Een extra seizoen dat niet op tv wordt uitgezonden en ook niet gepresenteerd wordt door Rik.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:57 schreef eborn het volgende:
[..]
Werd het volgende seizoen niet met onbekende Nederlanders? Althans, daar was volgens mij sprake van.
Op n npo start app dat bij veel gloednieuwe smart tv's niet meer werkt, echt wtfquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een extra seizoen dat niet op tv wordt uitgezonden en ook niet gepresenteerd wordt door Rik.
Helemaal gemist, dank, op volgen gezetquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hele trailers zijn er al voorbij gekomen, zie rubbereend in MOL / [De Mol] Op zoek naar de Vlaamse Mol #31 - La talpa in Italia!
Daar vrees ik ook voor... Babs is niet de mol, als die in een finale met drie komt weet de andere kandidaat 100% zeker wie de mol is.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Denk dat alleen een dubbele executie eliminatie dit seizoen kan redden. Maar mocht Babs de volgende twee afleveringen overleven dan zie ik ze er nog wel voor aan om een finale met vier te houden.
De mol weet niet wie eruit gaat.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:59 schreef TLC het volgende:
Ontopic : zagen jullie die geniepige blik van Rian vlak voor Jeroen zijn scherm zag ? Net alsof ze wist dat hij eruit moest
Wij verdenken Sor ook ineens meerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:53 schreef Blues het volgende:
Ja dat lachje van Sor ergens... vond ik ook ineens verdacht.
Maar ja, een mol is blind. Niet doof
De geruchten gaan 10 maart: usagi414 in MOL / [De Mol] Op zoek naar de Vlaamse Mol #31 - La talpa in Italia!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou idd, veel beter! Wanneer begint die?
Zou wel een rare manier zijn om afscheid te nemen, met een mol die de eerste paar afleveringen afwezig is en vervolgens alle molreacties in beeld brengenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Wij verdenken Sor ook ineens meerWat nou als hij het gewoon is. Hij wil alles perfect doen, hij zou ons prima allemaal een steengoede facade voor kunnen houden.
Er zijn seizoenen geweest dat de mol dat wel wist.quote:
Kijk voor de grap eens materiaal dat Babs thuis filmt, die kan dat beter gebruiken dan de gemiddelde Nederlander hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:44 schreef alopio het volgende:
[..]
De spellen zijn te lastig of onhaalbaar, waardoor je geen mol nodig hebt om het spel te saboteren omdat er toch geen geld binnenkomt. Het is leuk als je echt kans hebt om geld te verdienen en de mol echt moeite moet doen om geld eruit te spelen of het spel te saboteren, wat subtiel moet gebeuren wil die niet gesnapt worden. Dat is nu dus totaal niet nodig.
En dan met BN ers, die boeit het geld totaal niet dus die verspillen geld als water om er maar in te blijven. Neem onbekende nederlanders waar 20/30’duizend euro echt veel geld voor is en dan ga je al een heel ander spel krijgen.
Dat is inderdaad de misvatting die er steeds is. Een deel van de kandidaten per seizoen heeft een zeer riant inkomen, maar een ander deel heeft het helemaal niet zo breed. Naast acteurs geldt dat ook wel voor andere creatieve beroepen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens materiaal dat Babs thuis filmt, die kan dat beter gebruiken dan de gemiddelde Nederlander hoor.
Zal minder gelden voor Tooske, Jeroen, Kees en Anna, maar als acteur heb je het echt niet per se breed in Nederland.
Dat is wel echt een probleem ja, het is vooral die hang naar exposure die voor mensen belangrijker lijkt dan het spelen van het spel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:59 schreef Redefine het volgende:
Wat de aflevering betreft. Vond het wederom erg matig. Vooral de opzet van de opdrachten. Erg chaotisch en ook lastig om die goed te doen slagen. Dat er zoveel geld uit de pot gehaald kon worden, zonder dat de mol daar per se invloed op hoeft te hebben gehad is vooral weer lekker makkelijk voor de makers.
De kandidaat die waarschijnlijk nog nooit van WIDM heeft gehoord en pas na de uitnodiging van de Avrotros, een paar voorgaande seizoenen heeft gekeken.quote:Op zondag 4 februari 2024 02:20 schreef NailQueen het volgende:
Welke kandidaat heeft Everon als favoriete Mol? Dan ben je duidelijk geen kenner van WIDM. Zelfde geldt voor Jurre als favoriete Mol
(Niets tegen Everon en Jurre maar er zijn echt veel betere mollen)
Mensen klagen graag.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:51 schreef roos94 het volgende:
Wat een godsgeklaag ook op het widm forum. Ik vond het een leuke aflevering.
Eens. toen was ik 10 ofzo en zat er helemaal inquote:Op zondag 4 februari 2024 08:58 schreef TLC het volgende:
De leukste WIDM ooit blijft natuurlijk het seizoen van MM, Yvon en Lottie in Australie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2024 09:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Eens. toen was ik 10 ofzo en zat er helemaal inop nummer 2 seizoen met milouska
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |