ja echt de hele dag door hahahquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:02 schreef Wallie80 het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad dat is mij ook opgevallen.

quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:00 schreef Joyce-43 het volgende:
is het jullie ook opgevallen dat ariana iedere keer rechts een pluk haar naar achteren gooit, dit doet ze echt heel vaak

quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:43 schreef Ireth het volgende:
 Daar ga ik zeker niet naar kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ga ik zeker niet naar kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Is ze al geweest dus zal nietquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:22 schreef woxxel het volgende:
Ik hoop dat Arianna blijft en duo moet met ashley

Zijn ze al duo geweest?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Is ze al geweest dus zal niet

Ze heeft niet gehoord waarover geroddeld werd. Het is een aanname van haar dat het over haar zou gaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:31 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Nee neee neeee ze heeft van alles gehoord de hele week al hoort haar tegen iedereen over roddelen en dan ook nog waar ze bij ligt

Was echt zo'n tijd-rek-gesprekquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:42 schreef Joyce-43 het volgende:
hahaha BB houd glenn lekker aan de praat met ditjes en datjes hahha (TV)

Ik lasquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]image sharing

Dat was ook haar vraag hè ga je nu over mij roddelenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:28 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft niet gehoord waarover geroddeld werd. Het is een aanname van haar dat het over haar zou gaan.

Zij zegt Ariana eng te vinden maar ik vind haar net zo engquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:09 schreef Frummelie het volgende:
Ashley heeft altijd wat, hoofdpijn, rugpijn, moe, slaap.. in huis voegt ze ook niks toe.. liever lui dan moe...
Toen ze uit het kasteel kwam wilde ze met van alles helpen..puur om zieltjes te winnen... ze is voor mij zo door de mand gevallen, slinkse vrouw..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |