Waar was je dan, toch niet aan de zijlijn hoop ik?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Finale kansloos verloren. Geen moment in de wedstrijd gekomen.
Ik heb dat ook altijd als ik krentenbollen eet. Zonde zeg! Maar wel knap dat je in de finale gekomen bent.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Finale kansloos verloren. Geen moment in de wedstrijd gekomen.
Idd.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wordt weer naar de sportpsycholoog morgen
Ja, dat we de finale haalden was al boven verwachting.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd als ik krentenbollen eet. Zonde zeg! Maar wel knap dat je in de finale gekomen bent.
Goed gedaanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat we de finale haalden was al boven verwachting.
Wat was het eigenlijk voor format? Doubles?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je ook krentenbollen mee voor je team als traktatie ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal een statement, ik zou dat zelf toch heel erg laten afhangen van waar ik op dat moment mee bezig ben.quote:
Herendubbel. En nu bezig met de mix.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat was het eigenlijk voor format? Doubles?
Ja, dankjewelquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:31 schreef usagi414 het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag geloof ik![]()
Zolang het maar niet bij het ESF zelf is vind ik het prima.quote:
Dankjewelquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh wacht, gefeliciteerd @:Luctor.et.Emergo
Dankjewelquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:24 schreef BillDauterive het volgende:
JaaaHet staat in het topic. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Luctor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |