SPOILER: ... van de F1 :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Sally op 01-02-2024 18:26:32 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Eummm ik zie er nog niks in.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat een schijt TTInspiratie kwam niet van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Nuh huh.quote:
Ow, ik doe met je mee maar gewone griep. Of verkoudheid, op z'n minst?quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
Schijt United SC hier![]()
![]()
Net nu ik bijna van mijn buikgriep af ben word het pas populair zeker
Stond er wel bij.. klik maar eens op windows logo en . tegelijkquote:
what kind of witchcraft is thisquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stond er wel bij.. klik maar eens op windows logo en . tegelijk
Doe maar eensquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
what kind of witchcraft is this
ik deed het, daarom juistquote:
Oeh nice, ik krijg een extra window om dingen te kiezenquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stond er wel bij.. klik maar eens op windows logo en . tegelijk
En smileys, gifjes doen het helaas niet..quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh nice, ik krijg een extra window om dingen te kiezen
Ascii-code - classic!!![]()
Hier op FOK! wrs niet....quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
En smileys, gifjes doen het helaas niet..
Misschien wel, zal zo eens proberenquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier op FOK! wrs niet....
Mss wel op FB of zo.
Ik heb vanaf maandag ochtend tot deze ochtend buikgriep gehad vermoed ik. Normale grieperige symptomen en 5 keer mijn darm inhoud eruit gegooidquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, ik doe met je mee maar gewone griep. Of verkoudheid, op z'n minst?
Maar nee, het was niet letterlijk "schijt"
Mannen griepquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vanaf maandag ochtend tot deze ochtend buikgriep gehad vermoed ik. Normale grieperige symptomen en 5 keer mijn darm inhoud eruit gegooid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |