quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:24 schreef Hunter het volgende:
Volgens mij heeft Bassie dat vliegtuigje zelf geregeld voordat hij het huis inging
Zou zo maar kunnen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:24 schreef Hunter het volgende:
Volgens mij heeft Bassie dat vliegtuigje zelf geregeld voordat hij het huis inging
Het zou me niets verbazenquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:24 schreef Hunter het volgende:
Maar zou ook niet gemist worden. Hij heeft niet echt een rol en is alleen bezig met het krijgen van een vrijstelling. Hij is absoluut geen Bartquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:16 schreef freaky40 het volgende: Als Danny de enige Belg op de bank is, dan is hij fucked....
Lijkt me zo stug, het is ook helemaal geen leuk jong.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:26 schreef -river- het volgende:
Heeft hij dan echt zo veel fans, al zo snel?
Wat heb je nou te klagen?quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
kunnen ze niet eens stoppen met die smartlap Lenie in elke SL?
lijkt mij heel sterkquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:26 schreef -river- het volgende:
Vast zijn familie/vrienden gedaan vanwege zijn verjaardag.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:26 schreef -river- het volgende:
Zal wel de turkse gemeenschap zijn die dit organiserenquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:26 schreef -river- het volgende:
zal wel familie wezen die dat gedaan hebbenquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:26 schreef -river- het volgende:
nou echt is verkrachting van het nummerquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
kunnen ze niet eens stoppen met die smartlap Lenie in elke SL?
Mij ook, was even hard rennen naar de potquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:29 schreef Ireth het volgende:
"Happy b-day basiri, we miss you!"
Aaahhh!!!!Dit doet me toch wel wat hoor....
quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mij ook, was even hard rennen naar de pot
Dan pas besef je dat ze daar toch echt gewoon opgesloten zitten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:29 schreef Ireth het volgende:
"Happy b-day basiri, we miss you!"
Aaahhh!!!!Dit doet me toch wel wat hoor....
Is nog aan rondjes draaienquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:31 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft die maar 1 rondje gedaan ? ofzo
Aan zijn 4e rondje bezig op de radarquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:31 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:31 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij heeft amper tot nooit BB gekeken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:31 schreef Ireth het volgende:
Tyron: "hoe kom je er ook op hé, om dit te doen..."
Nou idd, zo'n origineel idee!!
Neuh, die blijft nog wel even. Als hij en den Danny genomineerd staan, is Danny de Sjaak.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:30 schreef MacDeMarco het volgende:
Vliegtuigje besteld en dan zaterdag naar huis, zonde.
Ik dacht precies t zelfde toen hij dat zeiquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:31 schreef Ireth het volgende:
Daar gaan ze niet van uit. Hij bedankt zijn familie en vrienden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:31 schreef Rhosyn het volgende:
Basiri een vliegtuigje van zijn familie.
Niet van fans. Daar geloof ik niks van.
Een beetje popu afdwingen.
Daar trappen wij niet in.
Weer wat anders dan tennisballen over een hekquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:32 schreef spapaars het volgende:
Gebeurt elk jaar wel, zo nieuw is het niet
[ afbeelding ]
Tijdens Utopia was elk vliegtuigje in Nederland wel een keer langs gevlogenquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:32 schreef spapaars het volgende:
Gebeurt elk jaar wel, zo nieuw is het niet
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:34 schreef Ireth het volgende:
Dat snot ophalen hoefde van mij nu ook weer niet hoor![]()
* Ireth schuift chips opzij...
Ah hij bedankt even iedereen voor zijn Oscar...
Danny, Basiri en Ariana.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
uitgestelde nominaties vanwege keuze Jimmy/Dilano misschien?
wie denken we op de nominatiebank?
Tyron heeft nooit BB gekeken, blijkt maar weerquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:31 schreef Ireth het volgende:
Dorianaquote:
Vriendin of familie.quote:
Dus hij liegt niet......quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:35 schreef Hunter het volgende:
[..]
Tyron heeft nooit BB gekeken, blijkt maar weer
zou die dit echt in der eentje gedaan hebben, verwacht toch meer van zijn broer en ma en ja dan ook haar maar idee van moeders ofzoquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:38 schreef Lillibet het volgende:
en daar sta je dan met al je bb vrienden in de tuin
Die hebben haar niet nodig.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ariana zou mij verbazen als ze erop staat (misschien origineel wel, maar ik hoop dat ze gesaved is) love her or hate her maar ze is wel een bondgenootje van Jimmy en Dilano, dus we moeten op het beste hopen dan
quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:38 schreef Lillibet het volgende:
en daar sta je dan met al je bb vrienden in de tuin
En Jop van de Busquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:39 schreef BB-King het volgende:
Ach bij de allereerste BB in 1999 kwam er ook al een vliegtuigje over.
Kwam alleen ook Willibrord Frequin met cameraman te parachute in de tuin landen.
Dat was pas een stunt.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als hij niet zo snel is met lezen krijgt hij iig de kans om de tekst mee te krijgen
Gelukkig komt Lenie niet uit het vliegtuig om een nummertje te zingen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:39 schreef BB-King het volgende:
Ach bij de allereerste BB in 1999 kwam er ook al een vliegtuigje over.
Kwam alleen ook Willibrord Frequin met cameraman te parachute in de tuin landen.
Dat was pas een stunt.
Ik denk de hele familie en vrienden en zo duur is het niet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zou die dit echt in der eentje gedaan hebben, verwacht toch meer van zijn broer en ma en ja dan ook haar maar idee van moeders ofzo
wil haar graag erin houden want ze zorg voor entertainment en irritatiesquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:40 schreef Schakeltopia het volgende:
zelfs ariana krijgt mijn stem als het moet
Bas zo'n sluwe komediant. Hij weet goed genoeg welke emoties hij moet faken en wanneer.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij is ff bezig met zijn toneelstukje......
nou, zonder bondjes, kun je je borst nat maken voor elke week op de nominatiebank danquote:
Echt een tuigvliegjequote:Op donderdag 1 februari 2024 14:39 schreef Xilia het volgende:
Jaaaaaa lang genoeg nu ja!
Stomme kutvliegtuigje, nominaties alleen maar later hierdoor![]()
Moet weg over een kwartier
Die komt straks nog door de draaideur, eerst een liedje voor Basiri en dan zingt ie de namen van de genomineerdenquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Gelukkig komt Lenie niet uit het vliegtuig om een nummertje te zingen.
Dat scheelt maar ik heb zwaar het vermoeden dat hij nog een optreden gaat geven in het huis.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Gelukkig komt Lenie niet uit het vliegtuig om een nummertje te zingen.
Zou het niet weten......denk als het niet duur is je wel veel meer van dat soort vliegtuigjes rond ziet vliegen bij trouwerijen en jubileums e.d.....zie het nooit maar ik zit ook bij Schiphol dan kan het niet natuurlijk.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:40 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk de hele familie en vrienden en zo duur is het niet.
we hebben een vertraging van een paar minutenquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:43 schreef Donna1000 het volgende:
8 rondjes gedaan en nu is hij weg (op de radar dan) op de streams vliegt hij nog rondjes
Make my dayquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:37 schreef MacDeMarco het volgende:
Zometeen gaat ie nog landen om hem op te pikken
Krijgt hij tenminste een stijve nek.....quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:43 schreef woxxel het volgende:
Ongemakkelijk hoor. Hij blijft vliegen en hij moet blijven kijken en reageren
Ik denk dat het voor haar geestelijke gesteldheid beter is dat ze naar huis gaat.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:41 schreef Lillibet het volgende:
[..]
wil haar graag erin houden want ze zorg voor entertainment en irritaties
🤣quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:45 schreef Ireth het volgende:
Nu nog 1 er achter aan "Danny, het huis is van mij!!"
Denk dat hij dan niet zo zou huilen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:44 schreef Koos1958 het volgende:
Basiri zegt zo wie zo familie mijn jongere broer, mijn moeder en vriendin. Dus van te voren geregeld samen denk ik. Daar zie ik hem voor aan
Het is ook belachelijk slecht voor het milieu voor zoiets stomsquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou het niet weten......denk als het niet duur is je wel veel meer van dat soort vliegtuigjes rond ziet vliegen bij trouwerijen en jubileums e.d.....zie het nooit maar ik zit ook bij Schiphol dan kan het niet natuurlijk.
Voor mijn geestelijke gesteldheid ookquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:45 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor haar geestelijke gesteldheid beter is dat ze naar huis gaat.
Oh ik denk van welquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:46 schreef marky het volgende:
[..]
Denk dat hij dan niet zo zou huilen.
Inderdaad, daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is ook belachelijk slecht voor het milieu voor zoiets stoms
Getuige de felicitaties op zijn insta denk ik idd de hele familie en zijn vriendinquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:44 schreef Koos1958 het volgende:
Basiri zegt zo wie zo familie mijn jongere broer, mijn moeder en vriendin. Dus van te voren geregeld samen denk ik. Daar zie ik hem voor aan
Ik heb van vorig jaar begrepen dat het iets van 1500 euro kost.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou het niet weten......denk als het niet duur is je wel veel meer van dat soort vliegtuigjes rond ziet vliegen bij trouwerijen en jubileums e.d.....zie het nooit maar ik zit ook bij Schiphol dan kan het niet natuurlijk.
Die van/voor Jason kwam idd daar ongeveer op uit. Heeft toen nota van op X gestaanquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:47 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb van vorig jaar begrepen dat het iets van 1500 euro kost.
Nu net weer, terwijl ik deze comment typquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:48 schreef zodeju het volgende:
Hoop wel dat BB het gefilmd heeft wel 10x........met andere woorden. Weer zeuren.
Anders moet het wel ff over gedaan worden..quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:48 schreef zodeju het volgende:
Hoop wel dat BB het gefilmd heeft wel 10x........met andere woorden. Weer zeuren.
OH Oke.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:47 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb van vorig jaar begrepen dat het iets van 1500 euro kost.
En ruim op tijd, dus ze werden gewoon vooraf geïnformeerd.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Basili de de hele tijd: ''Ik hoop echt dat ze het goed hebben gefilmd'''
Maak je maar geen zorgen met zoveel camera's en dat je speciaal werd geroepen door BB om naar de hemel te kijken
Adem in adem uitquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Voor mijn geestelijke gesteldheid ook
quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Anders moet het wel ff over gedaan worden..
Ja, en op kosten van BBquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Anders moet het wel ff over gedaan worden..
Een enorme taart die binnenkomt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:49 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat ontzettend leuk voor Basiri zo'n vliegtuigje voor z'n verjaardag!
Ik weet nóg 'n heel leuk cadeau voor z'n verjaardag![]()
Zitten op 2quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:53 schreef Ireth het volgende:
Zullen Jimmy en Dilano ook naar buiten geroepen zijn?? Leven ze eigenlijk nog wel??
Agossie. ze zijn wel zielig. Geen muziek, geen taart. geen vliegtuigje kijken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:53 schreef Ireth het volgende:
Zullen Jimmy en Dilano ook naar buiten geroepen zijn?? Leven ze eigenlijk nog wel??
misschien mogen we iets niet zien van hun momenteel? hmmmmm misschien nu iets met de nominaties bezig daar in kasteel?quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:53 schreef Ireth het volgende:
Niet goed voor je slappe roosquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ga weg met je ariana-meditatie joh
Je bent niet de enige,van mij mag hij ook wel wegquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat ik de enige ben en hoop dat het verandert maar vindt deze man helemaal niks.....
Hier heb ik wel 1500 EUR voor overquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:51 schreef BB-King het volgende:
[..]
Een enorme taart die binnenkomt.
Jimmy die er uit springt.
"Basiri, je bent genomineerd!"
Iets van chocolade wat ooit in een RLS door iemand gemaakt isquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:49 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat ontzettend leuk voor Basiri zo'n vliegtuigje voor z'n verjaardag!
Ik weet nóg 'n heel leuk cadeau voor z'n verjaardag![]()
Daar is voor hun ook niks anders......in huis kan je nog naar andere luisteren.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:59 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus de twee in kasteel hebben hebben het alleen maar over het spel en de nominaties samen.
Op het voedsel na, is het eigenlijk een straf om daar te moeten zitten/liggen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar is voor hun ook niks anders......in huis kan je nog naar andere luisteren.
Er zijn toch meer gespreksonderwerpen lijkt mequote:Op donderdag 1 februari 2024 15:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar is voor hun ook niks anders......in huis kan je nog naar andere luisteren.
Ach, wij zitten hier ook altijd maar over één ding te pratenquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er zijn toch meer gespreksonderwerpen lijkt me
quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sta met de jas aan, wilde net naar de winkel, hoor ik BB roepen. Toch maar ff uitstellen dan!
quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iets van chocolade wat ooit in een RLS door iemand gemaakt is![]()
Mss mag dat nogquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:09 schreef BigBreg83 het volgende:
We weten dus niet of jimmy en dilano hebben mogen vrijstellen.
Dit gaat lekkerrrquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eerst nog een BB kwartiertje ..
Nee niet meer denk ikquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:12 schreef Hunter het volgende:
En dan mogen king and queen waarschijnlijk 1 persoon vrijstellen
Stemming is al open, zou dan wel raar zijnquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:12 schreef Dotteke het volgende:
MIsschien komt er nog een plottwist en mogen de twee in het kasteel er een vrijstellen
ja meestal zijn het 3 genomineerden, niet 4quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:12 schreef Dotteke het volgende:
MIsschien komt er nog een plottwist en mogen de twee in het kasteel er een vrijstellen
Nope! Er kan gestemd wordenquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:12 schreef Hunter het volgende:
En dan mogen king and queen waarschijnlijk 1 persoon vrijstellen
Randy mag van mij blijvenquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:12 schreef TheLuckyman het volgende:
Ik zou niet weten op wie ik wil stemmen eigenlijk..
Ik ook nog niet goed. Misschien maakt Randy de meeste kans.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:12 schreef TheLuckyman het volgende:
Ik zou niet weten op wie ik wil stemmen eigenlijk..
officieel gestemd nog niet volgens mij, volgens mij pas vanaf vrijdagavondquote:
Was geen leugen he.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
nou dan hopefully bye bye Tyron zaterdagkarma noemen ze dat, voor verspreiden van leugens tegen Bassie over Dilano
Nope, staat al online.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
officieel gestemd nog niet volgens mij, volgens mij pas vanaf vrijdagavond
oh oops, sorry mijn fout, het verdraaien van de waarheid, want oké Dilano heeft wel iets gezegd, maar niet persé iets hatelijks of zo, gewoon dat Bassie heel erg veranderd isquote:
Weten we niet. Misschien waren er 3 duo's met gelijke stemmen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:15 schreef kater1 het volgende:
Wat een anticlimax eigenlijk. Dus de King en Queen hebben helemaal geen rol.
Maar die konden niet genomineerd wordenquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:15 schreef kater1 het volgende:
Misschien was er een gelijke stand??quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:15 schreef kater1 het volgende:
Randy, Doriana, Ariana zijn niet heel erg nietszeggend hoor?quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:15 schreef RelDaThief het volgende:
3 nietszeggende deelnemers en 1 hersenloze stoorzender...
Neuh, die met die gerafelde deurmat aan haar hoofd die de afgelopen weken nog maar één keer nat is geweestquote:
Randyquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Om te blijven? je moet stemmen op wie je wilt dat er blijft
Gaat een Belg deze week, dus ze is nog een weekje save denk ik.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ariana denkt WEEEEEEER dat ze wel zal gaan.
Right, buiten Ariana zal men niet eens merken dat er iemand van die 4 weg is.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Randy, Doriana, Ariana zijn niet heel erg nietszeggend hoor?
over die hersenloze stoorzender heb je gelijk, Ty is niet de slimste
quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:15 schreef Giggio het volgende:
[..]
die van mij juist niet![]()
Arie moet blijven voor mijn fun![]()
Hopelijk heeft ze gelijk ditmaalquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Laat ze dan voor de verandering een keer gelijk hebben. Dat gun ik haar welquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee ging om een stekelige opmerkingen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oh oops, sorry mijn fout, het verdraaien van de waarheid, want oké Dilano heeft wel iets gezegd, maar niet persé iets hatelijks of zo, gewoon dat Bassie heel erg veranderd is
Ja, er staat nog 1 deelnemer on hold om er in te komen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
lijkt mij dat Doriana eruit gaat, dan komt er nederlandse vrouw in, die waarschijnlijk dan vastzit gekoppeld wordt aan Tyron
Ja ik ookquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:18 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ben ik het ook wel mee eens maar vind Randy de leukste persoon van deze vier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |