Ik vind dat ‘eigen verantwoordelijkheid’-gedoe altijd echt onzin. Sommige mensen hebben moeilijke dingen in het leven meegemaakt, zijn minder goed in inschatten, overschatten zichzelf, hebben een psychische aandoening of whatever. Er kan van alles zijn en iedereen heeft een andere achtergrond en levensloop.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze aan zo'n programma meedoen weten ze dat er rond de klok camera's op hun gericht staan en als ze raar gedrag gaan vertonen zijn ze er zelf verantwoordelijk voor dat er over gepraat wordt, door medestanders en tegenstanders. En het levert zeker ook vermaak op.

quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:38 schreef Jockari het volgende:
Toch maar op gevoel gestemdIk denk dat Randy sowieso door is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die nog moeten stemmen kunne beter kijken naar welke van de minder populaire ze liever in het huis willen houden.All those angels with their wings glued on.

quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind dat ‘eigen verantwoordelijkheid’-gedoe altijd echt onzin. Sommige mensen hebben moeilijke dingen in het leven meegemaakt, zijn minder goed in inschatten, overschatten zichzelf, hebben een psychische aandoening of whatever. Er kan van alles zijn en iedereen heeft een andere achtergrond en levensloop.
Ik vind haar ook veel vreemd en vervelend gedrag vertonen, maar heb het ook met haar te doen - vooral in de zin hoe de buitenwereld haar tot zondebok heeft gebombardeerd. En we weten met de massa, zodra iemand de zondebok is dan willen ze je zien branden. Massapsychose heet dat. Dan mag ze idd vreemd en vervelend gedrag vertoont hebben, maar dat verdient niemand.
Er zijn duidelijke dingen die ze moet oplossen en ze is wellicht gewoon slachtoffer van een moeilijk verleden. Niet iedereen heeft het getroffen. Eigenlijk vind ik het kwalijk dat BB daarin zelf niet scherper is geweest. Het volk lijkt soms wel een stel kwijlende hyena’s als het gaat om publieke figuren, of het nou deelnemers van programma’s zijn, voetballers, politici of whatever. De menselijkheid verdwijnt dan bij veel mensen.
Ik denk dat het voor haar veel beter en slimmer is om uit dit programma te zijn, zodat ze uit handen kan blijven van de massa hyena’s die haar willen zien branden en niet meer als mens zien. Je kunt zo iemands’ hele leven kapot maken. Maar dan blijven mensen gewetenloos roepen ‘eigen verantwoordelijkheid!’ .. ‘zolang ik maar vermaakt wordt’.

De eerste dagen op het moment dat ik meelas hier. Dacht ik de hele tijd dat Randy , Danny heette en Tyron Randy.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:54 schreef Snoozey het volgende:
als het over danny gaat moet ik heel vaak denken, wie is dat dan

Oh ja, in mijn reactie gisteravond op jou was dat niet als aanval oid bedoeld , aangezien iemand dat wel zo heeft ingevuld ,maar mijn reactie op die persoon is verwijderd helaasquote:

Eens. Er ligt ook wel een verantwoordelijkheid bij haar (Ariana's) thuisfront om aan de bel te trekken als ze vinden dat het uit de hand loopt.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind dat ‘eigen verantwoordelijkheid’-gedoe altijd echt onzin. Sommige mensen hebben moeilijke dingen in het leven meegemaakt, zijn minder goed in inschatten, overschatten zichzelf, hebben een psychische aandoening of whatever. Er kan van alles zijn en iedereen heeft een andere achtergrond en levensloop.
Ik vind haar ook veel vreemd en vervelend gedrag vertonen, maar heb het ook met haar te doen - vooral in de zin hoe de buitenwereld haar tot zondebok heeft gebombardeerd. En we weten met de massa, zodra iemand de zondebok is dan willen ze je zien branden. Massapsychose heet dat. Dan mag ze idd vreemd en vervelend gedrag vertoont hebben, maar dat verdient niemand.
Er zijn duidelijke dingen die ze moet oplossen en ze is wellicht gewoon slachtoffer van een moeilijk verleden. Niet iedereen heeft het getroffen. Eigenlijk vind ik het kwalijk dat BB daarin zelf niet scherper is geweest. Het volk lijkt soms wel een stel kwijlende hyena’s als het gaat om publieke figuren, of het nou deelnemers van programma’s zijn, voetballers, politici of whatever. De menselijkheid verdwijnt dan bij veel mensen.
Ik denk dat het voor haar veel beter en slimmer is om uit dit programma te zijn, zodat ze uit handen kan blijven van de massa hyena’s die haar willen zien branden en niet meer als mens zien. Je kunt zo iemands’ hele leven kapot maken. Maar dan blijven mensen gewetenloos roepen ‘eigen verantwoordelijkheid!’ .. ‘zolang ik maar vermaakt wordt’.

Daarom is het veel beter dat ze eruit gaat, zowel voor haarzelf als voor de bewoners daar. Want die kunnen ook groot ongemak hebben van haar verblijf daar.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:57 schreef Willewa het volgende:
[..]

Laat die Dora maar vertrekkenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:03 schreef Snoozey het volgende:
van mij mag arian blijven. ik wil vermaakt worden

Met 36jaar wordt dat moeilijk. Weet niet eens of ze haar ouders of adoptieouders nog heeft.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:02 schreef Krambo het volgende:
[..]
Eens. Er ligt ook wel een verantwoordelijkheid bij haar (Ariana's) thuisfront om aan de bel te trekken als ze vinden dat het uit de hand loopt.

Die Komo zak is wel duurder dan de AliExpress jurkjes die ze altijd aanheeft tijdens de liveshowquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:01 schreef Lillibet het volgende:
Ashley vraagt zich af of ze in de Komo zak mag rondlopen
ze heeft het koud en is moe

Ik heb het ook altijd koud als ik moe ben. Dan zit de kou van binnen.quote:

Precies. Beter voor iedereen. Nu al als ze thuis komt gaat ze enorme klappen krijgen van alle haat. Als je dan zelfs nu nog weer ziet dat mensen op je hebben gestemd om je erin te houden als een soort van speelbal voor onmenselijk vermaak zodat je nog verder kapotgemaakt zou worden.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daarom is het veel beter dat ze eruit gaat, zowel voor haarzelf als voor de bewoners daar. Want die kunnen ook groot ongemak hebben van haar verblijf daar.

Ja klopt. Al ben je misschien voorzichtig omdat ook dát weer enorm veel voer is voor de online haatmensjes. Ik zou als familie wel hopen dat ze zaterdag eruit wordt gestemd, zodat de haat kan wegebben. Ergens zal je moeten ingrijpen denk ik idd als het zo doorgaat.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:02 schreef Krambo het volgende:
[..]
Eens. Er ligt ook wel een verantwoordelijkheid bij haar (Ariana's) thuisfront om aan de bel te trekken als ze vinden dat het uit de hand loopt.

Ik mag haar ook niet zo maar die jurkjes komen zeker niet van de Ali-expres.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:06 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Die Komo zak is wel duurder dan de AliExpress jurkjes die ze altijd aanheeft tijdens de liveshow

Fijn uitgetypt kinkiquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:07 schreef KinKiJan het volgende:
Kort na de batterijwissel, vlak voor het eten nam Tom Ashely even apart in de slaapkamer
Tom: "Ik heb het gevoel dat ze echt anders doet tegen mij, snap te? Juist was ze buiten aan het praten en was ze precies aan het zeggen dat wij hun hadden genomineerd. En de vorige keer had ze het ook al blijkbaar genaamd"
Ashley: "Wie?"
Tom: "Ro over Ty maar nu ging zij ook naar Ariana en zo. Misschien ben ik mij dingen aan het maken he, maar zij kan niet met mij praten, ik heb dat gevoel he"
Ashley: Ja lastig, soms zien je dingen die er niet zijn he of interpreteer je dingen anders"
Tom: "Misschien moet ik dat los laten"
Ashley: "zou ik wel doen Tom hoor"
Tom: "maar als zei dat effectief is gaan zeggen, om haar eigen goed te praten, zegt dat genoeg he. Zij hangt heel erg aan hen he?
"Ashley: "Ja? Nou ja, misschien ben je nog maar heel kort partner, en dan was dit gewoon niet zo'n goeie match."
Tom: "Ja ik vond het raar dat Danny daar zo uit zichzelf over begon gisteren."
Eten is klaar.
edit: Eten leek klaar, ze liepen in ieder geval de kamer weer uit en begonnen over vis

Of ze mag Ron heel graag of ze heeft erg geen baat bij.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:18 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Karen ook ietwat tegen vallen
Ro heeft ook tegen haar al zitten zagen over Tom
Hiermee had ze ook naar Tom kunnen stappen
Weet zeker dat een Alice of Ashley dat wel
Hadden gedaan

quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:18 schreef Ireth het volgende:
Ronahi: "mijn man mist mij nu verschrikkelijk, we zijn nooit zo lang uit elkaar geweest..."
Die heeft de tijd van zijn leven

quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:18 schreef Ireth het volgende:
Ronahi: "mijn man mist mij nu verschrikkelijk, we zijn nooit zo lang uit elkaar geweest..."
Die heeft de tijd van zijn leven

Niet op ze gestemd voor vrijstelling.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:21 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wat heeft Tom eigenlijk fout gedaan, dat Doriana en Tyron zo negatief over hem zijn.

Tijd voor een vliegtuigjequote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:21 schreef Lillibet het volgende:
[..]
paar uur terug maakte ze zich nog zorgen dat hij haar niet meer terug zou willen of ze uit elkaar gegroeid zouden zijn

ik snap er niet echt wat vanquote:

Dat gedoe met de keuze voor dat etentje voor de groep (zweren op het zoontje en zijn reactie daarna) lijkt de aanleiding, daarna is veel onder een vergrootglas gelegd. Ronahi klaagt ook tegen hen als ze een dingetje met hem gehad heeft en blijft er ook lang in hangen, dat lijkt elkaar op te stoken en groter te maken dan dat het is.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:21 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wat heeft Tom eigenlijk fout gedaan, dat Doriana en Tyron zo negatief over hem zijn.

Tom lijkt door te hebben dat hij over de tong gaat bij die anderen.quote:

Je heb je dag niet hequote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:24 schreef Ireth het volgende:
* Ireth zet de tv aan, bijna tijd voor de uitzending!!
Een uur te vroeg

Nee ik heb het niet verkeerd gehoord. Ze is Ariana in de nacht na het slaap feestje tegengekomen bij haar kast daar was Ariana wat in vuilniszak aan het doen. Toen ze vroeg wat ze aan het doen was heeft Ariana gezegd bemoei je er niet mee. Tijdens het slaapfeestje was Ariana aan het smoezen met Jimmy en Dilano en heeft uiteindelijk bij vertrek geen gedag gezegd aan Ashley. Daarbij op kwam dat Glenn gezegd had tegen Ariana dat ze op Ariana en Randy hadden gestemd.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat heb je verkeerd begrepen......wat ze niet wist en net van Glenn gehoord had was dat Ariana naar Glenn was gegaan en had gevraagd of ze op haar hadden gestemd.....terwijl Ashley de hele tijd al had gevraagd is er wat Ariana waarop die zei nee hoor niks....
En toen vloog bij Ashley de vlam in de pan......
De rest heeft Ashley zelf mee gemaakt met Ariana

Ze zouden ook gewoon eens een uur half uur 10 minuten hun klep kunnen houden....quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:25 schreef angele650 het volgende:
Ze zouden ze beter kartonnen borden geven, dan verstaan we nog iets van wat ze zeggen ipv dat geklik en geklak in de borden

Houden ze in Rusland hun muts ook op bij het eten....de verhouding is helemaal weg bij die bh beschermer en die bontmuts.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
Glen een witte muts dus Ariana ook ?
Weet ze wel dat hij gelukkig is in zijn relatie ?
Geen idee waarom Ariana geen trui aan doet maar kiest voor een muts die ze dragen in Rusland

ze moet sexy zijn voor haar Tommekequote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
Glen een witte muts dus Ariana ook ?
Weet ze wel dat hij gelukkig is in zijn relatie ?
Geen idee waarom Ariana geen trui aan doet maar kiest voor een muts die ze dragen in Rusland

quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze moet sexy zijn voor haar Tommeke

aha ok dus die gaat eerdaags ook uitvallen, ja dat heeft die aan Rohani te dankenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tom lijkt door te hebben dat hij over de tong gaat bij die anderen.

Nee neee neeee ze heeft van alles gehoord de hele week al hoort haar tegen iedereen over roddelen en dan ook nog waar ze bij ligtquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:28 schreef marky het volgende:
[..]
Nee ik heb het niet verkeerd gehoord. Ze is Ariana in de nacht na het slaap feestje tegengekomen bij haar kast daar was Ariana wat in vuilniszak aan het doen. Toen ze vroeg wat ze aan het doen was heeft Ariana gezegd bemoei je er niet mee. Tijdens het slaapfeestje was Ariana aan het smoezen met Jimmy en Dilano en heeft uiteindelijk bij vertrek geen gedag gezegd aan Ashley. Daarbij op kwam dat Glenn gezegd had tegen Ariana dat ze op Ariana en Randy hadden gestemd.
Dit alles was voor Ashley genoeg om haar aan te spreken. Het is nog steeds een aanname.

Ariana zit naast tom zij is al lang blijquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:27 schreef zodeju het volgende:
Wat zitten Ashley, Tom en Ariana dicht bij elkaar aan de tafel....

En wat is de aanname?? Dat ze roddelt??quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:28 schreef marky het volgende:
[..]
Nee ik heb het niet verkeerd gehoord. Ze is Ariana in de nacht na het slaap feestje tegengekomen bij haar kast daar was Ariana wat in vuilniszak aan het doen. Toen ze vroeg wat ze aan het doen was heeft Ariana gezegd bemoei je er niet mee. Tijdens het slaapfeestje was Ariana aan het smoezen met Jimmy en Dilano en heeft uiteindelijk bij vertrek geen gedag gezegd aan Ashley. Daarbij op kwam dat Glenn gezegd had tegen Ariana dat ze op Ariana en Randy hadden gestemd.
Dit alles was voor Ashley genoeg om haar aan te spreken. Het is nog steeds een aanname.

Ik mag haar niet eens maar ik kan erg slecht tegen liegen en dingen verdraaienquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:31 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Nee neee neeee ze heeft van alles gehoord de hele week al hoort haar tegen iedereen over roddelen en dan ook nog waar ze bij ligt

Ja vanmorgen en vanmiddag koos Ashley ervoor om naast Tyron plaats te nemen. Nu is ze wel een plaatsje opgeschoven naar het midden.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:27 schreef zodeju het volgende:
Wat zitten Ashley, Tom en Ariana dicht bij elkaar aan de tafel....

samen met dori en ronaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ariana kan beter even naar de dbk geroepen worden en dat ze haar filmpjes laten hoe ze zich gedraagt, mss snapt ze dan dat ze met haar gedrag moet stoppen.

Thanks, dacht dat kan toch niet alleen te maken hebben met die stemming van zaterdag. Dus toch. Alleen hierom mag Doriana van mij wieberen morgen. Iedere keer hele gedoe van ik verdien een vrijstelling omdat ik er een week later in de groep ben gekomen. Als de kijkers jou leuk vind kom je ook iedere week verder.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat gedoe met de keuze voor dat etentje voor de groep (zweren op het zoontje en zijn reactie daarna) lijkt de aanleiding, daarna is veel onder een vergrootglas gelegd. Ronahi klaagt ook tegen hen als ze een dingetje met hem gehad heeft en blijft er ook lang in hangen, dat lijkt elkaar op te stoken en groter te maken dan dat het is.
Maar dat is hoe ik het zie

ik verdien het zo ! ik ben speciaal want ik ben 1 week te laat gekomen zo zieligquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:38 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Thanks, dacht dat kan toch niet alleen te maken hebben met die stemming van zaterdag. Dus toch. Alleen hierom mag Doriana van mij wieberen morgen. Iedere keer hele gedoe van ik verdien een vrijstelling omdat ik er een week later in de groep ben gekomen. Als de kijkers jou leuk vind kom je ook iedere week verder.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?

quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:43 schreef Ireth het volgende:
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 All those angels with their wings glued on.
All those angels with their wings glued on.

Wij vertellen wat er op de streams gebeurt voor diegene zonder streamsquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:48 schreef Poeziewoes het volgende:
Mensen roddelen in BB, maar wij roddelen ook in de COS

Wij doen integer verslag van wat wij observeren op de streamsquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:48 schreef Poeziewoes het volgende:
Mensen roddelen in BB, maar wij roddelen ook in de COS

Johquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wij doen integer verslag van wat wij observeren op de streams

Hahaha, inderdaad dat is mij ook opgevallen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:00 schreef Joyce-43 het volgende:
is het jullie ook opgevallen dat ariana iedere keer rechts een pluk haar naar achteren gooit, dit doet ze echt heel vaak

ja echt de hele dag door hahahquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:02 schreef Wallie80 het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad dat is mij ook opgevallen.

quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:00 schreef Joyce-43 het volgende:
is het jullie ook opgevallen dat ariana iedere keer rechts een pluk haar naar achteren gooit, dit doet ze echt heel vaak

quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:43 schreef Ireth het volgende:
 Daar ga ik zeker niet naar kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ga ik zeker niet naar kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Is ze al geweest dus zal nietquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:22 schreef woxxel het volgende:
Ik hoop dat Arianna blijft en duo moet met ashley

Zijn ze al duo geweest?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Is ze al geweest dus zal niet

Ze heeft niet gehoord waarover geroddeld werd. Het is een aanname van haar dat het over haar zou gaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:31 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Nee neee neeee ze heeft van alles gehoord de hele week al hoort haar tegen iedereen over roddelen en dan ook nog waar ze bij ligt

Was echt zo'n tijd-rek-gesprekquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:42 schreef Joyce-43 het volgende:
hahaha BB houd glenn lekker aan de praat met ditjes en datjes hahha (TV)

Ik lasquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]image sharing

Dat was ook haar vraag hè ga je nu over mij roddelenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:28 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft niet gehoord waarover geroddeld werd. Het is een aanname van haar dat het over haar zou gaan.

Zij zegt Ariana eng te vinden maar ik vind haar net zo engquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:09 schreef Frummelie het volgende:
Ashley heeft altijd wat, hoofdpijn, rugpijn, moe, slaap.. in huis voegt ze ook niks toe.. liever lui dan moe...
Toen ze uit het kasteel kwam wilde ze met van alles helpen..puur om zieltjes te winnen... ze is voor mij zo door de mand gevallen, slinkse vrouw..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |