Ja,ik heb even een paar uurtjes gepakt.quote:
Goedemorgen,hoe kom je hier nou bij?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:05 schreef Cargamelk het volgende:
Vraag mij wel eens af of FF niet een bot is ...
Maar hoe weet ik dat Dot ook geen bot is ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,hoe kom je hier nou bij?
Dot weet dat ik geen Bot ben.
Geloof me maar,Dot is ook geen bot.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:09 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar hoe weet ik dat Dot ook geen bot is ?
Niet veel uurtjes hen ik er meer gepakt van 23 uur tot 3 uurquote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,ik heb even een paar uurtjes gepakt.
Dat is voor mij een weet en voor jou een vraagquote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:09 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar hoe weet ik dat Dot ook geen bot is ?
Een bot heeft weinig slaap nodig.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet veel uurtjes hen ik er meer gepakt van 23 uur tot 3 uur
van 2 tot 5 .. mssn ben ik wel een botquote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet veel uurtjes hen ik er meer gepakt van 23 uur tot 3 uur
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
Daar zaten twee botjes in de COS
krijgen ze het op hun heupen gaan ze los
Dan kan er geen mens tegen op
Wat bij een goede bot lopen ze overal tegen op
'Krijgen ze het op hun heupen dan gaan ze los
Krijgen ze vragen of ze een bot zijn
Dan is het voor ons een weet en voor hen een vraag
krijgen ze het op hun heupen gaan ze los![]()
![]()
Wie zal het zeggen, misschien ben ik ook wel een manquote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:15 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
van 2 tot 5 .. mssn ben ik wel een bot
Tot op het bot Frummel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:17 schreef Frummelie het volgende:
Jullie zijn lekker bot met z'n allen...
Een bot is toch geslachtloos ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen, misschien ben ik ook wel een man
En hem noem ik Bas.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:23 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Een bot is toch geslachtloos ?..Dot is een bot van een mod
Misschien ben ik een botmod, misschien ben ik een manmod of een vrouwmodquote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:23 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Een bot is toch geslachtloos ?..Dot is een bot van een mod
Ik weet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien ben ik een botmod, misschien ben ik een manmod of een vrouwmod
Wie weet
Ik zet juist de stream uit als Ariana haar mond opentrekt, kan haar echt niet aanhorenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb net gestemd... ik heb ook geen favo of iets.. maar ik wil gewoon niet naar een saaie meuk kijken.. moet gewoon meer leven in..
Zal je zien dat ze ook nog blijft.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zet juist de stream uit als Ariana haar mond opentrekt, kan haar echt niet aanhoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |