fetX het volgende:
[..]
[x]https://twitter.com/user666pvh/status/1760059354848407583[/x]
Overduidelijk inderdaad.
Als je deze herhaling vaak genoeg kijkt ga je hem nog bijna geel geven voor een schwalbe.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:41 schreef fetX het volgende:
[..]
[x]https://twitter.com/user666pvh/status/1760059354848407583[/x]
Overduidelijk inderdaad.
Ik vind dat de discussie in de media op belachelijke wijze gevoerd wordt. Ja hij raakt eerst de bal maar niet eerder dan Tillman, het is in die zin geen cleane tackle op de bal. Daarna raakt hij Tillman net boven de voet, lichtjes maar dat kan best pijn doen, en daarna komt het onderste been er nog achteraan en dat brengt Tillman ten val.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je deze herhaling vaak genoeg kijkt ga je hem nog bijna geel geven voor een schwalbe.
Hoek is altijd veel bepalend voor hoe het er uitziet. Vanuit andere beelden lijkt het dat Tillman de bal eerst raakt en hij via die weg tegen Hummels aan komt. Ik vind hem heel makkelijk gegeven, maar als de VAR het niet als een 100% fout van de scheids ziet dan laat hij hem staan. Volgens mij is dat conform de VAR regels en dat snap ik hier wel. Geeft de scheids hem niet mag je ook niet klagen.
Vrijwel het gehele elftal van PSV bestaat uit spelers die tijdens mindere periodes volledig zijn afgeschreven hier op Fok. Incl. Luuk, Bakayoko, Veerman, Saibari, enz.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Welkom in het voetbal. OpportunismeGod.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vrijwel het gehele elftal van PSV bestaat uit spelers die tijdens mindere periodes volledig zijn afgeschreven hier op Fok. Incl. Luuk, Bakayoko, Veerman, Saibari, enz.
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vrijwel het gehele elftal van PSV bestaat uit spelers die tijdens mindere periodes volledig zijn afgeschreven hier op Fok. Incl. Luuk, Bakayoko, Veerman, Saibari, enz.
Wat een toptrainer hebben wij dat hij met zoveel brandhout prima resultaten boekt…
Het antwoord op de vraag die je stelde had ik al gegeven voordat je de vraag stelde.quote:
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:57 schreef Tarado het volgende:
[x]https://twitter.com/VI_nl/status/1760572405221589102[/x]
Niks tegen Lang hoor, prima ventje maar een docu over z'n leven, hij is nog nat achter z'n oortjes.
Geen Noano 7k op je feestje voor jou!quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is ook geen prima ventje
Daar kan ik wel mee leven.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen Noano 7k op je feestje voor jou!
Er zijn altijd individuen die bepaalde spelers afschrijven, er zijn er die kanttekeningen plaatsen en er zijn er die ondanks alles vertrouwen blijven houden.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat een toptrainer hebben wij dat hij met zoveel brandhout prima resultaten boekt…
Waar zeg ik dat ik het altijd goed heb gezien precies?quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er zijn altijd individuen die bepaalde spelers afschrijven, er zijn er die kanttekeningen plaatsen en er zijn er die ondanks alles vertrouwen blijven houden.
Dat geldt voor elke speler hier eigenlijk altijd. Het is dan wat makkelijk om een beeld te scheppen alsof jij het altijd goed hebt gezien en alle anderen een speler afkraakten. Het is veel genuanceerder.
Tja een grap hierover is bijna een inkopperquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:57 schreef Tarado het volgende:
Niks tegen Lang hoor, prima ventje maar een docu over z'n leven, hij is nog nat achter z'n oortjes.
Is weer eens wat anders dan terug naar 1974quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:57 schreef Tarado het volgende:
PSV heeft een dure rapper/acteur gekocht.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:57 schreef Tarado het volgende:
In de confetti league...quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:55 schreef Jeroboam het volgende:
Wel grappig dat Ajax straks de Nederlandse ploeg is die het langst actief is in Europa dit seizoen
Wat is daar grappig aan? leg het me uit. Ik wil wel een keer goed lachen, ben benieuwd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:55 schreef Jeroboam het volgende:
Wel grappig dat Ajax straks de Nederlandse ploeg is die het langst actief is in Europa dit seizoen
Op het laagste niveau dankzij een mislukte voorzet van Taylor. Dat is wel typerend voor het seizoen ja.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:55 schreef Jeroboam het volgende:
Als je de wedstrijd gezien zou hebben, dan had je er wel degelijk om kunnen lachen. Het waren net de comedy capers.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? leg het me uit. Ik wil wel een keer goed lachen, ben benieuwd.
Ze bedoelen waarschijnlijk Bakayoko. Die had immers zo'n rare pleister op zijn neus. Typisch Feyenoord.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Volgens onze Rotterdamse bronnen in het Feyenoord topic zou Babadi wel eens naar Feyenoord kunnen gaan.
Die soap begint onderhand ook wel een beetje vervelend te worden voor een 18-jarige.
Erg benieuwd of de beste speler van de Eredivisie ook in de prijzen gaat vallen in de Europa Leaguequote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Erg benieuwd of de beste speler van de Eredivisie ook in de prijzen gaat vallen in de Europa League
Als je de geruchten moet geloven dat het vooral zijn entourage is die zijn toekomst bepaalt en steeds het maximale van het maximale willen dan zie ik het ook niet meer goed komen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Volgens onze Rotterdamse bronnen in het Feyenoord topic zou Babadi wel eens naar Feyenoord kunnen gaan.
Die soap begint onderhand ook wel een beetje vervelend te worden voor een 18-jarige.
Er zijn er echt te veel geweest in die categorie. De volgende in de rij.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je de geruchten moet geloven dat het vooral zijn entourage is die zijn toekomst bepaalt en steeds het maximale van het maximale willen dan zie ik het ook niet meer goed komen.
Zou jammer zijn maar zo gaat het nou eenmaal soms met talenten.
Dat kan niet, aangezien PSV CL speelt. Wel bij de les blijven!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Erg benieuwd of de beste speler van de Eredivisie ook in de prijzen gaat vallen in de Europa League
Wat doe je eraan? Heel weinig. Spelers mogen tekenen waar ze willen en als ze dan niet willen houdt het op. Verblind door groener gras elders, overschatting van de eigen kwaliteiten en geldbeluste omgeving zullen er altijd genoeg zijn die niet bijtekenen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er zijn er echt te veel geweest in die categorie. De volgende in de rij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is vrij soeverein inderdaad, draait echt als een malle.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:37 schreef PSVCL het volgende:
Op een speler kankeren terwijl je een van de beste helften van het seizoen speelt![]()
Tegen Zwolle hè, we mogen toch wel kritisch blijven hoop ik?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:37 schreef PSVCL het volgende:
Op een speler kankeren terwijl je een van de beste helften van het seizoen speelt![]()
Tuurlijk wel, maar vandaag valt er imo heel weinig te klagen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:40 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tegen Zwolle hè, we mogen toch wel kritisch blijven hoop ik?
Oeff, nu wat meer..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar vandaag valt er imo heel weinig te klagen.
Maar over Lozano, ik stoor me al langer aan hem (met Dortmund als dieptepunt). Nu begint het extra op te vallen, ook al gaat het verder prima.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, nu wel. Die moet Benitez gewoon hebben.
Ik snap de negativiteit om Lozano nog steeds niet zo goed. Ik heb hem de afgelopen weken ook genoeg ballen panklaar neer zien leggen die dan over of naast geschoten worden door de aanvaller of middenvelder. Als hij pak hem beet 4 of 5 assists/goals had gehad sinds januari had het helemaal niet zo gek geweest. Ook veel verdedigende arbeid volgens mij, en (heel cliche) veel dreiging. Tuurlijk, misschien verwacht je meer van je duurste aankoop qua statistieken, maar het zit ook niet heel erg mee. Dan snap ik wel dat zo'n speler net iets vaker voor eigen kans gaat, al zou dat op een professioneel niveau misschien niet mogen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
Maar over Lozano, ik stoor me al langer aan hem (met Dortmund als dieptepunt). Nu begint het extra op te vallen, ook al gaat het verder prima.
Ongekend.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Eenvoudige overwinning in een uitwedstrijd na een Europese pot.
Dat ik het nog mee mag maken.
Die Bosz-dip is zo slecht nog niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Eenvoudige overwinning in een uitwedstrijd na een Europese pot.
Dat ik het nog mee mag maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |