Nee, maar met 50/50 hadden ze gewoon gewonnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:00 schreef Em31 het volgende:
KEiiNO kan deze keer niet de jury de schuld gevenscheelt weer
Ik ben moe IJs_beer, maar we moeten doorzetten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:59 schreef ijs_beer het volgende:
Op naar het Spanje topic. Pak de tapas en cervezas maar.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar met 50/50 hadden ze gewoon gewonnen.
Die mensen zijn permanent dronken Cee.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:59 schreef Cee het volgende:
Sorry voor de desinformatie ik las het van een Noors sprekend iemand zelfs
Zo was het vroeger wel.quote:
Ga die dan even snel zeggen dat die de pøt øp kån.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:59 schreef Cee het volgende:
Sorry voor de desinformatie ik las het van een Noors sprekend iemand zelfs
Dit wordt de winnaar van de tweede halve finale.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:03 schreef Cirilico het volgende:
Wordt geen top10 Noorwegen. Succes met je kattengejank, meid.
Het is ook een soort Keiino, de metalversie dan welteverstaan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Benieuwd naar de reactie van Aran Bade, die was overtuigd dat Keino zou gaan voor Noorwegen
Nee joh, dit moet Joost wel kunnen hebben.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit wordt de winnaar van de tweede halve finale.
Oh shit dus we hadden allang kunnen weten dat ze niet zouden winnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Benieuwd naar de reactie van Aran Bade, die was overtuigd dat Keino zou gaan voor Noorwegen
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:03 schreef Cirilico het volgende:
Wordt geen top10 Noorwegen. Succes met je kattengejank, meid.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:05 schreef Em31 het volgende:
Gåte kreeg van onze en de Deense jury niet eens punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |