Van streams gebruik ik gyazo.. en als ik een random foto of plaatje wil uploaden gebruik ik https://postimages.org/nl/quote:
Ik ben zo een digibeetquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet achter een foto .png zeggen en dan het tussen de img code zetten
Je kan ook de url blauw maken en dan op dat icoontje klikken, dat doe ik altijquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:03 schreef Lovely het volgende:
Je moet eerst even op de camera icoontje klikken in het venster die je ziet staan
En dan de link daar in plakken of [ [url=url link ]afbeelding[/url] ]
Kan ook idd. Maar mobiel werkt dat weer niet zo goed..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook de url blauw maken en dan op dat icoontje klikken, dat doe ik altij
Leuke foto Tutiequote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
Nu weten jullie met wie je kletst 😉
Ook voor mij is er een eerste keer geweest en wist ik het niet, maar al doende leert menquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
O dat is een foto van jezelf, leuke vrouw Maar weet je zeker dat je die hier wil hebben staan?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik dacht is mss fijner maar kan toch weer weghalenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een foto van jezelf, leuke vrouw Maar weet je zeker dat je die hier wil hebben staan?
Meestal is het niet zo verstandig een foto van jezelf neer te zetten op het internet
Ja kan als je dat wil moet je het zeggen dan haal ik het voorbeeld wat ik je heb gegeven ook weg en de link in de quotesquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik dacht is mss fijner maar kan toch weer weghalen
Laten we dat dan maar doenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan als je dat wil moet je het zeggen dan haal ik het voorbeeld wat ik je heb gegeven ook weg en de link in de quotes
Dank jequote:
In de post van Dot stond nog quote post van Tut en daar stond de foto nog inquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja als je 8 verwijderd, word 10 post 9 he
ja dat weet ik, die gaf ik ook al doorquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
In de post van Dot stond nog quote post van Tut en daar stond de foto nog in
Zag het filmpje vanmiddag dat ie er uit getrokken werd door de brandweer..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:49 schreef Ireth het volgende:
Zo na de uitzending op tv bij 112vandaag "man uren vast in ondergrondse afvalcontainer". Zag er in het voorstukje erg lullig uit
Niet gezien maar hoe kom je daar ?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:49 schreef Ireth het volgende:
Zo na de uitzending op tv bij 112vandaag "man uren vast in ondergrondse afvalcontainer". Zag er in het voorstukje erg lullig uit
Wil je het ook proberen?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Niet gezien maar hoe kom je daar ?
Ik heb geen preview??quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook voor mij is er een eerste keer geweest en wist ik het niet, maar al doende leert men
Om te kijken of iets gelukt is kan je ook eerst op preview klikken naast invoeren, dan kan je zien of het goed is.
Je kan daarna altijd nog op invoeren klikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb geen preview??Op de mobiele versie is er inderdaad geen preview knop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ah! Kan ik stoppen met zoeken..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Op de mobiele versie is er inderdaad geen preview knop.
Komt nu op tv!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Niet gezien maar hoe kom je daar ?
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb geen preview??O op mobiel dus niet zo te zien. Hier op de ipad welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik ben een enorme hottiequote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Spijtig genoeg heb ik het niet gezien. Je nick name klinkt alleszins leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Spijtig genoeg heb ik het niet gezien. Je nick name klinkt alleszins leuk.
Weet ik. Met je poes (kat)quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Mochten jullie mij nog willen zien, sta 1 of 2 topics geleden ergens
Alle miniseries van hem zijn goed!!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:51 schreef Tuttebolleke het volgende:
Fool me ones van harlan cobens
Op Netflix echt een aanrader.
Dat is zware toebak die film , moeilijk te begrijpen vond ik . Met het koppeke erbij blijven.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:43 schreef Jockari het volgende:
Momenteel aan het kijken naar Interstellar. Die film had ik nog niet gezien.
Ik weet niet wat ik lees... Wat versta jij onder een vriendschap? Ik ben er nog steeds niet uit waarom jij vindt dat een vrouw niet hetzelfde kan bieden als een man. Waarom is de vriendschap met een man anders dan een vriendschap met een vrouw tot wie je geen seksuele aantrekkingskracht voelt? Mijn vriendschappen zijn gebaseerd op gedeelde interesses, gemeenschappelijke overtuigingen, steun en vertrouwen die je in elkaar vindt, er zijn als de ander je nodig hebt. Ik zie mensen, geen seksobjecten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 02:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maar in vele gevallen zullen vanuit de man toch motieven van aantrekking verborgen zitten. Al weet ik dat de mens graag tegen zichzelf liegt. Ik ben gewoon eerlijk. In 1 op 1 innige vriendschap tussen man en vrouw geldt dit gewoon vaak voor de man. Als ie de kans krijgt, zal ie het niet schromen.
Mijn partner heeft ook veel mannen als vriend,moet ik me nu zorgen gaan maken?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 02:41 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik lees... Wat versta jij onder een vriendschap? Ik ben er nog steeds niet uit waarom jij vindt dat een vrouw niet hetzelfde kan bieden als een man. Waarom is de vriendschap met een man anders dan een vriendschap met een vrouw tot wie je geen seksuele aantrekkingskracht voelt? Mijn vriendschappen zijn gebaseerd op gedeelde interesses, gemeenschappelijke overtuigingen, steun en vertrouwen die je in elkaar vindt, er zijn als de ander je nodig hebt. Ik zie mensen, geen seksobjecten.
Dat kan. Dat zijn 1 op 1 vriendschappen? En ook allemaal, die legio vriendinnen? Waarmee je uit eten gaat 1 op 1, mee chillt 1 op 1? Het kan, heb ik ook gezegd, het kan. Maar dat jij dat zou doen betekent niet dat het ook zo werkt voor de rest van de ~3 miljard volwassen mannen op aarde ;pquote:Op zaterdag 3 februari 2024 01:59 schreef FreshFruit het volgende:
MWillewa
400x208x130x-24x1pi_212271076
quote:
0s.gif
Op zaterdag 3 februari 2024 01:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry,maar dit is complete BS.
Dat mag je vinden. Ik weet dat het voor het overgrote gedeelte van de mannen puntje bij paaltje zo in elkaar zit. Maar mensen zullen dingen vaak ontkennen omdat het niet altijd tot dat ‘puntje bij paaltje’ komt. Ik ben gewoon eerlijk naar mezelf en nee ik kan best bevriend zijn met vrouwen zonder dat ik iets van ze moet, en als ze een vriend hebben respecteer ik dat voor de volle 100% en zal ik nóóit ook maar iets van een move maken, maar ja als we heel diep in onze ziel kijken; als de kans er was, dan zou je het vaak wel doen.
Leh-kùr
Ik heb legio vriendinnen waar ik nooit iets mee zou doen.
Je snapt echt niet wat er gezegd wordt blijkbaar, of wil het niet snappen, of we praten echt totaal langs elkaar heen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 02:41 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik lees... Wat versta jij onder een vriendschap? Ik ben er nog steeds niet uit waarom jij vindt dat een vrouw niet hetzelfde kan bieden als een man. Waarom is de vriendschap met een man anders dan een vriendschap met een vrouw tot wie je geen seksuele aantrekkingskracht voelt? Mijn vriendschappen zijn gebaseerd op gedeelde interesses, gemeenschappelijke overtuigingen, steun en vertrouwen die je in elkaar vindt, er zijn als de ander je nodig hebt. Ik zie mensen, geen seksobjecten.
Vind ik nogal kort door de bocht.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 02:51 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat kan. Dat zijn 1 op 1 vriendschappen? En ook allemaal, die legio vriendinnen? Waarmee je uit eten gaat 1 op 1, mee chillt 1 op 1? Het kan, heb ik ook gezegd, het kan. Maar dat jij dat zou doen betekent niet dat het ook zo werkt voor de rest van de ~3 miljard volwassen mannen op aarde ;p
Zorgen maken? Nee. Als jij gewoon een partner hebt die je vertrouwt en tevreden/gelukkig is met de relatie hoef je je over háár geen zorgen te maken. Maar die mannelijke vrienden, als dat 1 op 1 vriendschappen zijn -en dus nogmaals, niet in vriendengroep- dan is er een aardige kans dat ze er bovenop springen ja als ze de kans krijgen. Al is dat algemeen gesproken en totaal niet te zeggen over de individuen die ze zijn, want ik ken ze niet persoonlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 02:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn partner heeft ook veel mannen als vriend,moet ik me nu zorgen gaan maken?
Wát vind je nogal kort door de bocht?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 02:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vind ik nogal kort door de bocht.
Zijn voornamelijk homo`squote:Op zaterdag 3 februari 2024 02:56 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zorgen maken? Nee. Als jij gewoon een partner hebt die je vertrouwt en tevreden/gelukkig is met de relatie hoef je je over háár geen zorgen te maken. Maar die mannelijke vrienden, als dat 1 op 1 vriendschappen zijn -en dus nogmaals, niet in vriendengroep- dan is er een aardige kans dat ze er bovenop springen ja als ze de kans krijgen. Al is dat algemeen gesproken en totaal niet te zeggen over de individuen die ze zijn, want ik ken ze niet persoonlijk.
Heh, maar wacht ff, ik snap het even niet. Ben je nou homo? Of hetero en een vriendin die veel homoseksuele mannelijke vrienden heeft?quote:
Het laatste ,zijn allemaal prima gasten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 03:04 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heh, maar wacht ff, ik snap het even niet. Ben je nou homo? Of hetero en een vriendin die veel homoseksuele mannelijke vrienden heeft?
Ik begrijp heel erg goed wat je zegtquote:Op zaterdag 3 februari 2024 02:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Je snapt echt niet wat er gezegd wordt blijkbaar, of wil het niet snappen, of we praten echt totaal langs elkaar heen.
Ik ben moe, ik heb eigenlijk niet zo’n zin om tot nog dieper in de nacht door te gaan over iets wat je blijkbaar niet wil inzien.
Ik heb een hele goede vriendschap met een vriendin (een ex-collega). Ik heb me nooit tot haar aangetrokken gevoeld en ik zou haar ook niet bespringen als ik de kans krijg. Waarom zou ik godsnaam?quote:Maar die mannelijke vrienden, als dat 1 op 1 vriendschappen zijn -en dus nogmaals, niet in vriendengroep- dan is er een aardige kans dat ze er bovenop springen ja als ze de kans krijgen.
Ja, maar die heeft een verkeerde stelling in z’n hoofd naar mijn idee. Daarom zeg ik ook, we praten volgens mij langs elkaar heen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 03:00 schreef FreshFruit het volgende:
Maar wat FBtje net ook post,het gaat om vertrouwen.
Dat kan. Nogmaals, ik heb al gezegd dat dat kan. Maar dat jíj dat hebt, en heus nog wat anderen, betekent niet dat dat representatief is voor alle ~3 miljard volwassen mannen op aarde. Ik praat algemeen en jij kijkt denk ik vooral vanuit je eigen ervaring. En daardoor praten we langs elkaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 03:06 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik begrijp heel erg goed wat je zegt
[..]
Ik heb een hele goede vriendschap met een vriendin (een ex-collega). Ik heb me nooit tot haar aangetrokken gevoeld en ik zou haar ook niet bespringen als ik de kans krijg. Waarom zou ik godsnaam?
Ik heb ook goede dinnetjes hier op FOK! Ga ik ook niet bespringen.Waardeer ze wel heel erg.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 03:06 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik begrijp heel erg goed wat je zegt
[..]
Ik heb een hele goede vriendschap met een vriendin (een ex-collega). Ik heb me nooit tot haar aangetrokken gevoeld en ik zou haar ook niet bespringen als ik de kans krijg. Waarom zou ik godsnaam?
Wat is hier nou weer vrouwonvriendelijk aan, pff. Soms snap ik mensen echt niet meer hoor lol. Je denkt iets te veel in uitersten. Ik heb het over een aanzienlijk deel van het mannelijk geslacht. Ik weet dat er net als in alles uitzonderingen bestaan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 03:08 schreef FBtje het volgende:
Het is waar hoor dat vriendschappen vaak ontstaan tussen mensen van hetzelfde geslacht, maar dat dit ingegeven zou zijn door het feit dat mannen graag vrouwen bespringen, vind ik BS.... en ook nog eens ontzettend vrouwonvriendelijk.
Je snapt het echt niet he?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 03:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wat is hier nou weer vrouwonvriendelijk aan, pff. Soms snap ik mensen echt niet meer hoor lol. Je denkt iets te veel in uitersten. Ik heb het over een aanzienlijk deel van het mannelijk geslacht. Ik weet dat er net als in alles uitzonderingen bestaan.
Ook al ben je vrijgezel... het maakt niet uit. Iedere vrouw is toch geen potentiële bedpartner? Dus waarom zou je niet gewoon een vriendschap aan kunnen gaan met een vrouw tot wie je je NIET seksueel aangetrokken voelt. Want ja, ik snap ook wel dat je geen vriendschap kunt hebben met een vrouw waar je verder mee wilt gaan dan een gewone vriendschap. Duh.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 03:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft een verkeerde stelling in z’n hoofd naar mijn idee. Daarom zeg ik ook, we praten volgens mij langs elkaar heen.
Het gaat niet om een man in een relatie die een vrouwelijke vriendin heeft. Want die snap ik wel ja. Die kan prima vrouwelijke vrienden hebben en trouw blijven in z’n relatie.
Het gaat over -vrijgezelle- mannen. Die of een vrijgezelle vriendin hebben of een bezette vriendin hebben. Die willen er vrijwel altijd wel wat van.
Zodra je zelf bezet bent als man veranderen dat soort dynamieken.
Ja maar dat is dus al totáál anders haha, dat snap je wel toch lijkt me?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 03:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het laatste ,zijn allemaal prima gasten.
Jij snapt het echt niet he?quote:
Vind het nu al legendarisch.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 03:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet he?
Ik word hier een beetje moe van. We praten alle 3 ziek hard langs elkaar heen en we gaan toch niet nader tot elkaar komen. Ik ben niet voor m’n hele nacht vergallen aan een kansloze discussie waar een ieder toch bij z’n bevindingen blijft 😅
Laat maar, we praten zo ziek hard langs elkaar heen. Dit heeft geen enkele zin.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 03:11 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ook al ben je vrijgezel... het maakt niet uit. Iedere vrouw is toch geen potentiële bedpartner? Dus waarom zou je niet gewoon een vriendschap aan kunnen gaan met een vrouw tot wie je je NIET seksueel aangetrokken voelt. Want ja, ik snap ook wel dat je geen vriendschap kunt hebben met een vrouw waar je verder mee wilt gaan dan een gewone vriendschap. Duh.
Wat snap je niet aan zijn post?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 03:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Laat maar, we praten zo ziek hard langs elkaar heen. Dit heeft geen enkele zin.
En wat gebeurt er dan met die vriendschap met een vriendin die ontstond op het moment dat je bezet was? Gaat die vriendschap dan stuk zodra je weer vrijgezel wordt? Of spring je er dan alsnog op?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 03:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Het gaat over -vrijgezelle- mannen. Die of een vrijgezelle vriendin hebben of een bezette vriendin hebben. Die willen er vrijwel altijd wel wat van.
Zodra je zelf bezet bent als man veranderen dat soort dynamieken.
Haha, ik snap z’n post prima. Ik zie alleen al een tijd dat we elkaar totaal niet gaan begrijpen. Mag ik hier klaar mee zijn, of wil je eindeloos door tieren? :’)quote:Op zaterdag 3 februari 2024 03:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan zijn post?
Stuk? Nee, dat zou een rare conclusie zijn. Er bovenop springen? Wellicht? Als dat van beide kanten dan zo voelt? Hangt toch van de persoon af en je bent dan toch vrijgezel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 03:19 schreef FBtje het volgende:
[..]
En wat gebeurt er dan met die vriendschap met een vriendin die ontstond op het moment dat je bezet was? Gaat die vriendschap dan stuk zodra je weer vrijgezel wordt? Of spring je er dan alsnog op?
Nee mijn beste,ik tier nergens.Probeer je alleen te begrijpen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 03:19 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha, ik snap z’n post prima. Ik zie alleen al een tijd dat we elkaar totaal niet gaan begrijpen. Mag ik hier klaar mee zijn, of wil je eindeloos door tieren? :’)
Ik zie al totaal waar het mis gaat. Doordat ik de term ‘bespringen’ heb gebruikt is dit gesprek totaal misgelopen en bestempeld als vrouwonvriendelijk :’) Man man man .. ik bedoel gewoon simpelweg ‘seks hebben met wederzijdse instemming’. Maar bepaalde woorden zijn nogal triggerend voor mensen om je gelijk in een hokje te tyfen. Ik had beter moeten weten, my bad 👍🏼.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 03:24 schreef FreshFruit het volgende:
Tot dusver lijk jij een jong stiertje wat alles wil bespringen.
En hoe doe je dat met mannen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 03:28 schreef FBtje het volgende:
Nee, daar gaat het niet mis. Het is onvriendelijk omdat je vrouwen ziet als seksobjecten.
Maar ik herhaal mijn vraag nog maar een keer:
Waarom zou je niet gewoon een vriendschap aan kunnen gaan met een vrouw tot wie je je NIET seksueel aangetrokken voelt.
Ik zie vrouwen totaal niet als seksobjecten. Echt, ik begin hier echt klaar mee te raken, want ik vind dit echt een vervelende zeer onjuiste bewering. Je kent me niet en als je dát opmaakt uit mijn verhalen, dan lees je zelf gewoon niet goed.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 03:28 schreef FBtje het volgende:
Nee, daar gaat het niet mis. Het is onvriendelijk omdat je vrouwen ziet als seksobjecten.
Maar ik herhaal mijn vraag nog maar een keer:
Waarom zou je niet gewoon een vriendschap aan kunnen gaan met een vrouw tot wie je je NIET seksueel aangetrokken voelt.
Sorry.Valt me op dat je er heel hard op in gaat.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 03:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
Echt, hou op hoor jij. Niet zo zuigen.
Hey Dot,zal ik jou even lekker bespringen?quote:
Euhhhh.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 03:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Dot,zal ik jou even lekker bespringen?
Heel goed hoor van je dat dat je opvalt. Wil je een sticker? :’) Ik heb al aangegeven dat ik me begon te ergeren en je blijft door tieren. Kun je wel zeggen ‘doe ik niet’, maar doe je natuurlijk wel lol.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 03:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry.Valt me op dat je er heel hard op in gaat.
Maar mijn punt blijft dat ik vriendschap kan hebben met vrouwen zonder haar te bespringen.
quote:
Hiermee maak je jezelf gewoon belachelijk, maar goed. Heb je lolletje maar, doe lekker popi jopie, verdraai mijn woorden en heb een goede nachtrustquote:Op zaterdag 3 februari 2024 03:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Dot,zal ik jou even lekker bespringen?
Ik heb me prima vermaakt.Ga maar lekker slipe.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 03:44 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hiermee maak je jezelf gewoon belachelijk, maar goed. Heb je lolletje maar, doe lekker popi jopie, verdraai mijn woorden en heb een goede nachtrust
Ik ben haske lief.quote:
Ja helaas welquote:
Ja baal er ook goed van, lag er een giga te snurken naast mijquote:Op zaterdag 3 februari 2024 06:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje was voor jou ook een kort nachtje Dot...🙄
Ooh verschrikkelijk... ik ken het daar word je gek van..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja baal er ook goed van, lag er een giga te snurken naast mij
Ik haat dat
O nee kan daar niet tegen die dingen in mijn orenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 06:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh verschrikkelijk... ik ken het daar word je gek van..
Oordopjes misschien hi?
Haha ik ook niet, vreselijk om niks te horen met die dingen in...ooh dat scheelt Dot maar het blijft vervelend...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee kan daar niet tegen die dingen in mijn oren
Ben zo blij dat ik maar een lat relatie heb en niet iedere nacht dat gesnurk aan hoef te horen
Ja vooral als je al slecht slaapt, dan is dat er bij echt niet fijn. Lig soms al om 2 uur op de b ankquote:Op zaterdag 3 februari 2024 06:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ik ook niet, vreselijk om niks te horen met die dingen in...ooh dat scheelt Dot maar het blijft vervelend...
Jeetje mina dat is niet best...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vooral als je al slecht slaapt, dan is dat er bij echt niet fijn. Lig soms al om 2 uur op de b ank
Ach, mijn bank ligt ook lekker. Maar slaap liever door in bedquote:Op zaterdag 3 februari 2024 06:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje mina dat is niet best...
Ja dat snap ik... maar val je dan nog wel in slaap? Of is het de tv aan en gaan...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach, mijn bank ligt ook lekker. Maar slaap liever door in bed
meestal val ik niet in slaap. En als ik dan toch in slaap ben gevallen dan komt hij natuurlijk net weer naar beneden en dan word ik weer wakker.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 06:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik... maar val je dan nog wel in slaap? Of is het de tv aan en gaan...
OMG je bent gewoon niet veilig voor je snurkertjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
meestal val ik niet in slaap. En als ik dan toch in slaap ben gevallen dan komt hij natuurlijk net weer naar beneden en dan word ik weer wakker.
Nee echt niet hequote:Op zaterdag 3 februari 2024 06:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
OMG je bent gewoon niet veilig voor je snurkertje
Ben je nou nog steeds wakker?quote:
Jip en jij alweerquote:
Ja,ik heb even een paar uurtjes gepakt.quote:
Goedemorgen,hoe kom je hier nou bij?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:05 schreef Cargamelk het volgende:
Vraag mij wel eens af of FF niet een bot is ...
Maar hoe weet ik dat Dot ook geen bot is ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,hoe kom je hier nou bij?
Dot weet dat ik geen Bot ben.
Geloof me maar,Dot is ook geen bot.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:09 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar hoe weet ik dat Dot ook geen bot is ?
Niet veel uurtjes hen ik er meer gepakt van 23 uur tot 3 uurquote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,ik heb even een paar uurtjes gepakt.
Dat is voor mij een weet en voor jou een vraagquote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:09 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar hoe weet ik dat Dot ook geen bot is ?
Een bot heeft weinig slaap nodig.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet veel uurtjes hen ik er meer gepakt van 23 uur tot 3 uur
van 2 tot 5 .. mssn ben ik wel een botquote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet veel uurtjes hen ik er meer gepakt van 23 uur tot 3 uur
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
Daar zaten twee botjes in de COS
krijgen ze het op hun heupen gaan ze los
Dan kan er geen mens tegen op
Wat bij een goede bot lopen ze overal tegen op
'Krijgen ze het op hun heupen dan gaan ze los
Krijgen ze vragen of ze een bot zijn
Dan is het voor ons een weet en voor hen een vraag
krijgen ze het op hun heupen gaan ze los![]()
![]()
Wie zal het zeggen, misschien ben ik ook wel een manquote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:15 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
van 2 tot 5 .. mssn ben ik wel een bot
Tot op het bot Frummel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:17 schreef Frummelie het volgende:
Jullie zijn lekker bot met z'n allen...
Een bot is toch geslachtloos ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen, misschien ben ik ook wel een man
En hem noem ik Bas.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:23 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Een bot is toch geslachtloos ?..Dot is een bot van een mod
Misschien ben ik een botmod, misschien ben ik een manmod of een vrouwmodquote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:23 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Een bot is toch geslachtloos ?..Dot is een bot van een mod
Ik weet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien ben ik een botmod, misschien ben ik een manmod of een vrouwmod
Wie weet
Ik zet juist de stream uit als Ariana haar mond opentrekt, kan haar echt niet aanhorenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb net gestemd... ik heb ook geen favo of iets.. maar ik wil gewoon niet naar een saaie meuk kijken.. moet gewoon meer leven in..
Zal je zien dat ze ook nog blijft.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zet juist de stream uit als Ariana haar mond opentrekt, kan haar echt niet aanhoren
Is vaak zo, of ze komen weer terugquote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal je zien dat ze ook nog blijft.
Heel af en toe kijk ik die. Het is teveel van die rls op tv LLDL dan Bondgenoten en dan gelijk BB werd mij teveelquote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:30 schreef Cargamelk het volgende:
Heb geen echte favoriet maar kijk ook alleen de uitzendingen.
Bondgenoten was gister wel top.Arrogante zus van Amanda Balk mag naar huis.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel af en toe kijk ik die. Het is teveel van die rls op tv LLDL dan Bondgenoten en dan gelijk BB werd mij teveel
Ooh ja had ik hier moeten doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zet juist de stream uit als Ariana haar mond opentrekt, kan haar echt niet aanhoren
Dat heb ik dan gemist, heb niet helemaal gekeken gisteren. Maar kan der missen als kiespijnquote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bondgenoten was gister wel top.Arrogante zus van Amanda Balk mag naar huis.
Ik moest nog even terug kijken, bedankt schatje...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bondgenoten was gister wel top.Arrogante zus van Amanda Balk mag naar huis.
ZIt er ook niet helemaal goed in hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:34 schreef Cargamelk het volgende:
Bondgenoten kijk ik niet .. heb het even geprobeert maar kwam er niet in.
De live vind ik echt een lachertjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:42 schreef Frummelie het volgende:
Ik vlieg even naar de Poiesz... even popcorn halen voor de live en het feest enzo..
Ja gaat helemaal nergens over!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De live vind ik echt een lachertje
Van het uur is er missschien 10 min livequote:
Ja dat is ook een idee,quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:59 schreef Cargamelk het volgende:
Ik neem het op zodat ik die ellendige reclame kan skippen en stukken kan doorspoelen.
Het laatste stukje is ook eigenlijk genoeg, de rest is herhalingquote:Op zaterdag 3 februari 2024 08:08 schreef Ebinas het volgende:
Ik heb alleen de streams aan.
Vorige week ben ik vanaf de bekendmakingen gaan kijken, maar alleen om dat ik echt Lenie wilde zien vertrekken.
Vanavond ga ik de tv hiervoor niet aanslingeren.
Hey Dotquote:
Ik ga niet stemmen, ze hoeven van mij geen van alle te blijvenquote:
Als ze allemaal naar huis gaan blijft er ook weinig over om naar te kijkenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga niet stemmen, ze hoeven van mij geen van alle te blijven
Ja op het laatst is het uitzitten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 08:42 schreef engine het volgende:
[..]
Als ze allemaal naar huis gaan blijft er ook weinig over om naar te kijken
Ja klopt... en die Geraldine hoe die er af en toe bij loopt als een zwerver, verschrikkelijk..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van het uur is er missschien 10 min live
Hoi Frummelquote:Op zaterdag 3 februari 2024 08:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge Engine, ook klaar voor vanavond...
Haha goed zo, heb ik net gedaan..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:05 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Frummel![]()
Nog niet. Moet nog naar de supermarkt voor hapjes
Ze zien er geen van tweeën uit. Althans vorige week niet. Maar volgens mij worden ze gekleed hoor. Is dit niet hun eigen kleding.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 08:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt... en die Geraldine hoe die er af en toe bij loopt als een zwerver, verschrikkelijk..
Kijk je alles terug?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:45 schreef Mazikeen het volgende:
Goedemorgen
BB aan het terugkijken. Aflevering 11 nukoffergate nu
Goedemorgen.Biertjuh?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dat is wel de bedoeling
Maar is best veel.
Vooral een Dominante seksistische vrouwonterende Basiri.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen ☕️
Ff kijken of er nog wat gebeurd is.
Daar vind ik dus geen reet aan om iets wat al lang bezig is terug te kijken terwijl het eigenlijk nu speeltquote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dat is wel de bedoeling
Maar is best veel.
Heb wel wat dingen gelezen jn de cos. Maar wat bijvoorbeeld in de gameroom afspeelt lees je niet terug. Maar doe wel wat stukjes skippequote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar vind ik dus geen reet aan om iets wat al lang bezig is terug te kijken terwijl het eigenlijk nu speelt
Ik keek daar eerder ook voor, maar de uitslag van die games weet je vaak al dus voor mij niet boeiend genoeg om het dan nog op tv te kijken omdat je de uitslag toch al weetquote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Heb wel wat dingen gelezen jn de cos. Maar wat bijvoorbeeld in de gameroom afspeelt lees je niet terug. Maar doe wel wat stukjes skippe
Nou ben nu dus de discussie ana het kijken wie er genomineerd gaan staan. Had wel gelezen wie er genomineerd waren, maar cind het wel leuk om te kijken hoe dat tor stand is gekomenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik keek daar eerder ook voor, maar de uitslag van die games weet je vaak al dus voor mij niet boeiend genoeg om het dan nog op tv te kijken omdat je de uitslag toch al weet
Ik klik meestal weg als hij gaat pratenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vooral een Dominante seksistische vrouwonterende Basiri.
Dat kan, zelfs dat heb ik niet terug gezienquote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nou ben nu dus de discussie ana het kijken wie er genomineerd gaan staan. Had wel gelezen wie er genomineerd waren, maar cind het wel leuk om te kijken hoe dat tor stand is gekomen
Die Belgische dame gaat nog... dan is die kledingkeuze helemaal vreselijk..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zien er geen van tweeën uit. Althans vorige week niet. Maar volgens mij worden ze gekleed hoor. Is dit niet hun eigen kleding.
Was vannacht heel erg Tuttebol.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik klik meestal weg als hij gaat praten
Ik vond dit wel leuk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die Belgische dame gaat nog... dan is die kledingkeuze helemaal vreselijk..
Liveshow wel overgeslagen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan, zelfs dat heb ik niet terug gezien
Ik was gisteren wel aan het kijken omdat Gert er niet was dan ga ik even in tv zitten. Maar mijn tv liep weer voor op een user die daar zat. Dus dan stop ik wel omdat het niet leuk is om te lezen wat nog moet komen. Dus ben ik ook maar wat anders gaan kijken
Die linker moet ook een keer een bh aantrekken. Die tieten staan zo raar naar buiten somsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond dit wel leuk.
[ afbeelding ]
Dat is ook het einige nieuwe wat ze laten zien de rest is herhalingquote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Liveshow wel overgeslagen.
Alleen uitslag gekeken. Ik kijk er nog 1 en dan even douchen
Afschuwelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond dit wel leuk.
[ afbeelding ]
Ze heeft gewoon kleine,dan hoeft dat niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Die linker moet ook een keer een bh aantrekken. Die tieten staan zo raar naar buiten soms
Hmmm is niet echt mijn dingie...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond dit wel leuk.
[ afbeelding ]
Free the nipplequote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Die linker moet ook een keer een bh aantrekken. Die tieten staan zo raar naar buiten soms
Ze staan zo raar... beetje naar buiten en dan hangend.. het valt mij steeds opquote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon kleine,dan hoeft dat niet.
Jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:49 schreef FreshFruit het volgende:
Ga je nu echt elke aflevering kijken Mazi?
Wat is hier raar aan?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ze staan zo raar... beetje naar buiten en dan hangend.. het valt mij steeds op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ashley is geweldig.quote:
Gelukkig slaap ik dan 😁quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was vannacht heel erg Tuttebol.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat is hier raar aan?Daar ligt ze.... als ze staat. Ik weet niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee sorry neequote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ashley is geweldig.
Check deze even:
Snap je point nu wel iets.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Daar ligt ze.... als ze staat. Ik weet niet.
Ja tochquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap je point nu wel iets.
[ afbeelding ]
Ik zal het haar even zeggen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:19 schreef Mazikeen het volgende:
En als ze een bh aan zou doen onder een truitje dan zal het iets mooier staan
Die dingen zijn zo overratedquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:19 schreef Mazikeen het volgende:
En als ze een bh aan zou doen onder een truitje dan zal het iets mooier staan
Jij doet er niet aan Child?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo overrated
Klopt,mijn tegeltjes hoef je niet in DTS te plempen.quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,mijn tegeltjes hoef je niet in DTS te plempen.
Dat was het ,ga nu maar weer.quote:
Goedemorgen.quote:
Kom je doen?quote:
Ja tochquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Meer zielen meer vreugde!
je kon me ook een dm sturen ipv hierheen roepen en dan zeggen dat ik weg moetquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was het ,ga nu maar weer.
Dag Paul
Ik heb een DM ban.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:52 schreef Paul het volgende:
[..]
je kon me ook een dm sturen ipv hierheen roepen en dan zeggen dat ik weg moet
En hetzelfde met Peter Verstraete.,bedenk zelf een wat.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:52 schreef Paul het volgende:
[..]
je kon me ook een dm sturen ipv hierheen roepen en dan zeggen dat ik weg moet
Heer aloa.quote:
GMTA to the maxquote:
Oant sjen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo is dat![]()
Ik ga een soepje eten. Misschien tot later
Reitsequote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dat een bekende Friese chefkok?
Dit is de SC.quote:
Moge het u wel bekomen.quote:
Pffff. Idd zware moeilijke film. Niet mijn genre achteraf gezien.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:12 schreef KangaP het volgende:
[..]
Dat is zware toebak die film , moeilijk te begrijpen vond ik . Met het koppeke erbij blijven.
Maar als dat de toekomst is mogen ze hem hebben ,ik doe sowieso niet mee.
Basiri die het over dominantie had.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:01 schreef Jockari het volgende:
Iemand die in een paar lijnen kan uitleggen wat happened sinds gisterenavond. Heb tot vanavond geen/weinig tijd om SV te lezen.
Paul mag hier net zo goed postenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was het ,ga nu maar weer.
Dag Paul
FF niet doen, laat hem met rust en roep hem dan net hierheenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hetzelfde met Peter Verstraete.,bedenk zelf een wat.
Ach daar is mamma Paul to the rescue.quote:
Overal vandaan worden dingen/foto's op Fok! gezet, twitter, facebook, en weet ik niet waar. Waarom mag dan een tegeltje wat op?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:58 schreef FreshFruit het volgende:
@:Paul
[ afbeelding ]
Blijf van mijn tegels af.
Nou ik heb ze wel nodigquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo overrated
Zet je er wel bij van wie ze zijn, de b ron vermelden?quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zet je er wel bij van wie ze zijn, de b ron vermelden?
Ga er dan niet op in, je lokt hem zelf hier naar toequote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach daar is mamma Paul to the rescue.
Gaat hij me nu hier er ook bij naaien?
ALs er moeilijk over gedaan wordt zou ik ze maar laten staanquote:
Ik zie de ban wel komen,kan Paul weer lachen toch.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga er dan niet op in, je lokt hem zelf hier naar toe
En ik zou maar normaal doen. Ik kom niemand redden maar men kan gewoon normaal doen
Jij roept hem toch zelf en dan ga je zegggen ga maar weer weg.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie de ban wel komen,kan Paul weer lachen toch.
Ik heb een ipad naasr mij op tafel staan waar ik de streams op aan heb en ik zit op Fok! met de klaptopquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:17 schreef Hznootje het volgende:
Hoe kijken jullie eigenlijk naar BB? Ik vind mezelf iedere keer weer aan de keukentafel met de streams aan op de ipad..het zou een stuk comfortabeler zijn als ik de streams via tv zou gaan kijken..weet eigenlijk niet waarom ik dat niet doe
Voor het lastig vallen in DM kan je melden bij een FAquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee joh gewoon niet op reageren. Ik negeer ***** ook. Hij valt mij last via dm, maar hij achtervolgt mij wel![]()
Zulke personen zijn je aandacht niet waard
Negeer, blokkeer en gewoon gezellig posten
Ik heb een andere stalkster. en daar gaat de moderatie wel heel prima mee om.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee joh gewoon niet op reageren. Ik negeer aloa ook. Hij valt mij last via dm, maar hij achtervolgt mij wel![]()
Zulke personen zijn je aandacht niet waard
Negeer, blokkeer en gewoon gezellig posten
Hmmm.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor het lastig vallen in DM kan je melden bij een FA
ik kijk alleen op tv, ook de streams heb k geen tijd voorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:17 schreef Hznootje het volgende:
Hoe kijken jullie eigenlijk naar BB? Ik vind mezelf iedere keer weer aan de keukentafel met de streams aan op de ipad..het zou een stuk comfortabeler zijn als ik de streams via tv zou gaan kijken..weet eigenlijk niet waarom ik dat niet doe
Ik vind je wel heel erg flauw dit . Ik heb het bij de FA's neergelegd meer dan dat kan ik niet doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een andere stalkster. en daar gaat de moderatie wel heel prima mee om.
Gemeld uiteraard. Ze hebben er niks mee gedaan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor het lastig vallen in DM kan je melden bij een FA
Ow ik weet wie denk ikquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een andere stalkster. en daar gaat de moderatie wel heel prima mee om.
Ga je ook de live kijken vanavond?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:21 schreef Paul het volgende:
[..]
ik kijk alleen op tv, ook de streams heb k geen tijd voor
Nou dat, precies zoals ik ook doequote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een ipad naasr mij op tafel staan waar ik de streams op aan heb en ik zit op Fok! met de klaptop
Hij zegt toch dat jullie er prima mee omgaanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind je wel heel erg flauw dit . Ik heb het bij de FA's neergelegd meer dan dat kan ik niet doen.
Misschien moet even gaan slapen en niet de grens opzoeken
Hoeft ook niet gelijk he, kan altijd even duren een FA is er niet altijdquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gemeld uiteraard. Ze hebben er niks mee gedaan.
Maar gelukkig is het bij die 3 berichtjes gebleven
[..]
Ow ik weet wie denk ik![]()
Arme jij.
Ja modjes doen het hier niet slecht vind ik
Staat het er verkeerd? Ik wil juist zeggen dat jullie het goed op hebben gepakt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind je wel heel erg flauw dit . Ik heb het bij de FA's neergelegd meer dan dat kan ik niet doen.
Misschien moet even gaan slapen en niet de grens opzoeken
Ik b en laatst een hele nacht bezig geweest om idie persoon die FF lastig valt aan te spreken ne berichten te verwijderenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gemeld uiteraard. Ze hebben er niks mee gedaan.
Maar gelukkig is het bij die 3 berichtjes gebleven
[..]
Ow ik weet wie denk ik![]()
Arme jij.
Ja modjes doen het hier niet slecht vind ik
Ik zie nu net dat ik klaptop heb getiktquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nou dat, precies zoals ik ook doe
Nou ze zijn al online geweest daarna. Maar goedquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeft ook niet gelijk he, kan altijd even duren een FA is er niet altijd
Sorry dat is mijn fout. Ik lees het verkeerd mijn excuus hiervoorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat het er verkeerd? Ik wil juist zeggen dat jullie het goed op hebben gepakt.
Klopt wel enigszins toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie nu net dat ik klaptop heb getikt
Ja dat weten we. Maar hij vind de moderatie juist goed hier, denk dat je het verkeerd heb gelezen mutsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik b en laatst een hele nacht bezig geweest om idie persoon die FF lastig valt aan te spreken ne berichten te verwijderen
EEn biertjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nou ze zijn al online geweest daarna. Maar goed
Komt goed![]()
Weet je wat ik wel mis op deze regenachtige zaterdag
Dat is ook weer waar, er wordt aardig op gekloptquote:
Wat let jequote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee bier genoeg op![]()
Een lekker rood wijntje
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee bier genoeg op![]()
Een lekker rood wijntje
Ik wil 7 weken niet drinken.quote:
Zo lekkerquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik wil 7 weken niet drinken.