Linux iso's en andere freewarequote:Op woensdag 31 januari 2024 21:32 schreef Rob het volgende:
[..]
* Rob vraagt zich nu af wat er op de "Google" server staat![]()
Ik heb vragen.quote:
Of een biertje mee drinken, zoals onze furry vriend!quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:39 schreef DJMO het volgende:
Nou heb ik vanavond wel Chinees gegeten, maar geen babi pangang en dat vind ik nou juist het lekkerste.
Misschien moet ik @:speklap3000 maar op de bbq flikkeren
Babi Pangang is Indonesischquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:39 schreef DJMO het volgende:
Nou heb ik vanavond wel Chinees gegeten, maar geen babi pangang en dat vind ik nou juist het lekkerste.
Misschien moet ik @:speklap3000 maar op de bbq flikkeren
Ik drink met al jullie mooie mensen graag een biertjequote:Op woensdag 31 januari 2024 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Of een biertje mee drinken, zoals onze furry vriend!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Och dat t niet telt boeit me niet.
Ik ben trots op mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Vriend, ik ben voetbal aan het kijken nuquote:
En ik ben Doomcock aan het kijken!quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:43 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Vriend, ik ben voetbal aan het kijken nu
Geen idee wat dat is maar het klinkt wel tofquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik ben Doomcock aan het kijken!Heb hem zelden zo boos gezien!
Waar het hart vol van is.............quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:48 schreef Rob het volgende:
Waarom denk ik daarbij een een alles verwoestende l#l
quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is maar het klinkt wel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |