Denk dat het vooral Keiino tegen Gate isquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:38 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Nu hebben ze de opvulling geplaatst, de favorieten zitten verder aan het eind.
Ananas en een latte macchiato. Rock and roll!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:41 schreef ijs_beer het volgende:
Ah. een break.
Wat hebben jullie aan snacks?
Warme chocomelkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:41 schreef ijs_beer het volgende:
Ah. een break.
Zo dan! Hier cashewnoten en cola zero. Gekkenhuis!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ananas en een latte macchiato. Rock and roll!
Kaasjes en crackerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:41 schreef ijs_beer het volgende:
Ah. een break.
Stukjes kaas en chips. Maar ik heb na het zwemmen toen ik erg hongerig was iets te veel Rösti gegeten, dus ik zit nog vol.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:41 schreef ijs_beer het volgende:
Ah. een break.
Lijntje coke en straks nog even een pilletje voor Benidorm Festquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zo dan! Hier cashewnoten en cola zero. Gekkenhuis!
Klinkt als een standaard avond aan de playa. Gezellig hoor!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijntje coke en straks nog even een pilletje voor Benidorm FestGewoon zaterdagavondgezelligheid.
Ik wou dat het niet waar was wat je zegt maar helaas klopt het voor veel mensen welquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Klinkt als een standaard avond aan de playa. Gezellig hoor!
Gaat dat genoeg zijn?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijntje coke en straks nog even een pilletje voor Benidorm FestGewoon zaterdagavondgezelligheid.
Treurig genoeg wel ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wou dat het niet waar was wat je zegt maar helaas klopt het voor veel mensen wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |