Ja dat moet haast wel.. ze heeft zooo raar lopen rommelen gisterenochtend dan moet die wissel toen plaats hebben gevonden hi.. en dan waarschijnlijk in de toilet..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zou ze het in de wc gewisseld hebben want niemand heeft het gezien hahha
ja wie weetquote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:54 schreef Ireth het volgende:
Maar de uitval van Ashley naar Arie zat gisteren in de cliffhanger, dat betekent dat dat dus vanavond in de live getoond gaat worden. Zullen Sjerrel en Taat er dan over gaan beginnen tegen Ashley en Arie??
Heb jij een andere aflevering gezien dan ik denk ik. Het was echt Rohani die haar zin wilden door duwen en Tom die zegt we doen ieder er 1.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik neem mijn woorden gisteren beetje over Ronahi terug, na het zien van tv uitzending gisteravond, ze heeft dus niet bepaald gelogen over Tom
wel nog steeds gedaald in mijn ranking, ik hou niet van dat overdreven dramatisch gedoe, maar ze heeft wel gelijk qua dat zij geen inspraak had in de nominaties, ongeveer hetzelfde als Karen bij Basiri
komt door Tom's ego denk ik, dat hij gewoon iets heeft tegen Tyron (daarom denk ik ook dat Tyron erin blijft vanavond, want ik zie nog wel keertje Tom tegen Tyron samen op de nominatiebank komen een andere week)
Tom stelde Tyron en Doriana voor, Ronahi wilde dat niet omdat ze super close is met Doriana, en maatjes met Tyronquote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:02 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Heb jij een andere aflevering gezien dan ik denk ik. Het was echt Rohani die haar zin wilden door duwen en Tom die zegt we doen ieder er 1.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:43 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat heeft ze dan goed bedacht! BB bepaalt. Zonder notaris kan het alles doen.
Heb jij een andere aflevering gezien dan ik denk ik. Het was echt Rohani die haar zin wilden door duwen en Tom die zegt we doen ieder er 1.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik neem mijn woorden gisteren beetje over Ronahi terug, na het zien van tv uitzending gisteravond, ze heeft dus niet bepaald gelogen over Tom
wel nog steeds gedaald in mijn ranking, ik hou niet van dat overdreven dramatisch gedoe, maar ze heeft wel gelijk qua dat zij geen inspraak had in de nominaties, ongeveer hetzelfde als Karen bij Basiri
komt door Tom's ego denk ik, dat hij gewoon iets heeft tegen Tyron (daarom denk ik ook dat Tyron erin blijft vanavond, want ik zie nog wel keertje Tom tegen Tyron samen op de nominatiebank komen een andere week)
ja iedere hun eigen keuze zij mocht toch ook kiezenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Tom stelde Tyron en Doriana voor, Ronahi wilde dat niet omdat ze super close is met Doriana, en maatjes met Tyron
maar Tom wilde persé hun nomineren
Danny was net in de keuken ook complimentjes aan het geven aan Karen denk ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
dat zure gezicht van Danny ook na nominaties, omdat Alice haar zin kreeg om niet op Tom te stemmen
Tom wilde niet bewegen. Het was natuurlijk van Ronahi niet sterk dat ze geen doordacht alternatief had. Daardoor gaf ze Tom wel de ruimte.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Tom stelde Tyron en Doriana voor, Ronahi wilde dat niet omdat ze super close is met Doriana, en maatjes met Tyron
maar Tom wilde persé hun nomineren
Zo zag ik het ookquote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:02 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Heb jij een andere aflevering gezien dan ik denk ik. Het was echt Rohani die haar zin wilden door duwen en Tom die zegt we doen ieder er 1.
Nou dat dus! Tom gaf haar zelfs een knuffel! Ze is gewoon pissed off dat Tom niet wou doen wat zij wou voor BEIDE duo's. Tom noemde zijn duo en zij was vrij om er ook 1 te doen!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:02 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
anders moet ie het zweren op z'n zoontjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat dus! Tom gaf haar zelfs een knuffel! Ze is gewoon pissed off dat Tom niet wou doen wat zij wou voor BEIDE duo's. Tom noemde zijn duo en zij was vrij om er ook 1 te doen!
Dus eigenlijk had Ronahi dominanter moeten zijn en haar zin moeten doordrukken zodat beide duo's die ZIJ wou gekozen werden??quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:07 schreef marky het volgende:
[..]
Tom wilde niet bewegen. Het was natuurlijk van Ronahi niet sterk dat ze geen doordacht alternatief had. Daardoor gaf ze Tom wel de ruimte.
Ze gaf aan dat ze Doriana echt niet wilde maar Tom wilde niet bewegen op dat punt. Die knuffel is de knuffel van een capo di tutti capi.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat dus! Tom gaf haar zelfs een knuffel! Ze is gewoon pissed off dat Tom niet wou doen wat zij wou voor BEIDE duo's. Tom noemde zijn duo en zij was vrij om er ook 1 te doen!
Zo zie je maar, soms is niets wat het lijkt...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |