abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212284630
Ik denk serieus dat Ron Boszhard elke dag bij de telefoon zit in de hoop dat hij terug mag komen in het spel :') Ontopic : zagen jullie die geniepige blik van Rian vlak voor Jeroen zijn scherm zag ? Net alsof ze wist dat hij eruit moest :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 3 februari 2024 @ 22:02:42 #127
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_212284716
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 21:57 schreef eborn het volgende:

[..]
Werd het volgende seizoen niet met onbekende Nederlanders? Althans, daar was volgens mij sprake van.
Een extra seizoen dat niet op tv wordt uitgezonden en ook niet gepresenteerd wordt door Rik.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_212284922
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Een extra seizoen dat niet op tv wordt uitgezonden en ook niet gepresenteerd wordt door Rik.
Op n npo start app dat bij veel gloednieuwe smart tv's niet meer werkt, echt wtf :r :(
pi_212285103
In de app kan ik nu in elk geval gewoon blind gaan inzetten, want een topscore (zonder molbonus) zit er toch niet meer in. Voelde het al aankomen, alles liep al lekker deze week, maar toch besloten om voet bij stuk te houden.

Denk dat alleen een dubbele executie eliminatie dit seizoen kan redden. Maar mocht Babs de volgende twee afleveringen overleven dan zie ik ze er nog wel voor aan om een finale met vier te houden.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_212285122
quote:
Helemaal gemist, dank, op volgen gezet ^O^
pi_212285351
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 22:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Denk dat alleen een dubbele executie eliminatie dit seizoen kan redden. Maar mocht Babs de volgende twee afleveringen overleven dan zie ik ze er nog wel voor aan om een finale met vier te houden.
Daar vrees ik ook voor... Babs is niet de mol, als die in een finale met drie komt weet de andere kandidaat 100% zeker wie de mol is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 21:59 schreef TLC het volgende:
Ontopic : zagen jullie die geniepige blik van Rian vlak voor Jeroen zijn scherm zag ? Net alsof ze wist dat hij eruit moest :P
De mol weet niet wie eruit gaat.
pi_212285490
Ik vond het niet zo'n leuke aflevering.. -O-
♡♡♡♡
  PR en moderator zaterdag 3 februari 2024 @ 22:42:40 #133
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_212285695
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 21:53 schreef Blues het volgende:
Ja dat lachje van Sor ergens... vond ik ook ineens verdacht.
Maar ja, een mol is blind. Niet doof :P
Wij verdenken Sor ook ineens meer :o Wat nou als hij het gewoon is. Hij wil alles perfect doen, hij zou ons prima allemaal een steengoede facade voor kunnen houden.
Fuck the EBU.
  PR en moderator zaterdag 3 februari 2024 @ 22:43:39 #134
288245 crew  Moira
pi_212285721
Trouwens, leuk dat Dennis terug kwam voor de Mol in Mexico O+ _O_ Kijk nu al uit naar de 10e aflevering :D

En waarom nou weer Jeroen eruit :'( die moest de finale halen ;(
Fuck the EBU.
  PR en moderator zaterdag 3 februari 2024 @ 22:47:27 #135
288245 crew  Moira
pi_212285836
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 21:45 schreef Blues het volgende:

[..]
Nou idd, veel beter! Wanneer begint die?
De geruchten gaan 10 maart: usagi414 in MOL / [De Mol] Op zoek naar de Vlaamse Mol #31 - La talpa in Italia!
Wat ook weer uit komt met de laatste aflevering van de Mol NL.

Ik sprak bij de après-ski in Oostenrijk trouwens wat Vlaamse twintigers, die allemaal niks van de Nederlandse Mol wisten en dat het hier altijd is door gegaan, maar dat de revival van de Vlaamse Mol echt totaal doorleeft in hun samenleving _O_ dat die deelnemers allemaal echt BV’ers worden O+
Fuck the EBU.
pi_212285878
Waarom blijven ze maar lachen als ze geld verliezen? :? WIDM lijkt wel een snoepreisje om je eigen bekendheid op te krikken.

Hoog tijd om eigen inleg van 25.000 in te voeren.
De enige echte.
pi_212286078
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 22:42 schreef Moira het volgende:

[..]
Wij verdenken Sor ook ineens meer :o Wat nou als hij het gewoon is. Hij wil alles perfect doen, hij zou ons prima allemaal een steengoede facade voor kunnen houden.
Zou wel een rare manier zijn om afscheid te nemen, met een mol die de eerste paar afleveringen afwezig is en vervolgens alle molreacties in beeld brengen :7

Maar goed, behalve Sor heb je imho alleen nog Rian en Anna als opties (tenzij je ervan durft uit te gaan dat de makers in aflevering 1 a) de mol een valse stem hebben laten opnemen b) de mol een stem heeft uitgebracht op een kandidaat waarop al gestemd was, en de mol dus alles al wist als laatste stemmer).

Zelf zie ik eigenlijk geen situatie waarin zowel Anna als Rian nog gaan afvallen voor de finale.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 3 februari 2024 @ 23:14:55 #138
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212286434
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 22:28 schreef Legoblokje het volgende:

De mol weet niet wie eruit gaat.
Er zijn seizoenen geweest dat de mol dat wel wist.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 3 februari 2024 @ 23:42:46 #139
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_212287072
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 21:44 schreef alopio het volgende:

[..]
De spellen zijn te lastig of onhaalbaar, waardoor je geen mol nodig hebt om het spel te saboteren omdat er toch geen geld binnenkomt. Het is leuk als je echt kans hebt om geld te verdienen en de mol echt moeite moet doen om geld eruit te spelen of het spel te saboteren, wat subtiel moet gebeuren wil die niet gesnapt worden. Dat is nu dus totaal niet nodig.

En dan met BN ers, die boeit het geld totaal niet dus die verspillen geld als water om er maar in te blijven. Neem onbekende nederlanders waar 20/30’duizend euro echt veel geld voor is en dan ga je al een heel ander spel krijgen.
Kijk voor de grap eens materiaal dat Babs thuis filmt, die kan dat beter gebruiken dan de gemiddelde Nederlander hoor.

Zal minder gelden voor Tooske, Jeroen, Kees en Anna, maar als acteur heb je het echt niet per se breed in Nederland.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  zaterdag 3 februari 2024 @ 23:56:26 #140
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_212287404
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 23:42 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Kijk voor de grap eens materiaal dat Babs thuis filmt, die kan dat beter gebruiken dan de gemiddelde Nederlander hoor.

Zal minder gelden voor Tooske, Jeroen, Kees en Anna, maar als acteur heb je het echt niet per se breed in Nederland.
Dat is inderdaad de misvatting die er steeds is. Een deel van de kandidaten per seizoen heeft een zeer riant inkomen, maar een ander deel heeft het helemaal niet zo breed. Naast acteurs geldt dat ook wel voor andere creatieve beroepen.

Al is het wel zo dat de exposure die lang in WIDM blijven oplevert wel zorgt voor veel geld in de toekomst. Omdat ze dan toch vaker in programma's mogen komen opdraven, sneller ergens voor worden ingehuurd, of mensen sneller geneigd zijn om iets van diegene te kopen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 3 februari 2024 @ 23:59:56 #141
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_212287469
Wat de aflevering betreft. Vond het wederom erg matig. Vooral de opzet van de opdrachten. Erg chaotisch en ook lastig om die goed te doen slagen. Dat er zoveel geld uit de pot gehaald kon worden, zonder dat de mol daar per se invloed op hoeft te hebben gehad is vooral weer lekker makkelijk voor de makers.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_212288173
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 23:59 schreef Redefine het volgende:
Wat de aflevering betreft. Vond het wederom erg matig. Vooral de opzet van de opdrachten. Erg chaotisch en ook lastig om die goed te doen slagen. Dat er zoveel geld uit de pot gehaald kon worden, zonder dat de mol daar per se invloed op hoeft te hebben gehad is vooral weer lekker makkelijk voor de makers.
Dat is wel echt een probleem ja, het is vooral die hang naar exposure die voor mensen belangrijker lijkt dan het spelen van het spel.

Ik hoop dat dat seizoen met onbekenden gaat bevallen, want ik vind dit seizoen zo ontzettend matig. Gelukkig is met Jeroen wel de vervelendste van deze groep naar huis nu, maar het wil me maar niet lukken om er in te komen dit jaar.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 4 februari 2024 @ 01:27:57 #143
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_212288393
Herinner mij het seizoen van de Vlaamse Mol nog in Mexico, zo veel beter. Dit seizoen kan mij weinig boeien. Gelaagde opdrachten die praktisch onhaalbaar zijn en elke keer min geld, jokers, etc. Ook van Mexico nog weinig spectaculairs gezien. Zelfs zonder een mol zou deze groep weinig scoren...

Gelukkig wel weinig gezeik met bondjes ditmaal. Geloof deze aflevering voor het eerst dat woord horen vallen...
The more debt, the better
pi_212288566
Welke kandidaat heeft Everon als favoriete Mol? Dan ben je duidelijk geen kenner van WIDM. Zelfde geldt voor Jurre als favoriete Mol :')

(Niets tegen Everon en Jurre maar er zijn echt veel betere mollen)
pi_212288611
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 02:20 schreef NailQueen het volgende:
Welke kandidaat heeft Everon als favoriete Mol? Dan ben je duidelijk geen kenner van WIDM. Zelfde geldt voor Jurre als favoriete Mol :')

(Niets tegen Everon en Jurre maar er zijn echt veel betere mollen)
De kandidaat die waarschijnlijk nog nooit van WIDM heeft gehoord en pas na de uitnodiging van de Avrotros, een paar voorgaande seizoenen heeft gekeken.
De enige echte.
  Miss 200.000.000! zondag 4 februari 2024 @ 08:51:27 #146
367000 roos94
pi_212289178
Wat een godsgeklaag ook op het widm forum. Ik vond het een leuke aflevering.
pi_212289235
De leukste WIDM ooit blijft natuurlijk het seizoen van MM, Yvon en Lottie in Australie

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_212289261
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 08:51 schreef roos94 het volgende:
Wat een godsgeklaag ook op het widm forum. Ik vond het een leuke aflevering.
Mensen klagen graag.
Ik vond het ook leuk :)
  Miss 200.000.000! zondag 4 februari 2024 @ 09:08:59 #149
367000 roos94
pi_212289292
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 08:58 schreef TLC het volgende:
De leukste WIDM ooit blijft natuurlijk het seizoen van MM, Yvon en Lottie in Australie

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Eens. toen was ik 10 ofzo en zat er helemaal in :P op nummer 2 seizoen met milouska
pi_212289351
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 09:08 schreef roos94 het volgende:

[..]
Eens. toen was ik 10 ofzo en zat er helemaal in :P op nummer 2 seizoen met milouska

EN NOG EEN LOOP !! EN NOG EEN LOOP !! EN NOG EEN LOOP !! :o :o :D :D

_O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')