SPOILER: ... van de F1 :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Sally op 01-02-2024 18:26:32 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Eummm ik zie er nog niks in.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat een schijt TTInspiratie kwam niet van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nuh huh.quote:
Ow, ik doe met je mee maar gewone griep. Of verkoudheid, op z'n minst?quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
Schijt United SC hier![]()
![]()
Net nu ik bijna van mijn buikgriep af ben word het pas populair zeker
Stond er wel bij.. klik maar eens op windows logo en . tegelijkquote:
what kind of witchcraft is thisquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stond er wel bij.. klik maar eens op windows logo en . tegelijk
Doe maar eensquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
what kind of witchcraft is this
ik deed het, daarom juistquote:
Oeh nice, ik krijg een extra window om dingen te kiezenquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stond er wel bij.. klik maar eens op windows logo en . tegelijk
En smileys, gifjes doen het helaas niet..quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh nice, ik krijg een extra window om dingen te kiezen
Ascii-code - classic!!![]()
Hier op FOK! wrs niet....quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
En smileys, gifjes doen het helaas niet..
Misschien wel, zal zo eens proberenquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier op FOK! wrs niet....
Mss wel op FB of zo.
Ik heb vanaf maandag ochtend tot deze ochtend buikgriep gehad vermoed ik. Normale grieperige symptomen en 5 keer mijn darm inhoud eruit gegooidquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, ik doe met je mee maar gewone griep. Of verkoudheid, op z'n minst?
Maar nee, het was niet letterlijk "schijt"
Mannen griepquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vanaf maandag ochtend tot deze ochtend buikgriep gehad vermoed ik. Normale grieperige symptomen en 5 keer mijn darm inhoud eruit gegooid![]()
Earl Greyskequote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vanaf maandag ochtend tot deze ochtend buikgriep gehad vermoed ik. Normale grieperige symptomen en 5 keer mijn darm inhoud eruit gegooid![]()
Bij deze dus de bevestiging dat de mannengriep een hoax is!quote:
Aahquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij deze dus de bevestiging dat de mannengriep een hoax is!![]()
4 dagen lang het huishouden gedaan, gezorgd dat er eten en drinken in huis was, mijn normale werk gedaan en daarnaast nog ziek geweest ook.
Terwijl als muis 'ziek' is ze helemaal niks kan doen behalve zeiken dat ze een nagel gebroken heeft en absoluut niet kan werken, niet naar de supermarkt kan en enkel kan zeiken dat het zoooooooo slecht met haar gaat dat ze enkel kan klagen over haar gebroken nagel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dat is gewoon één keer per dag?quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Samen schijtenquote:
Met zo'n klassiek muziekje op de achtergrondquote:
En in de vorm van ehm .... sja ....quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met zo'n klassiek muziekje op de achtergrond
Let's not go there...quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
En in de vorm van ehm .... sja ....
Verstandigquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Let's not go there...
Oeh, maar goed dat jij dan niet de TS wasquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, maar goed dat jij dan niet de TS was
Dat kwam ik echt toevallig tegenquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Let's not go there...
Nee, dat blijkt maar weerquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
Dat kwam ik echt toevallig tegen
Maar Toeval Bestaat Niet!
quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Maar jullie zijn allemaal poepies hoor
Oh, en jij een scheetjequote:Op donderdag 1 februari 2024 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Maar jullie zijn allemaal poepies hoor
En dat ondanks de grapjes en grolletjes die je elke keer weer uithaaltquote:
quote:
Nou ja, waarom dan weer zoquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:35 schreef Sally het volgende:
[..]
En dat ondanks de grapjes en grolletjes die je elke keer weer uithaalt
Waar? Ik ruik niks!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Q.E.D.:quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou ja, waarom dan weer zo
Nu ja, je was een Scheetje, toch?quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hier voor jou."
"Wat lief! Wat is het?"
"Ruik maar."
*PPPPPPPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFRRRRRRRRRRRRRTTTTTT*
Zo ben ik nu eenmaalquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Q.E.D.:
[..]
Nu ja, je was een Scheetje, toch?
Of liet je er 1![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hier voor jou."
"Wat lief! Wat is het?"
"Ruik maar."
*PPPPPPPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFRRRRRRRRRRRRRTTTTTT*
Yeah, rightquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En nee, ik liet niks vliegen
Mailyke snapt hetquote:
Nu Sally nogquote:
quote:
Duh.quote:
ZEGquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Sally in ONZ / [ONZ SC] Gewoon schijt aan (van) alles :P
Bril nodig?
Zo rollen wijquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:06 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Deze SC is nu al een warm bad
Van de week ook alquote:
Ah, helder.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:08 schreef Speklap3000 het volgende:
Nice.
Hoi, ik ben Speklap![]()
Ja, ik ben een kloontje van een oud account.
Nee, ik postte toen niet in ONZ.
Nee, ik heb geen interesse om die identiteit te onthullen.
Ja, ik wil gewoon leuk meeposten.
Vragen?
Ik zie geen kleur of geslacht.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, helder.
Op dit moment dacht ik van niet.
Wacht, schiet er 1 binnen:
mannelijk, of vrouwelijk?of 'onzijdig' - kan ook tegenwoordig
Of is het ouderwets om daarnaar te vragen?
Hm, interessant.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zie geen kleur of geslacht.
Blanke witte man, ouder dan ik wil toegeven.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, interessant.
Ik namelijk ook niet, niet bij jou
Niet dat het veel uitmaakt, uiteraard. Maar soms vind ik het wel prettig om te weten of ik met een man of een vrouw aan het kletsen ben. Zal wel mijn ding zijn
quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:08 schreef Speklap3000 het volgende:
Nice.
Hoi, ik ben Speklap![]()
Ja, ik ben een kloontje van een oud account.
Nee, ik postte toen niet in ONZ.
Nee, ik heb geen interesse om die identiteit te onthullen.
Ja, ik wil gewoon leuk meeposten.
Vragen?
Misschien een ideequote:Op donderdag 1 februari 2024 22:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Van de week ook al![]()
Ben ik niet je Friendje op FOK! ? Dan kan je me een kleurtje geven....
Mss vallen mn posts dan beter op![]()
Je kleurtje had niet gehoeven hoorquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Blanke witte man, ouder dan ik wil toegeven.
M'n kleurtje was ff een ding in 't DTS topic, denk, meld het er ff bij.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kleurtje had niet gehoeven hoor![]()
En dat 'ouder dan'... herkenbaar![]()
Oh, diequote:Op donderdag 1 februari 2024 22:21 schreef Speklap3000 het volgende:
Dat was een platonischewil ik zeggen
Ik was daar eventjes toen ik jou zag posten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:25 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
M'n kleurtje was ff een ding in 't DTS topic, denk, meld het er ff bij.
Yeah yeah yeah. Vaker gehoordquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:27 schreef Speklap3000 het volgende:
Hoi Sally
Moet constant een Oasis-grapje onderdrukken als ik jouw username langs zie komen.
Ik hou 'm voor me. Ik ga er van uit dat je die al vaker heb gehoord.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Yeah yeah yeah. Vaker gehoord![]()
Al ken ik veel liedjes met mn (nick)name
In dit geval slechts mn nickname hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:29 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik hou 'm voor me. Ik ga er van uit dat je die al vaker heb gehoord.
Mijn echte naam is ook een bron van grappen, dus ik voel de pijn.
Bij mij nietquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:31 schreef Sally het volgende:
[..]
In dit geval slechts mn nickname hoor.
Dat begreep ikquote:
QFTquote:
Vooral in het Nederlandsquote:
Ik kan het ook in het Nederlands hoor:quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Vooral in het Nederlands
'Even wat regelen voor de kids'
Mailykequote:
Maantjequote:
K'nijnquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:06 schreef DerRabbit het volgende:
Goedes Morgens Mensjes Der Onzinnige SC![]()
Lekker geslapen of ga je dat doen onder de baas zijn tijd om je voor te bereiden op het weekend?quote:
Jij dacht dat ik poeslief was? Altijd?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:32 schreef schommelstoel het volgende:
Wat een rebelse TT Sally![]()
What happened?
Nee dat niet, gelukkig.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik poeslief was? Altijd?
Ik ben 'aan het werk'quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker geslapen of ga je dat doen onder de baas zijn tijd om je voor te bereiden op het weekend?
Sallykequote:
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee dat niet, gelukkig.
Die vurige draak als UI moet wel genoeg zeggen denk ik
Wacht, het kan natuurlijk ook zijn dat draak je Chinese sterrenbeeld is.quote:
Goed geradenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wacht, het kan natuurlijk ook zijn dat draak je Chinese sterrenbeeld is.
Hallo draak, ik ben tijger
Don't mess with draakjesquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Goed geraden
Maar irl ben ik ook die typische Draak hoor. Nog Vuurdraak ook nog
En andere horoscoop is ook vuurteken...
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Don't mess with draakjes![]()
Alhoewel Sally wel een aandoenlijk draakje is
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Don't mess with draakjes![]()
Alhoewel Sally wel een aandoenlijk draakje is
Wanna try.....?quote:
quote:
Kom danquote:
Ik hou wel van een uitdagingquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]![]()
Maar volgens mij ben je maar al te blij dat er een scherm tussen zit
Kom hier dan.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom dan
[..]
Ik hou wel van een uitdaging
Oh, nou al recalcitrant. Wacht maar, ben onderweg.quote:
Zodra Sally begint vuur te spuwen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom dan
[..]
Ik hou wel van een uitdaging
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zodra Sally begint vuur te spuwen.
Stiggy on the run.[ afbeelding ]
Denk niet op die manier...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zodra Sally begint vuur te spuwen.
Stiggy on the run.[ afbeelding ]
Jazekerquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Was zeker ook de snelst ronde
en hoe vond je het in 'het topic wat niet genoend mag worden" ?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Was zeker ook de snelst ronde
Doe dat eens in DMquote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
en hoe vond je het in 'het topic wat niet genoend mag worden" ?
Ik ga gelijk even douchen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
en hoe vond je het in 'het topic wat niet genoend mag worden" ?
Met een staalborstel?quote:
En een industriële hogedrukreinigerquote:
Met vuilfrees.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En een industriële hogedrukreiniger
2000 years laterquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, nou al recalcitrant. Wacht maar, ben onderweg.
Valt nog mee dat zij de TT hadquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:32 schreef schommelstoel het volgende:
Wat een rebelse TT Sally![]()
What happened?
Dat ligt voor iedereen anders hequote:
MAILY!quote:
Editquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Edit![]()
![]()
![]()
Tis maar goed dat ik geen TT's aanmaak.
Gewoon je meest vunzige woorden die in je opkomen erin flikkeren. Is altijd goedquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Edit![]()
![]()
![]()
Tis maar goed dat ik geen TT's aanmaak.
Dat trekt wel trollen aan, dus beter maar van nietquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon je meest vunzige woorden die in je opkomen erin flikkeren. Is altijd goed
Ligt eraan of je naar de wc moet of niet.quote:
Als je zware diarree aanvallen hebt kun je beter in het topic dat niet genoemd mag worden gaan zittenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt eraan of je naar de wc moet of niet.
Dat is vooral verbaal.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je zware diarree aanvallen hebt kun je beter in het topic dat niet genoemd mag worden gaan zitten
De geur van ietwat verzuurde dunne stront helpt wel om helemaal in de stemming van die reeks te komenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is vooral verbaal.
Ik kom liever anders in de stemmingquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De geur van ietwat verzuurde dunne stront helpt wel om helemaal in de stemming van die reeks te komen
Ja, maar jij wil nog niet dood gevonden wordne in die reeksquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kom liever anders in de stemming
Beter hier gezellig leven dan daar triest stervenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, maar jij wil nog niet dood gevonden wordne in die reeks
Dat.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:35 schreef Sally het volgende:
[..]
En bovenal dat!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter hier gezellig leven dan daar triest sterven
Nou ja das natuurlijk ook ietwat overdrevenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:35 schreef Sally het volgende:
[..]
In deze heeft Sally wel gelijk, al trek ik het even door: geen normaal mens wil daar dood gevonden worden. Dat wordt toch maar gezien als een poging tot dat vierletterwoord.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja das natuurlijk ook ietwat overdreven
Maar heel gezonde sfeer is het daar niet
Bijna VrijMiBoquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:27 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand nog een leuk of gezellig verhaal te vertellen?
Die PloRo was wel een succes he? Hier verzonnenquote:
quote:
Zo naar binnen geschoven?quote:
Met mes en vork, had stamppot spruiten met spekjesquote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo naar binnen geschoven?
Ik ga zo ook stamppotten!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met mes en vork, had stamppot spruiten met spekjes
Boer'nkôhl!quote:
Lekker denk ik, lust wel paprika maar nooit gehoord dat je t er door kan doenquote:
Je kan toch alle groente gebruiken in stamppot.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker denk ik, lust wel paprika maar nooit gehoord dat je t er door kan doen
Kan zeker..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:17 schreef maily het volgende:
[..]
Je kan toch alle groente gebruiken in stamppot.
Zozo toe maar weerquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:23 schreef maily het volgende:
[..]
En er gaan spekjes in en piccalilly en rookworst![]()
Nog geen piccalilly gehaald, verdorie.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:23 schreef maily het volgende:
[..]
En er gaan spekjes in en piccalilly en rookworst![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Nog geen piccalilly gehaald, verdorie.
Die laatste ja!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:25 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Mosterd is ook lekker! En/of augurk/zilveruitjes.
Over smaak valt niet te twistenquote:
True.. welke saus vindt jij wel lekker mayo? Curry?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten
Mayo, curry en ketchup vind ik wel lekkerquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
True.. welke saus vindt jij wel lekker mayo? Curry?
Ligt er maar net aan waarbij je het eetquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
True.. welke saus vindt jij wel lekker mayo? Curry?
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:29 schreef Lovely het volgende:
Doe dan stamppot boerenkool op een plakje roggebrood en dan een mespuntje mosterd erop
Ketchup deed ik vroeger altijd overal opquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mayo, curry en ketchup vind ik wel lekker
Ik bij tosti'squote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ketchup deed ik vroeger altijd overal op
Nou may/frietsaus bij patat/gebakken aardappelen of bij een hamburger.. frikandel of ketchup curry soms ook..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waarbij je het eet
Tosti ene keer curry andere keer ketchup..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik bij tosti'sMayo soms en vaker curry bij de friet.
Je moet eens eckte Belgische mayo en frieten proberen, dat is pas echt snack genotquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou may/frietsaus bij patat/gebakken aardappelen of bij een hamburger.. frikandel of ketchup curry soms ook..
Nou wel eens gehad van zo'n frietkraam.. mayo vond ik niet lekker de frietekes welquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet eens eckte Belgische mayo en frieten proberen, dat is pas echt snack genot
Je vind Belgische mayo niet lekkerquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou wel eens gehad van zo'n frietkraam.. mayo vond ik niet lekker de frietekes wel
Hahahaha, hoe kom je daar nu weer opquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je vind Belgische mayo niet lekker![]()
![]()
Ben jij wel een mens of een kinderbloed drinkende reptilion overlord die aan sex orgies doet in de niet bestaande kelder van een pizzeria in New York City?![]()
Als je Belgische Mayo niet puur genot vind dan is er serieus iets mis met je smaakquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hahahaha, hoe kom je daar nu weer op
Welnee.. smaken verschillenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je Belgische Mayo niet puur genot vind dan is er serieus iets mis met je smaak
bij een belgische frietkraam pak je ook Samurai, of andalousequote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou wel eens gehad van zo'n frietkraam.. mayo vond ik niet lekker de frietekes wel
Ja maar.... Belgische mayoquote:
De wattes?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij een belgische frietkraam pak je ook Samurai, of andalouse
Sambal achtige saus en uien achtige saus.quote:
Nou nou, Belse mayo is wel erg anders dan de zoete prut die we hier gewend zijn, hoor!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
Ben jij wel een mens of een kinderbloed drinkende reptilion overlord die aan sex orgies doet in de niet bestaande kelder van een pizzeria in New York City?![]()
Ah ok..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sambal achtige saus en uien achtige saus.
En overdrijven is ook een vak. Knien.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja maar.... Belgische mayo![]()
![]()
Dat niet lekker vinden is hetzelfde als ademen niet nodig vinden![]()
Belgische mayo is qua smaak en suiker gehalte superieur aan de überzoete Nederlandse meuk die eigenlijk op het randje balanceert waarop het mayo genoemd mag worden.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou nou, Belse mayo is wel erg anders dan de zoete prut die we hier gewend zijn, hoor!![]()
Dat ben ik wel met je eens, maar om nou ieder ander die de Belse mayo niet (zo) lekker vindt uit te scheldenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Belgische mayo is qua smaak en suiker gehalte superieur aan de überzoete Nederlandse meuk die eigenlijk op het randje balanceert waarop het mayo genoemd mag worden.
of gewoon sla etenquote:
quote:
En beter voor de lijnquote:
Niet als je salades eet met allemaal vettige dingen erdoorheen en een halve liter mayo met extra suikerquote:
Ter mijn eigen verdediging: ik eet maaltijdsalades die hoger in vetten zijn, maar veel lager in koolhydratenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet als je salades eet met allemaal vettige dingen erdoorheen en een halve liter mayo met extra suiker
Was maar algemeen garpjequote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Ter mijn eigen verdediging: ik eet maaltijdsalades die hoger in vetten zijn, maar veel lager in koolhydraten
Vetten zijn voor mij mn brandstof, ipv glucose
belGIsCHequote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, maar om nou ieder ander die de Belse mayo niet (zo) lekker vindt uit te schelden![]()
jajajaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:53 schreef Sally het volgende:
[..]
jajaja
Limbo.Belse bestaat gewoon nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en Belze is een merknaamReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ow kom oan, tis Broabants, of nie @TheStigsDutchCousin ? (toch.....??)quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Belse bestaat gewoon niet
en Belze is een merknaam
Bels welquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow kom oan, tis Broabants, of nie @:Thestigsdutchcousin ? (toch.....??)
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow kom oan, tis Broabants, of nie @:Thestigsdutchcousin ? (toch.....??)
Maar dan bestaat het bijvoeglijk naamwoord 'Belse' ook welquote:
Nope, sober as hellquote:
Nee. We hebben hier een Bels Lijntjequote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dan bestaat het bijvoeglijk naamwoord 'Belse' ook wel
Heeft er weer iemand stiekem GHB in je koffie gedaanquote:
wij spreken hier ook over de belsje grens, of belsje mayo, maar ik zal het nooit in het nederlands typenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:04 schreef Sally het volgende:
Komop, ik heb jarenlang in Brabant gewoond, nabij je "Belse grens" :")
Geen koffie hier nu, en niemand in de buurt geweest.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft er weer iemand stiekem GHB in je koffie gedaan![]()
Dat geluk heb ik nou nooitquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft er weer iemand stiekem GHB in je koffie gedaan![]()
Rare jongens en meisjes die Brabo'squote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen koffie hier nu, en niemand in de buurt geweest.
Rara.
Ah.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij spreken hier ook over de belsje grens, of belsje mayo, maar ik zal het nooit in het nederlands typen
Maar ik klaag gewoon graag
Ik wil voor een zacht vrienden prijsje wel wat GHB door je drankjes doenquote:
Hey,, woonDE he.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rare jongens en meisjes die Brabo's
Detailsquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:04 schreef Sally het volgende:
Komop, ik heb jarenlang in Brabant gewoond, nabij je "Belse grens" :")
Rare meiden die in Brabant hebben gewoondquote:
Jij met je tsk tskquote:
Idd. Tsk.quote:
quote:
New York Pizzeriaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
cocaine uit de haven van Antwerpenquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
cocaine uit de haven van Antwerpen
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
cocaine uit de haven van Antwerpen
Alles goed met u?quote:
Moeilijkquote:
Kwestie van goed cookies strooienquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moeilijk
Was wel lang geleden
Sinds vanochtend
Earl Greyskequote:
Nieuwste nieuws ook al gehoord?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:24 schreef greysbones het volgende:
Het wordt een raaaaaar seizoen in F1
Jepquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Nieuwste nieuws ook al gehoord?
Voor 2025 dan
Goaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Noteert: Zeg dat nooit meer!
Ohja?quote:
Bij uquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ohja?
Er staat nergens aan wie/waarom er een boner is geconstateerd
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Duh! < Prefereert tastbaar bewijs
Ow, hij is je hubbie dan?quote:
quote:
quote:
Waarschijnlijk ben je best een ok persoonquote:
Pas op hèquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je best een ok persoon
Je woont echter aan de verkeerde kant van het water
Ow, NEK'ker zekerquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je best een ok persoon
Je woont echter aan de verkeerde kant van het water
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Spankt je correctief, edoch betrokken.
Likewisequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This one is no joke
Voetbal is voor de fantasielozequote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:04 schreef Sally het volgende:
Gelukkig heb ik niet veel met voetbal.
Maar ook niet met mensen die meteen "Ow, Arnhem......." beginnen
![]()
![]()
![]()
Let's start over?
Opnieuw beginnen?![]()
![]()
Hm, oke. Vragen? Dan hoor ik het welquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voetbal is voor de fantasieloze![]()
Ondertussen zit ik je vorige post nog te categoriseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
< Kijkt serieus naar de kast.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, oke. Vragen? Dan hoor ik het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je verdwaald?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Kijkt serieus naar de kast.
ik dacht meteen, wat hangt er nog meer in die kastquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, oke. Vragen? Dan hoor ik het wel
Muziek?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verveeld. vooral.
Weet je iets leuks?
Hm, nog meer van dien aard. En bijbehorende kledijquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik dacht meteen, wat hangt er nog meer in die kast
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, nog meer van dien aard. En bijbehorende kledij
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb deze... kan m wel wat minder insnoeren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |