Nice.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Batman DIES in Leaked Videogame Clip & I am FURIOUS | Here is My RANT About ABUSING Childhood HEROES
Hij is nu boos omdat Batman dood gaat in een spelletje, maar hij heeft altijd allerlei leaks over Hollywood films en series.
Hij kwam jaren geleden al aangezet met dat Indiana Jones vervangen zou worden door een vrouw.
In die laatste film zou dat idd ook gebeuren, maar de reacties op de test-screenings waren dusdanig negatief dat ze het teruggedraaid hebben.
Hollywood haat hem zo erg vanwege zijn leaks en zijn gekaffer op hun werk, dat ze in de serie She-Hulk hem de slechterik hebben gemaakt!![]()
Een Youtuber wordt in een mega dure tv-serie de slechterik omdat hij hen furieus maakt!
Hij is the future ruler of earth en heeft Cthulhu gevangen en het hoofd van een necromancer die hij verslagen heeft.quote:
Wat gaan we vanavond weer snacken?quote:
Gepaneerde en gefrituurde snickers met ketchupquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat gaan we vanavond weer snacken?
quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:57 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Gepaneerde en gefrituurde snickers met ketchup
Dan nog, chocola gefrituurd in paneermeel lijkt me niet echt lekkerquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:59 schreef Speklap3000 het volgende:
Was Mars blijkbaar
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Deep-fried_Mars_bar
quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:59 schreef Speklap3000 het volgende:
Was Mars blijkbaar
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Deep-fried_Mars_bar
Rare jongens, die Schottenquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan nog, chocola gefrituurd in paneermeel lijkt me niet echt lekker
Die Ieren zijn ook behoorlijk rare kwastenquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd
![]()
![]()
Maar goed dan dat ik niet mee deedHaha dan had ik iets harder jou gebolkt hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |