quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:24 schreef Hunter het volgende:
Volgens mij heeft Bassie dat vliegtuigje zelf geregeld voordat hij het huis inging
Zou zo maar kunnen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:24 schreef Hunter het volgende:
Volgens mij heeft Bassie dat vliegtuigje zelf geregeld voordat hij het huis inging
Het zou me niets verbazenquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:24 schreef Hunter het volgende:
Maar zou ook niet gemist worden. Hij heeft niet echt een rol en is alleen bezig met het krijgen van een vrijstelling. Hij is absoluut geen Bartquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:16 schreef freaky40 het volgende: Als Danny de enige Belg op de bank is, dan is hij fucked....
Lijkt me zo stug, het is ook helemaal geen leuk jong.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:26 schreef -river- het volgende:
Heeft hij dan echt zo veel fans, al zo snel?
Wat heb je nou te klagen?quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
kunnen ze niet eens stoppen met die smartlap Lenie in elke SL?
lijkt mij heel sterkquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:26 schreef -river- het volgende:
Vast zijn familie/vrienden gedaan vanwege zijn verjaardag.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:26 schreef -river- het volgende:
Zal wel de turkse gemeenschap zijn die dit organiserenquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:26 schreef -river- het volgende:
zal wel familie wezen die dat gedaan hebbenquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:26 schreef -river- het volgende:
nou echt is verkrachting van het nummerquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
kunnen ze niet eens stoppen met die smartlap Lenie in elke SL?
Mij ook, was even hard rennen naar de potquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:29 schreef Ireth het volgende:
"Happy b-day basiri, we miss you!"
Aaahhh!!!!Dit doet me toch wel wat hoor....
quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mij ook, was even hard rennen naar de pot
Dan pas besef je dat ze daar toch echt gewoon opgesloten zitten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:29 schreef Ireth het volgende:
"Happy b-day basiri, we miss you!"
Aaahhh!!!!Dit doet me toch wel wat hoor....
Is nog aan rondjes draaienquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:31 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft die maar 1 rondje gedaan ? ofzo
Aan zijn 4e rondje bezig op de radarquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:31 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:31 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij heeft amper tot nooit BB gekeken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:31 schreef Ireth het volgende:
Tyron: "hoe kom je er ook op hé, om dit te doen..."
Nou idd, zo'n origineel idee!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |