ooops ja inderdaad sorry ( was een foutje hoor ) (TT)quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan ben je aan het spoileren, hier zitten mensen die alleen de uitzendingen kijken!
Was niet persoonlijk hoor. Ik had jouw post niet eens gezien. Maar het is meer als geheugensteuntje bedoeld.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ooops ja inderdaad sorry ( was een foutje hoor ) (TT)![]()
![]()
gaat topic weer op slot pffff
is goed hoor had juist die smilies er al bijquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Was niet persoonlijk hoor. Ik had jouw post niet eens gezien. Maar het is meer als geheugensteuntje bedoeld.
Waarom wil je het liefst dat Randy naar huis gaat?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:02 schreef livelink het volgende:
Ik wacht wel met stemmen tot de laatste twee. Ik zie het liefst Randy naar huis gaan, maar dat zal er wel niet inzitten.
Ik vind Randy zo nietszeggend. Hij doet me gewoon helemaal niks. Niet in positieve en niet in negatieve zin. Dan zie ik liever Ariana of Doriana of Tyron blijven. Daar heb ik tenminste nog gevoelens bij, al dan niet positief.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:14 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Waarom wil je het liefst dat Randy naar huis gaat?
Ik weet het zelf eigenlijk niet meer.
Ik heb bij Ariana zulke wisselende gevoelens, ik kan haar niet peilen, maar ze is in ieder geval niet saai nee.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind Randy zo nietszeggend. Hij doet me gewoon helemaal niks. Niet in positieve en niet in negatieve zin. Dan zie ik liever Ariana of Doriana of Tyron blijven. Daar heb ik tenminste nog gevoelens bij, al dan niet positief.
Ja ik ook. Vanavond stemmen tijdens de uitzending.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:02 schreef livelink het volgende:
Ik wacht wel met stemmen tot de laatste twee. [..]
Eentje vanavond, zeiden ze net.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:01 schreef livelink het volgende:
Ik ben benieuwd of er vanavond nou 1 of 2 uit moeten. Ze moeten ooit iets met die duo's als er een oneven aantal mensen zijn. Ze kunnen er niet maar steeds mensen bij moeten stoppen in dat huis.
Ja,dat is even spannendquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:01 schreef livelink het volgende:
Ik ben benieuwd of er vanavond nou 1 of 2 uit moeten. Ze moeten ooit iets met die duo's als er een oneven aantal mensen zijn. Ze kunnen er niet maar steeds mensen bij moeten stoppen in dat huis.
Ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:14 schreef livelink het volgende:
Ligt het aan mij of zijn ze nu echt heel erg lang met de bewoners aan het praten?
Beter als naar die herhalingen te kijken toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:14 schreef livelink het volgende:
Ligt het aan mij of zijn ze nu echt heel erg lang met de bewoners aan het praten?
Tja, hoop geldverspilling. Maar vooruit.quote:
Blijft een terug kerend iets in een RLSquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, hoop geldverspilling. Maar vooruit.
IK heb gestemd dat Doriana blijft. Zet de stream uit als Ariana er op isquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:43 schreef livelink het volgende:
Dat was wel te verwachten. Ik ben er niet heel blij mee. Nu maar even gaan stemmen dan.
Ja, maar ik wel graag meemaken hoe de volgende duopartner van Ariana wanhopig wordt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb gestemd dat Doriana blijft. Zet de stream uit als Ariana er op is
Heb ik ook op gestemd,quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:47 schreef Gert het volgende:
Toch de Vlaamse maar blijven dan..
[ afbeelding ]
Het is net een zwerver, snap echt niet dat ze mensen zo kleden voor een uitzendingquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Pech hè Geraldine, dat de kleine maten altijd als eerste zijn uitverkocht in de uitverkoop.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze kleedt zich echt als een klassieke tuinpot.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is net een zwerver, snap echt niet dat ze mensen zo kleden voor een uitzending
Worden ze niet aangekleed dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze kleedt zich echt als een klassieke tuinpot.
Niet dat ik het haar gun, maar ja: Ariana nog veel minder.quote:
IK ben Ariana zat, het gaat overal alleen over haar, ze is veel op de streamquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet dat ik het haar gun, maar ja: Ariana nog veel minder.![]()
Ik bedoel een irritante bewoner die vaak ophef veroorzaakt kan een aanwinst zijn, maar Ariana is op geen enkele manier interessant kijkvoer. Dus hup, wegwezen.
Ze is weg nu .. zet maar weer aan danquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben Ariana zat, het gaat overal alleen over haar, ze is veel op de stream
Ik zet de streams al op stil als zij er op is
Inderdaad! Ze lijkt niet te begrijpen hoe dit nou toch kan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:57 schreef livelink het volgende:
Ze had het niet verwacht zo te zien.
En een Nederlandse die er wel leuk uitziet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:59 schreef dikkedaniel het volgende:
Neeee ariana eruit en zo'n saaie Belg ervoor terug in de plek
Pohh inderdaad een lekkerding. Die had ik ook al gezienquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
En een Nederlandse die er wel leuk uitziet.
Hopeliijk de laatste nieuwe schiet niet op zoquote:
Ja, dat heb ik ook wel een beetje.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopeliijk de laatste nieuwe schiet niet op zo
Ja, wat spanning betreft is het wel jammer, ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:59 schreef dikkedaniel het volgende:
Neeee ariana eruit en zo'n saaie Belg ervoor terug in de plek
Wel grotere kans dan Jimmy en ploflip.quote:
Die begint zich te ontpoppen tot relnichtquote:Op maandag 5 februari 2024 21:06 schreef Koos1958 het volgende:
Wat roddelt jimmy slecht over ashley en ook over tom. Ashley wordt door.hem en dilano genomineerd die moet weg. Bah valt me vies tegen van hem
Wel een leuke vent!!quote:Op maandag 5 februari 2024 21:09 schreef Dotteke het volgende:
Ze wil trouwen op de maldiven. Ppff weer een die man en kinderen achterlaat. Ik snap dat nooit.
Ja die laat je toch niet achter 🤣quote:
En zolang ze die lippenstift niet opheeft. Ik vind het zo jammer het was zo mooie meid.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:45 schreef Gert het volgende:
Die, sorry, weerzinwekkende nep lippen van Ashley zijn nog enigszins te verdragen... zolang ze niet vol in beeld komen tijdens het snacken.
Type sugarquote:
Ja misschien wel inderdaad. En het is ook een kwestie van smaak natuurlijk. Maar ik vind die dikke fake lippen ronduit afstotelijk. Een ander zal het misschien juist mooi vinden (haar vent hopelijk ookquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zolang ze die lippenstift niet opheeft. Ik vind het zo jammer het was zo mooie meid.
Ja ik snap het ook niet. Net al die donkere getekende wenkbrauwen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja misschien wel inderdaad. En het is ook een kwestie van smaak natuurlijk. Maar ik vind die dikke fake lippen ronduit afstotelijk. Een ander zal het misschien juist mooi vinden (haar vent hopelijk ook)
Tijdens het smakken vooral. Hoe je nootjes zo smakkend kunt eten is me een raadsel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:45 schreef Gert het volgende:
Die, sorry, weerzinwekkende nep lippen van Ashley zijn nog enigszins te verdragen... zolang ze niet vol in beeld komen tijdens het snacken.
Stuitend ordinair ja. Misschien symboliseert dat ook wel haar egocentrisme.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Tijdens het smakken vooral. Hoe je nootjes zo smakkend kunt eten is me een raadsel.
Of peer, die peer, dat was hel, brrrrquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Tijdens het smakken vooral. Hoe je nootjes zo smakkend kunt eten is me een raadsel.
Ze wordt met de dag dominanter.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:18 schreef livelink het volgende:
Ik vind Ashley steeds minder leuk. Ik geef het toe.
Geniaal jaquote:
is gewoon nog een kleuterquote:
op momenten dat je net knippert ( hij is zo snel)quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:38 schreef Ireth het volgende:
Basiri "ik moet elke dag sporten"
Misschien kijk ik op de verkeerde momenten maar ik kan me niet heugen hem te zien sporten??
quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:45 schreef Ireth het volgende:
Dilano met zijn elastiekje! Wekenlang heeft ie die oefeningen niet nodig gehad, en nu wel. Midden in het zicht.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:45 schreef Ireth het volgende:
Dilano met zijn elastiekje! Wekenlang heeft ie die oefeningen niet nodig gehad, en nu wel. Midden in het zicht.![]()
![]()
lijkt ook wel beetje toren van pisa van vroeger maar dan hipperquote:
ja lijkt me ook wel een leuk spelquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
lijkt ook wel beetje toren van pisa van vroeger maar dan hipper
Ronahiquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:09 schreef odie22 het volgende:
Rinaho had een klein beetje moeite ermee dat ze niet zo goed kon met tom
en als ze zich dan omdraait schrik je je een ongelukquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:15 schreef Joyce-43 het volgende:
nouska lijkt van achter bloed mooi mokkel haha![]()
dus datquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
en als ze zich dan omdraait schrik je je een ongeluk
ja lijkt mij ookquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:33 schreef Joyce-43 het volgende:
als dilano en jimmy zo praten op de bank over Sabeau... zij zit iets verder op dat moet ze dan toch horen lijkt mijn
Ja, dat vond ik ook opvallend.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:33 schreef Joyce-43 het volgende:
als dilano en jimmy zo praten op de bank over Sabeau... zij zit iets verder op dat moet ze dan toch horen lijkt mijn
je hebt er wel paar gehad al hoorquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook opvallend.
Vinden jullie het ook jammer dat er eigenlijk helemaal geen algemene spellen zijn waar iedereen tegelijk aan meedoet met een beetje actie.
Het is allemaal met duo's apart en in aparte kamertjes en zo.
Ik kan me er weinig van herinneren. Twee keer een power of nomination of zo en dat was het dan wel.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je hebt er wel paar gehad al hoor
tokens zoekenquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan me er weinig van herinneren. Twee keer een power of nomination of zo en dat was het dan wel.
Bedoel je met waterbak wat ze nu aan het doen zijn? Nee, ik bedoel eigenlijk het soort spellen in de gameroom. Vaak vrij sportief en met uithoudingsvermogen, waar ze strijden tot er eentje overblijft.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
tokens zoeken
landen spel
waterbak
alarm opdracht
Tikkertje met bom token
Ja, heb ik ook wel een beetje last van. Of het nou komt door de bewoners of door het duo-concept en nog steeds nieuwe bewoners telkens, dat weet ik nog niet. Maar ik kom er ook niet helemaal in.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:37 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik merk dat ik er maar niet in kom dit seizoen. Komt misschien ook omdat ik de Bondgenoten volg maar heb bij BB dit jaar helemaal niks met de groep bewoners en er is ook totaal geen spanning, niet echt iets wat triggert morgen weer te kijken. Moet daardoor echt moeite doen om het actief terug te kijken..
Zodra hij moet gaan denken gaat het fout. En anders ook.quote:
Héérlijk!quote:
Echt wat een *vreselijk lelijk woord* is ze toch!quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:48 schreef livelink het volgende:
Ronahi, hou eens op alsjeblieft. Wij konden het zien in de dagboekkamer.
Ja, het was een hoog ADHD-gehalte met dat gespring erbij. Maar dat zie ik toch liever dan Randy.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoegatdanu?! Hoegatdanu?! Hoegatdanu?!
Ja, beetje jammer inderdaad. Ik denk overigens wel dat Tom een moeilijke medebewoner is.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:59 schreef KinKiJan het volgende:
Dilano komt er ook niet best uit hier. Ronahi gooit een balletje op, hij kopt 'm in en geeft nog een schop na
Huh? Bij mij moet ie nog kiezen voor het derde duelquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:02 schreef odie22 het volgende:
randy heeft eindelijk een spel gewonnen
op de gameboyquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh? Bij mij moet ie nog kiezen voor het derde duel
Ja he! Of ze heeft gewoon een hele oude ziel.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:11 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Ik vind die Sabeau zo irritant wijs doen??
ja ik ook , ze lult als een oud wijf en komt net kijkenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:11 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Ik vind die Sabeau zo irritant wijs doen??
Hij zou ook bij Ronahi kunnen passenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:17 schreef PinkLow het volgende:
Wie veel liegt, Moet veel onthouden.
Tijd voor een tegeltje..
Dilano valt op oude vrouwen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:16 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ja he! Of ze heeft gewoon een hele oude ziel.
nee dat zal wel van Ro afkomenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:17 schreef livelink het volgende:
Wie veel liegt, moet veel onthouden...
Dat is wel een mooie van Randy. Niet dat ik nou het idee heb dat Tom zoveel liegt, trouwens.
ik viel telaat in maar ze was wel aangeslagenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik twijfel nog , ik dacht een paar operaties
heb het denk ik gemistquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik viel telaat in maar ze was wel aangeslagen
Waar Gaat dit over? Ook gemist danquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik viel telaat in maar ze was wel aangeslagen
Ik vind het wel weer grappigquote:
ik zit weer te klooien geloof ik zit weer verkeerdquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:30 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Waar Gaat dit over? Ook gemist dan
Ronahi is niet zuiver, maar Tom is ook wel degelijk een aparte vogelquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:31 schreef livelink het volgende:
Oh, dit is dan wel een kutstreek van Tom.
beetje leven in de brouwerijquote:
Grappig juist, beetje lol in dat rusthuisquote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:34 schreef superniger het volgende:
Godverdomme wat is Tom kinderachtig.
Niks leuks aan. Is gewoon strontvervelend.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:34 schreef PinkLow het volgende:
Tom is wel leuk de boel aan het upfocken.
ja hij maakt ze helemaal gek hahaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:34 schreef PinkLow het volgende:
Tom is wel leuk de boel aan het upfocken.
Maar echt hequote:
Ze moeten het gewoon vanuit de regie verbieden zulke gesprekkenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:49 schreef Gert het volgende:
Het voortdurende tactische geleuter en elkaar aftasten begint wel te overheersen hè?
Op zich ook wel logisch, 't is (ook) een spel immers. Maar of je het daarmee nou echt zoveel kansrijker of leuker maakt voor jezelf...
Ja, en bepaalde bewoners verbieden.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:53 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ze moeten het gewoon vanuit de regie verbieden zulke gesprekken
Betweterig typjequote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:03 schreef Ireth het volgende:
Ik wordt lichtelijk kriegel van die Sorbo Sabeau, irritante tante...
Tjah allemaal niet haalbaar enzo.. maar ben wel eens benieuwd wat er zou gebeuren als ze op zijn minst niet meer mogen overleggen op wie ze gaan stemmen.quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:05 schreef Ireth het volgende:
Hé, wat is de nominatie van Tom en Ronahi?Die lieten ze niet zien...
Om het spannend te houden.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:06 schreef PinkLow het volgende:
Stom dat je niet ziet op wie iedereen stemt
Zou eerder denken om te kunnen sjoemelen met de stemmenquote:
Denk het niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zou eerder denken om te kunnen sjoemelen met de stemmen
Jij krijgt waarschijnlijk je zin en ik niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die gaat helemaal nergens heen
(Hoop ik...)
Die mag van mij idd vertrekken, met Ronahi in haar koffer...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:30 schreef superniger het volgende:
Met een Ashley krijg je nog een beetje drama/entertainment in huis.
Zo een Dorriana voegt echt niks toe.
Van mij mogeh die ook wegdrijven.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die mag van mij idd vertrekken, met Ronahi in haar koffer...
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Van mij mogeh die ook wegdrijven.![]()
En dan graag op een lippenluchtbedje.
Als laatste kort, riep Ronahi Ashley. Wat Tom gestemd heeft weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:05 schreef Ireth het volgende:
Hé, wat is de nominatie van Tom en Ronahi?Die lieten ze niet zien...
Ik heb dat live gezien: Ro & Do hoorden datquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als laatste kort, riep Ronahi Ashley. Wat Tom gestemd heeft weet ik niet meer.
Dat Ashley als laatste 'slangen' riep buiten tegen Danny en ook 'een dolk in je rug omdraaien', leek net of Ronahi en Doriana dat hoorde maar kan ik me niet voorstellen van die afstand. Zo hard niveau was dat niet. Dat kan dus zo gemonteerd zijn.
Nouchka is viesmad na haar nominatie.
Theorie: niemand heeft door dat Dorianne in het huis leeft. Zo nietszeggend is ze.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:18 schreef livelink het volgende:
De uitzending net gekeken. Klotebank zeg. Alledrie mensen die ik er wel in wil houden. En waarom ontspringt die vreselijke Doriana iedere keer de dans?
moet ze net tegen Danny zeggen (ietsjes eerder zei hij, tegen Alice dan in de dbk, dat hij maar alsof doet qua het met Ashley meepraten)quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als laatste kort, riep Ronahi Ashley. Wat Tom gestemd heeft weet ik niet meer.
Dat Ashley als laatste 'slangen' riep buiten tegen Danny en ook 'een dolk in je rug omdraaien', leek net of Ronahi en Doriana dat hoorde maar kan ik me niet voorstellen van die afstand. Zo hard niveau was dat niet. Dat kan dus zo gemonteerd zijn.
Nouchka is viesmad na haar nominatie.
Kan je beter in het andere topic meelezenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:21 schreef livelink het volgende:
Ik kan helaas niet meekijken, maar hou het topic wel in de gaten om te zien of Ashley kan blijven.
Oh, dat laatste is wel een tegenvaller. Ik had verwacht dat Ashley niet zou gaan draaien.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:23 schreef TheVulture het volgende:
Basiri legt precies uit wat het probleem is met Ashley tegen Karen
En Ashley draait nu in het gezicht van Ronahi over die slangenopmerking
Ik denk dat Ashley er best lang in blijft, die maakt alles wel spannend.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:56 schreef Gert het volgende:
De nieuweling zal wel exit gaan. Dat is te verwachten, dus geen tegenvaller als dat ook ook gebeurt. Maar mocht het toch Ashley zijn die moet wieberen, dan is dat een méévaller.![]()
Al was de vorige keer dat ze er uit werd gestemd geen blijvend succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |