Foutje inderdaad, ik ken de plekken in beide stedenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Düsseldorf bedoeld. Minstens zo toeristisch. Voor beide steden geldt wel, je moet de plekken weten.
Zoiets hebben wequote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Oplossing is al uitgevonden voor de kippen 😉
https://www.kippenhuis.nl/drinkbak-voerbak/trapbak-kippen
Herkenbaar daarom hebben wij het ook steeds niet gedaan. Nu hebben we alleen niet echt 'smoesjes' meer (voor onszelf)quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh handig zeg. Denk ik.
Maar hij heeft gewoon gelijk. We gaan een paar keer kamperen, puntjes op de i in de tuin zetten, de schuur helpen verbouwen, best veel moestuinklussen doen, een overkapping helpen bouwen, dan nog een festival hier en daar. En dan is het jaar zo weer om.
Herkenbaar van mijn J. Als het aan mij zou liggen zijn we met alles tegelijk bezig en beginnen we ook nog aan het volgende project. Soms vind ik dat wel irritant, maar hij heeft bijna altijd wel een terecht punt.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh vast wel. Al kunnen we dat ook automatiseren.
Maar J vindt het te veel alles bij elkaar voor nu. Ik blijf hopen voor volgend jaar.
Ik was steeds de J. Hier in huisquote:Op zaterdag 3 februari 2024 08:05 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Herkenbaar van mijn J. Als het aan mij zou liggen zijn we met alles tegelijk bezig en beginnen we ook nog aan het volgende project. Soms vind ik dat wel irritant, maar hij heeft bijna altijd wel een terecht punt.
8 Kilo is wat erg veel, het was een pond…quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Lekker bezig @:tele6! Uitstekende overblijver inderdaad.
Ik kan met de meeste ingrediënten zo een handvol recepten geven maar helaas niet met zeekraal. @:madmaster had ooit eens 8 kilo ofzo van dat spul, misschien weet hij nog iets.
De salade bestond uit geblancheerde zeekraal, gerookte zalm, een dunne whiskydressing, citroenrasp en wat kruiden.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangezien ik het eerst niet kende, maar het er wel interessant uit vond zien, heb ik ooit een pond zeekraal gekocht voor in een salade.
Dat was zowat een pedaalemmerzak vol, want het bleek niks te wegen…
Je kan het wel eventjes in de koeling bewaren vanwege de stevige structuur. We hebben het toen zelfs ingevroren en voor in de soep (visbouillon met grote garnalen, room, e.d.) was het vervolgens nog prima…
Klinkt als een goed ideequote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:44 schreef anndb het volgende:
Nou ik ben ook weer half terug. Gisteren gesprek bedrijfsarts die heeft mij volledig arbeidsongeschikt verklaard maar wil na mijn vakantie (aankomende week) toch weer werken al raden zowel bedrijfsarts als werkgever zelf dat af.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:44 schreef anndb het volgende:
Nou ik ben ook weer half terug. Gisteren gesprek bedrijfsarts die heeft mij volledig arbeidsongeschikt verklaard maar wil na mijn vakantie (aankomende week) toch weer werken al raden zowel bedrijfsarts als werkgever zelf dat af.
Kun je niet gelijk na het hardlopen ergens daar douchen? Dan verkleum je toch helemaal op de terugweg.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:42 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen. Middag inmiddels. Hoe dan ook![]()
Wedstrijdje gelopen. Moest 6:30 op
We hadden de trein en bus erheen gezien de nog steeds ingewikkelde situatie met m'n ouders. Op zaterdag rijden er zowaar genoeg bussen naar Middle Of Nowhere Achterhoek
Ik heb het 9km parcours op volle snelheid gelopen, alles geprobeerd eruit te halen wat erin zat, en ben 6 minuten sneller geëindigd dan vorig jaar. Vind het netjes. M'n clubgenootjes hadden 2, 2 en 4 minuten sneller dan ik dus dat zit dicht bij elkaar. Normaal ben ik duidelijk langzamer dan zij, maar dit keer dus amper
En alweer bijna thuis. Douche en soep.
Er waren douches, maar die waren koud en het was er druk. Ik heb me afgedroogd (was tot m'n middel door het water geweest en had ook een natte rug opgelopen, dit was een survivalrun) en heb droge kleren aangedaan. Maar ik heb nog wel wat modderige randjesquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:51 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Kun je niet gelijk na het hardlopen ergens daar douchen? Dan verkleum je toch helemaal op de terugweg.
Ach so, thuis schrobben en warm worden is ook wel het lekkerste natuurlijkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Er waren douches, maar die waren koud en het was er druk. Ik heb me afgedroogd (was tot m'n middel door het water geweest en had ook een natte rug opgelopen, dit was een survivalrun) en heb droge kleren aangedaan. Maar ik heb nog wel wat modderige randjesdus thuis maar even echt douchen. Ik doe het meestal zo, het lukt toch nooit om echt schoon te worden bij zo'n douche van zo'n wedstrijd.
Hoewel er veel geklaagd wordt over Almere, lijkt het mij inderdaad wel een interessante stad, qua opbouw en architectuur. Misschien volgende keer dat ik naar Holanda ga eens een kijkje nemen (ik ken het verder niet). Waar vind je die wandelingen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:07 schreef borisz het volgende:
Ma wilde de hort op, maar niet zo lang. Lag vorige week ook in de lappenmand. Dus het werd een stadse wandeling door Almere Poort en Duin van 11km![]()
Almere Poort kon nog wel lekker worden gebouwd door architecten die letten op details. Wat opvalt grote huizen en weinig tuin.
Almere Duin is ook een grappige wijk in een duinomgeving. Met enkele grote woontorens aan de kust in een en een grote haven.
5 vd 10 wandelingen in Almere uit Buiten de Binnenstad inmiddels gehad
Voor de lange routes moet je naar Wandelnet.nlquote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hoewel er veel geklaagd wordt over Almere, lijkt het mij inderdaad wel een interessante stad, qua opbouw en architectuur. Misschien volgende keer dat ik naar Holanda ga eens een kijkje nemen (ik ken het verder niet). Waar vind je die wandelingen?
Het is erg druilerig weer idd. In de Achterhoek was het gelukkig wat droger vanochtend, ik heb in korte mouwen gelopen en clubgenootje heeft haar langemouwenshirt na 2 km aan broertje afgegeven. (Broertje fietste met me mee, was erg fijn)quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Bikkel @:tele6![]()
Hier ook allemaal kleine klusjes gedaan (pan goed schoon, naaimachine van stof ontdaan, was opvouwen enz) stuk fietsen gaat niet door, het leek/lijkt droog maar er valt onzichtbaar water uit de luchtdus nu toch maar strijken en zo een patroon op stof spelden en knippen
Een antracietkleurige broek. Van stretch linnen.. linnen zit in de zomer ook lekkerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is erg druilerig weer idd. In de Achterhoek was het gelukkig wat droger vanochtend, ik heb in korte mouwen gelopen en clubgenootje heeft haar langemouwenshirt na 2 km aan broertje afgegeven. (Broertje fietste met me mee, was erg fijn)
Wat voor iets ben je aan het naaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |