Business Class met Harry Mens?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Een of ander matig Nederlands programma kijken.
@NailQueenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die deed ook een deel van de productie, alle dingen op het podium krjigen enzo
Zolang ze niet in dit subforum post, is ze gewoon een ESF nobodyquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:39 schreef NailQueen het volgende:
Wie was die dame van Nederland? Ene Maxime?
Nou ja schamen hoeft nou ook weer niet. Op een paar fanatici na die naar ESF-voorrondes kijken weet niemand dit.quote:
Wat als het gewoon @Em31 was?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zolang ze niet in dit subforum post, is ze gewoon een ESF nobody
1. Keiino 2.Annprinces 3. My AIquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:41 schreef H_T het volgende:
Wat was de voorspelling van Wiwi ook weer?
Het was in ieder geval niet zoals vorig jaar, toen Alessandra zowat alle 12 punten kreeg.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:41 schreef molloot200 het volgende:
Gåte kan dit op zich wel goed maken in de televote als ik hoor hoe populair ze zijn toch
Ik schat Em's Engelse accent hoger in maar ik weet niet of dat terecht is.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wie zegt niet dat het gewoon @:Em31 was?
Nee, dat is lijkt me niet terecht.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik schat Em's Engelse accent hoger in maar ik weet niet of dat terecht is.
Maxime;quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:39 schreef NailQueen het volgende:
Wie was die dame van Nederland? Ene Maxime?
Maar spreek je Fries? Dat hadden die noren ook wel verstaan denk ik.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Zoals ik al zei. Iedereen is Annprincess vergeten
Oke nou snap ik hetquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Maxime;
https://www.nporadio2.nl/(...)tival-podium-gebeurt
"Sorry. Nederlân is in smaakleas lân."quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar spreek je Fries? Dat hadden die noren ook wel verstaan denk ik.
Je moet het publiek wel de tijd geven om op de punten van de internationale jury te kunnen reageren.quote:
En het uitmelken van het nummer Tattooquote:
Nou er zitten serieus wel veel woordjes tussen die hetzelfde zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar spreek je Fries? Dat hadden die noren ook wel verstaan denk ik.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
"Sorry. Nederlân is in smaakleas lân."
Tusen takk jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou er zitten serieus wel veel woordjes tussen die hetzelfde zijn![]()
Zo klinkt het net alsof ze steeds duizend dank zeggen
Hahaha, nou, ik weet al wie volgend jaar spokesperson is.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou er zitten serieus wel veel woordjes tussen die hetzelfde zijn![]()
Zo klinkt het net alsof ze steeds duizend dank zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |