abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212272260

Welkom in het Commentaar op Streams topic.
Hier kan je gezellig praten over wat op de streams gebeurd.
Voor de gezellige babbel kan je in de SC terecht zodat de COS ook de COS blijft ➡️ Slowchat

De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤8,99 (zonder reclame) per maand

BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel

Waar op tv te bekijken?
Dagsamenvatting (elke werkdag)
[NL] Vanaf15 januari om 20,30 uur op RTL5.
[NL] Op zaterdagvond om 20.00 uur de live-show waarin ook de afvallers bekend gemaakt gaan worden.

[BE] Vanaf 15 januari dagelijks om 20.30 uur op Goplay en 22 uur op play 4
[BE] Liveshow om 20.00 uur (elke zaterdag)via Telenet 247 &goplay stream 1

Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]

Bewoners
Foto's zijn aanklikbaar, je komt dan rechtstreeks in het topic waar meer info over de bewoner staat.

Bron bewonersfoto's: Tom Cornelissen & Rob Jacobs

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
• Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
• Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
• Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  zaterdag 3 februari 2024 @ 09:54:34 #2
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_212272281
Maar de uitval van Ashley naar Arie zat gisteren in de cliffhanger, dat betekent dat dat dus vanavond in de live getoond gaat worden. Zullen Sjerrel en Taat er dan over gaan beginnen tegen Ashley en Arie?? *O*
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_212272287
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 09:47 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
zou ze het in de wc gewisseld hebben want niemand heeft het gezien hahha
Ja dat moet haast wel.. ze heeft zooo raar lopen rommelen gisterenochtend dan moet die wissel toen plaats hebben gevonden hi.. en dan waarschijnlijk in de toilet.. :D
Gewoon omdat het kan!
pi_212272307
ik neem mijn woorden gisteren beetje over Ronahi terug, na het zien van tv uitzending gisteravond, ze heeft dus niet bepaald gelogen over Tom

wel nog steeds gedaald in mijn ranking, ik hou niet van dat overdreven dramatisch gedoe, maar ze heeft wel gelijk qua dat zij geen inspraak had in de nominaties, ongeveer hetzelfde als Karen bij Basiri

komt door Tom's ego denk ik, dat hij gewoon iets heeft tegen Tyron (daarom denk ik ook dat Tyron erin blijft vanavond, want ik zie nog wel keertje Tom tegen Tyron samen op de nominatiebank komen een andere week)
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
  zaterdag 3 februari 2024 @ 09:58:39 #5
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_212272327
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 09:54 schreef Ireth het volgende:
Maar de uitval van Ashley naar Arie zat gisteren in de cliffhanger, dat betekent dat dat dus vanavond in de live getoond gaat worden. Zullen Sjerrel en Taat er dan over gaan beginnen tegen Ashley en Arie?? *O*
ja wie weet *O*
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
pi_212272347
Glenn heeft het over liquideren. Hij bedoeld hopelijk toch wel nomineren? :o
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_212272368
Tyron die Karen uitschold voor Rat :{ waarom nou, wat heeft zij verkeerd gedaan, je weet gewoon dat vrouwen roddelen

Randy vind ik die moet meer met Ariana communiceren i.p.v. teveel richting Tyron, Basiri gaan qua roddels/stoken
pi_212272387
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 09:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik neem mijn woorden gisteren beetje over Ronahi terug, na het zien van tv uitzending gisteravond, ze heeft dus niet bepaald gelogen over Tom

wel nog steeds gedaald in mijn ranking, ik hou niet van dat overdreven dramatisch gedoe, maar ze heeft wel gelijk qua dat zij geen inspraak had in de nominaties, ongeveer hetzelfde als Karen bij Basiri

komt door Tom's ego denk ik, dat hij gewoon iets heeft tegen Tyron (daarom denk ik ook dat Tyron erin blijft vanavond, want ik zie nog wel keertje Tom tegen Tyron samen op de nominatiebank komen een andere week)
Heb jij een andere aflevering gezien dan ik denk ik. Het was echt Rohani die haar zin wilden door duwen en Tom die zegt we doen ieder er 1.
  zaterdag 3 februari 2024 @ 10:03:20 #9
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_212272403
leuk stel Randy en Ty haha zoals ze nu zitten
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
pi_212272418
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 10:02 schreef Blizzindy het volgende:

[..]
Heb jij een andere aflevering gezien dan ik denk ik. Het was echt Rohani die haar zin wilden door duwen en Tom die zegt we doen ieder er 1.
Tom stelde Tyron en Doriana voor, Ronahi wilde dat niet omdat ze super close is met Doriana, en maatjes met Tyron

maar Tom wilde persé hun nomineren
pi_212272423
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 09:43 schreef Harry het volgende:

[..]
Dat heeft ze dan goed bedacht! BB bepaalt. Zonder notaris kan het alles doen.
pi_212272436
dat zure gezicht van Danny ook na nominaties, omdat Alice haar zin kreeg om niet op Tom te stemmen

:')
pi_212272452
quote:

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 10:03 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]
Tom stelde Tyron en Doriana voor, Ronahi wilde dat niet omdat ze super close is met Doriana, en maatjes met Tyron

ja iedere hun eigen keuze zij mocht toch ook kiezen
pi_212272471
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 10:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
dat zure gezicht van Danny ook na nominaties, omdat Alice haar zin kreeg om niet op Tom te stemmen

:')
Danny was net in de keuken ook complimentjes aan het geven aan Karen denk ik.
"Jij vraagt tenminste of je kunt helpen, anderen lopen direct door naar buiten en zien wel wat er op tafel komt"
En toen liepen Jimmy en Tom buiten hun rondjes :9
  zaterdag 3 februari 2024 @ 10:07:27 #15
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212272481
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 10:03 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

Tom wilde niet bewegen. Het was natuurlijk van Ronahi niet sterk dat ze geen doordacht alternatief had. Daardoor gaf ze Tom wel de ruimte.
pi_212272482
quote:

[..]
Zo zag ik het ook
  zaterdag 3 februari 2024 @ 10:08:43 #17
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_212272491
quote:

[..]
Nou dat dus! Tom gaf haar zelfs een knuffel! Ze is gewoon pissed off dat Tom niet wou doen wat zij wou voor BEIDE duo's. Tom noemde zijn duo en zij was vrij om er ook 1 te doen!
pi_212272510
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 10:08 schreef Ireth het volgende:

[..]
Nou dat dus! Tom gaf haar zelfs een knuffel! Ze is gewoon pissed off dat Tom niet wou doen wat zij wou voor BEIDE duo's. Tom noemde zijn duo en zij was vrij om er ook 1 te doen!
anders moet ie het zweren op z'n zoontje _O- _O-
  zaterdag 3 februari 2024 @ 10:11:07 #19
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_212272515
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 10:07 schreef marky het volgende:

[..]
Tom wilde niet bewegen. Het was natuurlijk van Ronahi niet sterk dat ze geen doordacht alternatief had. Daardoor gaf ze Tom wel de ruimte.
Dus eigenlijk had Ronahi dominanter moeten zijn en haar zin moeten doordrukken zodat beide duo's die ZIJ wou gekozen werden?? :?
pi_212272524
individuele nominaties volgende week graag

Tom tegen Ashley en Karen dat zou een mooie zijn _O_ _O_ om de kijkers schaakmat te zetten
  zaterdag 3 februari 2024 @ 10:12:55 #21
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212272531
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 10:08 schreef Ireth het volgende:

[..]
Ze gaf aan dat ze Doriana echt niet wilde maar Tom wilde niet bewegen op dat punt. Die knuffel is de knuffel van een capo di tutti capi.
  zaterdag 3 februari 2024 @ 10:13:28 #22
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_212272540
waar is Ashley? in de badkamer ofzo
  zaterdag 3 februari 2024 @ 10:13:52 #23
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_212272549
Karen en Arie in gesprek over wat arie gaat doen als ze hieruit is..

Arie gaat een boodschap voor Karen over het hek gooien..
pi_212272552
tuurlijk wilde Tom niet veranderen, hij haat Tyron
pi_212272571
quote:

Zo zie je maar, soms is niets wat het lijkt...
Ik vind Tom ook een aparte kwast hoor... zo snel op z'n teentjes getrapt.. :D
Gewoon omdat het kan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')