Die twee denken ook weg van dat geroddel het is toch al gebeurt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:29 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Glenn en Ashley maken de badkamer schoon.
Doet hij ook nietquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:32 schreef zodeju het volgende:
Denk ook niet dat Danny liegt, terwijl Tyron zegt ik dacht dat jij ons had gekozen.....Danny vond het een beetje raar dat Tyron zo dacht.
Ja, helaas is zij een van zijn favorieten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:27 schreef Puzzie het volgende:
OMG Jimmy zit toch wel heel erg met Roni
Is een beetje moeilijk nu zij hem zo zwart heeft lopen maken. Tom gaat niet zo gauw naar de andere oe.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:35 schreef greysbones het volgende:
Er is niemand die denkt
Laat ik eens met Tom gaan praten
Dan komt er nooit een feestjequote:Op donderdag 1 februari 2024 16:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou voor elke keer dat ze zeuren over een feestje, het eerste feestje met een dag uitstellen
Omdat de stemmen nu niet uitkomen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:32 schreef zodeju het volgende:
Denk ook niet dat Danny liegt, terwijl Tyron zegt ik dacht dat jij ons had gekozen.....Danny vond het een beetje raar dat Tyron zo dacht.
* Ireth bladert door de agenda....quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou voor elke keer dat ze zeuren over een feestje, het eerste feestje met een dag uitstellen
Hij had met Randy gesproken en zou hebben gezegd dat hij niet op Tyron is gegaan maar ik vermoed dat hij dat verkeerd heeft verstaan. Zo dom zal Tom niet zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:35 schreef greysbones het volgende:
Er is niemand die denkt
Laat ik eens met Tom gaan praten
Nee gaan geen duo's uit omdat je individueel kan stemmen. Wat kan is dat de twee met de minste stemmen naar huis gaan.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:38 schreef B00STER het volgende:
Hoe zit het nou? Ik zie wie er genomineerd zijn, maar ik weet niet zeker of dat duo's zijn? En als dat zo is, als de één gaat, gaat de ander dan ook? Want dat wordt wat problematisch voor mij, ik heb op Randy gestemd, maar zie Ariana heel graag gaan.
Dank je.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:41 schreef marky het volgende:
[..]
Nee gaan geen duo's uit omdat je individueel kan stemmen. Wat kan is dat de twee met de minste stemmen naar huis gaan.
Ja, en wie liegt er nu als er duidelijk gevraagd wordt op wie heb je gestemd.....of liegen ze er allemaal om. Do weet geloof ik al dat Ro op Do gestemd heeft dus automatsch Tom op Tyron .[ Denk ik hoor]quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:37 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat de stemmen nu niet uitkomen.
Tom heeft tegen Ty gezegd dat hij op hen heeft gestemdquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en wie liegt er nu als er duidelijk gevraagd wordt op wie heb je gestemd.....of liegen ze er allemaal om. Do weet geloof ik al dat Ro op Do gestemd heeft dus automatsch Tom op Tyron .[ Denk ik hoor]
Dus basiri op tyrone gestemd. We zullen het morgen weten hoe of watquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:37 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat de stemmen nu niet uitkomen.
Karen ligt zo goedquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:43 schreef lojanda het volgende:
Volgens mij heeft Basiri helemaal geen stem gekregen? Ik snap daar helemaal niets van.. ligt hij dan zo goed in de groep?
Ik vraag me af of we dat te zien krijgen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus basiri op tyrone gestemd. We zullen het morgen weten hoe of wat
Toch twijfel ik want als het niet per duo gaat hoe kan Ronahi dan janken dat ze nooit meer op duo's wilde stemmen. En heeft Tom haar toch niet kunnen dwingen om op Doriana te gaan ??quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:41 schreef marky het volgende:
[..]
Nee gaan geen duo's uit omdat je individueel kan stemmen. Wat kan is dat de twee met de minste stemmen naar huis gaan.
Als het per duo zou zijn dan zou je bij het stemmen een dubbele foto zien en dat is dus niet zo maar stem je per persoon.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch twijfel ik want als het niet per duo gaat hoe kan Ronahi dan janken dat ze nooit meer op duo's wilde stemmen. En heeft Tom haar toch niet kunnen dwingen om op Doriana te gaan ??
Jazeker welquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat te maken met Basiri.....je hoefde toch niet het hele duo te nomineren.
Zij per duoquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als het per duo zou zijn dan zou je bij het stemmen een dubbele foto zien en dat is dus niet zo maar stem je per persoon.
Ze moesten deze keer per koppel nomineren en dan ook twee koppels.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat te maken met Basiri.....je hoefde toch niet het hele duo te nomineren.
ronahi moet vooral zo doorgaanquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:52 schreef Snoozey het volgende:
hij is zn eigen put aan het graven
maar ik heb het hem gezegd
(rohan over tom, die met iedereen praat behalve met de juiste persoon)
Ze wil ook helemaal niet met Tom pratenquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:52 schreef Snoozey het volgende:
Over het spelquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:55 schreef Snoozey het volgende:
ja leuk, kunnen jullie er een beetje bijzetten wat ze dan zeggen?
Ze heeft het met Tom gehad over het niet op een lijn zitten met de nominaties. Dit zei ze later in de slaapkamer ook waar Tom zelf bij zat. Ze blijft er alleen zo nodeloos lang in hangen en er lijkt steeds van alles bij te komenquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:52 schreef Snoozey het volgende:
Je vindt het jammer hèquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze heeft het met Tom gehad over het niet op een lijn zitten met de nominaties. Dit zei ze later in de slaapkamer ook waar Tom zelf bij zat. Ze blijft er alleen zo nodeloos lang in hangen en er lijkt steeds van alles bij te komen
Tomquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:58 schreef Snoozey het volgende:
over wat is me nog niet duidelijk
vast op wie ze heeft gestemd. (invulling van mij)
ooo ze is niet eerlijk naar T
wie is T in deze?
maar T luisterd ook niet naar jou zegt dylan
quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:00 schreef Snoozey het volgende:
[..]
okay, dus ze liegt volop tegen tom
ze heeft het soms in een losse vlecht, heel mooiquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:03 schreef lojanda het volgende:
Wel beter dat Ashley haar haren vast heeft want los ziet er echt niet uit.
Daar krijgt hij nog voor op zijn kop want die mag hij niet vertellenquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:02 schreef Ace90ace het volgende:
Dilano, zegt de stemming was 2, 2, 2, 4, 1 en 1.
Alice/Danny en Basiri/Karen 1 stem.
Ronahi/Tom 2 stemmen.
Ariana/Randy 4 stemmen.
Doriana/Tyron 2 stemmen.
Ashley/Glenn 2 stemmen.
En haalde Asley/Glenn en Ronahi/Tom er af.
Vind iedereen tegenvallen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je vindt het jammer hè
Dat Ro zo tegen valt
Ik vind het het er echt niet uitzien. Vieze vette nep strengen langs haar hoofd en dan op haar achterhoofd zie je de aanzet zitten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:03 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ze heeft het soms in een losse vlecht, heel mooi
Misschien loopt je stream wat achter?quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:05 schreef Snoozey het volgende:
hmm mss niet luisterend als ik aan het typen ben. houden we het daar maar op
nee. ik ben geen multitasker meerquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Misschien loopt je stream wat achter?
Dorian en tyron op tom en randyquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:07 schreef Ace90ace het volgende:
Volgens mij was dit dan de stemming
Alice/Danny stemde op Arianna/Randy en Ashley/Glenn
Arianna/Randy stemde op Alice/Danny en Ronahi/Tom
Ashley/Glenn stemde op Basiri/Karen en Doriana/Tyron
Basiri/Karen stemde op Arianna/Randy en Ronahi/Tom
Doriana/Tyron stemde op Arianna/Randy en Ashley/Glenn
Ronahi/Tom stemde op Arianna/Randy en Doriana/Tyron
Liever Ariana.....gun Tom ook een beetje rust.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:08 schreef Schakeltopia het volgende:
sterker nog doriana, jij gaat je fam ook zien
En dan hebben Dilano en Jimmy Ashley/Glen en Tom/Ronahi gesaved?quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:07 schreef Ace90ace het volgende:
Volgens mij was dit dan de stemming
Alice/Danny stemde op Arianna/Randy en Ashley/Glenn
Arianna/Randy stemde op Alice/Danny en Ronahi/Tom
Ashley/Glenn stemde op Basiri/Karen en Doriana/Tyron
Basiri/Karen stemde op Arianna/Randy en Ronahi/Tom
Doriana/Tyron stemde op Arianna/Randy en Ashley/Glenn
Ronahi/Tom stemde op Arianna/Randy en Doriana/Tyron
wees gerust, arian gaat zich binnendringen bij jimmiequote:Op donderdag 1 februari 2024 17:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Liever Ariana.....gun Tom ook een beetje rust.
Ze hebben niemand mogen saven toch?quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan hebben Dilano en Jimmy Ashley/Glen en Tom/Ronahi gesaved?
Klopt, van wat ik kon opmaken uit het geprek tussen Ronahi en Dilanoquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan hebben Dilano en Jimmy Ashley/Glen en Tom/Ronahi gesaved?
Niet op Tom en Ronahiquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dorian en tyron op tom en randy
Laten we het hopen 🙏🏻quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:08 schreef Schakeltopia het volgende:
sterker nog doriana, jij gaat je fam ook zien
Doriana en Tyron zijn niet op Tom gegaan. Doriana wou dit niet omwille van Ronahi.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dorian en tyron op tom en randy
Dus ze hebben wel mensen er af mogen halen Danen wat vreemd dat jimmy dan ariana niet gedaan heb dat wou hij toch zo graagquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar krijgt hij nog voor op zijn kop want die mag hij niet vertellen
Volgens mij ook niet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:14 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ze hebben niemand mogen saven toch?
Dat dacht ik te hebben gehoord in het gesprek tussen Dilano en Ronahi..quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:14 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ze hebben niemand mogen saven toch?
Heb ik het toch goed verstaanquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:15 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
Klopt, van wat ik kon opmaken uit het geprek tussen Ronahi en Dilano
Dat gaat nooit lukken....zodra ze een beetje te dichtbij komt haakt iedereen af. Ze krijgt dan praatjes en denk je wel de les te kunnen lezen......quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:12 schreef Snoozey het volgende:
[..]
wees gerust, arian gaat zich binnendringen bij jimmie
Nee ze hebben niks mogen doen zeiden ze.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dus ze hebben wel mensen er af mogen halen Danen wat vreemd dat jimmy dan ariana niet gedaan heb dat wou hij toch zo graag
Dilano zie tegen Rohani dat Jimmy er wel moelijk mee had, maar Ashley wou saven zodat ze eens save zou zijn. Rohani was de keuze van Dilanoquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dus ze hebben wel mensen er af mogen halen Danen wat vreemd dat jimmy dan ariana niet gedaan heb dat wou hij toch zo graag
Heeft er iemand nepnieuws geplemptquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:20 schreef Rhosyn het volgende:
Dat is het lastige van de cos. Iedereen kan van alles neer plempen en wij kunnen het geloven of niet.
Die hadden er 4 en de andere 2quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik was op stream 2, maar liep een paar minuutjes achter vanwege het uittypenquote:
Misshien mochten ze het vertellen maar besloten ze het niet te doen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:23 schreef Koos1958 het volgende:
Dat dilano dit heeft verteld in vertrouwen tegen rohani is heel stom. Zij is de enige nu die dit weet en dat gaat zeker verder komen. Denk dat bb er ook niet blij mee is
Ging over het saven van genomineerde bewonersquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik was op stream 2, maar liep een paar minuutjes achter vanwege het uittypen
Ah dat heb ik sowieso niet meegekregen, ben ook wel benieuwd wat het nou is; wel of niet?quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:25 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ging over het saven van genomineerde bewoners
Zou fijn zijn.. ik dacht dit ook te hebben gehoordquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:24 schreef Ace90ace het volgende:
Neemt iemand streams op? Het gesprek tussen Ronahi en Dilano was op stream 1. Het was vanaf 16u45 dacht ik.
Blijkt wel dat hij goed met bazige overheersende types kanquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:28 schreef zodeju het volgende:
Denk dat Tyron en Ashley dezelfde humor hebben nu Tyron niet meer met Lenie is.
En daarom kon Lenie en Ashley totaal niet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Blijkt wel dat hij goed met bazige overheersende types kan
Iemand zette hier neer wie hoeveel stemmen kreeg en dat Jimmy en Dilano hebben mogen saven.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft er iemand nepnieuws geplempt![]()
Ze past elke keer haar verhaal iets aan.. het ligt er maar net aan met wie ze in gesprek is. Dat kan toch niet lang vol blijven houden. Het lijkt me dat je dan uiteindelijk niet meer weet wat je tegen wie hebt gezegd.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:30 schreef Snoozey het volgende:
ok. dus rohani zei tegen tom, van mij mag op tyron en dorian
zegt ze net tegen danny in de barbiekamer
die lult ook echt mara wat raak hoor
zo snappen wij het toch nooit
niet eens van hij drukte door etc etc
Wow tussen die twee mannen zit een wereld van verschil. Lengte, breedte, loopje, kleur haarquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:32 schreef Snoozey het volgende:
echt hoor, die danny en glenn haal ik op afstand echt door elkaar
Idd want twee kapiteins op één schip werkt nietquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
En daarom kon Lenie en Ashley totaal niet.
Qua uiterlijk of stem? Ik heb wat stem betreft het bij Ronahi en Doriana ook.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:32 schreef Snoozey het volgende:
echt hoor, die danny en glenn haal ik op afstand echt door elkaar
ja ben ook klaar met dit gezeur al de hele middag zegt ze letterlijk hetzelfde tegen wie het maar horen wilquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:38 schreef Ebinas het volgende:
Pfffff nou Ro ik kom wel over een half uurtje terug.
Jij op 2 en een sl op1
Kon het net even terugspoelen via een browser extensie seperate window. Weet wel niet hoe ik dit moest opnemen. En hij verteld echt dat hij en Jimmy Ronahi/Tom en Ashley/Glenn hebben mogen saven.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou fijn zijn.. ik dacht dit ook te hebben gehoord
Dit ging niet over nomineren, maar over het K&Q spel waarbij Jimmy & Dilano de troon gegund werd..quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze past elke keer haar verhaal iets aan.. het ligt er maar net aan met wie ze in gesprek is. Dat kan toch niet lang vol blijven houden. Het lijkt me dat je dan uiteindelijk niet meer weet wat je tegen wie hebt gezegd.
Dat dacht ik ook echt te hebben gehoord. Ging zelfs aan mezelf twijfelenquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:40 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
Kon het net even terugspoelen via een browser extensie seperate window. Weet wel niet hoe ik dit moest opnemen. En hij verteld echt dat hij en Jimmy Ronahi/Tom en Ashley/Glenn hebben mogen saven.
Ik heb nog steeds streamlog Jullie niet?quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:46 schreef Schakeltopia het volgende:
jank nog even door ronahi man man man, wat vermoeiend
Van de week dacht ik goh ze is toch wel gezellig. Maar nee is een vals manipulerend mens.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:46 schreef Schakeltopia het volgende:
jank nog even door ronahi man man man, wat vermoeiend
stream 2 is nog actiefquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:48 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds streamlog Jullie niet?
op 2 is beeldquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:48 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds streamlog Jullie niet?
Als ik het lijstje zag dan waren Randy en Ariana sowieso niet te saven door Jimmy en Dilano, als die aantallen tenminste klopten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:52 schreef Clasientjuh het volgende:
Oh ik heb wat gemist Arianna ook genomineerd hahaha ik dacht dat Jimmy haar eraf had gehaald.
Dat zeggen er meer hier, maar van mij mag ze aufsaltzenquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:52 schreef TheVulture het volgende:
Dus we hebben Randy, Ariana, Tyron en Doriana op het hakblok? Dan hoop ik dat Randy eigenlijk gaat, om stiekem de irritatiefactor Ariana in het huis te houden
Oh okeyquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik het lijstje zag dan waren Randy en Ariana sowieso niet te saven door Jimmy en Dilano, als die aantallen tenminste klopten.
Die gaat zelf naar huisquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:45 schreef Snoozey het volgende:
ik heb arian gestemd om te mogen blijven
nou echt he ,zij is gewoon de bestequote:Op donderdag 1 februari 2024 16:35 schreef Ireth het volgende:
Ow was het maar zo'n feest zaterdag...[ afbeelding ]
Vooral met elke dag dezelfde onderbreking. Een sl op stream één en tegelijkertijd geen geluid op stream twee.. en dat elke middag en avond op dezelfde tijdquote:
Zou er maar niet zo zeker van zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:56 schreef Clasientjuh het volgende:
Ja dan lig Ariana eruit wel jammer ze maakte tv daar
Maar waarom eerst zeggen dat ze niks hebben mogen doen danquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:01 schreef greysbones het volgende:
https://www.facebook.com/(...)er4/?mibextid=K35XfP
Wie dylano en Jimmy hebben gesaved
Waarom de anderen wijzer maken dan nodig?quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:03 schreef Xilia het volgende:
[..]
Maar waarom eerst zeggen dat ze niks hebben mogen doen dan
omdat ze zijn zoals ronahiquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:03 schreef Xilia het volgende:
[..]
Maar waarom eerst zeggen dat ze niks hebben mogen doen dan
En wel tegen die draak vertellen?quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:05 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom de anderen wijzer maken dan nodig?
Wen er maar aan: "Volg BB 7/24"quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vooral met elke dag dezelfde onderbreking. Een sl op stream één en tegelijkertijd geen geluid op stream twee.. en dat elke middag en avond op dezelfde tijdwat een pauper streams
Gelukkig geen fake news gebracht..quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:01 schreef greysbones het volgende:
https://www.facebook.com/(...)er4/?mibextid=K35XfP
Wie dylano en Jimmy hebben gesaved
[ afbeelding ]
En bovendien nemen ze dit seizoen ook niet afscheid van het feit dat er gewoon om en om iemand vertrekt; de ene week een Nederlander de andere week een Belg. Dat is maar 1x per seizoen wel eens anders maar over het algemeen houden ze deze lijn aan, zo ook weer deze week.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
je weet gewoon al dat Doriana een goner is, tegen 3 nederlanders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |