Dat had ik in de COS getypt maar dat was whissfull thinking!! Das niet echt!!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:58 schreef KnalPoenani het volgende:
In de streamverslagen lees ik iets over dat ze 1500 km moeten afleggen in die gym? Of is dat een grapje en snap ik de grap niet?
Ooooo gelukkig maar. Snapte er al geen hout van want dat leek me niet te doen in 24 uur;) Bedankt voor je reactie !quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat had ik in de COS getypt maar dat was whissfull thinking!! Das niet echt!!![]()
@:Dotteke
Ben totaal niet van het sporten maar kan me zo voorstellen dat ze a hun eigen tempo kunnen aanhouden en b eindelijk wat anders dan bankhangen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:12 schreef Koos1958 het volgende:
Van Alice mag het wel altijd blijven staan, van tom ook
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat had ik in de COS getypt maar dat was whissfull thinking!! Das niet echt!!![]()
@:Dotteke
Wie??quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:15 schreef Puzzie het volgende:
Dylano weet van iig één persoon die niet door wil met BB
Ja mij ook, maar zo creatief zijn ze bij de febo nietquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:14 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Leek me nou leuk de hele nacht door.
Een paar uitzonderingen daargelaten, maar er wordt best slecht bewogen dit BB-seizoen. Het is echt belangrijk om te sporten en te bewegen: zowel voor je lijf als je hoofd. Daarnaast zie je er op tv sowieso zo'n 5 à 10 kg zwaarder uit.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben totaal niet van het sporten maar kan me zo voorstellen dat ze a hun eigen tempo kunnen aanhouden en b eindelijk wat anders dan bankhangen.
Plus BB kan het altijd nog voor een of anders spel gebruiken. Het eet geen brood.
Dat moet Ariana zijn: die wist meteen al dat ze naar huis ging toen ze genomineerd was en vroeg direct om haar koffers. Ze was vannacht al aan het inpakken en ik kan me zo voorstellen dat ze er na vanochtend helemaal klaar mee is: zo wil ze vast niet afgeschilderd worden op tv...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:15 schreef Puzzie het volgende:
Dylano weet van iig één persoon die niet door wil met BB
Ze is ook al flink lang in de DBK, of ze zit misschien inmiddels al ergens buiten beeld in de tuin of groene kamer ofzo.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:22 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat moet Ariana zijn: die wist meteen al dat ze naar huis ging toen ze genomineerd was en vroeg direct om haar koffers. Ze was vannacht al aan het inpakken en ik kan me zo voorstellen dat ze er na vanochtend helemaal klaar mee is: zo wil ze vast niet afgeschilderd worden op tv...
sommetje zegt hierbij dat je er dus minstens 2 kilo lichter uitzag op tvquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Daarnaast zie je er op tv sowieso zo'n 5 à 10 kg zwaarder uit.
(ik kwam de 1e maand in DGK 12kg aan)
Verhip.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:25 schreef Jockari het volgende:
Met deze SL zal BB de groep mogelijk inlichten over het vertrek ?
Maar dat heeft ze zelf gedaanquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:22 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat moet Ariana zijn: die wist meteen al dat ze naar huis ging toen ze genomineerd was en vroeg direct om haar koffers. Ze was vannacht al aan het inpakken en ik kan me zo voorstellen dat ze er na vanochtend helemaal klaar mee is: zo wil ze vast niet afgeschilderd worden op tv...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |