Die twee denken ook weg van dat geroddel het is toch al gebeurt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:29 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Glenn en Ashley maken de badkamer schoon.
Doet hij ook nietquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:32 schreef zodeju het volgende:
Denk ook niet dat Danny liegt, terwijl Tyron zegt ik dacht dat jij ons had gekozen.....Danny vond het een beetje raar dat Tyron zo dacht.
Ja, helaas is zij een van zijn favorieten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:27 schreef Puzzie het volgende:
OMG Jimmy zit toch wel heel erg met Roni
Is een beetje moeilijk nu zij hem zo zwart heeft lopen maken. Tom gaat niet zo gauw naar de andere oe.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:35 schreef greysbones het volgende:
Er is niemand die denkt
Laat ik eens met Tom gaan praten
Dan komt er nooit een feestjequote:Op donderdag 1 februari 2024 16:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou voor elke keer dat ze zeuren over een feestje, het eerste feestje met een dag uitstellen
Omdat de stemmen nu niet uitkomen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:32 schreef zodeju het volgende:
Denk ook niet dat Danny liegt, terwijl Tyron zegt ik dacht dat jij ons had gekozen.....Danny vond het een beetje raar dat Tyron zo dacht.
* Ireth bladert door de agenda....quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou voor elke keer dat ze zeuren over een feestje, het eerste feestje met een dag uitstellen
Hij had met Randy gesproken en zou hebben gezegd dat hij niet op Tyron is gegaan maar ik vermoed dat hij dat verkeerd heeft verstaan. Zo dom zal Tom niet zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:35 schreef greysbones het volgende:
Er is niemand die denkt
Laat ik eens met Tom gaan praten
Nee gaan geen duo's uit omdat je individueel kan stemmen. Wat kan is dat de twee met de minste stemmen naar huis gaan.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:38 schreef B00STER het volgende:
Hoe zit het nou? Ik zie wie er genomineerd zijn, maar ik weet niet zeker of dat duo's zijn? En als dat zo is, als de één gaat, gaat de ander dan ook? Want dat wordt wat problematisch voor mij, ik heb op Randy gestemd, maar zie Ariana heel graag gaan.
Dank je.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:41 schreef marky het volgende:
[..]
Nee gaan geen duo's uit omdat je individueel kan stemmen. Wat kan is dat de twee met de minste stemmen naar huis gaan.
Ja, en wie liegt er nu als er duidelijk gevraagd wordt op wie heb je gestemd.....of liegen ze er allemaal om. Do weet geloof ik al dat Ro op Do gestemd heeft dus automatsch Tom op Tyron .[ Denk ik hoor]quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:37 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat de stemmen nu niet uitkomen.
Tom heeft tegen Ty gezegd dat hij op hen heeft gestemdquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en wie liegt er nu als er duidelijk gevraagd wordt op wie heb je gestemd.....of liegen ze er allemaal om. Do weet geloof ik al dat Ro op Do gestemd heeft dus automatsch Tom op Tyron .[ Denk ik hoor]
Dus basiri op tyrone gestemd. We zullen het morgen weten hoe of watquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:37 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat de stemmen nu niet uitkomen.
Karen ligt zo goedquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:43 schreef lojanda het volgende:
Volgens mij heeft Basiri helemaal geen stem gekregen? Ik snap daar helemaal niets van.. ligt hij dan zo goed in de groep?
Ik vraag me af of we dat te zien krijgen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus basiri op tyrone gestemd. We zullen het morgen weten hoe of wat
Toch twijfel ik want als het niet per duo gaat hoe kan Ronahi dan janken dat ze nooit meer op duo's wilde stemmen. En heeft Tom haar toch niet kunnen dwingen om op Doriana te gaan ??quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:41 schreef marky het volgende:
[..]
Nee gaan geen duo's uit omdat je individueel kan stemmen. Wat kan is dat de twee met de minste stemmen naar huis gaan.
Als het per duo zou zijn dan zou je bij het stemmen een dubbele foto zien en dat is dus niet zo maar stem je per persoon.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch twijfel ik want als het niet per duo gaat hoe kan Ronahi dan janken dat ze nooit meer op duo's wilde stemmen. En heeft Tom haar toch niet kunnen dwingen om op Doriana te gaan ??
Jazeker welquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat te maken met Basiri.....je hoefde toch niet het hele duo te nomineren.
Zij per duoquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als het per duo zou zijn dan zou je bij het stemmen een dubbele foto zien en dat is dus niet zo maar stem je per persoon.
Ze moesten deze keer per koppel nomineren en dan ook twee koppels.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat te maken met Basiri.....je hoefde toch niet het hele duo te nomineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |