Het liedje?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had 't nog niet eerder gezien maar ik ga het denk ik wel onthouden nu.
Daarentegen proberen we Ierland telkens maar te vergeten, maar dat lukt dan weer niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt alweer een taxi besteld ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook geen land waar ik dagelijks aan denk, dus zo erg is dat niet.quote:
Oeh. Kaas. Goed idee.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:22 schreef H_T het volgende:
@:ijs_beer Snackupdate: ik heb kaas gepakt en een gin-tonic
Ik had niet met zekerheid kunnen zeggen wie de Ierse inzending was tot die recap me eraan herinnerdequote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daarentegen proberen we Ierland telkens maar te vergeten, maar dat lukt dan weer niet.
En de Charlotte Perreli afwijzing?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Ajax wint, dat had ik niet verwacht.![]()
Lisa dus DTF in de eerste MF-voorronde.
Als dit de DTF en MF zijn waar ik aan denk bevat deze post een heel onverwachte wendingquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Daar gaat Gåte wel verandering in brengen denk ikquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:26 schreef usagi414 het volgende:
Frankrijk springt er wel lekker uit in de recap van de tot nu toe gekozen inzendingen.
Niet 1 en 2 in elk geval. Smash Into Pieces uiteraard 1.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En de Charlotte Perreli afwijzing?
Jeetje, nou inderdaadquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Als dit de DTF en MF zijn waar ik aan denk bevat deze post een heel onverwachte wending
Irrelevant.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |