Houden ze in Rusland hun muts ook op bij het eten....de verhouding is helemaal weg bij die bh beschermer en die bontmuts.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
Glen een witte muts dus Ariana ook ?
Weet ze wel dat hij gelukkig is in zijn relatie ?
Geen idee waarom Ariana geen trui aan doet maar kiest voor een muts die ze dragen in Rusland

ze moet sexy zijn voor haar Tommekequote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
Glen een witte muts dus Ariana ook ?
Weet ze wel dat hij gelukkig is in zijn relatie ?
Geen idee waarom Ariana geen trui aan doet maar kiest voor een muts die ze dragen in Rusland

quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze moet sexy zijn voor haar Tommeke

aha ok dus die gaat eerdaags ook uitvallen, ja dat heeft die aan Rohani te dankenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tom lijkt door te hebben dat hij over de tong gaat bij die anderen.

Nee neee neeee ze heeft van alles gehoord de hele week al hoort haar tegen iedereen over roddelen en dan ook nog waar ze bij ligtquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:28 schreef marky het volgende:
[..]
Nee ik heb het niet verkeerd gehoord. Ze is Ariana in de nacht na het slaap feestje tegengekomen bij haar kast daar was Ariana wat in vuilniszak aan het doen. Toen ze vroeg wat ze aan het doen was heeft Ariana gezegd bemoei je er niet mee. Tijdens het slaapfeestje was Ariana aan het smoezen met Jimmy en Dilano en heeft uiteindelijk bij vertrek geen gedag gezegd aan Ashley. Daarbij op kwam dat Glenn gezegd had tegen Ariana dat ze op Ariana en Randy hadden gestemd.
Dit alles was voor Ashley genoeg om haar aan te spreken. Het is nog steeds een aanname.

Ariana zit naast tom zij is al lang blijquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:27 schreef zodeju het volgende:
Wat zitten Ashley, Tom en Ariana dicht bij elkaar aan de tafel....

En wat is de aanname?? Dat ze roddelt??quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:28 schreef marky het volgende:
[..]
Nee ik heb het niet verkeerd gehoord. Ze is Ariana in de nacht na het slaap feestje tegengekomen bij haar kast daar was Ariana wat in vuilniszak aan het doen. Toen ze vroeg wat ze aan het doen was heeft Ariana gezegd bemoei je er niet mee. Tijdens het slaapfeestje was Ariana aan het smoezen met Jimmy en Dilano en heeft uiteindelijk bij vertrek geen gedag gezegd aan Ashley. Daarbij op kwam dat Glenn gezegd had tegen Ariana dat ze op Ariana en Randy hadden gestemd.
Dit alles was voor Ashley genoeg om haar aan te spreken. Het is nog steeds een aanname.

Ik mag haar niet eens maar ik kan erg slecht tegen liegen en dingen verdraaienquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:31 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Nee neee neeee ze heeft van alles gehoord de hele week al hoort haar tegen iedereen over roddelen en dan ook nog waar ze bij ligt

Ja vanmorgen en vanmiddag koos Ashley ervoor om naast Tyron plaats te nemen. Nu is ze wel een plaatsje opgeschoven naar het midden.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:27 schreef zodeju het volgende:
Wat zitten Ashley, Tom en Ariana dicht bij elkaar aan de tafel....

samen met dori en ronaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ariana kan beter even naar de dbk geroepen worden en dat ze haar filmpjes laten hoe ze zich gedraagt, mss snapt ze dan dat ze met haar gedrag moet stoppen.

Thanks, dacht dat kan toch niet alleen te maken hebben met die stemming van zaterdag. Dus toch. Alleen hierom mag Doriana van mij wieberen morgen. Iedere keer hele gedoe van ik verdien een vrijstelling omdat ik er een week later in de groep ben gekomen. Als de kijkers jou leuk vind kom je ook iedere week verder.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat gedoe met de keuze voor dat etentje voor de groep (zweren op het zoontje en zijn reactie daarna) lijkt de aanleiding, daarna is veel onder een vergrootglas gelegd. Ronahi klaagt ook tegen hen als ze een dingetje met hem gehad heeft en blijft er ook lang in hangen, dat lijkt elkaar op te stoken en groter te maken dan dat het is.
Maar dat is hoe ik het zie

ik verdien het zo ! ik ben speciaal want ik ben 1 week te laat gekomen zo zieligquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:38 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Thanks, dacht dat kan toch niet alleen te maken hebben met die stemming van zaterdag. Dus toch. Alleen hierom mag Doriana van mij wieberen morgen. Iedere keer hele gedoe van ik verdien een vrijstelling omdat ik er een week later in de groep ben gekomen. Als de kijkers jou leuk vind kom je ook iedere week verder.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?

quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:43 schreef Ireth het volgende:
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 All those angels with their wings glued on.
All those angels with their wings glued on.

Wij vertellen wat er op de streams gebeurt voor diegene zonder streamsquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:48 schreef Poeziewoes het volgende:
Mensen roddelen in BB, maar wij roddelen ook in de COS

Wij doen integer verslag van wat wij observeren op de streamsquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:48 schreef Poeziewoes het volgende:
Mensen roddelen in BB, maar wij roddelen ook in de COS

Johquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wij doen integer verslag van wat wij observeren op de streams

Hahaha, inderdaad dat is mij ook opgevallen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:00 schreef Joyce-43 het volgende:
is het jullie ook opgevallen dat ariana iedere keer rechts een pluk haar naar achteren gooit, dit doet ze echt heel vaak

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |